loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 276
سه شنبه 1 تير 1400 زمان : 14:58

هتل آتامان یک هتل نوساز و دو ساله است که اقامتگاهی لوکس با بهترین امکانات در جزیره زیبای قشم به شمار می رود و اقامتی آرامش بخش و مرفه را برای شما گردشگران تور مسافرتی قشم رقم می زند. تور قشم هتل آتامان دسترسی آسان و بسیار راحتی به سواحل دریای قشم و همچنین مراکز خرید مهم قشم دارد.

همچنین هتل آتامان قشم ساختمانی 7 طبقه مشتمل بر 58 واحد اقامتی می باشد و در این اتاق ها و سوئیت ها امکان اسکان 170 نفر از مسافران تور قشم وجود دارد.

برای احداث این هتل مجلل بالغ بر 120 میلیارد ریال در بخش خصوصی هزینه شده است و اینکه این هتل محل اقامت در سال 96 افتتاح شد و امروزه دو سال از آغاز به کار این هتل میگذرد.

تور قشم هتل آتامان

با ورود به هتل آتامان قشم شما با دکوراسیون و طراحی بی نظیر داخلی که کاملا متفاوت طراحی شده، روبرو می شوید و بی شک شما از دیدن این همه سلیقه طراحان و سازندگان این هتل لذت می برید. ضمنا سراسر لابی و بخش هایی از دیوارها با سنگ های گران قیمت و زیبا پوشانده شده و برق و جلای خاص و منحصر به فردی به بنا داده است.

این سنگ ها و مرمرها در داخل اتاق ها و فضاهای اقامتی هم دیده میشود. دکوراسیون به شکل هنرمندانه ای با هم منطبق و هماهنگ چیدمان شده اند و نیز مبلمان و صندلی های موجود در لابی و اتاق ها و رستوران از رنگ های متنوع و چشمنوازی برخوردار است.

در این میان سرویس های رستوران با رنگ فسفری سبز، جذابیت زیادی به فضا داده و همچنین روشنایی ملایمی کل لابی و سالن ها و اتاق ها را فراگرفته و با فضا هماهنگ شده است.

لابی هتل به سمت محوطه بیرونی و ورودی هتل، سراسر شیشه است و از بیرون و درون جلوه شگفت انگیزی را پیش روی چشمان شما می گذارد.

در آخر در این هتل اتاق های گوناگونی وجود دارد که عبارتند از:

  • اتاق های دو نفره دابل
  • اتاق های دو تخته توئین
  • اتاق های سه نفره
  • اتاق های چهار نفره
  • سوئیت یک خوابه
  • سوئیت دو خوابه
  • اتاق های رویال ویژه

قیمت اتاق هتل آتامان

قیمت تور قشم هتل آتامان

قیمت تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و مهم تعیین میگردد؛ یکی از عوامل نوع هتل (4،3 یا 5 ستاره) و خدمات هتل محل اقامت شما میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد.

عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به جزیره قشم می ‌باشد که تور قشم با هواپیما، قطار و اتوبوس هر سه برگزار میشود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد.

بنابراین قیمت تور قشم هتل آتامان دقیقا به نوع انتخاب های شما نسبت به فاکتورهایی که در بالا گفتیم برمی گردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال نوسانات می باشد نمی توانیم قیمت واحدی را ارائه دهیم، به همین دلیل می توانید در سامانه رزرواسیون نامی گشت از قیمت دقیق هتل ها و پرواز ها مطلع شوید.

لازم به ذکر است که تور مسافرتی جزیره قشم در برخی از ایام سال از جمله پاییز و زمستان گران‌ تر است، همچنین اگر قصد رزرو تور هوایی قشم با یک هتل خوب 5 ستاره مثل هتل آتامان را دارید، باید هزینه بیشتری نسبت به تور قشم زمینی روی هتل 3 ستاره بپردازید؛ چرا که شما خدمات و امکانات منحصر به فرد و بهتری را خواهید داشت.

قیمت تور مشهد هتل آتامان

  • قیمت اتاق های هتل آتامان قشم

هتل آتامان از هتل های 4 ستاره و نوساز جزیره قشم بشمار می رود، این هتل با 7 طبقه و 58 باب اتاق و سوئیت ظرفیت پذیرایی از 170 میهمان را دارد. ضمنا این هتل به واسطه نزدیکی به جاذبه های قشم و امکانات و خدماتی که در هتل برای مسافران در نظر گرفته، از محبوب ترین و شلوغ ترین هتل های قشم در میان مسافران محسوب می شود.

اگر مسافر تور قشم هتل آتامان هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل آتامان قشم با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

  • اتاق دو تخته توئین : 545,000 تومان
  • اتاق دو تخته دبل : 545,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه دو نفره : 600,000 تومان
  • اتاق سه تخته : 627,000 تومان
  • سوئیت سه نفره VIP : 1,308,000 تومان
  • اتاق چهار تخته : 742,000 تومان
  • سوئیت دو خوابه چهار نفره : 818,000 تومان

اتاق های هتل آتامان

  • امکانات و خدمات هتل آتامان

هتل آتامان قشم از مجموعه آبی و استخر بی بهره می باشد و شاید به همین علت هم هست که از عنوان هتل 5 ستاره محروم شده است. با این حال اگر بخواهیم صادق باشیم در قشم کسی نیاز به استخر درون هتل ندارد، چرا که همه گردشگران برای آب تنی آب های آزاد این جزیره را ترجیح می دهند.

به خصوص که امکان تفریحات آبی مثل شاتل سواری، غواصی، قایق سواری و پاراسل بازی نیز برای شما فراهم باشد. ضمنا میهمانان بازه زمانی اقامتشان در هتل، میتوانند خود را در سالن بیلیارد مشغول کنند واز دستگاه های متنوع بدنسازی مستقر در هتل برای ورزش و نرمش نهایت استفاده را ببرند. از دیگر امکاناتی که هتل آتامان از آن بی بهره است باید به پارکینگ اشاره نمود، ولی می توان گفت این مورد هم نقصی برای هتل آتامان بشمار نمی رود چون دور تا دور هتل فضای باز و خیابان هایی وجود دارد که زیر نظر تک تک اتاق های هتل می باشد.

در صورتیکه که گردشگران تور قشم هتل آتامان خودروهای شخصی خود را به جزیره آورده باشند، که چنین اتفاقی بسیار به ندرت اتفاق می افتد و یا اینکه در جزیره اقدام به کرایه ماشین های لوکس کرده باشند این امکان را دارند که ماشین را به راحتی در خیابان پارک کنند. در نهایت باید گفت قشم، جزیره امنی است و گردشگران به هیچ وجه چنین نگرانی هایی را نخواهند داشت.

امکانات و خدمات هتل آتامان

از امکانات مهم دیگر هتل آتامان قشم بد نیست به دستگاه خودپرداز، فروشگاه، اتاق چمدان، پله اضطراری و زنگ هشدار و... اشاره کرد که بسیار کاربردی است. امکانات دیگری همچون صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، امکان فتوکپی و فکس و پرینت و روزنامه هر روزه برای اهالی فرهنگ قابل ارائه است.

هتل از خدمات CIP و تشریفات ویژه نیز برخوردار است و میهمانان ویژه اش را از فرودگاه تا هتل با بهترین ماشین ها بدرقه و استقبال می کند.

اگر باز هم ترجیح بدهید از امکانات هتل آتامان قشم بدانید باید به فضای سرسبز، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات مخصوص معلولین، تلفن لابی، لاندری یا خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات هفتگانه هتل، خدمات تهیه بلیط و خدمات باربری و غیره اشاره نمود.

آفر تور قشم هتل آتامان

اگر چه قیمت تور قشم هتل آتامان بعنوان یک اقامتگاه 4 ستاره محبوب به دلیل محبوب بودنش، نسبتا بالاتر از دیگر هتل های این مقصد ساحلی باشد، اما برای مسافرانی که قصد دارند در طول سفر به جزیره قشم اقامتی راحت و آرامش بخشی را تجربه کنند این هتل جزو بهترین های قشم محسوب می شود.

در خصوص اقامتی ارزان یک خبر خوب هم وجود دارد و آن این است که شما می توانید با خرید آفر تور کیش هتل آتامان و یا تور لحظه آخری قشم هتل آتامان قشم در برنامه ریزی های خود اقامتی ارزان و مقرون به صرفه ای در این هتل را تجربه کنید.

در ادامه بی شک بارها و بارها عبارت آفر تور قشم را در سایت های گردشگری دیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور مسافرتی قشم یا آفر هتل آتامان قشم درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر از سمت هتل ها یا کارگزار به شما پیشنهاد می شود، چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند .

هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیزی را در قالب آفر تور قشم هتل آتامان به شما ارائه کنند که این فرصت می تواند بهترین اتفاق در سفر به کیش باشد.

آفر تور قشم هتل آتامان

در نهایت برای پیدا کردن تور ارزان قیمت قشم در سایت نامی گشت، بعد از مشاهده لیست تورها، آنها را بر اساس کمترین قیمت تنظیم کنید. البته بدانید که تورهای ارزان ‌قیمت، مدت زمان کوتاه تری دارند و مسافران را به هتل‌ های رده متوسط می ‌برند؛ در ضمن زمان برگزاری تور قشم هم بسیار حائز اهمیت است؛ تورها در ایام کم‌ سفر یا لوسیزن ارزان ‌تر هستند که در این بازه زمانی به احتمال زیاد تور لحظه آخری قشم را پیدا خواهید کرد.

تور قشم هتل آتامان از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای قشم از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر وجود دارد. بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی معتبر داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره قشم پرواز دارند و در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره ‌مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، گران ‌تر از سایر شرکت های هواپیمایی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در ضمن قیمت بلیط هواپیما قشم در تمام فصول سال بسیار متغیر است. مثلا معمولا قیمت بلیط پروازهای چارتری از پروازهای سیستمی کمتر می باشد، اگرچه خدماتی که مسافران دارای بلیط چارتر دریافت می ‌کنند، هیچ تفاوتی با مسافران سیستمی ندارد.
همچنین قیمت پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی مختلف هم متفاوت ارائه می شوند.

جدا از موضوع زمان سفر و نوع تور انتخابی شما، عامل دیگری که در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است، تفاوت کلاس پروازی است که اکثر مسافران پروازهای کلاس اکونومی یا همان پرواز اقتصادی را انتخاب می کنند چرا که ارزان ‌ترین نوع پرواز است.

با تمام این توصیفات برای بررسی قیمت دقیق بلیط پروازهای قشم، مقایسه و انتخاب ارزان ‌ترین بلیط هواپیما از میان گزینه‌ های متنوع در صفحه اصلی سایت در بخش جستجوی بلیط هواپیما و پرواز چارتر مراجعه کنید و بهترین و ارزان ترین بلیط را انتخاب کنید.

منبع : تور قشم هتل آتامان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه