loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 574
پنجشنبه 20 خرداد 1400 زمان : 16:35

سنگاپور کشوری بسیار زیبا و بکر است که در جنوب مالزی قرار گرفته است که شامل یک جزیره اصلی و 63 جزیره کوچک فوق العاده شگفت انگیز می باشد.

شهر سنگاپور پایتخت این کشور می باشد که یکی از زیباترین و تمیزترین پایتخت های دنیا نیز در دنیا شناخته می شود و وجود ساختمان های بلند سنگاپور و توازن آنها منظره های بسیار مبهوت کننده و زیبایی برای گردشگران تور مالزی سنگاپور بوجود آورده است .

نکته بعدی اینکه مردم سنگاپور علاقه بسیار زیادی به خرید کردن دارند و این موضوع به نوعی جزو تفریحات آنها هم محسوب می شود و به همین دلیل تراکم مراکز خرید در این شهر از سایر نقاط دنیا نیز به مراتب بیشتر است.

تور مالزی سنگاپور

خوب در خصوص تورهای این مقصد باید بدانید که شرایط خرید تور مالزی سنگاپور کمی متفاوت ‌تر از تور مالزی است. شما برای سفر به سنگاپور می بایستی جهت اخذ ویزا اقدام کنید و برای درخواست ویزا نیز به واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، 2 قطعه عکس 6×4، فرم تکمیل شده درخواست ویزای سنگاپور و پاسپورت با 7 ماه اعتبار نیاز خواهید داشت.

ضمنا هزینه ویزای سنگاپور 70 دلار بوده و حدودا 10 روز کاری بعد از ارائه درخواست شما، صادر می‌ گردد. بهترین زمان سفر به سنگاپور دو فصل پائیز و زمستان میباشد، چرا که در این زمان شما مسافران شاهد بهترین آب و هوای سنگاپور خواهید بود.

شما می‌ توانید تور سنگاپور مالزی را برای 1 تا 13 شب برنامه ریزی و خریداری کنید و نیز برای خرید تور مالزی سنگاپور، حتما باید ضمانت نامه بازگشت از سفر را به آژانس مربوطه ارائه نمایید.

ضمانت نامه بازگشت از سفر تور مالزی سنگاپور در قالب یک چک ضمانت دریافت می ‌شود و مبلغ آن 5,000,000 تومان برای هر نفر می ‌باشد.

بهترین زمان سفر به مالزی و سنگاپور

کوالالامپور از آب و هوای گرمسیری برخوردار است، آفتاب فراوان در کنار باران با رطوبت زیاد در طول سال آب و هوایی دلچسبی را بوجود آورده است. معمولا باران می تواند در هر زمان از سال ببارد، حتی ماه جولای که خشک ترین ماه در مالزی بشمار می رود 11 روز باران به همراه دارد؛ بنابراین انتظار بارش را در تمام فصول با تور کوالالامپور داشته باشید.

سنگاپور نیز مانند مالزی در تمام طول سال آب و هوایی گرم و مرطوب را تجربه می کند. ماه های می تا جولای بهترین زمان برای سفر با تور کوالالامپور سنگاپور است زیرا این مناطق در طی این ماه ها خشک و گرم می شوند.

ضمنا در ماه های جولای تا سپتامبر نیز سفر به سنگاپور و مالزی خالی از لطف نیست؛ چرا که بسیاری از جشنواره های سنتی و جذاب در این دو کشور در طول این ماه ها برگزار میشود.

در ادامه ماه های دسامبر و آگوست نیز زمان بسیار مناسب و ایده آلی برای همراهی با تور مالزی سنگاپور هستند، زیرا در این ماه ها بارش باران نسبت به سایر زمان ها کمتر اتفاق می افتد و هتل ها و پروازها در طول فصول غیر بارانی گران تر هستند، در حالی که تور ارزان کوالالامپور سنگاپور در ماه های اکتبر، نوامبر، ژانویه و فوریه با تخفیف های ویژه بیشتر پیدا می شوند.

بهترین زمان سفر به مالزی و سنگاپور

راهنمای گرفتن ویزای مالزی سنگاپور

در خصوص ویزای مالزی باید بدانید که در صورتی که بخواهید به قصد گشت و گذار و تفریح به مالزی سفر کنید، نیاز به ویزای توریستی آن است که قبلا مدت ویزای تریستی برای ایرانیان 3 ماه بود که حالا شرایط تغییر کرده و مدت آن به 2 هفته تغییر پیدا نموده است، این تغییر از سال 2013 میلادی اعمال شده است.

برای اخذ ویزای توریستی مالزی نیازی نیست به سفارت بروید و زمانی که به فرودگاه مالزی می رسید، مهری در پاسپورت تان زده می شود که این مهر همان اجازه ورود به مالزی است اما برعکس مالزی ویزای توریستی سنگاپور برای شما پروسه ای را بهمراه دارد و همان ‌طور که از نامش پیداست فقط برای توریست ‌هایی که به این کشور وارد می ‌شوند، صادر میشود.

ویزای توریستی سنگاپور 3 ماه اعتبار ورود دارد یعنی تا 3 ماه می‌ توانید با این ویزا وارد شوید ولی فقط یک ماه اجازه‌ اقامت و ماندن در خاک سنگاپور را خواهید داشت.

انواع ویزای توریستی سنگاپور از لحاظ صدور

سنگاپور از نظر نوع صدور ویزا 2 نوع مختلف دارد:

  • ویزای توریستی فرودگاهی: این ویزا در هنگام ورود مسافر به سنگاپور با ثبت شدن مهر در پاسپورت مسافر ثبت میشود.
  • ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان: ویزای فرودگاهی برای مسافران ایرانی صادر نمی ‌شود و مسافران ایرانی یک هفته الی 10 روز قبل از سفر باید نسبت به گرفتن ویزای توریستی یک ماهه سنگاپور اقدام کنند.

صدور ویزای سنگاپور چقدر طول می کشد؟

صدور ویزای کشور سنگاپور تقریبا 7 الی 10 روز کاری زمان می‌ برد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای سنگاپور

  • اسکن صفحه اول پاسپورت به همراه صفحه‌ دارای مکان امضای مسافر با اعتبار حداقل 6 ماه
  • اسکن عکس ترجیحا 4*6 یا 4*3 با زمینه‌ سفید (لازم است عکس متفاوتی نسبت به عکس داخل پاسپورت باشد)
  • پر کردن فرم لازم برای دریافت ویزای سنگاپور

نکته: برای پاسپورت کودکان، پدر یا مادر باید پاسپورت را امضا کند.

آیا ویزای توریستی نیاز به ضمانت بانکی، گردش حساب و دیگر مدارک مالی دارد؟

برای ویزای توریستی نیازی به مدارک مالی از جمله گردش حساب و یا تمکن مالی نیست و مدارک ذکر شده در بالا کفایت می ‌کند.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی سنگاپور

ویزای توریستی سنگاپور 3 ماه اعتبار برای ورود به کشور دارد و مسافر فقط می تواند یک ماه در سنگاپور بماند و در صورتی که بخواهد مدت زمان اقامتش بیشتر گردد باید به اداره مهاجرت سنگاپور برای افزایش مدت اقامت خود به یک ماه دیگر مراجعه کند.

قیمت ویزای توریستی سنگاپور چقدر است؟

قیمت ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان برابر با 85 دلار آمریکا می باشد. این هزینه در زمان دریافت مدارک، پرداخت می ‌شود و در صورت ریجکت شدن ویزای سنگاپور، این هزینه مستردد نخواهد شد.

تور کوالالامپور و سنگاپور، سفری لوکس و جذاب

تور کوالامپور سنگاپور یکی از تورهای خارجی فوق العاده جذاب و پر طرفدار می باشد و در میان بسیاری از مردم دنیا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا در هر زمان از سال بسیار مناسب است، چه از نظر هزینه و چه از نظر آب و هوایی گزینه ای منحصر به فرد بشمار می رود.

کوالالامپور و سنگاپور هر دو از مقاصد محبوب گردشگری برتر در دنیا می باشند که توانسته اند توجه مسافران را از سراسر دنیا به خود جلب کنند. تور مالزی سنگاپور بسته به تعداد شب های اقامت در هر شهر، نوع پرواز، کلاس پرواز و نوع هتل های انتخابی طیف گسترده ای از قیمت ها را دارند.

گشت و گذار در شهرهای کوالالامپور و سنگاپور از طریق تور مسافرتی انجام می گیرد. آژانس مسافرتی نامی گشت مجری تخصصی و برگزار کننده تور کوالالامپور سنگاپور، سعی بر این دارد تا با ارائه بهترین خدمات و امکانات سفری بی نظیر و به یادماندنی را برای مسافران خود رقم بزند.

تور کوالالامپور و سنگاپور

تور کوالالامپور و سنگاپور یکی از تورهای ترکیبی بسیار جذاب است که از طریق آن از دو کشور مختلف و شگفت انگیز می توانید دیدن کنید و از جاذبه های گردشگری آنها لذت ببرید.

برای گردشگران و توریست هایی که حدود یک هفته برای سفر خود زمان دارند، تور مسافرتی کوالالامپور سنگاپور یکی از بهترین گزینه هاست، زیرا در طول یک سفر بدون خستگی کلافه کننده میتوانند با فرهنگ دو کشور آشنا شده و از جاذبه های آنها بازدید کنند.

تور هوایی مالزی سنگاپور

بهترین و سریعترین راه دسترسی به مالزی و سنگاپور از طریق پرواز می باشد که از ایران به شهر کوالالامپور پرواز مستقیم وجود دارد. شما می توانید با متنوع ترین ایرلاین ها (داخلی - خارجی) سفری راحت و بدون دغدغه به کوالالامپور مالزی و سپس به سنگاپور داشته باشید و ما در آژانس نامی گشت با ارائه تورهای هوایی مالزی سنگاپور ارزان قیمت، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه برای تور هوایی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

در نهایت خرید ارزان ترین قیمت تور هوایی کوالالامپور سنگاپور با پرواز های متنوع، رزرو تور مالزی سنگاپور لحظه آخری با صبحانه و بهترین ساعات پرواز و هتل های متنوع از نامی گشت مجری برتر تورهای خارجی بخواهید. همچنین مجموعه نامی گشت مجری مستقیم تورهای ترکیبی کوالالامپور مالزی و سنگاپور می باشد و مسافرین محترم می توانند تور مسافرتی خود را در سریع ترین زمان ممکن و ارزانترین قیمت از ما خریداری نمایید.

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت امکان تهیه بلیط چارتری و سیستمی مالزی و سنگاپور و رزرو هتل و یا اجاره آپارتمان به صورت جداگانه را نیز برای هموطنان عزیز فراهم کرده است که به منظور آگاهی از این شرایط می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در ارتباط باشید.

تور هوایی مالزی سنگاپور

پروازهای مالزی سنگاپور با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

تور مالزی سنگاپور بیشتر به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می شود اما چنانچه تعداد شب بیشتری مدنظرتان باشد، امکان رزرو آن نیز برای شما مسافران فراهم می باشد.

تور مالزی و سنگاپور بصورت ترکیبی در کوالالامپور مالزی و سنگاپور، برگزار می گردد و مهمتر اینکه رزرو تور سنگاپور مالزی با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلف نیز امکان پذیر است که عبارتند از: تور مالزی سنگاپور با پرواز قطر ایرویز، تور مالزی سنگاپور با پرواز امارات، تور مالزی سنگاپور با پرواز ایر آسیا، تور مالزی سنگاپور با پرواز ماهان و... .

پروازهای مالزی سنگاپور

فاصله هوایی سنگاپور تا تهران چقدر است؟

تهران و سنگاپور در فاصله 6501 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که مدت تخمینی پرواز میان ‌آن‌ها 09:17 ساعت است که این میزان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد.

تور مالزی سنگاپور از چه شهرهایی انجام می شود؟

شهر زیبا و منحصر به فرد استانبول را بی شک می توان به عنوان توریست پذیرترین شهر ترکیه معرفی نمود، این شهر که به دلیل قرار گیریشکل گرفت.با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست.

پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای تهران، کوالالامپور سنگاپور به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد.

مثلا تور مالزی سنگاپور از تبریز، از شیراز، از اصفهان، از رشت، از تهران و از مشهد هم در بعضی از فصول پرگردشگر سال توسط آژانس ها برگزار می شوند.

نحوه تعیین قیمت تور کوالالامپور سنگاپور چگونه است؟

در میان تورهای ترکیبی مالزی همواره تورهای مالزی - سنگاپور طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است، چرا که سبک سفر به این دو کشور کاملا متفاوت و هیجان انگیز در عین حال تکرار نشدنی است به این معنا که سنگاپور کشوری بسیار لوکس و گران است و در حقیقت جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا نامبرده می شود و اما مالزی شهری است .

که هنوز ردپای سنت در آن مشاهده میشود و بازدید از مساجد جذابش بخشی جذایی ناپذیر از سفر به مالزی می باشد. بنابراین سفر به این دو کشور در یک زمان می تواند تجربه ای جذاب و لذت بخشی باشد.

خوب سوالی که بارها از کارشناسان نامی گشت در شبکه های اجتماعی پرسیده می شود این است که نرخ دقیق قیمت تورهای ترکیبی مالزی - سنگاپور چند است؟ در خصوص این موضوع باید بگویم که قیمت این تورها بستگی زیادی انتخاب نوع ایرلاین (داخلی – خارجی) و همچنین نوع هتل بسته به 3، 4 یا 5 ستاره بودن آن و نیز تعداد روزهای اقامت شما و زمان سفرتان دارد.

به همین دلیل نمی‌ توانیم یک قیمت واحد و مشخصی را بیان کنیم. برای این که شما عزیزان به پاسخ سوالتان برسید، پیشنهاد ما این است که به بالای همین صفحه مراجعه کنید و یا از طریق منوی وبسایت نامی گشت به بخش تورهای خارجی و سپس به تور مالزی سنگاپور مراجعه کنید تا تمامی تورهای ارائه شده به این دو مقصد دوست داشتنی و دلپذیر را مشاهده نمایید.

قیمت تور کوالالامپور سنگاپور

تور ارزان کوالالامپور سنگاپور

تورهای ارزان کوالالامپور سنگاپور یا آفر تور مالزی سنگاپور گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری مالزی سنگاپور در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر کلمبو شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما بگوییم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور مسافرتی این مقاصد کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد .

این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود. همچنین توجه داشته باشید که تور ارزان کوالالامپور مالزی عبارت است از 7 شب و 8 روز اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی به همراه ناهار، گشت ویژه و دیگر شرایط خاص و ویژه ای که نامی گشت برای رفاه حال شما در این سفر در نظر گرفته است. برای تور کوالالامپور+ سنگاپور نیز به همین ترتیب می باشد.

4 شب اقامت در کوالالامپور، 3 شب اقامت در سنگاپور در هتل به همراه صبحانه و … از جمله امکانات این تور بشمار می رود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر برای تورها و پرواز های مالزی و همچنین اطلاعات پرواز ایران به مالزی به سایت نامی گشت مراجعه بفرمایید.

تور لحظه آخری کوالالامپور سنگاپور، گزینه ای ارزان قیمت!

تور لحظه آخری کوالالامپور سنگاپور یکی از پرطرفدار ترین تورهای مسافرتی گردشگران محسوب می شود. آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه تورهای ارزان قیمت کوالالامپور سنگاپور، شما را در این سفر همراهی خواهد کرد.

با توجه به آب و هوای استوایی و معتدل مالزی انتخاب های شما برای لذت بردن از جاذبه های بی نظیر مالزی و سنگاپور، می تواند از بین تور کوالالامپور سنگاپور لحظه آخری و یا تور کوالالامپور سنگاپور متفاوت باشد.

همچنین پیشنهاد می کنیم گول این عبارت لحظه آخری را نخورید! چرا که به ندرت در طول سال این تورها به شما مشتریان آژانس های هواپیمایی معرفی می شود؛ چرا که تور لحظه آخری کوالالامپور سنگاپور به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود .

که آژانس ‌ها برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر می شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن از 30 تا 50 درصد پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند.

ضمنا برای اینکه بتوانید از این تورها استفاده کنید باید ویزا توریستی سنگاپور را در دست داشته باشید و مهمتر آماده سفر و چمدانبه دست باشید چرا که شاید تا پرواز شما 2 الی 3 روز بیشتر نمانده باشد.

تور لحظه آخری کوالالامپور سنگاپور

بهترین هتل های کوالالامپور و سنگاپور

یکی از اصلی ترین و مهمترین نکات سفر هتل و محل اقامت شما مسافران می باشد که بیشتر مسافران به دنبال انتخاب هتل و اقامتگاه فوق العاده با خدمات عالی هستند.

بعضی از شماها از نظر قیمتی و هزینه ها، بعضی ها نزدیکی و دسترسی به مراکز و جاذبه ها و بعضی ها لوکس بود و مدرن بودن هتل برایشان مهم و حائزه اهمیت می باشد؛ در کل این شهر کوالالامپور و کشور سنگاپور برای شما مسافران گرامی برای هر هزینه و سطحی هتل های متنوعی دارد و شما انتخاب های زیادی برای رزرو هتل و اقامتگاه خواهید داشت.

بهترین و معروف ترین هتل های کوالالامپور و سنگاپور می توان به :

  • هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور | Fraser Residence Kuala Lumpur
  • هتل مجستیک کوالالامپور | The Majestic Hotel Kuala Lumpur
  • هتل له مریدین کوالالامپور | Le Meridien Kuala Lumpur
  • هتل ماندارین اورینتال | Mandarin Oriental, Kuala Lumpur
  • هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور | JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur
  • هتل گرند میلینیوم کوالالامپور | Grand Millennium Kuala Lumpur
  • هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور | InterContinental Kuala Lumpur
  • هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور | Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
  • هتل شانگری لا کوالالامپور | Shangri-La Hotel Kuala Lumpur
  • هتل مارینا بی سندز Marina Bay Sands سنگاپور
  • هتل سوئیس استمفورد Swissotel Stamford سنگاپور
  • هتل شرایتون تاورز Sheraton Towers سنگاپور
  • هتل شانگری لا Shangri La سنگاپور
  • هتل ریتز کارلتون Ritz Carlton سنگاپور
  • هتل کوالیتی مارلو Quality Marlow سنگاپور
  • هتل گرند سنترال Grand Central سنگاپور
  • هتل رویال Royal سنگاپور و... اشاره کرد.

بهترین هتل های کوالالامپور و سنگاپور

نحوه رزرو هتل در تور کوالالامپور سنگاپور

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را می توانید رزرو کنید. شما این امکان را دارید که در سامانه رزرواسیون آنلاین مجموعه ما شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداختتان را به سرانجام برسانید.

بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل ارزان در کوالالامپور سنگاپور را انتخاب کنید.

قیمت هتل در سنگاپور

در شهر مدرن و جذاب سنگاپور گزینه های اقامتی متنوعی با هزینه های مختلف پیش روی شماست. هزینه های زیر برای یک نفر و یک شب هستند. هتل ها: طیف هزینه هر نوع هتل در هر شب ارائه شده است.

  • هتل های 2 ستاره: بین 30 دلار سنگاپور (555,000 تومان) تا 100 دلار سنگاپور (1,851,000 تومان)
  • هتل های 3 ستاره: بین 40 دلار سنگاپور (740,000 تومان) تا 200 دلار سنگاپور (3,702,000 تومان)
  • هتل های 4 ستاره: بین 80 دلار سنگاپور (1,481,000 تومان) تا 320 دلار سنگاپور (5,924,000 تومان)
  • هتل های 5 ستاره: بین 190 دلار سنگاپور (3,517,000 تومان) تا 700 دلار سنگاپور (12,959,000 تومان)
  • هاستل ها: از شبی 12 دلار سنگاپور (222,000 تومان) تا 75 دلار سنگاپور (1,388,000 تومان)
  • آپارتمان: از شبی 140 دلار سنگاپور (2,591,000 تومان) تا 700 دلار سنگاپور (12,959,000 تومان)

قیمت هتل در سنگاپور

خدمات تور کوالالامپور سنگاپور

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌ شود، خدمات رایج تورهای ترکیبی کوالالامپور سنگاپور می ‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد.

خدمات رایج تورهای سری‌لانکا عبارتند از:

  • اقامت در هتل مورد نظرتان به همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران کوالالامپور + سنگاپور
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر محلی
  • بیمه مسافرتی مطابق با تعداد روزهای اقامت در این 2 کشور

راهنمای رزرو تور مالزی سنگاپور

شما علاقه مندان به تور مالزی سنگاپور می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقاصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور کوالالامپور سنگاپور شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی مالزی سنگاپور هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای ترکیبی خارجی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید.

تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور مالزی سنگاپور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه