loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 408
چهارشنبه 2 تير 1400 زمان : 13:28

تور قشم هتل ارم از تهران توری مقرون به صرفه با جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد برای مسافرانی است که جزیره زیبای قشم را برای سفر انتخاب کرده اند و خوشبختانه هتل آپارتمان ارم قشم یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختن تعطیلاتی به یادماندنی و ارزان محسوب می شود.

هتل ارم قشم جزو بهترین و ارزان ترین هتل های قشم نزدیک به دریا در ساحلی خروشان بوده که طرفدارارن خاص خودش را دارد. خوب این هتل معماری منحصر به فرد و چشمگیری ندارد اما شک نکنید.

یکی از برترین هتل های ارزان منطقه با خدمات مناسب است که می توان در آن اقامتی آرام و راحتی داشته باشید. تور قشم هتل ارم با اینکه از مهمترین و لوکس ترین انتخاب های یک مسافر تور مسافرتی قشم نیست اما چیزی از خوش گذرانی و ایامی خوش در کنار دوستان و خانوادتان کم نخواهد گذاشت.

تور قشم هتل ارم

هتل ارم دارای 5 طبقه و 100 واحد اقامتی است و شامل اتاق‌ های دو و سه تخته و سوئیت‌ های یک خوابه دونفره است که برخی از آنها دارای چشم‌ انداز رو به دریا می باشند؛ به طوری که شما با رزرو هتل ارم قشم از مجموعه مسافرتی نامی گشت در اتاق‌ ها و سوئیت‌ های این هتل که دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان هستند.

بهره ‌مند می شوید و نیز لذت بیدار شدن از خواب در صبحی دلپذیر و تماشای دریا از اتاق، از لذت ‌های بی ‌نظیری است که فقط در هتل ارم قشم میتوانید تجربه کنید.

برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ارم رو به دریا و برخی دیگر رو به شهر ساخته شده‌ اند و شما با توجه به علاقه و بودجه‌تان می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

قیمت اتاق هتل آتامان

قیمت تور قشم هتل ارم

نرخ تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و اساسی تعیین میگردد؛ در اصل نحوه قیمت گذاری تور قشم هتل ارم به عوامل مهم و اساسی همچون رزرو هتل همراه با وعده های غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری رایگان و ارائه خدمات بیشتر بستگی دارد .پ

همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور قشم ارزان قیمت را براحتی رزرو کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور قشم و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خریداری کنید.

در نهایت قیمت هتل ارم قشم در همه ایام سال یکسان نیست و بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ برخی از این عوامل عبارتند از: زمان رزرو هتل، شرایط آب و هوایی، مدت زمان اسکان در هتل، تعطیلات و ... با این حال شما عزیزان می ‌توانید با مراجعه به وبسایت ما و با استفاده از بیشترین تخفیفات موجود، هتل مورد نظر خودتان را براحتی رزرو کنید.

قیمت تور مشهد هتل ارم

  • قیمت اتاق های هتل آرتا قشم

در ابتدا لازم است بدانید که ترتیب اتاق های این هتل به چه صورت است؛ خوب این هتل اتاق ‌های دو تخته، در انواع دبل (مجهز به 1 تخت دو نفره) و توئین (مجهز به 2 تخت تک نفره) اتاق دارد، اتاق‌های سه نفره، 3 تخت تک نفره دارند. همچنین یکی دیگر از انتخاب‌ های شما اتاق ‌های چهار تخته است که برای خانواده ‌های با تعداد جمعیت بالا مناسب می باشد. علاوه بر این، انتخاب دیگر برای شما سوئیت است؛ سوئیت ‌های هتل ارم یک اتاق خواب و برای دو نفر ظرفیت دارند.

همچنین در اتاق خود می توانید از کمد ، مبلمان ، یخچال سرپوشیده و تلویزیون و... بهره مند شوید. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان هستند و اگر می خواهید به همراه خانواده یا به تنهایی به تور قشم هتل ارم بروید گزینه ای لوکس و راحت کنار دریای خلیج فارس بشمار می رود.

در ادامه قصد داریم قیمت اتاق های هتل ارم قشم را به شما ارائه کنیم؛ اگر مسافر این هتل هستید مهم است که از نرخ اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل ارم قشم با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

  • اتاق دو تخته دبل C : 456,000 تومان
  • اتاق دو تخته توئین C : 456,000 تومان
  • اتاق دو تخته توئین B : 510,000 تومان
  • اتاق دو تخته توئین A : 565,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه دونفره C : 620,000 تومان
  • اتاق دو تخته توئین رو به دریا : 620,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه دو نفره : 728,000 تومان
  • اتاق دو تخته دبل رو به دریا : 780,000 تومان
  • اتاق دو تخته دبل A : 780,000 تومان
  • اتاق دو تخته دبل B : 780,000 تومان
  • اتاق سه تخته معمولی : 620,000 تومان
  • اتاق سه تخته رو به دریا : 728,000 تومان
  • اتاق چهار تخته سینگل C : 728,000 تومان
  • اتاق چهار تخته C : 728,000 تومان

اتاق های هتل ارم

  • امکانات و خدمات هتل ارم قشم

هتل ارم واقع در جزیره قشم دارای 5 طبقه مشتمل بر 105 باب اتاق می باشد. از جمله امکانات هتل ارم قشم رستوران با نمای دریا، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 180 نفر، میز کنفرانس 27 نفره، مسیر پیاده روی صبگاهی، سالن بیلیارد، صندلی ماساژ و سفره خانه سنتی در محوطه هتل میباشد که اتاق های هتل ارم قشم در سه کلاس مختلف می باشد که کلاس b در طبقه همکف اول و c در طبقه همکف دوم (هم سطح با حیاط) هستند و نیز تنها تفاوت کلاس در نمای اتاق می باشد و از نظر امکانات تفاوتی ندارند.

همچنین از دیگر امکانات هتل می توان به : مبلمان و سرویس خواب، یخچال، مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن در اتاق، کمد لباس، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، گاو صندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بطری رایگان آب، صندلی های ماساژ برقی، دستگاه خودپرداز، سرویس بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه)، سالن بیلیارد، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، لاندری/خشکشویی، تلفن در لابی، فتوکپی و اینترنت بی سیم رایگان در لابی و... اشاره نمود.

امکانات و خدمات هتل ارم

آفر تور قشم هتل ارم

شاید جالب باشد بدانید که آفر تورهای مسافرتی قشم بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به مسافران و علاقه مندان ارائه می شود، مثلا درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر قشم یعنی فصل تابستان که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند .

به همین دلیل تصمیم بر آن میگیرند که آفرهای هیجان انگیز و ارزانی به آژانس ها و کارگزاران که همان مجری مستقیم تور قشم هستند، پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور قشم هتل ارم هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل ارم قشم است. در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز یا فصول خنک تر سال که زمان اوج قیمت ها است.

قیمت ها به شدت کاهش می یابد. البته زمان مناسب دیگری هم برای رزرو وجود دارد که به آن shoulder season هم می گویند و آن زمان بین های سیزن و آف سیزن است که این این زمان ها هم میتواند بهترین زمان برای خرید آفر تور قشم هتل ارم باشد. در آخر برای اطلاع از تور لحظه آخری قشم و آفر تور قشم به وب سایت نامی گشت مراجعه کنید.

آفر تور قشم هتل ارم

تور قشم هتل ارم از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای قشم از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر وجود دارد. در سفر به این مقصد اگر روش تور هوایی قشم با بلیط هواپیما قشم را به منظور گشت و گذار و خرید در این جزیره انتخاب کردید، بدک نیست اطلاعاتی از شرایط پرواز های قشم داشته باشید.

خوب همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص نظیر پرواز قشم، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. در حال حاضر فروش بلیط هواپیما قشم از مبدا تهران و دیگر شهرهای ایران، توسط شرکت های هواپیمایی همچون: ماهان، ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، تابان و اترک و... صورت می پذیرد.

قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم با توجه به ماه‌ های مختلف سال متغیر ارائه می شود، معمولا بهترین و ارزانترین بلیط قشم را می ‌توانید در فصل تابستان خریداری نمایید و همچنین سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما قشم را یکجا خریداری نمایید، چون قیمت بلیط هواپیما قشم رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یک طرفه قشم ارزان ‌تر برایتان تمام خواهد شد.

در آخر شما مسافران می ‌توانید ارزانترین قیمت بلیط قشم هواپیمایی قشم ایر، بلیط قشم هواپیمایی ایران ایر، بلیط پرواز قشم هواپیمایی معراج ایر، بلیط هواپیما قشم هواپیمایی زاگرس و بلیط قشم هواپیمایی آتا و... را از طریق سایت نامی گشت با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

منبع : تور قشم هتل ارم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه