loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 386
يکشنبه 6 تير 1400 زمان : 12:27

هتل تکسیم اکسپرس استانبول (Taksim Express Hotel) یک هتل 4 ستاره خوب در منطقه تکسیم استانبول ترکیه می باشد که از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول 1.1 و از بازار خرید میسیر کارسیسی استانبول 1.1 کیلومتر فاصله دارد.

جالب است که همانطور که از نام هتل تکسیم اکسپرس استانبول می ‌توانید حدس زد، در محله تکسیم قرار گرفته شده است و تا میدان اصلی شهر فاصله بسیار کمی دارد.

از مهمترین ویژگی‌ آن را باید به داشتن رستوران سلف سرویس و موقعیت مکانی بسیار خوب آن به سطح شهر اشاره نمود و با اقامت در این هتل شما از نظر امکانات و نحوه سرویس ‌دهی راضی خواهید بود.

تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

همچنین بار هتل در لابی قرار دارد و انواع نوشیدنی را برای میهمانان خود سرو می ‌کند. یکی از ویژگی‌ های مهم هتل تکسیم اکسپرس استانبول با وجود چهار ستاره بودن آن، مجهز شدن به رستورانی سلف سرویس برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام می باشد.

ضمنا اطراف هتل تعدادی رستوران، بار و کافی شاپ هم مشاهده می کنید که ارزش امتحان کردن را قطعا دارند. با رفتن به مرکز شهر، به بهترین ‌مراکز مختلف و رستوران های استانبول دسترسی خواهید داشت.

با توجه به کیفیت مناسب غذاهای رستوران هتل،‌ این کار ضرورتی ندارد، اما برای داشتن تنوع، بدک نیست به رستوران‌ های خارج از محل اقامت خود نیز سری بزنید.

قیمت تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

قیمت تور استانبول با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین، نرخ ارز و خدماتی که در پکیج انتخابی شما ارائه میشود متفاوت خواهد بود و ما با ارائه تورهای متنوع، شرایطی عالی و مناسب برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس ببرید.

شما در بالای همین صفحه لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب با رزرو هتل تکسیم اکسپرس را در اختیار دارید تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور استانبول را انتخاب و در نهایت خریداری نمایید.

در ادامه لازم به ذکر است که قیمت تور انتخابی شما با توجه به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، انتخاب هتل 4،3 یا 5 ستاره و زمان و فصل سفر شما و امکاناتی که به آژانس درخواست می دهید، می تواند تغییرات چشمگیری در قیمت پکیج مسافرتی شما به همراه داشته باشد و به این صورت با بررسی پکیج های تور ارزان تر می توانید سفری مقرون به صرفه و رویایی را داشته باشید.

قیمت تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

قیمت اتاق های هتل تکسیم اکسپرس استانبول

این مجموعه دارای 108 اتاق مجهز است که فضایی تمیز و آرامش بخشی را برای میهمانان و مسافران تور استانبول ایجاد نموده است. واحد های اقامتی این هتل در انواع مختلف هتل های یک تخته، دو تخته، سه تخته و اتاق های خانوادگی وجود دارد که گردشگران بنا بر شرایط و بودجه خود می توانند نسبت به رزرو هر یک از این اتاق ها اقدام نمایند.

در ادامه برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس مهم است بدانید که برای رزرو اتاق Double superior باید دست‌ کم 36 دلار برای هر شب بپردازید و با پرداخت شبی 48 دلار یا بیشتر می ‌توانید اتاق Triple superior را رزرو نمایید که این اتاق 25 متری یکی از زیباترین نماها را از شهر استانبول دارد.

ارزان ‌ترین واحد اقامتی تکسیم اکسپرس، اتاق Double economy می باشد که با رزرو این اتاق 23 متری، اقامتی مقرون ‌به ‌صرفه خواهید داشت. هر شب اقامت در اتاق Double economy به حداقل 34 دلار نیاز دارد.

پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 4 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های این هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل تکسیم اکسپرس استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

قیمت اتاق های تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

امکانات و خدمات هتل تکسیم اکسپرس استانبول

هتل Taxim Express به منظور استقبال و میزبانی از میهمانان خود، امکانات و خدمات رفاهی متنوع و جذابی را ارائه می دهد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. در ابتدای امر خوب است .

بدانید که هتل تکسیم اکسپرس استانبول دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی است که البته با پرداخت هزینه اضافه قابل استفاده است و همچنین مهم است بدانید که این هتل خدمات پذیرش 24 ساعته را برای راحتی هرچه بیشتر مسافران، علی الخصوص مسافران خارجی تور مسافرتی استانبول فراهم کرده است.

امکانات و خدمات هتل هتل تکسیم اکسپرس استانبول

اینترنت Wi-Fi، پارکینگ، روم سرویس و خدمات حمل بار از دیگر امکانات خوب این هتل است که به صورت رایگان در اختیار اقامت کنندگان قرار خواهد گرفت.

همچنین در هتل تکسیم اکسپرس امکان استفاده از خدمات کرایه دوچرخه و اتومبیل، خشکشویی، تاکسی سرویس و فکس و فتوکپی نیز وجود دارد، البته استفاده از این خدمات رایگان نیست و با پرداخت هزینه در اختیار شما میهمانان هتل قرار می گیرد.

سایر امکاناتTaxim Express Hotel شامل اتاق نگهداری بار، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، میز تور، اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع هوا، خدمات سلامت، آسانسور و محوطه مخصوص کشیدن سیگار و... می باشد.

آفر تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس ورد گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و وسوسه انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

آفر تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

در ادامه پیشنهاد نامی گشت این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استانبول لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید.

با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع شوید. همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید.

برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه