loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 717
دوشنبه 13 بهمن 1399 زمان : 17:35

شهر زیبا و منحصر به فرد استانبول را بی شک می توان به عنوان توریست پذیرترین شهر ترکیه معرفی نمود، این شهر که به دلیل قرار گیری میان دو قاره آسیا و اروپا از شهرت بسیار زیادی در میان گردشگران تور استانبول برخوردار است و مهمتر اینکه این مقصد پرطرفدار مملو از جاذبه های دیدنی و گردشگری، مراکز خرید متنوع، تفریحات هیجان انگیز و همینطور اماکن تاریخی بیشماری می باشد که همین موارد باعث شده که سالانه مسافران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند و آژانس های مسافرتی طیف وسیعی از پکیج های تور استانبول را به علاقه مندان این مقصد ارائه کنند.

خوب اگر نگاهی مختصر به تاریخ این شهر بیندازیم باید بگوییم که قدمت استانبول دقیقا به 660 سال قبل از میلاد برمیگردد و این شهر را بیزانس ها و مستعمره نشینان یونانی تاسیس کرده اند، همچنین درست در 324 بعد از میلاد جنگ هایی در این شهر اتفاق افتاد و در این میان امپراطور روم کانستانتین توانست رقیب خود را مغلوب کند و خود امپراطوری این شهر را از آن خود کند و حکومت خودش را برپا کند. در ادامه در سال 1453 میلادی هفتمین شاه عثمانی یعنی " سلطان محمد دوم " شهر کنستانتینوپل را فتح نمود و اسم این شهر را به " استانبول " یعنی " جایگاه وفور اسلام " تغییر داد و بعد ها از برقراری جمهوری در کشور ترکیه، آنکارا به عنوان پایتخت این کشور برگزیده شد، ولی استانبول همچنان اهمیت خود را در اقتصاد، تجارت و گردشگری کشور حفظ نموده و حرف اول را میزند و بتدریج نوسازی‌ های بسیاری در آن انجام گرفت تا استانبول فعلی شکل گرفت.

درباره استانبول

راهنمای سفر به استانبول

شهر استانبول درست در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه جای خوش کرده است و نیز مساحت آن 1.831 کیلومتر مربع می باشد و مهمتر اینکه بخش قدیمی استانبول روی هفت تپه بنا نهاده شده که همگی در میان دیوار دفاعی شهر قرار‌ گرفته اند. در ضمن بلندترین نقطه استانبول " تپه کاملیکا (Camlica Hill) " یا به ترکی " چاملیچا تِپِسی (Çamlıça Tepesi) " میباشد که حدود 267 متر از سطح دریا ارتفاع داشته و در آخر جمعیت این شهر طبق آمار سرشماری که در سال 2016 میلادی انجام گرفته شده نزدیک به 14804116 نفر بوده است.

نقشه گردشگری استانبول

نقشه گردشگری استانبول

نقشه مترو استانبول

نقشه مترو استانبول

قیمت تور استانبول

توجه داشته باشید که قیمت تور استانبول با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدماتی که در پکیج انتخابی شما ارائه میشود متفاوت خواهد بود و آژانس نامی گشت با ارائه تورهای متنوع، شرایطی مناسب برای مسافران فراهم کرده تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از سفرشان ببرند و در بالای همین صفحه ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب در اختیار شما گذاشته ایم تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور استانبول را انتخاب نمایید و در ادامه مهم است بدانید که بطور کلی قیمت تور با توجه به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، انتخاب هتل 4،3 یا 5 ستاره و زمان و فصل سفر شما و امکاناتی که به آژانس درخواست می دهید، می تواند تغییرات چشمگیری در قیمت پکیج مسافرتی شما داشته باشد و به این صورت با بررسی پکیج های تور ارزان قیمت این امکان را دارید که سفری مقرون به صرفه و عالی را داشته باشید.

معرفی محله های استانبول

شهر استانبول یک ویژگی بسیار جذاب و فوق العاده ای دارد و آن هم این است که درست بین دو قاره و فرهنگ، اروپا و آسیا قرار گرفته است و این شهر همچنین یکی از بزرگترین شهرهای اروپایی است. به همین منظور محله های کوچک و بزرگ متنوعی دارد و در کل تعداد محله های استانبول روی هم رفته 39 عدد است که ما به مهمترین های آن خواهیم پرداخت.

  • محله سلطان احمد (Sultanahmet)
  • محله بشیکتاش (Besiktas)
  • محله بالات (Balat)

بهترین محله های استانبول برای اقامت


بهترین مکان برای زندگی و اقامت برای شما گردشگران می تواند اطراف میدان تکسیم و محله هایی مانند سلطان احمد، بیوگلو، امینونو، کاراکوی، گالاتا، پرا و ... باشد.

فرودگاه های استانبول

صنعت هوانوردی و فرودگاه ‌های مهم استانبول نقش انکار ناپذیری در توسعه روابط و جابجایی مسافران در ترکیه ایفا کرده است به همین جهت برای آشنایی با فرودگاه ‌های استانبول همراه ما باشید.

  • فرودگاه بین المللی آتاتورک (Istanbul Ataturk Airport)

فرودگاه بین المللی آتاتورک اصلی‌ترین فرودگاه بین المللی و همچنین به لحاظ تعداد مسافر بزرگترین فرودگاه شهر استانبول است. در حال حاضر، این فرودگاه قطب اصلی پروازهای خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) محسوب می‌شود.

  • فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن (Sabiha Gokcen InternationalAirport)

فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن درست بعد از فرودگاه آتاتورک دومین فرودگاه بین المللی شهر استانبول بشمار می رود که به افتخار نخستین بانوی خلبان ترکیه به نام وی نامگذاری کرده اند. ضمنا برخی خطوط هواپیمایی ترکی و ایرانی، پروازهایی از شهرهای مختلف ایران به این فرودگاه دارند.

  • فرودگاه بین ‌المللی جدید استانبول (İstanbul Havalimanı)

فرودگاه استانبول نام سومین فرودگاه بین ‌المللی استانبول می باشد که این روزها بعنوان مشهورترین و بزرگ ‌ترین فرودگاه جهان لقب گرفته است و بعد از ساخت آن بیشتر پروازهای بین المللی به این فرودگاه می نشینند و نیز در آینده فرودگاه آتاترک بسته می ‌شود و کد یاتا IST به این فرودگاه جدید خواهد رسید.

هزینه های سفر به استانبول

در ابتدا باید بدانید که اگر قصد دارید سفری لوکس و یا ارزان قیمتی را تجربه کنید، هر دو مورد می تواند تاثیر زیادی بر روی هزینه های شما بگذارد. مهمتر اینکه هزینه های سفر به استانبول بسته به نوع ایرلاین (هواپیما) و هتل کاملا متغیر بوده و معمولا از 2 شب اقامت شروع می شود تا به بالا. قطعا می دانید واحد پول کشور ترکیه هم لیر است و قبل از سفر با تور استانبول می بایستی از صرافی ها لیر تهیه کنید یا اینکه دلار بخرید و در صرافی های موجود در استانبول به لیر تبدیل کنید. در ادامه لازم است که اطلاعاتی راجع به هزینه های سفرتان داشته باشید تا با دید بهتری راهی شوید، هزینه های سفر به استانبول به شرح زیر است:

  • مدارک و هزینه های پیش از سفر
  • عوارض خروج از کشور
  • هزینه تور استانبول
  • هزینه خورد و خوراک در استانبول
  • هزینه تفریح و خرید در استانبول
  • هزینه سرویس موبایل در استانبول

البته که توجه داشته باشید شما در سفر به استانبول براحتی میتوانید هزینه هایتان را کنترل و مدیریت کنید، اینکه برای سفر به استانبول چقدر پول لازم دارید کاملا بستگی به خودتان دارد که می خواهید ارزان یا لوکس سفر کنید؟ ما در ادانه قصد داریم بخشی از هزینه های روزانه در ترکیه را برایتان بازگو کنیم.

  • برای سفر ارزان شما مسافران حداقل باید 150 لیره در روز را هزینه کنید؛ هزینه‌اقامت در خوابگاه: 7 تا 24 لیره، وعده ‌های غذایی: 8 تا 10 لیره، نوشیدنی: 7 تا 12 لیره و بلیط اتوبوس بین شهری 45 لیر خواهد بود.
  • برای سفر میان رده و متوسط بین 150 تا 350 لیره باید در نظر بگیرید؛ هزینه‌ اقامت در اتاق دوتخته هتل: 90 تا 200 لیر، وعده ‌های غذایی: 40 لیر، سفرهای روزانه قایق ‌سواری: 35 لیر، پرواز بین شهری: 50 لیر خواهد بود
  • برای سفری لوکس هم روزانه باید بیش از 350 لیر هزینه نمایید؛ همچنین هزینه‌ اقامت در اتاق دوتخته هتل: بیش از 200 لیر، کروزهای چند روزه: 200 تا 300 لیر، کرایه خودرو روزانه: 20 لیر می شود.

راهنمای رزرو تور استانبول

آژانس هواپیمایی نامی گشت جزو مجری مستقیم تور استانبول می باشد و به همین دلیل بعنوان مجموعه ای موفق در ایران شناخته می شوند و فعالیت های چشمگیری در خصوص ارائه متنوع ترین تورهای مسافرتی با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه تری دارد و نیز قادر است کیفیت را در بالاترین سطح ممکن در تورهای ارائه شده را در تمامی امور خود لحاظ نماید به همین دلیل است که توانسته جزو بهترین ارائه دهنده های تورهای داخلی و خارجی باشد. با این توضیحات شما براحتی برای رزرو تور استانبول با بهترین قیمت، کافیست بعد از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای استانبول که به شما نمایش داده میشوند، هتل دلخواه خود را انتخاب نمایید تا به مرحله بعد هدایت شوید. در مرحله بعد این امکان را دارید که بین پیشنهادهای موجود، بلیط هواپیما استانبول رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید. در آخر توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در ایام خاص و پرگردشگر به این شهر سفر کنید حتما از چندین ماه قبل جهت رزرو و یا خرید تور خود اقدام نمایید تا بتوانید با قیمت های عالی و مناسبی راهی استانبول زیبا شوید.

منبع: تور استانبول

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه