loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 283
يکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 15:06

سفر با تور ارمنستان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری به خصوص در بین ایرانی ها است. این کشور به واسطه تاریخ سه هزار ساله اش و مردم میهمان نواز و دوست داشتنی که دارد، توانسته گزینه ای محبوب برای گردشگران در سراسر جهان تبدیل بشود. همچنین ارمنستان از لحاظ جغرافیایی در مرز میان آسیا و اروپا یعنی بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته شده است.

ارمنستان کشوری کوهستانی و پرباران بوده و نیز یک کشور محاط در خشکی هم می باشد و نیز از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان مرز مشترک دارد. کشور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد دنیا برای ما ایرانیان است، چرا که هم سفر به آن راحت بوده و هم دردسرهای اخذ ویزا را ندارد و هم اینکه پر است از جاذبه‌ های توریستی و تفریحی شگفت انگیز که هر شخصی را وسوسه می کند. ارمنستان یکی از ارزان ‌قیمت ‌ترین کشورهای جهان نیز بشمار می رود و با مردمانی میهمان ‌نواز، قدمتی طولانی، غذاهایی فوق ‌العاده خوشمزه و آب ‌و هوایی معتدلی که دارد همیشه انتخاب اول می باشد و نیز ایروان، پایتخت و بزرگ ‌ترین شهر جمهوری ارمنستان همواره یکی از اصلی ترین و پر طرفدارترین مقصدهای توریستی در ایران است.

تور ارمنستان

نقشه گردشگری ارمنستان

نقشه گردشگری ارمنستان

راهنمای اخذ ویزای توریستی ارمنستان، آیا ارمنستان ویزا می خواهد؟

ارمنستان یکی از محبوب‌ ترین مقصدهای گردشگری برای شهروندان ایرانی است که خوشبختانه مسافران ایرانی از دریافت ویزای توریستی برای سفر به آنجا معاف هستند. البته ارمنستان دارای انواع مختلفی از ویزا می باشد که مسافران باید بر اساس هدف سفر خود جهت دریافت ویزای مورد نظرشان به سفارت ارمنستان مراجعه نمایند. خوشبختانه، طی توافق دو جانبه شهروندان ایرانی از دریافت ویزای توریستی ارمنستان معاف هستند.

ویزای ارمنستان

شرح خدمات

مراحل صدور ویزا

ویزای توریستی در بدو ورود (پایانه‌های مرزی زمینی و هوایی) و سایر ویزاها توسط سفارت ارمنستان در تهران صادر می‌شوند.

انواع ویزا

توریستی، دولتی، دیپلماتیک و ترانزیت

وقت سفارت

ندارد

مصاحبه و انگشت ‌نگاری

ندارد

مدارک لازم برای صدور ویزا

گذرنامه دارای اعتبار

مدت زمان لازم برای صدور ویزا

صدور در بدو ورود

سفارت/ کنسولگری

دارد

ویزای ارمنستان چند روزه است؟


شهروندان ایرانی می توانند بدون ویزا وارد خاک ارمنستان شوند. با این حال، آنها تنها می توانند در هر دوره 180 روزه حداکثر 90 روز در ارمنستان اقامت داشته باشند. به عبارت دیگر، بعد از 90 روز اقامت در این کشور، یک شهروند ایرانی باید قبل از ورود مجدد به کشور، ارمنستان را ترک نماید و 90 روز دیگر در خارج از ارمنستان بماند. لازم به ذکر است که اگر شهروند ایرانی اجازه اقامت داشته باشد اقامت بیش از 90 روز امکان پذیر می باشد.
ویزای ارمنستان

مدارک لازم برای سفر به ارمنستان

  • اعتبار گذرنامه بالای 6 ماه
  • اصل گذرنامه
  • یک نسخه کپی از صفحه اصلی گذرنامه
  • یک قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید
  • فرم ویزای تکمیل شده (فرم خام توسط سفارت تحویل شما میگردد)

هزینه ویزای توریستی ارمنستان

  • ویزای توریستی سینگل انتری تا 21 روز، 3000 درام ارمنستان یا 6 یورو
  • ویزای توریستی سینگل انتری تا 120 روز، 15000 درام یا 29 یورو
  • ویزای توریستی مولتیپل تا 60 روز اقامت و با اعتبار 6 ماهه، 20000 درام یا 38 یورو
  • ویزای توریستی مولتیپل تا 120 روز اقامت و با اعتبار یکساله، 40000 درام یا 77 یورو
  • ویزای ترانزیت سینگل انتری، 10000 درام یا 19 یورو
  • ویزای ترانزیت مولتیپل انتری، 18000 درام یا 35 یورو
  • ویزای رسمی و دیپلماتیک و همچنین هر نوع ویزا برای بچه های زیر 18 سال هزینه ای ندارد.

قیمت تور ارمنستان، نحوه تعیین قیمت تور ارمنستان چگونه است؟

قیمت تور مسافرتی ارمنستان بر اساس سه پارامتر خطوط هوایی، هزینه هتل و نرخ ارز مورد نظر محاسبه می ‌شود. در ضمن قیمت تور هوایی ارمنستان از تهران به هر یک از شهر‌های ارمنستان با نرخ ریال از مسافر دریافت می ‌شود و همچنین هزینه های هتل و محل اقامت، بسته به منطقه هتل و همچنین 4،3 یا 5 ستاره بودنش کاملا متغییر است. در صورتی که هتل در مرکز شهر باشد، هزینه آن بیشتر است اما اگر هتل در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت شما دارد. همچنین تعداد روزهای اقامت شما و ارائه خدمات و امکاناتی اعم از ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و... می تواند قیمت تورهای ارمنستان را دستخوش تغییراتی نماید.

قیمت تور ارمنستان

قیمت تور هوایی ارمنستان

در ابتدا لازم است بدانید که منظور از تور هوایی ارمنستان این بوده که شما راحت ترین روش سفر را انتخاب میکنید، یعنی با تورهای مسافرتی ارمنستان که از سمت آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شوند سفرتان را آغاز می کنید. بنابراین شما با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مورد نظرتان راهی کشور ارمنستان می شوید. در خصوص قیمت تور هوایی ارمنستان باید بگوییم که قیمت بلیط هواپیما از تهران به ارمنستان یا پرواز مستقیم تهران ایروان بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این مقصد در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت تور زمینی ارمنستان


ارمنستان جزو کشورهای عالی برای مسافرت قشرهای مختلف گردشگران بشمار می رود که شما مسافران عزیز می ‌توانید برای سفر به ارمنستان هزینه های زیادی صرف کنید و یا با خرید تور زمینی ارمنستان و انتخاب سوئیت آپارتمان های ایروان خیلی ارزان و با قیمت مناسب سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید. در واقع آنچه هزینه شما را در سفر به ارمنستان تعیین می کند، شخص خودتان هستید بنابراین قیمت دقیقی را نمی توان عنوان کرد چرا که عوامل متفاوتی در نرخ تور زمینی ارمنستان تاثیر گذار می باشد.

آفر تور ارمنستان یا همان تور ارمنستان ارزان!


خوشبختانه کشور ارمنستان، مقصد چندان گرانی برای ایرانیان محسوب نمی شود. فاصله منات ارمنستان تا ریال ایران چندان زیاد نیست، این کشور در همسایگی ما قرار دارد و بنابراین پرواز چندان طولانی نخواهید داشت و مهمتر برای ورود به این کشور نیازی هم به تهیه ویزا و پرداخت هزینه برای آن نیست و داشتن یک پاسپورت معتبر با اعتبار 6 ماهه کفایت می کند. همه این دلایل باعث می شوند تا شما آفر تور ارمنستان ارزان را براحتی پیدا کنید. در نظر داشته باشید که پایتخت ارمنستان، یعنی ایروان شما طیف گسترده ای از هتل ها و اقامت گاه های متنوع را خواهید داشت و با انتخاب هتل های میان رده هزینه های سفر برایتان کمتر می شود. همچنین مجموعه نامی گشت در فصول پرگردشگر یعنی تابستان، عید نوروز و تعطیلات رسمی کشور آفرهای هیجان انگیزی به مقصد ارمنستان با مناسب ترین قیمت ها به مسافرانش ارائه می کند فقط کافیست در کانال تلگرام ما عضو شوید تا از ارائه این نوع تورها مطلع بشوید.

آفر تور ارمنستان

تور ارمنستان لحظه آخری


از آنجایی که برای سفر به ارمنستان، نیازی به اخذ ویزای این کشور را ندارید، هر زمان که بخواهید می ‌توانید تور ارمنستان را براحتی خریداری نمایید. از این رو امکان دارد در برخی ایام که ظرفیت تور ارمنستان به حد نصاب نرسیده باشد و آژانس های برگزار کننده تور برای پر کردن صندلی ‌های خالی، اقدام به کاهش نرخ بلیط پرواز و یا رزرو هتل ها می ‌کند، بنابراین می ‌توانید تور لحظه آخری ارمنستان را با قیمتی به مراتب پایین ‌تر از یک تور استاندارد، تهیه نمایید. ویژگی تورهای لحظه آخری ارمنستان این است شما با پرداخت هزینه کمتر، خدمات با کیفیت و مشابه با یک تور استاندارد را دریافت کنید و مهمتر هزینه تور مسافرتی ارمنستان خود را به شدت کاهش دهید.

ارزان ترین زمان سفر به ارمنستان

با توجه به اینکه هوای ارمنستان در فصل زمستان با دمای میانگین 1٫3- تا 10٫4 درجه سانتیگراد در ایروان بسیار سرد و خشک می باشد و به‌ صورت میانگین 2 تا 3 روز بارش برف و باران در این زمان از سال را شاهد خواهید بود. بنابراین فصل زمستان، فصل خلوت گردشگری ایروان بشمار می رود و ارزانترین زمان سفر به ارمنستان بشمار می رود چرا که ایرلاین ها و هتل ها آفرهای هیجان انگیزی به آژانس های مسافراتی ارائه می کنند و شما می توانید سفری ارزان به این کشور را تجربه کنید.

تور ارمنستان از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای ارمنستان به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور هم وجود دارد. تور ایروان ارمنستان از شهرهای بزرگ کشور همچون: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

شهرهای توریستی ارمنستان

ایروان | Yerevan

لیست محبوب ‌ترین و توریستی ترین شهرهای ارمنستان را با معرفی ایروان زیبا آغاز می ‌کنیم. در اصل ایروان، پایتخت ارمنستان و یکی از قدیمی ‌ترین شهرهای جهان شناخته می شود و تمام چیزهایی که در یک شهر مدرن وجود دارد را شما می ‌توانید در آن مشاهده کنید و نیز با توجه به قدمت بالای این شهر، چشم‌ اندازهای جذاب و مکان ‌های دیدنی شگفت انگیزی در ایروان وجود دارد که بی ‌شک توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. از موزه‌ های ملی، باغ وحش ‌های بزرگ، گالری‌ های هنری، رستوران‌ ها و هتل‌های ارزان ‌قیمت و زیبا تا خیابان‌ های سه ‌لاینه، کافه ‌های جذاب، میدان ‌های بسیار وسیع و ساختمان‌ های اعجاب برانگیز با استایل نئوکلاسیک، همه و همه می ‌توانند شما را عاشق و شیفته ایروان کنند.

ایروان

گوریس | Goris

اگر ترجیح می دهید از شهری زیبا با فرهنگ و تاریخچه غنی بازدید کنید، گوریس بهترین گزینه شما در میان شهرهای ارمنستان میباشد. این شهر در بخش جنوبی و استان سیونیک، در مسیر ناگورنو قره ‌باغ قرار دارد و طبیعت بکر و زیبا، ترکیب صخره‌ ها و سازه ‌های شگفت ‌انگیزش، صحنه‌ هایی مبهوت کننده ای را در مقابل چشمان شما خواهد ساخت. چیزی که گوریس را از سایر شهرهای ارمنستان متمایز می ‌کند، ترکیب حیرت ‌انگیز صخره‌ ها است.

گوریس

سوان | Sevan

ارمنستان شاید دریا نداشته باشد، اما گوهری طبیعی و بکر را در خود جای داده است که به اندازه دریا زیباست و آن هم دریاچه سوان (Lake Sevan) نام دارد. سوان نام یکی از مشهورترین شهرهای ارمنستان است که در سواحل یک رودخانه جای گرفته است و گنجینه ‌ای از زیبایی ‌های کمیاب در دنیاست. این شهر مکانی منحصر به فرد برای گریز از آفتاب داغ تابستان و شنا در زیر نور خورشید است. حتی اگر هوا به اندازه کافی برای شنا کردن مناسب نباشد، علاقه مندان می‌ توانند از ماهی ‌های کبابی در رستوران ‌های کنار رودخانه نهایت لذت را ببرند.

سوان

معرفی انواع تورهای ارمنستان

تور ارمنستان هوایی

بهترین و سریعترین راه دسترسی به ارمنستان از طریق پرواز با تور ارمنستان هوایی است که در فصل‌ هایی که تعداد گردشگران ارمنستان زیاد می ‌شود، از تهران به ایروان پرواز مستقیم وجود دارد. ضمنا خرید ارزان ترین قیمت تور ایروان با پرواز های متنوع، رزرو تور ایروان (ارمنستان) لحظه آخری با صبحانه و بهترین ساعات پرواز و هتل های متنوع را از مجموعه نامی گشت مجری برتر تور ایروان از تهران بخواهید تا بتوانید بهترین و ارزانترین سفر را تجربه کنید.

تور ارمنستان هوایی

سفر زمینی به ارمنستان

در ابتدا لازم است بدانید که به دلیل همسایگی ارمنستان با کشورمان و داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور، تور ارمنستان به صورت تور زمینی با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی برگزار می ‌شود که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

تور ارمنستان با قطار

در گذشته خطوط ریلی میان ایران و ارمنستان وجود داشت که امکان سفر به این کشور را از طریق قطار امکان پذیر می کرد. اما با شروع درگیری میان دولت ‌های ارمنستان و آذربایجان، فعالیت در این مسیر ریلی متوقف گردید. البته کسانی که ترجیح می دهند با قطار به ارمنستان سفر کنند، می ‌توانند از با قطار تهران به ایستگاه جلفا بروند و از آنجا بعد از عبور از مرز نوردوز، سفر زمینی خود را با خودرو ادامه داده و یا ابتدا خود را از ایران و از طریق قطار به تفلیس برسانند و سپس با خرید بلیط قطار از تفلیس به ایروان بروند که پیشنهاد ما این روش نیست چون هزینه بالایی برای شما دربر خواهد داشت. البته سفر به ارمنستان از طریق قطار بسیار طولانی بوده و در نتیجه این راه فقط برای کسانی که محدودیت زمانی ندارند و به صورت گروهی سفر می‌ کنند و میخواهند کمی هزینه‌ های سفر خود را از این طریق کاهش دهند مناسب است.

تور ارمنستان با قطار

تور ارمنستان با اتوبوس


اتوبوس ‌های تور ایروان ارمنستان، همه روزه از تهران (ترمینال آزادی و یا ترمینال بیهقی) و تبریز به مقصد ایروان حرکت می کند و شما با این روش سفر 22 ساعت تا 24 ساعت بعد به شهر ایروان خواهید رسید. همچنین شما مسافران عزیز می ‌توانید تور زمینی ارمنستان را از آزانس نامی گشت خریداری نمایید. خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت اتوبوس، پذیرایی بین راه، رزرو اقامتگاه، ارائه سیم ‌کارت ارمنستان، صبحانه، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری و... است. این انتخاب برای کسانی که قصد سفر خانوادگی به ارمنستان را دارند بسیار عالی است و قطعا روشی امن ‌تر و مطمئن ‌تر هم یم باشد و برای تهیه تور زمینی ارمنستان، می‌ توانید با کارشناسان نامی گشت تماس حاصل نمایید.

تور ارمنستان با اتوبوس

سفر به ارمنستان با ماشین شخصی


شما گردشگران اگر گواهینامه‌ و پلاک بین المللی دارید، می‌ توانید با ماشین خودتان هم مستقیم به مرز نوردوز بروید و بعد از رسیدن به آنجا ویزای مرزی را تهیه کنید و بعد از انجام مراحل قانونی به سمت ایروان راهی شوید. در غیر این صورت با ماشین شخصی تا جلفا رفته و در آنجا می توانید ماشین تان را در پارکینگ بگذارید و سوار اتوبوس یا تاکسی شده تا به مرز نوردوز برسید. ضمنا در مرز نوردوز که رسیدید بعد از انجام مراحل قانونی از مرز و رود ارس عبور کرده و در آن سوی مرز که رسیدید کلی تاکسی ایستاده ‌اند تا شما را به شهر زیبای ایروان برسانند.

پرواز های ارمنستان با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

بهترین پروازهای ارمنستان در تور هوایی ارمنستان، پرواز مستقیم " آرمنیا ایرویز Armenia Airways " و همچنین هواپیمایی آسمان و هواپیمایی ماهان می باشد که از تهران به ایروان پرواز دارند. اما سهم هواپیمایی ماهان در این میان بیشتر است و با 5 پرواز در هفته، تقریبا در تمام طول هفته به مقصد ارمنستان پرواز دارد. در ادامه هواپیمایی آسمان نیز 4 پرواز و هواپیمایی آرمنیا ایرویز 2 پرواز در طی هفته به این مقصد دارند. لازم به ذکر است که پرواز ارمنستان معمولا قبل از ظهر، فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی تهران را به سمت ایروان ترک می کند و درست بعد از 1 ساعت و 30 دقیقه، در فرودگاه بین المللی شهر ایروان بر زمین می نشیند. نکته : در حال حاضر تنها هواپیمایی آرمنیا ایرویز پروازهای مستقیم بین تهران و ایروان انجام می دهند.

پروازهای ارمنستان

قیمت پرواز ارمنستان، چگونه محاسبه میشود؟

یکی از مقاصد محبوب ایرانیان، ایروان ارمنستان است. در طول سال همواره پروازها به مقصد ارمنستان برقرار است، اما در فصول پرگردشگر پیدا کردن بلیط ایروان ارزان معمولا ساده نیست. در اصل ایام نوروز و تابستان پیک خرید بلیط ارمنستان بشمار می رود و اگر قصد دارید در چنین زمانهایی به این کشور سفر کنید اولین گام اطلاع از قیمت بلیط پرواز ارمنستان است و نیز حداقل یک ماه قبل از سفر تغییرات قیمت بلیط ارمنستان را بررسی نمایید. همچنین قیمت بلیط پرواز ارمنستان با توجه به ایرلاینی که انتخاب می کنید، نوع کلاس پروازی و تاریخ پرواز متفاوت خواهد بود. به دلیل نوسان شدید قیمت و وضعیت ارز، تعیین هزینه دقیق بلیط هواپیما ارمنستان کمی دشوار است. پیشنهاد می کنیم با جستجوی قیمت بلیط و مشخص کردن هزینه های سفر به ایروان از راه مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت است، تنها کافیست اطلاعات را دقیق وارد کنید تا در جریان لیست قیمت ها بر اساس ایرلاین و تاریخ قرار بگیرید. سعی کنید بهترین زمان خرید بلیط رفت برگشت ایروان را پیدا کنید و شک نکنید حتی در اوج سفرهای ارمنستان هم می توانید پرواز ارزان، هتل اقتصادی و حتی تور ارمنستان ارزان قیمت را پیدا کنید.

فرودگاه های ارمنستان

فرودگاه بین المللی ایروان (Yerevan International Airport)

فرودگاه بین المللی ایروان که نام دیگر آن فرودگاه زوارتنوتس ایروان (Zvartnots International Airport) نیز است در سال 1971 میلادی در پایتخت ارمنستان، با کد یاتا EVN و کد ایکائو UDYZ ایروان تاسیس شد. درست در سال 1971 مسابقه ای برای معماری و طرح این فرودگاه در ایروان برگزار شد که در این مسابقه معماران سرشناس اعم از: کاچیکیان، ترخانیان، قلاشیان و مهندس باقداسریان معمار مشهور سازه در آن شرکت کردند که به صورت اتفاقی به طور مشترک مقام اول را بدست آوردند. در ادامه فرودگاه بین المللی زوارتنوس تنها فرودگاه بین المللی کشور ارمنستان بشمار می رود و این فرودگاه پر ترافیک ترین فرودگاه در ارمنستان نیز محسوب می گردد و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس پذیرای بسیاری از پروازهای خطوط هوایی مختلف در جهان بوده که بیتشر آنان، پروازهای عادی و چارتر ایرلاین های ایرانی می باشد.

فرودگاه های ارمنستان

اطلاعات فرودگاه بین المللی ایروان

  • نام فرودگاه بین المللی ایروان: Yerevan International Airport و یا Zvartnots International Airport
  • کد یاتا: EVN
  • کد ایکائو: UDYZ
  • ارتفاع از سطح دریا: 865 متر
  • ترمینال ها: 3 ترمینال مجزا
  • وب سایت فرودگاه بین المللی ایروان: www.zvartnots.aero

پرواز تهران ارمنستان چند ساعت است؟

فاصله ی تهران تا ایروان، 802/5 کیلومتر است و مدت زمانی که شما در پرواز تهران به ایروان طول می کشد، یک ساعت و 30 دقیقه خواهد بود.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور ارمنستان


توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی مجموعه نامی گشت که در تور ارمنستان به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی زمانی که شما به هر کدام از فرودگاه های ارمنستان برسید، ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد و در ادامه ترانسفر فرودگاهی در تور ارمنستان مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان نگران و سردرگم نشوید، اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را هم در نظر بگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود در فرودگاه بمانید.

بهترین هتل های ارمنستان

ایروان شهری بسیار زنده، زیبا و تاریخی بعنوان پایتخت این کشور می باشد که از نظر وسعت، بزرگترین شهر ارمنستان هم به حساب می آید و اینکه با توجه به این موضوع که بیشتر مسافران این تور مسافرتی را ایروان به خود اختصاص داده است ترجیح دادیم هتل های این شهر را بیشتر مورد بحث قرار بدهیم ؛ هتل های ایروان در بخش های مختلف شهر پراکنده شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن قرار گرفته است و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های آن هم متغیر می باشند. همچنین با توجه به افزایش استقبال از تور این مقصد ارمنستان در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های شگفت انگیزش نیز افزوده است و در اینجا هتل های 3 ستاره، هتل های 4 ستاره و هتل های 5 ستاره با انواع کیفیت و قیمت های متنوعی، در سرتاسر شهر وجود دارند و شما با مشاهده لیست هتل های این مقصد امکان این را دارید که با طیف بسیار گوناگونی از هتل های 4 ستاره و هتلهای 3 ستاره آشنا شوید. برای انتخاب و رزرو هتل های 5 ستاره ارمنستان و خدمات و امکانات این هتلها با کارشناسان ما در ارتباط باشید نیز هتل ها با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی می باشد که لیست هتل های کشور را در وب سایت ما می توانید مشاهده کنید و انتخاب مناسبی را تجربه کنید و از مهمترین هتل های این مقصد می توان به : هتل نشنال National ، هتل رویال تولیپ Royal Tulip یا گرند هتل Grand Hotel ، هتل مولتی گرند Multi Grand ، هتل رادیسون بلو Radisson Blu ، هتل کاکاسوس Caucasus و ... اشاره نمود.

هتل های ارمنستان

هزینه های سفر به ارمنستان

هزینه عوارض خروج از کشور

مهم است بدانید که عوارض خروج از کشور برای بار اول 220 هزار تومان، بار دوم 330 هزار تومان و بار سوم به بعد 440 هزار تومان است که می توانید آن را به صورت اینترنتی در این جا و یا با سایر راه های الکترونیکی پرداخت کنید.

هزینه اقامت در ارمنستان


کشور ارمنستان گزینه های اقامتی متنوع با رده های متنوعی دارد که از گران لوکس گرفته تا اقتصادی و ارزان که قیمت ها کاملا متفاوت هستند و این هزینه های هتل برای یک نفر و یک شب ارائه شده اند.

  • هتل 3 ستاره: بین 7,000 درام ارمنستان تا 30,000 درام ارمنستان
  • هتل 4 ستاره: بین 10,000 درام ارمنستان تا 60,000 درام ارمنستان
  • هتل 5 ستاره: بین 22,000 درام ارمنستان تا 150,000 درام ارمنستان
  • هاستل ها: شبی بین 2,200 درام ارمنستان تا 8,500 درام ارمنستان

هزینه خورد و خوراک در ارمنستان


می توانید در طول اقامتتان در کشور ارمنستان به رستوران های متنوع آن مراجعه کنید و یا با تهیه محصولات و مواد غذایی، هزینه های سفر خود را کاهش دهید. در زیر قیمت طیف متنوعی از رستوران ‌های لوکس، معمولی، فست فودها و کافه ها پیش روی شما قرار داده ایم.

  • رستوران ارزان: حدود 2,000 درام ارمنستان تا 3,000 درام ارمنستان
  • رستوران اقتصادی: حدود 5,000 درام ارمنستان تا 9,000 درام ارمنستان
  • رستوران لوکس: از 6,000 درام ارمنستان به بالا

هزینه حمل و نقل در ارمنستان


از جمله وسایل حمل و نقل درون شهری پایتخت ارمنستان می توان به مترو، اتوبوس، اتوبوس برقی، مارشروتکا و تاکسی اشاره نمود که برای آشنایی بیشتر با حمل و نقل این شهر، می توانید به مقاله مربوط به معرفی ایروان ارمنستان در بخش مقالات گردشگری بروید. اما هزینه ها به صورت خلاصه عبارت اند از:

  • کرایه مترو، مارشروتکا (مینی بوس) و اتوبوس معمولی و برقی: 100 درام ارمنستان
  • تاکسی: از 700 درام ارمنستان به بالا
  • بنزین: لیتری حدود 450 درام ارمنستان

نکات مهم پیش از سفر به ارمنستان

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به ارمنستان
  • بررسی وضعیت آب و هوای مقصد مورد نظر
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در ارمنستان (درام یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما
  • سعی کنید در ایران پولتان را به ارز خارجی تبدیل کنید

خدمات تور ارمنستان

خدماتی که از آژانس نامی گشت به شما ارائه می ‌کنیم، خدمات کلی در تور ارمنستان می ‌باشد و این خدمات امکان دارد در هر پکیجی متفاوت شود. خدمات تور ایروان ارمنستان عبارتند از:

  • اخذ ویزای ارمنستان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در هتل‌های 3، 4، 5 ستاره به همراه صبحانه (انتخاب هتل به عهده متقاضی می ‌باشد)
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • گشت شهری

راهنمای رزرو تور ارمنستان

شما علاقه مندان به تور ایروان ارمنستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور ارمنستان و یا تور ایروان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛

خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی ارمنستان هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی ارمنستان فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما عزیزان آرزومند است.

منبع: تور ارمنستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه