loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 555
دوشنبه 24 خرداد 1400 زمان : 15:27

شهر بندری چابهار در جنوب غربی استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان و اقیانوس هند قرار گرفته و این شهر جذاب تنها بندر اقیانوسی ایران بشمار می رود و جالب است که در لنگرگاه آن کشتی‌ های اقیانوس ‌پیما هم می ‌توانند پهلو بگیرند.

برای سفر به چابهار راه ‌های زیادی را پیش روی دارید، شما مسافران هم می ‌توانید تور چابهار را بخرید، هم میتوانید خودتان با هواپیما، اتوبوس، قطار یا خودروی شخصی دل به جاده ‌های این شهر شگفت انگیز بسپارید و راهی شوید. اما خرید تور چابهار راحت ‌ترین و منطقی ترین گزینه برای سفر به این شهر می باشد چرا که مسافت زمینی بسیار طولانی و خسته کننده است.

برای خرید تور چابهار تنها کافیست در گوشی ‌یا لپ تاپ یک جستجویی ساده کنید بصورت آنلاین از سایت نامی گشت تور مورد نظرتان را خریداری نمایید.

در سفر با تور چابهار تنها کاری که باید بکنید پرداخت هزینه است، بقیه کارها را اپراتور تور برای شما براحتی انجام می ‌دهد، بلیط‌ پرواز و هتل ‌تان را طبق سلیقه و برآورد مالیتان آماده می‌ کند و برای‌ سفرتان و همچنین گشت داخل شهر و دیدن جاذبه ‌های چابهار برنامه ریزی می کند.

تور چابهار

بهترین زمان سفر به چابهار

هر شهری هم زمستان دارد و هم تابستان، هم سرما دارد و هم گرما، کمتر شهری در کل دنیا را میتوان دید که در هر فصل و هر ماهی از سال آب و هوای معتدل و عالی را داشته باشد، چابهار همان طور که از اسمش پیداست شهری است که هر 4 فصلش بهار است، به این معنی که در این شهر سرما یا گرمای سختی را تجربه نمی کنید و شرایط هوا همیشه به شکلی است که شما گردشگران میتوانید در آن غرق لذت شوید.

عواملی همچون نزدیکی به دریا و مدار راس السرطان و قرار گرفتن در مسیر حرکت بادهای استوایی و بادهای موسمی که از طرف شبه قاره‌ هند میوزند، همگی باعث شده که چابهار در همه‌ فصول سال دارای آب و هوایی مرطوب و گرمسیری باشد، این شهر در تابستان خنک ‌ترین بندر ایران و در زمستان از گرمترین شهرهای کشورمان ایران بشمار می رود.

به طور کلی بهترین زمان سفر به چابهار با توجه آب و هوا از اوایل آبان ماه تا اواسط ماه فروردین می باشد که متوسط دمای چابهار در این زمان 21 درجه‌ سانتیگراد و هوا بسیار معتدل و مطبوع است. اما از اواسط بهار تا انتهای تابستان هوا شرجی و رطوبت آن کمی زیاد میشود که این رطوبت در ماه‌ های اردیبشهت و خرداد به حداکثر خود خواهد رسید، این زمان ‌ها در اصل از خلوت ‌ترین بازه زمانی سال در شهر چابهار می باشد.

بهترین زمان سفر به چابهار

معرفی انواع تورهای چابهار

استفاده از تور گردشگری چابهار بهترین راه سفر و آسودگی خیال برای هر مسافری است که این مقصد را انتخاب کرده است و با خرید تور چابهار قسمت عمده ‌ای از دغدغه‌ های سفر خود را به آژانس مسافرتی ما در نامی گشت بسپارید.

در این صورت این امکان را دارید که با خیال راحت از جاذبه‌ های دیگر سفرتان کلی لذت ببرید و آنها را تبدیل به خاطره‌ ای به یادماندنی و سراسر شادی نمایید. آژانس‌ هواپیمایی نامی گشت آمادگی ارائه هر گونه خدماتی را برای تهیه تور چابهار برای شما دارد که این خدمات عبارتند از: گرفتن بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگی گشت ‌ها و وعده‌های غذا و... .

در ادامه ما تورهای چابهار را در متنوع ترین حالت خود به شما ارائه میکنیم مثلا تور لوکس چابهار، تور چابهار از مشهد، از تهران، از اصفهان، از شیراز و... جزو تورهای پرطرفدار مجموعه نامی گشت بوده و حالا که نزدیک به ایام عید هستیم تور نوروز چابهار 99 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همچنین تورهای چابهار بصورت هوایی، زمینی با اتوبوس و با قطار هم وجود دارد که شما نسبت به برآورد هزینه و سلیقه تان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و نیز امکان سفر به چابهار با ماشین شخصی تان هم وجود دارد.

انواع تورهای چابهار

قیمت تور چابهار، نحوه تعیین قیمت تور چابهار چگونه است؟

قیمت تور چابهار به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این موضوع را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به این مقصد سفر کرده اند می دانند که قیمت تورهای مسافرتی در فصل های مختلف سال کلی با هم تفاوت دارد.

برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به سفرهای نوروزی نسبتا بالاتر می رود، اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و ایام پیک سفرهای قبل از سال است، یا فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و... قیمت ها افزایش خواهد داشت. اگر قیمت تور بندر چابهار در این بازه زمانی برای شما مقرون به صرفه نیست می توانید زمان های دیگر را برای سفر انتخاب کنید.

موضوع بعدی در خصوص قیمت مناسب تور " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفر شماست که در حال حاضر آژانس نامی گشت بعنوان مجری تور چابهار با پروازهای قشم ایر، آتا، ماهان، تابان، ایران ایر و ... همکاری می کند که شرکت های گفته شده نسبت به خدماتی که ارائه میکنند قیمت های متفاوتی دارند که شما با توجه به این اطلاعات میتوانید پکیج تور خود را تغییر دهید.

همچنین انتخاب تور چابهار با غذا (ناهار و شام) و هتل محل اقامت شما در کنار تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس درخواست میکنید همگی نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی خواهد کرد. در آخر توجه داشته باشید که شما در تمام فصول می توانید در بالای همین صفحه به روزترین و ارزانترین قیمت تور چابهار در تنوع بالایی با ایرلاین های مختلف، همینطور تعداد شب های متفاوت و هتل های متنوع و لوکس و ... را به راحتی مشاهده نمایید و اینکه لازم است بدانید که نرخ تمامی تورها به صورت روزانه بررسی و تغییر خواهند کرد.

قیمت تور چابهار

نکته: قیمت تور چابهار از تبریز ، از اصفهان، از مشهد و از تهران و دیگر شهرهای ایران با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.

آفر تور چابهار یا همان تور ارزان چابهار!

تور ارزان چابهار یا آفر ویژه تور چابهار گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی چابهار در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی یا هتل های مختلف در این شهر بشوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن و کم گردشگر چابهار به معناست که شما گردشگران کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه می کنید و مهمتر اینکه این موضوع برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمان هایی در سال هستند که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال تورهای ارزان قیمت چابهار، آفر ویژه تور چابهار و آفر تور لحظه آخری چابهار هستند.

آفر تور چابهار

تور چابهار لحظه آخری، انتخابی ارزان و هیجان انگیز برای شما!

اگر تا به حال تورهای لحظه آخری چابهار را تجربه نکرده اید باید بدانید که که این تورها با نام تور دقیقه 90 چابهار هم نام برده می شوند و شما برای بهره مندی از آنها همیشه باید آمادگی لازم را برای آن داشته باشید و اگر نمی ‌دانید تور لحظه آخری چیست لازم به ذکر است که آژانس ‌های مسافرتی گاهی به دلیل تکمیل نشدن صندلی‌ های هواپیما و قطارها و خالی بودن هتل‌ ها در لحظه‌ های آخر قیمت ‌هایشان را حدودا 50 درصد پائین می آورند تا ظرفیت تور را تکمیل کنند.

بنابراین همانطور که از اسمش هم پیداست باید برای گرفتن این نوع تورها سرعت عمل داشته باشید و لحظه ‌ای را به هدر ندهید. تور لحظه آخری چابهار از تهران، از مشهد، از اصفهان هم برگزار می شود. ضمنا توجه داشته باشید که نرخ تورهای لحظه آخری حدود 20 تا 50 درصد کمتر از نرخ تورهای سیستمی و عادی است، پس این نکته را در نظر داشته باشید.

اما مساله دیگری که برای گرفتن تور لحظه آخری چابهار لازم است بدانید این است که مسیرهای چابهار چه با قطار و چه با هواپیما معمولا مسیرهای پرتردد و ترافیکی و شلوغی نیستند و معمولا از قبل رزرو شده ‌اند بنابراین خیلی کم پیش می ‌آید که از سمت آژانس های هواپیمایی بلیط ‌های لحظه آخری چابهار را بشنوید و با آنها مواجه شوید. پیشنهاد ما این است که برای گرفتن تور چابهار با برنامه ‌ریزی عمل کنید و چندان به دنبال تور لحظه آخری نباشید و با صداقت بگوییم که خرید تورهای لحظه آخر چابهار را از ذهنتان بیرون کنید.

تور چابهار لحظه آخری

منبع : تور چابهار

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه