loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 615
دوشنبه 10 خرداد 1400 زمان : 15:56

پوکت زیباترین جزیره تایلند است که با سواحل زیبا و طبیعت بکرش توانسته هر ساله میزبان صدها گردشگر و توریست از سراسر دنیا باشد. آب‌ های زمردین، صخره ‌های سنگی، انواع تفریحات مهیج آبی و رستوران ‌های جذاب همه و همه باعث شده اند تا تور مسافرتی پوکت را به توری ایده‌آل و بسیار پرطرفدار برای مسافرینی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند بدل کرده است.

علاوه بر این گردشگران می ‌توانند با دیدن معابد و خانه ‌های سنتی و همچنین غواصی زیر آب ‌های شفاف در تور پوکت سفری به یادماندنی و لذت بخشی را برای خود رقم بزنند. همچنین تور پوکت نوروز 1400 یکی از مقاصد بسیار جذاب برای ایرانیان است و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان با پروازهای قطری و امارات و همچنین ماهان این ایام را در پوکت می ‌گذرانند.

تور پوکت

خوب شاید سوال خیلی از شما این باشد که دقیقا پوکت کجاست؟ جزیره پوکت واقع در جنوب غربی کشور تایلند، یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی جهان بشمار می رود که بسیاری از توریست ها اعتقاد دارند این شهر تمام ویژگی های لازم برای یک تعطیلات عالی و منحصر به فرد را دارد.

در اینجا سواحل شنی زیبایی هست که چندین مایل در کناره دریا گسترده شده و آبی گرم و زلال مملو از جاذبه های زیرآبی دارد که گزینه ای عالی برای غواصی هستند.

نقشه گردشگری پوکت

نقشه گردشگری پوکت

تور پوکت و معرفی انواع تورهای پوکت

تور پوکت در اصطلاح جهت چیدمان پکیج رزرو بلیط هواپیما پوکت، رزرو هتل های پوکت و خدمات مسافرتی و... استفاده می شود. امروزه در سایت های مختلف انواع تورهای پوکت همچون: تور پوکت پاییز، تور پوکت تابستان، تور ترکیبی پاتایا پوکت، تور بانکوک پوکت و تور پوکت نوروز 1400 و... با قیمت های مختلف را می توانید مشاهده کنید.

شاید به دلیل محدودیت های سفر در این روزها شما قادر به خرید و یا رزرو تور پوکت به صورت آنلاین نباشید، اما به زودی می توانید به صورت اینترنتی خرید تور مورد نظر خود را انجام بدهید و پس از مشاهده شرایط و امکانات پکیج های مختلف پوکت می توانید با آژانس نامی گشت تماس گرفته و لیست قیمت تور پوکت را بررسی و سپس تور مورد نظرتان را خریداری نمایید.

با خرید یا رزرو تور پوکت از تهران، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر پوکت تایلند برطرف خواهد شد، چرا که نامی گشت با ارائه آفر ویژه تور پوکت می تواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان و معرفی مراکز خرید پوکت تایلند با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند.

بدین صورت با خیال راحت از جاذبه های شهر همیشه سرسبز پوکت لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به پوکت بازخواهید گشت.

انواع تورهای پوکت

مدت زمان اقامت تورهای پوکت چقدر است؟

بی شک برای اینکه سفر شما به پوکت تبدیل به یک سفر هیجان انگیز و خاص شود، سعی کنید تور یا هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات عالی و بی نظیری را به شما ارائه دهند و بهترین مدت زمان تور پوکت دقیقا به سلیقه و بودجه شما برمیگردد.

در بعضی مواقع آژانس ‌های مسافرتی تورهای پوکت را با پروازهای چارتر شده یک هفته‌ ای رزرو می ‌کنند که اقامت 7 شب و 8 روز را خواهید داشت.

همچنین در حالت عادی هم بیشتر تورهای پوکت در مدت زمان 8 روز و 7 شب بسته می شوند که البته شما می توانید این مدت زمان اقامت را بسته به شرایط و برآورد مالی تان بیشتر یا کمترش نمایید.

تور پوکت فی فی

جزیره فی فی یکی از زیباترین جزایر تایلند است که در نزدیکی پوکت قرار دارد. برای رسیدن به این جزیره می توانید از قایق و کشتی های تندرو استفاده کنید و مکانی بسیار مناسب برای استراحت و لذت بردن از منظره زیبای اقیانوس و تفریحات آبی می باشد.

خیلی از مسافران و گردشگران ترجیح می دهند تور پوکت فی فی را انتخاب کنند چرا که فی فی در اصل یکی از جذاب ترین جزایر پوکت بوده که کلی هتل های لوکس و منحصر به فرد برای اقامت شما دارد که با تور ترکیبی پوکت فی فی شما از 2 منطقه فوق العاده جذاب یکبار دیدن می کنید.

همچنین آژانس نامی گشت کارگزار تور تایلند در ایران و مجری مستقیم تور تایلند افتخار این را دارد که متنوع ترین تورهای تایلند اعم از تور ترکیبی پوکت فی فی، تور جزیره فی فی پوکت یا تور پوکت و فی فی که زیرمجموعه تورهای پوکت هستند را به صورت مستقیم و با نازلترین قیمت به شما ارائه دهد.

تور پوکت فی فی

قیمت تور پوکت

همانطور که اطلاع دارید قیمت تور پوکت براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ...) به مقصد پوکت و قیمت هتل رزرو شده در پوکت کاملا متفاوت و متغییر ارائه می شوند. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور پوکت تایلند و هزینه تورهای پوکت شما دارند. ]

همچنین تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به پوکت سفر می کنید نیز می توانند نرخ هزینه سفر به پوکت با تور شما را دستخوش تغییراتی کنند.

توجه داشته باشید که همیشه ارزانترین قیمت تور پوکت نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن تور باشد، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب و خرید تورهای مسافرتی پوکت هوشمندانه رفتار کنید.

قیمت تور پوکت

تور ارزان پوکت همان آفر تور پوکت!

خوشبختانه جستجوی تور ارزان پوکت تایلند خیلی هم کار سخت و پیچیده ای نیست! چرا که شما تنها باید چند مورد مهم را رد سفر به این مقصد مد نظر داشته باشید. برای مثال اگر هتلی با رده متوسط یعنی هتل 3 ستاره پوکت را انتخاب کنید می توانید تا حد زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

البته این به معنای سفری بد و سطح پایین نیست چون بسیاری از هتل های 3 ستاره پوکت نیز از برخی جهات مناسب و کاملا ایده آل هستند و خدمات نسبتا خوبی ارائه می دهند.

موضوع دیگر انتخاب نوع ایرلاین و کلاس پروازی شماست که تا آنجاییکه می دانید صندلی های فرست کلاس و بیزنس کلاس در همه شرکت های هواپیمایی از قیمت بالاتری برخوردارند؛ به علاوه پروازهای خارجی کلا گران تر از پروازهای ایرانی برایتان تمام می شود و دیگر خبری از ارزانترین تور پوکت نیست.

رعایت تمام این موارد و دقت در جزئیات سفر می تواند هزینه های سفر به پوکت را تا حد زیادی کاهش بدهد. موضوع بعدی مدت زمان تور انتخابی و فصلی که به پوکت سفر می کنید همگی می تواند در نرخ تور شما تاثیرات چشمگیری بگذارد.

شما در بالای همین صفحه امکان خرید یا رزرو ارزانترین تور پوکت یا آفر تور پوکت را خواهید داشت، چرا که طیف وسیعی از ارزانترین و گرانترین تورهای پوکت را در اختیار شما قرار دادیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

آفر تور پوکت

تور پوکت لحظه آخری، آیا شرایط استفاده از آنها را دارید؟

قطعا بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور را در پیام های تبلیغاتی دیده یا شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری پوکت دقیقا چیست؟ همان طور که از اسم آن هم مشخص است.

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور تایلند پوکت لحظه آخری و تور پوکت لحظه آخری لست سکند می باشند.

تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی که متقاضیان به نسبت بالاتری هم دارد، خیلی بیشتر پیشنهاد می شود. البته توجه داشته باشید که تورهای خارجی لحظه آخری بیشتر برای مسافرانی می باشد که ویزا توریستی پوکت در دستشان و چمدانشان آماده باشد، بنابراین اگر شرایط استفاده از آنها را دارید، بهترین و ارزانترین گزینه برای شما خواهد بود.

تور پوکت لحظه آخری

تور پوکت هوایی

منظور از تور هوایی پوکت این است که شما راحت ترین راه را برای سفر به این مقصد انتخاب کرده اید آن هم با هواپیما! تور باکو با هواپیما اغلب با پکیج های متنوعی توسط آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شود که بیشترین مسافران این روش سفر را برای سفر انتخاب می کنند.

خوب در ادامه تور پوکت هوایی یکی از بهترین و راحت ترین راه های سفر به این منطقه بشمار می رود که پیشنهاد ما این است که اگر با تور مسافرتی پوکت قصد سفر دارید می توانید در حین رزرو تور حتما ترانسفرهای هتل در پوکت را هم به مشاوران نامی گشت یا درون سایت درخواست بدهید.

تا دیگر نگران هیچ موردی نباشید؛ چرا که به محض خروج شما از هواپیما راننده‌ های ترانسفرها با نشان آژانسی که از آن اقدام به خرید تور کرده ‌اید منتظر شما هستند تا شما را به سمت هتل مورد نظرتان برسانند.

پروازهای پوکت با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

در ابتدا لازم است بدانید که در حال حاضر هیچ پرواز چارتر پوکت و نیز بلیط چارتر پوکت از مسیر ایران به پوکت وجود ندارد. همچنین چنانچه قصد سفر به پوکت تایلند را دارید بهترین مسیر پرواز مستقیم به وسیله هواپیمایی ماهان ایر Mahan Air Airlines از تهران به پوکت انجام میگیرد.

ضمنا بهترین و پرتردد ترین ایرلاین هایی مسیر ایران به پوکت عبارت است از:

  • هواپیمایی ترکیش Turkish airlines
  • هواپیمایی ایرفلوت Aeroflot
  • هواپیمایی قطری Qatar Airlines
  • هواپیمایی امارات Emirates Airlines
  • و سایر پروازهای پوکت

پروازهای پوکت

قیمت پرواز پوکت چگونه محاسبه می شود؟

در بالاتر هم اشاره کردیم که قیمت تور پوکت براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی یا ترک (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و...) به مقصد شهر زیبای پوکت و قیمت هتل رزرو شده در این شهر توریستی پوکت کاملا متفاوت و متغییر می باشد.

در ادامه توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما پوکت در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت پرواز پوکت با چزئیات آن برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

مدت زمان پرواز تهران پوکت چند ساعت است؟

تهرانو پوکت در فاصله 5616 کیلومتری از یکدیگر قرار گرفته اند که مدت تخمینی پرواز تهران پوکت چیزی در حدود 8 ساعت است و این میزان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد.

بهترین هتل های پوکت تایلند کدامند؟

بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره پوکت

  • هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت | Thavorn Beach Village Resort Phuket
  • هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت | Hyatt Regency Phuket Resort
  • هتل هیلتون ارکادیا ریزورت پوکت | Hilton Phuket Arcadia Resort
  • هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت | Millennium Resort Patong Phuket
  • هتل فیشرمنز هاربر پوکت | Fishermen’s Harbour Urban Resort
  • هتل تریسارا در پوکت | Trisara Phuket
  • هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز | Crest Resort and Pool Villas
  • هتل سنترا گراند در پوکت | Centara Grand Beach Resort

بهترین هتل های پوکت

بهترین هتل های 4 ستاره پوکت

  • هتل آنداکیرا پوکت | Andakira Hotel
  • هتل نووتل وینتیج پارک پوکت | Novotel Phuket Vintage Park
  • هتل آماری پوکت | Amari Hotel Phuket
  • هتل کی ریزورت پوکت | Kee Resort Phuket
  • هتل دوآنجیت پوکت | Duangjitt Resort Phuket
  • هتل کامالا بیچ استیت پوکت | Kamala Beach Estate Phuket

هتل های ارزان و اقتصادی پوکت

  • هتل ایبیس پوکت پاتونگ (Ibis Phuket Patong)
  • هتل اسپیرا پرایم پاتونگ (Aspira Prime Patong)
  • هتل رویال کراون (Royal Crown Hotel)
  • هتل مموری (The Memory at On On Hostel)
  • هتل برادرز رزیدنس (Brothers Residence Hotel)
  • هتل چاینو تاون گالری هاستل (Chino Town Gallery Hostel)
  • هتل وای کی پاتونگ (YK Patong Resort by Tuana Group)

امکانات هتل ها در پوکت

در ابتدا لازم است بدانید که شهر زیبای پوکت هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن هتل ها این امکانات با یکدیگر کاملا متفاوت است.

اگر ترجیح می دهید در هتل های 5 ستاره و لوکس پوکت اقامت داشته باشید می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای ‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوند. جهت تامین رفاه میهمانان در این هتل ها امکانات زیر قرار داده شده است:

  • استخر روباز و روبسته
  • سالن اسپا
  • سالن بدنسازی و یوگا
  • بالکن اختصاصی
  • شاتل فرودگاهی
  • سرویس لاندری
  • پارکینگ رایگان

در بیشتر اتاق های این هتل های معرفی شده دسترسی به امکانات رفاهی عمومی همچون حمام اختصاصی و سشوار و... وجود دارد. میهمانان برای سرو وعده‌های غذایی ‌شان می ‌توانند به رستوران ‌های هتل ها مراجعه نمایند.

در تمامی هتل های معروف این شهر غذاهای بین ‌المللی، آسیایی و دریایی و همچنین انواع فست فودها در کنار نوشیدنی ‌های خوشمزه سرو می ‌گردد.

وعده صبحانه نیز به صورت بوفه ارائه و منوی صبحانه از غذاهای بین المللی، آمریکایی، آسیایی و مخصوص گیاه‌ خواران ارائه می شود. ضمنا کارکنان هتل به زبان ‌های عربی، انگلیسی، هندی و... مسلط هستند.

امکانات هتل ها در پوکت

قیمت هتل در پوکت

در جزیره زیبا پوکت بیش از دو هزار نوع اقامتگاه مختلف به چشم می خورد که از هتلی لوکس تا محل خوابی مناسب متفاوت اند. هزینه ها برای یک شب اقامت ذکر شده اند.

هتل ها:

  • هتل های 2 ستاره: بین 400 بات تایلند تا 2,300 بات تایلند
  • هتل های 3 ستاره: بین 800 بات تایلند تا 4,000 بات تایلند
  • هتل های 4 ستاره: بین 600 بات تایلند تا 6,200 بات تایلند
  • هتل های 5 ستاره: بین 2,200 بات تایلند تا 12,000 بات تایلند
  • هاستل ها: از شبی 10 بات تایلند تا 1,300 بات تایلند
  • هتل آپارتمان: از شبی 150 بات تایلند تا 4,500 بات تایلند

خدمات تور هند

خدمات تور پوکت ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد و اما خدمات کلی تور پوکت به ترتیب زیر می ‌باشد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل
  • اخذ ویزا تایلند
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی مطابق با روزهای اقامت در این کشور
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

راهنمای رزرو تور پوکت

شما علاقه مندان به تور پوکت تایلند می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور پوکت دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافیست در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند .

در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی پوکت هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی بخصوص تورهای تایلند فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید.

تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور پوکت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه