loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 616
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 15:57

فصل تابستان علاوه بر آب و هوای مطبوع و لذت بخشش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای گذراندن تعطیلات تابستانی و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی بشمار می رود.

تور مالزی تابستان 1400 از تورهای پرطرفداری است که بیشتر ایرانیان در ایام تعطیلات بعنوان مقصد انتخابی سفرهایشان انتخابش می کنند چرا که مالزی مردمی خوشرو و پر از محبتی دارد و همچنین با داشتن شگفتی‌ های متنوع توجه گردشگران از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. سراسر این کشور پوشیده از جنگل‌ های سرسبزی است که محل زندگی نادرترین حیوانات دنیا می باشد.

تور تابستان مالزی برای مسافرانی که علاقه ‌مند به طبیعت و یا کشف دنیای زیر آب با غواصی هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

تورمالزی تابستان 1400

سال گذشته متاسفانه تمام سال خود را برای خوش گذرانی و تجربه سفرهای هیجان انگیز از دست دادیم، چرا که با پیدا شدن ویروس کرونا تمامی برنامه ریزی سفرهای ما به کل خراب شد، اما خوشبختانه با ورود به سال جدید و کم شدن شیوع این بیماری و باز شدن مرزهای خارجی از جمله مرز گرجستان شما می توانید یک سفر به یادماندنی در یک تور تابستانی خاطره انگیز را تجربه کنید .

تا تمام دلتنگی ‌های روزهای قرنطینه را بشورد و ببرد و تلخی این روزهای سخت را کمتر کند. در ادامه اگر تصمیم دارید برای 14 روز در مالزی اقامت داشته باشید، نیازی به اخذ ویزا توریستی نیست اما اگر بیشتر از این مدت در مالزی ماندید، می بایستی در فرودگاه به افسران مرزی اعلام نمایید.

مهمتر اینکه قیمت تور مالزی تابستان 1400 به بلیط رفت و برگشت هواپیما و نرخ اجاره ‌بهای اتاق هتل محل اقامت بستگی دارد. در تورهای خارجی هم نیز تعیین نرخ قیمت به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و اخذ ویزای توریستی بستگی دارد که مالزی نیاز به اخذ ویزا ندارد.

ضمنا توجه داشته باشید که در مورد هتل محل اقامت نیز باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

ایرلاین‌ های ماهان، قطر و امارات نیز از ایران به سمت مالزی پرواز می ‌کنند که غالبا هواپیمایی ماهان به سمت مالزی پرواز دارد. ضمنا قیمت پروازهای ایران به سمت مالزی معمولا در یک بازه قیمتی هستند و در طول سال تفاوت چندانی با هم ندارند.

در آخر شما برای اطلاع دقیق تر از قیمت‌ تورهای مالزی را می‌ توانید در ابتدای این صفحه مشاهده نمائید.

نحوه رزرو مالزی آنتالیا  تابستان 1400

آفر تور مالزی تابستان 1400

در ابتدا لازم است بدانید که با توجه به Point بودن پروازهای مالزی، نباید توقع خرید تور ارزان مالزی را در طول سال داشته باشید. در تمامی روزهای سال حتی فصل بهار و تابستان که مالزی گرمترین آب و هوای خود را تجربه میکند، قیمت تور مالزی در یک بازه مشخصی می ‌باشد و تفاوت چندانی با دیگر ماه‌ های سال ندارد. تور لحظه آخری مالزی یا آفر تور گرجستان تابستان 1400 به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر، ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد.

در این صورت بهتر است که این تورها با قیمت کمتری به فروش برسد تا اینکه سوخت شود! بنابراین اگر بخواهیم با شما صادق باشیم حتی در صورتی که ظرفیت پروازهای مالزی تکمیل نشده نشود، باز با همان قیمت اصلی به فروش می ‌رسد؛ بنابراین می‌ توانیم بگوییم که تور لحظه آخری مالزی تفاوت قیمتی چندانی با تورهای معمولی و سیستمی مالزی ندارد.

آفر تورمالزی تابستان 1400

قیمت پرواز مالزی در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا مهم است بدانید که در حال حاضر فروش بلیط هواپیما مالزی از مبدا تهران، توسط دو شرکت هواپیمایی ماهان ایر (Mahan Air) و ایر آسیا (Air Asia) انجام می پذیرد که نیز پروازهایی که با ماهان ایر انجام می شوند با هواپیمای ایرباس 330 صورت می پذیرند و فاصله هوایی تهران تا کوالالامپور، 3934 مایل و یا به عبارتی 6331 کیلومتر است؛ همچنین مدت زمان پرواز از تهران به کوالالامپور بدون احتساب دیرکردهای احتمالی 7 ساعت و 50 دقیقه می باشد.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و مسائل مختلف دیگر نمی توان قیمت واحد و مشخصی را بیان نمود اما برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما مالزی و خرید بلیط چارتر مالزی، می توانید از فرم صفحه اصلی سایت نامی گشت استفاده نمایید.

برای این کار تنها کافیست بعد از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز یک طرفه یا دو طرفه، مبدا و مقصد خود را مشخص نمایید. ضمنا توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما بعد از تکمیل فیلدهای تاریخ سفر و تعداد مسافران در صفحه مربوطه به نمایش در خواهد آمد. بدین ترتیب درست بعد از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما مالزی مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.

قیمت پرواز تورمالزی تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور مالزی تابستان 1400

با توجه به این موضوع که ویزای کشور مالزی فرودگاهی است و مدت زمان خاصی جهت اخذ ویزا توریستی را نمی طلبد، شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر می ‌توانید تور مالزی تابستان خود را رزرو یا خریداری نمایید.

اما نکته‌ ای که شاید کسی به شما نگویند این است که در " های سیزن " مالزی بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌ تر می ‌شوید، هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد و نیز برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

بهترین زمان تورمالزی تابستان 1400

بهترین تفریحات در تور مالزی کدامند ؟

غار میمون‌ ها کوالالامپور: غار میمون‌ ها در اصل مهمترین مرکز عبادت هندوها در کوالالامپور بشمار می رود و اینکه غار میمون‌ ها یکی از جذاب ترین غارها در تور مالزی می باشد، برای ورود به این غار باید از 727 پله بالا بروید، بعد رسیدن به غار و ورود به آن میمون ‌های بامزه و دوست داشتنی به استقبالتان خواهند آمد.
باغ پرندگان کوالالامپور: این باغ بزرگترین باغ پرندگان سرپوشیده در دنیا محسوب می شود که در این مکان 3000 نوع پرنده از 200 گونه‌ مختلف و نادر به صورت آزادانه پرواز می‌ کنند. در تور تابستان ۱۴۰۰ مالزی بازدید از این باغ زیبا را از دست ندهید.
مجیک ورلد پنانگ: مجیک ورلد یک خانه جادویی در پنانگ مالزی بوده که در آن از خطای دید استفاده شده است و فرصت های منحصر به فردی برای عکاسی در آن فراهم شده است.

ضمنا در این موزه جالب می توانید عکس های یادگاری بامزه بگیرید و بعد هم خودتان را به خوردن یک هات چاکلت گرم در نمایشگاه سرد طبقه بالای موزه دعوت کنید که تجربه ای محبوب برای شما می باشد! با همه این ها می توانید مطمئن باشید که تفریحاتی فراموش نشدنی در مجیک ورلد پنانگ منتظر شما و همسفرتان هستند.

پارک آبی سان ‌وی ‌لاگون کوالالامپور: پارک‌ آبی‌ سان ‌وی ‌لاگون از هیجان انگیزترین پارک‌ های آبی در جهان است. این پارک با داشتن انواع سرگرمی ‌های آبی مهیجی همچون پارک وحشت و سرسره آبی یک روز متفاوت و خاصی را در تور مالزی پیش روی گردشگران قرار می ‌دهد.

پارک اسکای ترکس لنکاوی: اگر شما هم عاشق هیجان و تجربیات نو و جدیدی هستید و همیشه دوست داشتید بتوانید مثل تارزان از یک درخت به درخت دیگر بپرید، تنها کافیست که راهی پارک اسکای ترکس لنکاوی شوید تا به آنچه که تصورش هم نمی کنید برسید! در پارک اسکای ترکس لنکاوی این امکان را دارید که پرواز کنید، تاب بخورید، سر بخورید و از ارتفاعات آویزان شوید و در یک کلام هیجان را در وسط یک جنگل بارانی زیبا تجربه کنید.

بهترین تفریحات تورمالزی تابستان 1400

نحوه رزرو تور مالزی در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور مالزی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور مالزی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به کشور مالزی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در اطراف ایران محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود.

در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور مالزی تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه