loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 196
چهارشنبه 2 تير 1400 زمان : 13:19

بازدید از جزیره ای در جنوب شرقی ایران در خلیج عمان با دسترسی مستقیم به اقیانوس می تواند سفری رویایی و هیجان انگیز باشد و سفر با تور قشم هتل آرتا و اقامت به یادماندنی در هتل چهار ستاره و زیبای آرتا با امکانات کامل این سفر را لذت بخش تر خواهد کرد.

تور مسافرتی قشم انتخابی مناسب برای تجربه سفری آرامش بخش به جنوب ایران است و مهمتر قرار گرفتن در مکانی با موقعیت مناسب در مجاورت دریا و مجتمع های تجاری منطقه آزاد و ارائه خدمات ایده آل از اصلی ترین محاسن یک هتل مناسب است که قطعا این اقامتگاه با استقبال بسیار زیادی از میهمانان داخلی و خارجی روبرو می شود.

تور قشم آرتا

هتل آرتا طراحی داخلی بسیار جذاب و چشمنوازی دارد که هر مسافری را جذب می کند. و اینکه این هتل بهترین هتل در جزیره زیبای قشم است اما در خاورمیانه جزو لیست بهترین ها قرار ندارد. تعداد اتاق هایی که در این هتل وجود دارد حدود 45 واحد مجزا و عالی می باشد که در انواع متنوعی به شما ارائه می شوند و به طور کلی 130 تخت را در خود جای داده است.

چشم انداز اتاق ها بسیار زیبا و دیدنی بوده، برخی از اتاق ها نمایی دل انگیزی از دریا را پیش روی شما می گذارد. اتاق های 2 تخته دبل، اتاق های 2 تخته توئین، اتاق های 3 تخته (یک تخت دونفره به همراه یک تخت یک نفره)، سوئیت های 1 خوابه و 4 نفره، اتاق های ماه عسل و اتاق های وی آی پی از انواع واحدهای اقامتی این هتل بشمار می روند.

قیمت تور قشم هتل آرتا

قیمت تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و اساسی تعیین میگردد؛ یکی از عوامل نوع هتل شما (4،3 یا 5 ستاره) و خدمات هتل محل اقامت میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد.

عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به جزیره رویایی قشم می ‌باشد که همانطور هم که می دانید تور قشم با هواپیما، قطار و اتوبوس هر سه برگزار می شود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد و جزو روش های بسیار محبوب در بین مسافران است.

بنابراین با این اوصاف قیمت تور قشم هتل ریحان دقیقا به نوع انتخاب های شما نسبت به فاکتورهایی که در بالا گفتیم برمیگردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال تغییرات و نوسانات بازار می باشد نمی توانیم قیمت واحد و دقیقی را بشما ارائه دهیم، به همین علت می توانید در سامانه رزرواسیون نامی گشت از قیمت دقیق هتل ها و پرواز ها کامل مطلع شوید.

قیمت تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و اساسی تعیین میگردد؛ یکی از عوامل نوع هتل شما (4،3 یا 5 ستاره) و خدمات هتل محل اقامت میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد.

عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به جزیره رویایی قشم می ‌باشد که همانطور هم که می دانید تور قشم با هواپیما، قطار و اتوبوس هر سه برگزار می شود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد و جزو روش های بسیار محبوب در بین مسافران است.

بنابراین با این اوصاف قیمت تور قشم هتل ریحان دقیقا به نوع انتخاب های شما نسبت به فاکتورهایی که در بالا گفتیم برمیگردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال تغییرات و نوسانات بازار می باشد نمی توانیم قیمت واحد و دقیقی را بشما ارائه دهیم، به همین علت می توانید در سامانه رزرواسیون نامی گشت از قیمت دقیق هتل ها و پرواز ها کامل مطلع شوید.

قیمت تور قشم هنل ارتا

  • قیمت اتاق های هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم به عنوان اولین هتل استاندارد جزیره قشم در روزهای پایانی سال 95 افتتاح شد و این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین طراحی نمای آن برگرفته از سبک کلاسیک و معماری عربی می باشد، همچنین هتل آرتا دارای 7 طبقه و 48 اتاق و سوئیت است.

در ادامه اگر مسافر تور قشم هتل آرتا هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل آرتا قشم با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

  • اتاق دو تخته دبل : 525,000 تومان
  • اتاق دو تخته توئین : 525,000 تومان
  • اتاق دو تخته دریا : 560,000 تومان
  • اتاق سه تخته : 640,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه چهار نفره : 910,000 تومان

قیمت تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و اساسی تعیین میگردد؛ یکی از عوامل نوع هتل شما (4،3 یا 5 ستاره) و خدمات هتل محل اقامت میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد. عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به جزیره رویایی قشم می ‌باشد.

که همانطور هم که می دانید تور قشم با هواپیما، قطار و اتوبوس هر سه برگزار می شود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد و جزو روش های بسیار محبوب در بین مسافران است؛ بنابراین با این اوصاف قیمت تور قشم هتل ریحان دقیقا به نوع انتخاب های شما نسبت به فاکتورهایی که در بالا گفتیم برمیگردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال تغییرات و نوسانات بازار می باشد

نمی توانیم قیمت واحد و دقیقی را بشما ارائه دهیم، به همین علت می توانید در سامانه رزرواسیون نامی گشت از قیمت دقیق هتل ها و پرواز ها کامل مطلع شوید.

قیمت تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و اساسی تعیین میگردد؛ یکی از عوامل نوع هتل شما (4،3 یا 5 ستاره) و خدمات هتل محل اقامت میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد. عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به جزیره رویایی قشم می ‌باشد که همانطور هم که می دانید تور قشم با هواپیما، قطار و اتوبوس هر سه برگزار می شود.

که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد و جزو روش های بسیار محبوب در بین مسافران است؛ بنابراین با این اوصاف قیمت تور قشم هتل ریحان دقیقا به نوع انتخاب های شما نسبت به فاکتورهایی که در بالا گفتیم برمیگردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال تغییرات و نوسانات بازار می باشد نمی توانیم قیمت واحد و دقیقی را بشما ارائه دهیم، به همین علت می توانید در سامانه رزرواسیون نامی گشت از قیمت دقیق هتل ها و پرواز ها کامل مطلع شوید.

قیمت اتاق آرتا

  • امکانات و خدمات هتل ریحان قشم

این هتل 48 اتاق دارد که تنوع انتخابی بالایی پیش روی شما می گذارد و اینکه این هتل 49 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. بی شک امکانات هتل آرتا انتظارات شما از هتل 5 ستاره لوکس را برآورده نخواهد کرد اما به نظر می رسد یکی از بهترین گزینه ها در بین اقامتگاه های جزیره قشم است. این هتل تمام وعده های غذایی را به صورت بوفه و منوی انتخابی برایتان سرو می کنند.

اتاق های متنوعی با بهترین تجهیزات و مشرف به دریا برای آسایش شما میهمانان گرامی طراحی شده است و نیز رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و سنتی و همچنین یک منوی یک کافی شاپ را سرو می کند. مطمئنا احساس خوبی در هتل آرتا قشم نسبت به دیگر هتل های این شهر تجربه می کنید و نیز اتاقها در این هتل دارای محیطی تمیز و مناسب است و همچنین محل هتل از لحاظ موقعیتی بسیار عالیست.

چرا که شنیدن صدای امواج دریا حس نشاط را بشما القا میکند. ضمنا وای فای رایگان در اتاق موجود بوده و نیز سایر امکانات هتل شامل یک مرکز تناسب اندام، رستوران، همچنین این مکان دارای یک پارک تفریحی ساحلی زیبا هم دارد.

امکانات هتل ارتا

سعی کنید از پارک و ساحل زیبای شنی و صخره ای اینجا لذت ببرید. وجود پرسنل خوب، لابی آرامش بخش، کافی نت در فضای باز و نزدیک به ساحل زیبا همگی از امکانات هتل هستند.

شما فقط 5 دقیقه پیاده روی با ساحل وقت نیاز دارید که در آنجا چند کافه و رستوران خوب هم وجود دارد. هتل نوساز است و می توان در آن با آرامش اقامتی به یادماندنی را تجربه کنید. نامی گشت به شما توصیه می کند که با تور قشم سفر کنید و این هتل را جهت اقامت انتخاب کنید.

از دیگر امکانات هتل آرتا قشم می ‌توان به خدمات استقبال از میهمان، خدمات خشکشویی، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده اشاره کرد.

اگر خودروی شخصی خود را به جزیره قشم برده‌ اید اصلا نگران پارکینگ نباشید، چرا که هتل آرتا قشم، پارکینگ در دو فضای باز و مسقف دارد که میهمانان هتل این امکان را دارید که به صورت رایگان از آن استفاده نمایید.

البته که با اقامت در این هتل 4 ستاره قشم، نباید نگران هیچ مشکلی باشید چرا که پرسنل خونگرم هتل در تمامی مدت زمان اقامت، همراه شما خواهند بود. برای رفتن به این هتل می‌توانید خود را به آدرس هتل آرتا واقع در بلوار شهید بهشتی برسانید.

رستوران  هتل آرتا

ضمنا شما با اقامت در این هتل، علاوه بر نزدیک بودن به ساحل، به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی و گردشگری قشم، سرزمین عجایب هفتگانه نیز نزدیک خواهید بود.

تنها با 5 دقیقه پیاده روی می ‌توانید به مرکز خرید 1 و 2 بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون برسید و با طی مسافت 5 دقیقه‌ ای با اتومبیل به اسکله شهید ذاکری که شما را به بندرعباس و جزیره هرمز می ‌رساند، خواهید رسید.

برای تنوع عالی و منحصر به فرد سفر خود هم می ‌توانید از کارگاه‌های لنج سازی قشم در روستاهای اطراف به خصوص در روستای گوران بروید.

همچنین بازدید از تنگه چاهکوه، دره ستاره ها و روستای لافت نیز سفری متفاوت برایتان در تور قشم هتل آرتا خلق خواهد کرد. در نهایت آژانس مسافرتی نامی گشت، اقامتی خوش در هتل آرتا برای شما آرزو می‌ کند.

آفر تور قشم هتل آرتا

در ابتدا باید بدانید که آفر تور قشم هتل آرتا در شرایط و زمان های خاصی از سال به علاقه مندان حوزه گردشگری ارائه می شود، مثلا فصل های کم گردشگر یا در اصطلاح لوسیزن قشم! شما می توانید با خرید آفر تور قشم هتل آرتا و یا تور لحظه آخری قشم در برنامه ریزی های خود اقامتی ارزان در این هتل محبوب و پرطرفدار را تجربه کنید. در ادامه شما علاقه مندان به سفرهای هیجانی بارها عبارت آفر تور مسافرتی قشم را در سایت های گردشگری دیده باشید

در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور قشم یا آفر هتل آرتا قشم درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر قشم بیشتر از سمت هتل ها یا کارگزار به شما پیشنهاد می شود، چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیز و قابل تاملی را بشما ارائه می کنند. همچنین اگر این هتل توسط آژانس های هواپیمایی یا کارگزار تور قشم گارانتی شده باشد، یعنی اتاق های هتل به مدت مشخص و در تاریخی خاص پیش خرید شده اند بدین صورت آژانس و کارگزار دستش برای ارائه آفر و تخفیف ها جهت ارائه هتل خیلی بازتر است و انتخاب این گزینه ها می تواند سفری مقرون به صرفه با خدمات عالی را برایتان بسازد.

آفر تور قشم آرتا

تور قشم هتل آرتا از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای قشم از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر وجود دارد. در سفر به این مقصد اگر روش تور هوایی قشم با بلیط هواپیما قشم را به منظور گشت و گذار و خرید در این جزیره انتخاب کردید، بدک نیست اطلاعاتی از شرایط پرواز های قشم داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص نظیر پرواز قشم، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد.

از این جهت برای خرید بلیط ارزان هواپیما قشم بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما قشم باشید! ضمنا تمامی امکانات و شرایط پروازی را می توانید در سامانه رزرواسیون نامی گشت در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما قشم را رزرو و خریداری نمایید.
در ضمن شما می توانید تور قشم هتل آرتا از تهران و شهرستان ها از مجموعه نامی گشت بخواهید .

اینکه در حال حاضر فروش بلیط هواپیما قشم از مبدا تهران و دیگر شهرها، توسط شرکت های هواپیمایی داخلی همچون: ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، تابان و اترک صورت می پذیرد و اینکه زمان تقریبی حضور شما در پرواز قشم تهران و بالعکس، در حدود یک ساعت و 30 دقیقه تا دو ساعت است.

منبع : تور قشم هتل آرتا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه