loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 615
يکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 14:21

اگر شما هم علاقه ‌مند هستید که به یک کشور اروپایی زیبا و منحصر به فرد سفر کنید در حالی که هزینه‌ بالایی هم برایتان به همراه نداشته باشد و مهمتر بتوانید با خرید یک تور ارزان اروپا تجربه ‌ای شگفت انگیز داشته باشید ما به شما تورهای بلغارستان را پیشنهاد می دهیم. با آژانس نامی گشت همراه باشید تا اطلاعاتی مهم درباره سفر به بلغارستان به شما مسافران بدهیم.

بلغارستان از کشورهای جنوب شرقی اروپاست به همین دلیل توانسته ایرانیان بسیاری را به سمت خود جذب کند و در سال های اخیر چند شهر بلغارستان بیشتر مورد استقبال مسافران ایرانی‌ قرار گرفته که در صدر آنها پایتخت بلغارستان، شهر صوفیه است.

البته باید این را هم بدانید که صوفیه بزرگترین شهر بلغارستان بشمار می رود و این موضوع هم تاثیر زیادی در شهرت آن داشته و علاوه بر صوفیه شهرهایی همچون وارنا و روسه در رده‌های بعدی شهرهای محبوب این کشور قرار دارند.

درباره تور بلغارستان

لازم به ذکر است که اغلب گردشگران خارجی که با تور بلغارستان همراه می شوند، شهر صوفیه را برای اقامت و تفریح انتخاب می کنند. این موضوع چند دلیل اساسی دارد که امکانات مناسب تر برای گردشگران، جاذبه ‌های گردشگری بی نظیر، تورهای مسافرتی ارزان قیمت از جمله مهمترین آنها محسوب می شود.

شهر صوفیه به دلیل قرارگیری در سمت غربی کشور بلغارستان، موقعیتی کوهستانی دارد و برای طبیعت گردان نیز مقصد مناسبی می باشد.

نقشه گردشگری بلغارستان

نقشه گردشگری بلغارستان

ویزای بلغارستان

ویزای کشور بلغارستان برای ایرانیان فقط در قالب تورهای گروهی صادر می ‌گردد و شما به صورت انفرادی موفق به اخذ ویزا نخواهید شد. ضمنا شرایط و کلیه اطلاعات مربوط به ویزای بلغارستان دقیقا همانند ویزای کشورهای شینگن بوده و نیز هزینه درخواست ویزای بلغارستان 60 یورو است .

که این هزینه را باید در سفارت‌ خانه این کشور پرداخت نمایید و ویزای توریستی بلغارستان مصاحبه ندارد و شما فقط برای عکس برداری، انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به سفارت بلغارستان مراجعه می کنید؛ ضمنا اگر با تور مسافرتی وارنا بلغارستان سفر می کنید، آژانس هواپیمایی که تور خود را رزرو کرده اید مراحل گرفتن ویزا بلغارستان را برای شما انجام خواهند دارد.

ویزای بلغارستان

شرح خدمات

انواع ویزا

ترانزیت فرودگاهی، کوتاه مدت و بلند مدت

مراحل صدور ویزا

از طریق سفارت

وقت سفارت

دارد

مصاحبه و انگشت نگاری

دارد

مدارک لازم برای صدور ویزا

مدارک شناسایی، مالی و...

مدت زمان لازم برای صدور ویزا

10 روز کاری (امکان صدور ویزای بلغارستان بصورت فوری وجود ندارد)

سفارت/کنسولگری

دارد

نحوه گرفتن ویزای توریستی بلغارستان

شرایط ویزای بلغارستان به این صورت است که شما از راه های مختلفی میتوانید آن را اخذ کنید که یکی از انواع آن ویزای توریستی بلغارستان می باشد. برای سفر به بلغارستان چه در قالب تور بلغارستان و چه به صورت مستقل یا انفرادی، مثل سایر کشورهای اروپایی نیاز به دریافت ویزا دارید. ویزای بلغارستان 3 نوع است، ویزای نوع A (ویزای ترانزیت بلغارستان)، ویزای نوع C (ویزای اقامت کوتاه مدت یا اقامت مشخص و برنامه ‌ریزی شده) و ویزای نوع D (ویزای اقامت بلغارستان به صورت بلند مدت).

برای سفر به بلغارستان نیاز به ویزای نوع C دارید که همان ویزای توریستی بلغارستان هم بشمار می رود. ویزای نوع A نیز برای ترانسفر فرودگاهی استفاده می ‌شود و چنانچه قصد تحصیل در این کشور و یا مهاجرت به بلغارستان را دارید، باید برای ویزای نوع D درخواست دهید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا برای سفر به بلغارستان نیاز به ویزای شینگن دارید؟ باید بدانید که خیر! درست است که بلغارستان عضو اتحادیه اروپاست اما برای بازدید از این کشور به ویزای شینگن نیازی نیست و در مقابل، با داشتن ویزای بلغارستان نیز نمی ‌توانید از کشورهای عضو شینگن بازدید کنید.

در آخر توجه داشته باشید که اخذ ویزای توریستی بلغارستان 7 الی 10 روز زمان می ‌برد و سفارت بلغارستان در تهران مسئولیت صدور آن را عهده دار است.

مدارک لازم برای سفر به بلغارستان

  • تکمیل فرم درخواست (این فرم باید به صورت تایپ شده پر شود؛ همچنین، لینک دانلود این فرم در سایت سفارت بلغارستان در دسترس قرار دارد).
  • یک قطعه عکس 4.5* 3.5 رنگی با پس زمینه سفید (عکس مذکور باید بر روی فرم درخواست الصاق شود).
  • کپی صفحه‌ های اول و دوم شناسنامه و کارت ملی.
  • کپی صفحه ‌های اول و دوم گذرنامه و ویزاهای قبلی.
  • اصل گذرنامه (اعتبار گذرنامه حداقل باید 3 ماه پس از پایان اعتبار ویزا باشد).
  • پرداخت وجه لازم برای صدور ویزا (60 یورو برای ویزای یک بار ورود به ازای هر نفر).
  • بیمه مسافرتی بین ‌المللی معتبر (بیمه‌ نامه پزشکی) با پوشش حداقل 30,000 یورو.
  • ارائه کارکرد حساب بانکی 6 ماهه.
  • ارائه سند معتبر برای اثبات بازگشت متقاضی به ایران (مانند دعوت ‌نامه، معرفی نامه، فیش حقوقی، گواهی اشتغال به تحصیل و ...)

ویزای توریستی بلغارستان چند روزه است؟

ویزای توریستی از نوع ویزای کوتاه مدت است که مدت زمان آن 90 روزه است؛ در نتیجه در صورتی که به قصد تحصیل یا کار و یا سرمایه گذاری قصد ورود به این کشور را دارید، می بایستی ویزای بلند مدت را دریافت کنید.

ویزای توریستی بلغارستان

تور بلغارستان

شما مسافران عزیز با خرید تور بلغارستان، بخش زیادی از دغدغه هایتان را حذف خواهید کرد. ما در آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه تور بلغارستان نوروز 1400 برای شما امکاناتی همچون گشت شهری (در شهر وارنا)، ترانسفر فرودگاهی (حمل و نقل از یا به فرودگاه بلغارستان)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر به بلغارستان در تمام مدت تور)، راهنمای فارسی زبان (آشنا به دیدنی های بلغارستان و قوانین) و معرفی بهترین مراکز خرید در بلغارستان با تخفیف های باور نکردنی را فراهم میکند.

اینگونه با خیال راحت و با آرامش از مکان های جذاب و دیدنی بلغارستان و مخصوصا وارنا لذت ببرید و با خاطره ای به یادماندنی از سفر با تور بلغارستان برمیگردید.

دیگر نگران قیمت تور سفر به بلغارستان نباشید چرا که ما در نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری بلغارستان و تور ارزان قیمت بلغارستان در ایام تعطیلات عید و تابستان، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

ما قیمت های مختلفی برای تور صوفیه بلغارستان و تور وارنا بلغارستان را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. ضمنا توجه داشته باشید که قیمت تور مسافرتی بلغارستان با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز ایرانی یا ترک به مقصد وارنا بلغارستان) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

تور بلغارستان

تور بلغارستان از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای مسکو روسیه به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور هم وجود دارد.

مثلا تور مسکو از شهرهای بزرگ کشور همچون: از تهران، از تبریز، از شیراز، از اصفهان و از مشهد و... در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

مدت زمان اقامت تورهای بلغارستان چقدر است؟

بیشتر تورهای مسافرتی بلغارستان بصورت تور 7 شب و 8 روز بسته می شوند. در نهایت به شما توصیه می کنیم که حداقل یک هفته را در وارنا بلغارستان اقامت کنید تا بتوانید از مهمترین جاهای دیدنی این مقصد در این شهر بازدید کنید.

تور بلغارستان هوایی

تور بلغارستان با هواپیما راحت ترین و مناسب ترین روش سفر برای تمام گردشگران محسوب می شود و در اصل منظور از تور هوایی بلغارستان از تهران این است که شما با استفاده از تور مسافرتی نامی گشت که خدماتی اعم از بلیط هواپیما و رزرو هتل و... را دریافت می کنید و راهی تور بلغارستان با هواپیما می شوید و همچنین اگر قبل تر با تورهای مسافرتی همراه شده باشید.

می دانید که خدمات تور هوایی این مقصد به صورت یک بسته یا پکیج کامل شامل خدمات متنوعی همچون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود و برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران فراهم شده است.

ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف و مقرون به صرفه به مقصد بلغارستان، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر هوایی به هندوستان باشیم.

نکته: ضمنا تور بلغارستان با هواپیما از مشهد - از تهران - از شیراز - اصفهان - تبریز - اهواز - کرمانشاه و دیگر شهرهای ایران نیز برگزار می شود.

تور بلغارستان هوایی

پروازهای بلغارستان با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

در حال حاضر مسیر تهران – بلغارستان، هیچ پرواز مستقیم تهران به صوفیه بلغارستان وجود ندارد و تنها پروازهای غیر مستقیم با یک یا دو توقف گاه میان مسیر وجود دارند.

توجه داشته باشید که پروازهای مستقیم به بلغارستان تنها در فصول پر گردشگری مثل تابستان و عید نوروز انجام می شود و در سایر فصول پرواز مستقیمی بین ایران و بلغارستان انجام نمیگردد.

ایرلاین هایی همچون ماهان، آسمان و قشم ایر در فصول پرگردشگر پرواز مستقیم به بلغارستان دارند و ایرلاین های خارجی همچون: هواپیمایی امارات، قطر ایرویز، ترکیش، فلای دبی، آلیتالیا، اتریش و... بطور معمول در طی هفته به سمت بلغارستان پرواز دارند.

قیمت پرواز بلغارستان

قیمت بلیط هواپیما بلغارستان از ایران یا پرواز مستقیم تهران صوفیه بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این کشور در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی و نرخ دلار برمیگردد و قیمت تور کاملا متفاوت می باشد به همین دلیل نمی توانیم قیمت واحد و مشخصی را به شما بگوییم.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود. چرا که قیمت پرواز بلغارستان از تهران، از شیراز، از مشهد و دیگر شهرهای ایران کاملا متفاوت ارائه می شود.

فرودگاه های بلغارستان

  • فرودگاه بین المللی صوفیه

فرودگاه شهر صوفیه فرودگاه بین ‌المللی و اصلی بلغارستان بشمار می رود که درست در قسمت شرقی و در 10 کیلومتری این شهر قرار دارد که طی 10 سال گذشته برنامه سرمایه گذاری جاه طلبانه ‌ای را اجرایی کرده است که احداث ساختمان ترمینال دوم، یک باند جدید و تعدادی از امکانات مرتبط از جمله این اقدام‌ ها هستند .

اینکه پروازهای مقاصد مهم دنیا در این فرودگاه رفت و آمد دارند و شرکت ‌های هواپیمایی بزرگی همچون: بلغاریا ایر، بی اچ ایر، ترکیش ایرلاینز، ایزی جت، بریتیش ایرویز و بسیاری از شرکات های هواپیمایی مشهور دنیا در این فرودگاه مشغول به فعالیت هستند.

  • فرودگاه بین المللی وارنا

گردشگران تور بلغارستان برای دسترسی به استراحتگاه های ساحلی این کشور می توانند فرودگاه بین المللی وارنا را انتخاب کنند. این فرودگاه که از پرترددترین فرودگاه های بلغارستان به حساب می آید در نزدیکی شهر Aksakovo و فاصله 8 کیلومتری وارنا قرار گرفته و با کد یاتا VAR از نوع فرودگاه های عمومی می باشد.

ضمنا فرودگاه شهر وارنا در سال 2016 میلادی با رشد 20.8 درصدی نسبت به سال 2015 میلادی بیش از 1600000 مسافر را جابجا کرده است. این فرودگاه برای پیشبرد اهداف خود روز به روز پیشرفت کرده و بر امکانات آن افزوده می گردد تا مسافران زمان انتظار برای فرا رسیدن موقع پروازشان را به راحتی سپری کنند.

  • فرودگاه بین المللی بورگاس

فرودگاه بورگاس یک فرودگاه بین المللی در جنوب شرقی بلغارستان و دومین فرودگاه بزرگ کشور نامیده میشود. این فرودگاه در نزدیکی شمال منطقه سارافو Sarafovo واقع شده که تقریباً در 10 کیلومتری مرکز شهر قراد دارد.

ضمنا دسترسی به بورگاس و استراحتگاه‌ های ساحلی ساحل جنوبی از طریق این فرودگاه امکان پذیر بوده که در فصل تفریحی یعنی تابستان یک مقصد مهم محسوب می گردد و سال ساخت این فرودگاه به سال 1937 برمی ‌گردد.

  • پرواز تهران بلغارستان چند ساعت است ؟

فاصله هوایی تهران - ایران تا صوفیه بلغارستان 5858.7 کیلومتر است و مدت زمان پرواز به این کشور7 ساعت و 34 دقیقه زمان خواهد برد.

منبع : تور بلغارستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه