loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 142
پنجشنبه 7 مرداد 1400 زمان : 16:22

تور مشهد از اهواز بهترین روش سفر به پایتخت معنوی ایران می باشد که مزیت های بسیار زیادی دارد و مسافران اهوازی عزیزمان با خرید تور مشهد در کنار زیارت امام رضا می توانند از جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی متنوع و هیجان انگیز این شهر هم لذت ببرند.

تور مشهد از اهواز در سالهای اخیر به یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش ‌ترین تورهای داخلی کشورمان تبدیل شده است. از آنجاییکه استان خوزستان، دروازه ورود زائران عراقی مشهد مقدس است و زائران عراقی بعد از ورود به خاک ایران، از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به مشهد، پرواز می ‌کنند. تمامی این دلایل باعث شده است که تور مشهد از اهواز، به یک تور پر تقاضا و محبوب تبدیل شود.

تورمشهد از اهواز

خوب شما مسافران عزی برای سفر از اهواز به مشهد مقدس، راه‌ های ارتباطی متنوعی را پیش روی دارید. به همین علت تور مشهد از اهواز به صورت تور هوایی مشهد، تور مشهد با قطار، تور زمینی مشهد با اتوبوس برگزار می ‌شود و نیز همانطور که اطلاع دارید.

شهر اهواز در غربی‌ ترین نقطه جنوبی کشورمان جای خوش کرده و شهر مشهد در شمالی‌ ترین نقطه شرق کشور؛ به همین دلیل فاصله بسیار زیاد این دو شهر باعث شده که سفر زمینی از اهواز به مشهد، قریب به یک شبانه روز زمان ببرد و چندان هم مورد استقبال قرار نمیگیرد.

با این اوصاف می توان بهترین و کم دردسرترین راه برای سفر به مشهد از اهواز را تهیه تور هوایی مشهد از اهواز بنامیم.

مسافرت از اهواز به مشهد

تور مشهد از اهواز هوایی

خوب اگر صرفه جویی در زمان و نیز راحتی در تور مشهد از اهواز هوایی برای شما اهمیت بالاتری نسبت به هزینه‌ های این تور مسافرتی دارد. تور هوایی مشهد از اهواز بهترین گزینه برای شما خواهد بود و پیشنهاد می کنیم بدون هیچ تردیدی آن را رزرو کنید.

در ادامه اگر روش هوایی را برای سفر با تور مشهد از اهواز را انتخاب کردید باید بدانید که برای تورهای هوایی مشهد ایرلاین ‌های ماهان، معراج و ایران ایر را به شما پیشنهاد می کنیم.

چرا که هر سه این شرکت‌ های هواپیمایی، پروازهای سیستمی دارند و قطعا گران ‌تر از پروازهای چارتری برای شما تمام می شوند؛ البته وقتی از این شرکت ‌ها بلیط تهیه میکنید با هواپیمای عالی باغ خدمات منحصر به فردتری به مشهد سفر می کنید و طبیعتا امکانات بالاتر و بهتری هم دریافت خواهید کرد.

در ادامه معمولا پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام میشوند، ولی این موضوع مطلق نیست و در پروازهای چارتری مشهد هم امکان استفاده از خدمات خوب و هواپیمای مناسب نیز وجود دارد.

تورمشهد از اهواز هوایی

در اینجا لازم دونستیم به شما بگوییم که قیمت بلیط هواپیمای اهواز - مشهد به نسبت قیمت بلیط قطار اهواز به مشهد، حدودا 30 تا 40 درصد گران ‌تر برای شما تمام می شود. بطوریکه با در نظر گرفتن مزیت ‌های سفر به مشهد با هواپیما، بلیط پرواز اهواز - مشهد بسیار ارزان به نظر میرسد.

بهترین زمان برای سفر به مشهد از نظر آب و هوایی بهار و پاییز میباشد اما باید توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات و مناسبت های مذهبی تقاضا برای خرید تور مشهد از اهواز به شدت بالا می رود و این شهر شلوغ ترین روزهای خود را سپری می کند و در نتیجه خرید ارزان تور مشهد برای شما مسافران چندان آسان نخواهد بود.

تور مشهد از اهواز با قطار

مسافرانی که قصد سفر با تور مشهد از اهواز را دارند باید بدانند که قطار اهواز به مشهد یک روز در میان در این مسیر حرکت می ‌کند. ضمنا در این مسیر خبری از قطارهای اتوبوسی و سریع السیر برای شما نیست و تنها قطارهای 4 تخته و 6 تخته در این مسیر فعالیت دارند.

همچنین متاسفانه قطارهای لوکس و پنج ستاره مانند قطار نور یا فدک نیز در مسیر قطار اهواز مشهد هیچ فعالیتی ندارند و در حال حاضر تنها قطارهای موجود در مسیر راه ‌آهن اهواز به مشهد، قطارهای مهتاب، پارسی و الوند می باشند که کیفین مطلوبی دارند.

بنابراین برای سفر ریلی از اهواز به مشهد باید از قطارهای 3 ستاره استفاده نمایید که البته رضایتند به مقصدتان می رسید. قطار اهواز مشهد صبح ساعت 09:30 صبح حرکت میکند و فردا ساعت 12:30 ظهر به مشهد مقدس می رسد.

تورمشهد از اهواز با قطار

قیمت تور مشهد از اهواز چقدر است؟

مسافران گرامی در ابتدا باید توجه داشته باشید که زمان خرید، شیوه خرید که حضوری انجام بپذیرد یا اینترنتی، مدت زمان سفرتان، نوع هتل محل اقامت و امکانات اتاق رزرو شده، نوع ترنسفر که هوایی باشد یا با قطار و یا اتوبوس و دیگر موارد عواملی هستند که به صورت مستقیم بر قیمت تور مشهد از تبریز تاثیر گذار خواهند بود.

خوب شاید خیلی برای شما این سوال پیش آمده باشد که ارزان ترین قیمت تور هوایی مشهد در چه فصل یا چه زمانی از سال می باشد؟ در جواب سوال شما باید بگوییم که این مقاطع زمانی بهترین فرصت برای سفر هوایی به مشهد خواهد بود.

قیمت تورمشهد از اهواز

خوب مهر ماه و شروع فصل مدارس، دی ماه و شروع زمان امتحانات، اواخر اسفند ماه به دلیل شلوغی قبل از آغاز سال جدید و اینکه معمولا سفرها در تعطیلات نوروز انجام می ‌شود.

همچنین اواخر فروردین ماه به دلیل شروع به کار مدارس و ادارات بعد از تعطیلات مفصل و در نهایت اواخر اردیبهشت و خرداد ماه با شروع امتحانات. البته موارد فوق بدون در نظر گرفتن مناسبت ‌ها می باشد، برای مثال اگر در یکی از زمان‌ های گفته شده در بالا شهادت امام رضا قرار بگیرد، شاهد گران ‌ترین تورهای هوایی مشهد خواهیم بود.

تور مشهد از اهواز لحظه آخری و ارزان

از آنجاییکه تعداد وسایل نقلیه (هواپیما، قطار و اتوبوس) تور مشهد از اهواز کم می باشد، به همین دلیل غالبا ظرفیت اکثر پروازها و قطارها به سرعت تکمیل می شوند. با این اوصاف معمولا تور لحظه آخری و ارزان مشهد از اهواز و یا تورهای آف خورده در این مسیر نسبت به مسیر تهران - مشهد خیلی کمتر است.

در نتیجه به غیر از شرایط استثنایی اعم از شیوع ویروس کرونا و... برای مدت کوتاهی، نرخ تور مشهد از اهواز را کاهش داده بود، امکان ارزان شدن و یا لحظه آخری شدن تور مشهد از اهواز بسیار به ندرت اتفاق می افتد.

اما باز هم نباید ناامید شد و نگران قیمت تور مشهد باشید چرا که کارشناسان ما در مجموعه نامی گشت، همواره به دنبال گرفتن تخفیفات استثنایی و ویژه ای، برای مسافرین تور مشهد از اهواز هستند.

منبع : مشهد از اصفهان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه