loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 581
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 15:03

سفر به کشور معبدها لذت از هوای استوایی و سفر به عجایب بکر و طبیعی در تور تایلند تابستان 1400 می تواند تجربه ای بی نظیر برای شما گردشگران عزیز در امسال باشد.

مجسمه های طلایی و کلی دیدنی های زیبا، تجربه غذاهای عجیب اما بسیار لذیذ و همچنین دیدن از بازارهای سنتی داخل قایق تا تفریحات محلی بسیار جذاب و از سواحل چشمنواز تور پوکت گرفته تا جاذبه های طلایی بانکوک و خریدهای تور ارزان پاتایا همگی باعث شده اند تا تور تایلند سفری به بادماندنی برای تفریحات خانوادگی و استراحت و ریلکس کردن شما بشمار رود.

خوشبختانه در فصل تابستان در کنار تفریحات ساحلی، فستیوال و رویدادهای مختلفی در این مقصد برگزار می شود که اگر در آن ها شرکت کنید، بی شک خاص ترین و منحصر به فردترین سفر زندگیتان را تجربه خواهید کرد.

تور تایلند تابستان 1400

سالی که گذشت سالی بسیار سخت و غیر قابل باور بود چرا که یک سال است و یک تابستان که علاوه بر آب و هوای مطبوعش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای تهیه تورهای تابستانی و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی است؛ اما تابستان سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام برنامه های سفری ما را خراب کرد.

اما خوشبختانه سایه شوم این بیماری رو به کاهش بوده و مرزهای هوایی مقاصد خارجی بخصوص کشور تایلند هم باز شده اند و می توانیم به تلافی همه روزهایی که در قرنطینه ماندیم و حسرت سفرهای نرفته را خوردیم، تابستان 1400 را کلی خوش بگذرانیم. از این رو کارشناسان گروه مسافرتی نامی گشت، با امید به اینکه با فرارسیدن تابستان بساط این میهمان ناخوانده برچیده شود.

تور تایلند تابستان متنوعی را برای شما علاقه مندان تدارک دیده ‌است، تا یک سفر به یادماندنی در یک تور تابستانی خاطره انگیز بتواند دلتنگی‌ های روزهای قرنطینه را کاملا از ذهن همگی پاک کند؛ ضمنا تور تابستان تایلند ۱۴۰۰ نامی گشت، توسط کارشناس سفر ما انتخاب و تدارک دیده شده اند.

قیمت تور تایلند تابستان 1400

بیشتر سوالی که کاربران از ما می پرسند این است که قیمت تور تایلند تابستان 1400 چکونه تعیین می شود؟ خوب همانطور که میدانید قیمت تور تایلند براساس قیمت بلیط هواپیما تایلند پرواز ایرانی (ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ... ) به مقصد تایلند و قیمت رزرو هتل تایلند متفاوت و متغییر است.

علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور تابستان تایلند 1400 دارند، تعداد روزهای مدت تور و ماهی که در آن به تایلند سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور تایلند شما را دستخوش تغییراتی کنند.

همچنین به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور تایلند در این بازه زمانی تعطیلات نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور مسافرتی این مقصد باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران خواهند شد.

آفر تور تایلند تابستان 1400

بی شک شما هم بارها نام تور لحظه آخری تایلند یا آفر تور تایلند تابستان 1400را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که این تورها دقیقا چگونه اند؟ همان طور که از نام آن هم مشخص است تور لحظه آخری به توری گفته می شود .

که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور است که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس های هواپیمایی تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان تایلند با عنوان آفر تور تایلند می باشند.

تور ارزان لحظه آخری تایلند برای تعطیلات سال نو، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر از سمت آژانس ها ارائه می شوند.

آفر تور تایلند تابستان 1400

اگر مسافر تورهای تایلند در بازه زمانی تعطیلات تابستان هستید مهم است بدانید که حسن تورهای دقیقه نودی تایلند در این فصل این است که ارزان تر هستند و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارند؛ مثلا تور تایلند قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود.

ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت تایلند زمانی که شامل آفر تور تایلند می شوند به عنوان تور ارزان تایلند لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت به مسافران عرضه می شود؛ بنابراین اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین آفرهای تور تایلند را در زمان مناسب خریداری یا رزرو نمایید.

قیمت پرواز تایلند در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در فصل در تایلند با بارش ‌های موسمی همراه میشود و با توجه به گرم بودن هوا، با محیطی کاملا شرجی روبرو هستید؛ بنابراین استفاده از تفریحات آبی خیلی امکان ‌پذیر نیست؛ اما این فصل مناسب‌ ترین فصل برای خرید در تایلند است و نرخ تورهای تایلند در ارزان ‌ترین حالت خود قرار می گیرد.

یکی از پر طرفدارترین خطوط پرواز از ایران به سمت کشورهای خارجی، به سمت مقصد کشور تایلند می باشد و با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات تابستانی درخواست رزرو بلیط و هتل در این کشور از سمت ایرانیان روز به روز بیشتر می شود تا ایام تعطیلات خود را در جزایر این کشور زیبا بگذرانند.

ضمنا هواپیمایی که در پرواز ایران به سمت تایلند مورد استفاده قرار می گیرد، به طور معمول هواپیمای ایرباس 310 و یا 340 هستند.

تنها پرواز مستقیم از ایران با هواپیمایی ماهان انجام می گیرد و بقیه شرکت های هواپیمایی خارجی با 1 بار توقف نسبت به ایرلاین انتخابی شما انجام می گیرد. در ادامه با توجه به نوسانات ارزی ما نمی توانیم قیمت واحدی برای پرواز تایلند به شما ارائه کنیم اما شما برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما تایلند در سرچ باکس کشور مبدا و مقصد (تایلند) و تاریخ دلخواه را انتخاب کنید تا تمام پرواز ها مناسب با خواسته شما نمایش داده شود.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه های قرار داده شده در سمت راست صفحه، نوع پرواز، ایرلاین مورد نظر و محدوده قیمت را تعیین نمایید و سپس نسبت به انتخاب و خرید بلیط هواپیما تایلند اقدام نمایید.

قیمت پرواز تایلند در تورهای تابستان

بهترین زمان خرید تورهای تابستان تایلند 1400

با توجه به این موضوع که ویزای کشور تایلند فرودگاهی است و مدت زمان خاصی جها اخذ ویزا توریستی را نمی طلبد، شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر می ‌توانید تور تایلند تابستان خود را خریداری نمایید.

اما نکته‌ ای که شاید کسی به شما نگویند این است که در " های سیزن " تایلند بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌ تر می ‌شوید، هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهد یافت و نیز برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

بهترین زمان خرید  تایلند در تورهای تابستان

بهترین تفریحات تابستانی در تور تایلند 1400 کدامند ؟

  • صخره نوردی و شیرجه در آب

صخره نوردی و شیرجه در آب یکی از تفریحات هیجان انگیز است که در کشور تایلند زیاد انجام می شود و طرفداران زیادی هم دارد. در این فصل این ورزش و تفریح جذاب به اوج خود می رسد و با توجه به گرم شدن هوا افراد زیادی از آن استقبال چشمگیری میکنند و اگر علاقه مند به تجربه این تفریح هیجانی هستید، می توانید بهترین خاطره سفر خود را ثبت کنید. ضمنا این تفریح جذاب را می توانید در اطراف کرابی و جزیره پوکت تجربه کنید.

  • رفتینگ پوکت

رفتینگ از جمله تفریحات تابستانی در این کشور بشمار می رود که در سال های اخیر توانسته طرفداران زیادی از میان توریست های خارجی را جذب کند. مشهورترین رفتینگ تایلند رفتنیگ پوکت است که بیشتر گردشگران در سفر با تور تابستان ۱۴۰۰ تایلند آن را تجربه می کنند.

رفتنیگ هر هفته در شهرهای مختلف تایلند برگزار می گردد و در این تفریح با استفاده از قایق های چند نفره در میان آب های ناآرام و خروشان به قایق سواری می پردازید که کلی لذت بخش است.

بهترین تفریحات تایلند تابستان 1400

  • بانجی جامپینگ

نام ورزش بانجی جامپینگ را قطعا تا بحال بارها شنیده اید. این ورزش ورزشی است که می تواند لحظاتی شما را به اوج هیجان و لذت برساند. از نکات مهمو جذاب این ورزش در تایلند این است که شما می توانید دو نفره هم آن را انجام بدهید. این را هم بگوییم که بانجی جامپینگ تایلند در نهایت امنیت برای مسافران برگزار می شود و نیازی به نگرانی از بابت امنیت آن نیست.

  • تور گیبون

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید پرواز را تجربه کنید این مکان برای شما طراحی و ساخته شده است و نیز در این مجموعه یعنی تور گیبون پاتایا هیجانی را تجربه می کنید که شاید دیگر در زندگی شما هیچ وقت دیگر تکرار نشود.

نحوه رزرو تور تایلند

  • پناهگاه حقیقت پاتایا

پناهگاه حقیقت پاتایا یک بنای بسیار بزرگ در شهر پاتایا است که از تلفیق معماری سنتی و مدرن تایلند در کنار دریا بنا شده است. ساختمان معبد از کنده‌ کاری ‌های چوب ساج ساخته شده و زیبایی چشمگیر و حیرت انگیزی به معبد بخشیده است. خانه‌ حقیقت از جذابیت‌ های شهر پاتایا کشور تایلند بشمار می رود که ترکیب کاخ و معبد را در ساختار خود دارد.

نحوه رزرو تور تایلند در تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای تایلند می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید آفر تور تایلند تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر با تور تابستان تایلند 1400 در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در فصل جذاب تابستان محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این شهر دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

منبع : تور تایلند تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه