loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 769
دوشنبه 13 بهمن 1399 زمان : 17:25

آنتالیا جزو سریعترین شهر ترکیه شناخته می شود که در طول چند دهه اخیر پیشرفت های چشمگیری را داشته است و توریست و گردشگر زیادی از سراسر نقاط جهان برای دیدن سواحل بی نظیر و فرهنگ جالب ترکیه ای و اصیل آن به این شهر سفر می کنند، همین موارد باعث شده است که آنتالیا به چهارمین شهر پربازدید جهان تبدیل شود.

اگر مسافر تور آنتالیا هستید مهمه بدونید که در این مقصد تعدادی مسجد، کلیسا، کاروانسرا، حمام ترکی و بناهای تاریخی وجود دارد. کالیچی که در نزدیکی دیوارهای شهر قرار گرفته جزو قدیمی ترین بخش آنتالیا میباشد و با کوچه های باریک و زیبایش متشکل از خانه های تاریخی با حمام های ترکی سنتی و معماری یونان باستان است و همچنین سواحل کونیالتی و لارا از معروف و محبوبترین سواحل آنتالیا بشمار رفته و از مناطق بی داگلِری و ساکلیکنت برای ورزش های زمستانی استفاده می شود. در ادامه آژانس نامی گشت با ارائه آفر ویژه تورهای این مقصد می تواند برای شما امکاناتی اعم از رزرو هتل های مناسب به همراه صبحانه رایگان در هتل، بلیط رفت و برگشت با انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور، گشت شهری (در شهرهای آنتالیا)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه های آنتالیا تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور آنتالیا)، تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی (تور لیدر آشنا به شهرهای آنتالیا) و معرفی مراکز خرید با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند و شما با وجود این امکانات با خیال راحت از جاذبه های دیدنی آنتالیا لذت ببرید و با خاطره های به یادماندنی از سفر به آنتالیا بازگردید.

درباره تور آنتالیا

نقشه گردشگری آنتالیا

نقشه گردشگری آنتالیا

راهنمای گرفتن ویزا و مدارک لازم برای سفر به آنتالیا

لازم به ذکر است که مسافران ایرانی برای سفر تفریحی به کشور ترکیه و شهرهای توریستی آن نیازی به دریافت ویزا ندارند و تنها با داشتن پاسپورت می توانند به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند. البته در طول این مدت اقامت با این نوع ویزا شما مسافران ایرانی مجاز به فعالیت‌ هایی مانند تحصیل، کار یا تجارت در این کشور نیستید و در پایان این مدت ملزم به ترک خاک این کشور یا تمدید مدت اقامت هستید. اما در صورتی که قصد تحصیل یا کار در این کشور را دارید، می بایستی قبل از هر چیز جهت اخذ ویزای کار یا ویزای تحصیلی اقدام کنید. برای درخواست این دو نوع ویزا، لازم است وقت سفارت ترکیه بگیرید. گرفتن وقت سفارت ترکیه به صورت آنلاین و از طریق سایت سفارت ترکیه امکان ‌پذیر می باشد و در آخر مدارک لازم برای سفر به آنتالیا عبارت است از همراه داشتن پاسپورت که حداقل باید از اعتبار پاسپورت شما شش ماه مانده باشد. همراه داشتن فیش پرداخت عوارض خروج از کشور و ارز خارجی که مناسب ترین ارزی که میتوانید با خود ببرید، ارز دلار است.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدماتی که ارائه میشود متفاوت خواهد بود و نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری آنتالیا یا آفر تور آنتالیا، شرایطی ایده آل و مناسب برای مسافران فراهم میکند تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را در سفرتان تجربه کنید و در بالای همین صفحه ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب در اختیار شما علاقه مندان قرار داده ایم تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور آنتالیا را انتخاب نمایید و در ادامه قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج، کاملا متغییر محاسبهمی شود و عوامل دیگری همچون تعداد روزهای اقامت و فصلی که برای سفر انتخاب می کنید تاثیرات چشمگیری در نرخ تور شما دارد و شما می توانید با بررسی پکیج های تور ارزان قیمت، سفری عالی را داشته باشید.

تور های ارزان و لحظه آخری آنتالیا

خوشبختانه شما در تمامی فصول سال میتوانید از پکیج های تور لحظه آخری و ارزان آنتالیا، با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید، شاید سوال پیش بیاید چگونه؟ پکیج های لحظه آخری تور آنتالیا با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما در متنوع ترین حالت در بعضی از فصول ارائه میشوند.

در اصل تور لحظه آخری یا تور ارزان آنتالیا به توری گفته می ‌شود که زمان شروع آن بسیار نزدیک شده است، اما همچنان ظرفیت تور تکمیل نشده و در نتیجه آژانس های مسافرتی مجبور می شوند تا برای تکمیل ظرفیت تور، باقیمانده بلیط ‌ها و اتاق ‌های چارتر شده را با قیمت بسیار پایین‌ تری نسبت به شرایط عادی ارائه کنند؛ بنابراین چنانچه می خواهید تورهای آنتالیا را برای ایام خاصی مثل تابستان یا ایام نوروز رزرو نمایید، بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل تر اینکار را انجام دهید تا خیالتان از قیمت ها راحت باشد.

تور لوکس آنتالیا

یکی از نکات مهم و اساسی برای رزرو تور مسافرتی آنتالیا توجه به انتخاب نوع تور می باشد که در اصل دو نوع تور برای این مقصد ارائه میشود که یکی از آنها در بالا توضیح دادیم و دیگری تور لوکس آنتالیا است. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری لوکس و منحصر به فردی داشته باشند می ‌توانند این نوع تورها را انتخاب کنند که توسط آژانس ها طبق سلیقه شما ارائه می شوند.

قیمت تور آنتالیا

تور لوکس آنتالیا به آن دسته از افراد پیشنهاد می ‌شود که هزینه های سفر چندان برایشان مهم نیست و به دنبال سفری رویایی و خاص هستند و نیز قصد دارند سفری بی نظیر را به این شهر تجربه کنند. با این وجود شما در تور لوکس آنتالیا در بهترین هتل ها اقامت داردید و نیز با بهترین ایرلاین های خارجی پرواز دارید و به طور حتم سفری شگفت انگیزی در انتظارتان است اما باید بدانید برای این تور لازم است هزینه بیشتری را بپردازید.

ارزان ترین زمان سفر به آنتالیا

برخلاف اینکه خیلی از مسافران فصل زمستان را به عنوان یکی فصل سفر مناسب به این مقصد نمی دانند، اما جاذبه های سفرهای زمستانی بسیار بیشتر از سفرهای تابستانی و بهاره به آنتالیا می باشد. در این فصل آنتالیا با کمی کاهش در تعداد مسافران همراه میشود، بنابراین اگر به دنبال ارزان ترین زمان سفر به آنتالیا می گردید، باید فصل زمستان را به شما معرفی کنیم که حتی تورهای مسافرتی این شهر از فصل پاییز هم ارزان تر است.

پروازهای آنتالیا

در حال حاضر بلیط پرواز تهران آنتالیا را می ‌توانید از چندین ایرلاین داخلی و خارجی خریداری کنید که از مهمترین شرکت های هواپیمایی خارجی می ‌توان به هواپیمایی پگاسوس، هواپیمایی ترکیش ایرلاین، هواپیمایی سان اکسپرس، هواپیمایی قطر ایرویز و هواپیمایی امارات اشاره کرد. همچنین شرکت های هواپیمایی داخلی مانند ماهان، ایران ایر، کیش ایر، تابان و قشم ایر و… هم به آنتالیا پرواز دارند اما نکته مهمی که باید بدانید این است که گاها بعضی از پروازها در فرودگاه های اطراف و نزدیک شهر مقصد فرود می آیند و سپس مسافران با ترانسفر زمینی به شهر مقصد منتقل می شوند که عموما پروازهای ایرانی جزو این دسته پروازها هستند که در فرودگاه آنتالیا فرود نمی آیند ولی پروازهای ترک مستقیم در فرودگاه آنتالیا می نشینند.

پروازهای آنتالیا

آیا پرواز ایرانی به آنتالیا انتخاب کنیم یا پرواز ترک؟

در خصوص این سوال باید بگوییم که همه چیز بستگی به بودجه و زمان شما دارد. سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم (ترک) مزایایی نسبت به پرواز ایرانی دارد، از مزایای این پروازها می توان به فرود مستقیم در فرودگاه آنتالیا، کیفیت پرواز بالاتر، خدمات عالی در طول سفر اشاره کرد که البته اساسی ترین و راحت ترین نکته در این میان فرود پرواز در فرودگاه آنتالیا است که شما به راحتی می توانید به هتل بروید و در زمانتان صرفه جویی کنید.

اما پروازهای غیر مستقیم یا همان پرواز ایرانی زمان تلف شده دارند و پرواز شما در فرودگاهی غیر از فرودگاه آنتالیا فرود می آید و شما ترانسفر زمینی به آنتالیا خواهید داشت که خستگی نیز به همراه خواهد داشت و در نهایت انتخاب هر دو می تواند مزایا و معایبی داشته باشد که شما تصمیم گیرنده هستید که با کدام یک سفرتان را آغاز کنید.

آیا تور آنتالیا زمینی هم دارد؟

در خصوص این سوال باید بگوییم بله دارد و شما برای اینکه بتوانید به صورت زمینی به آنتالیا سفر کنید این امکان را دارید که از این چند راه اتوبوس و ترکیبی (اتوبوس و قطار) و ماشین شخصی برای سفر خود انتخاب کنید و از دیدن مناظر زیبا در طول سفر خود کلی لذت ببرید.

فرودگاه های آنتالیا

  • فرودگاه اسپارتا

پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا فرود می ‌آیند که در اصل فرودگاه کوچکی در این شهر می باشد و حدود 3 ساعت (140 کیلومتر) با شهر آنتالیا فاصله زمانی دارد. در ضمن در تورهایی که با ایرلاین های ایرانی برگزار می ‌شوند، گردشگران ایرانی از این فرودگاه توسط تور لیدرها و با اتوبوس یا ون‌ های توریستی به هتل ‌هایشان انتقال پیدا می کنند.

  • فرودگاه بین المللی آنتالیا

پروازهای ترک یعنی پروازهای مستقیم تهران آنتالیا، به طور معمول نسبت به پروازهای ایرانی گران ‌تر هستند اما به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا انجام می ‌شوند که فرودگاه اصلی این شهر به حساب می آید و درست در 10 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این فرودگاه از پرترددترین فرودگاه ‌ها حتی در سطح قاره‌ اروپا بوده و سالانه پذیرای حدود 22 میلیون نفر مسافر از سراسر دنیاست. به طور کلی باید بگویم که پروازهای ایرانی از پروازهای ترکی خیلی ارزانتر هستند و برای سفر ارزان به آنتالیا به‌ صرفه‌ تر و مناسب تر هستند.

فرودگاه های آنتالیا

معرفی بهترین هتل های آنتالیا

به دلیل بعد مسافت نزدیک میان ایران و ترکیه، تور آنتالیا از جمله تورهای پرطرفدار مسافران ایرانی در سالهای اخیر شده است.. با توجه به رشد تقاضا برای سفر به این مقصد، هتل‌ های لوکس متنوعی در جای جای نوار ساحلی آنتالیا ساخته شده اند که به قدری امکانات تفریحی و منحصر به فردی دارند که مسافران از بدو ورود به ‌صورت تمام وقت سرگرم و مشغول هستند و حتی گاهی فرصت خروج از هتل را تا پایان مدت اقامتشان پیدا نمی‌ کنند. شما برای رزرو هتل آنتالیا می توانید با مشاوران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند. در ادامه به معرفی لوکس ترین هتلهای آنتالیا می پردازیم.

بهترین هتل های آنتالیا

هتل های لوکس آنتالیا

  • هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ( Rixos Premium )
  • هتل تایتانیک بلک آنتالیا ( Titanic Deluxe Belek )
  • هتل کراون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Hotel Antalya)
  • هتل رامادا پلازا آنتالیا (Ramada Plaza Antalya)
  • هتل ریکسوس داونتاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)
  • هتل شِروود بریزِس ریزورت (Sherwood Breezes Resort)

هتل های متوسط و ارزان آنتالیا

  • هتل باکوس پانسیون
  • هتل آنتالیا پالاس
  • هتل گرند میرامور
  • هتل لارا هادریانوس
  • هتل دنیژان

معرفی سرویس Uall در هتل های آنتالیا

در ابتدا چند لحظه ای تصور کنید که یک تور مسافرتی به مقصد شهری مثل آنتالیا گرفته‌ اید که شامل بلیط هواپیما و هتل پنج ستاره یوآل می باشد؛ دیگر بهتر از این نمی شود! شما عزیزان وارد یک هتل درجه یک می ‌شوید و از آنجایی که تمامی هزینه ‌ها را در هنگام خرید تور و رزرو هتل پرداخت کرده ‌اید، دیگر هیچ دغدغه ای در خصوص هزینه ‌های غذا و تفریح کردن ندارید و این تنها یکی از امکانات هتل های یوآل بشمار می رود.

در واقع " هتل یوآل ultra inclusive " به این معناست که تمام وعده‌ های غذایی، میان وعده، نوشیدنی ‌ها و خلاصه هرچه که فکرش را بکنید، به طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بسیاری از مسافران، آنتالیا را به این دلیل وجود همین هتل ها انتخاب می ‌کنند که بتوانند یک هفته را در هتل‌ های 5 ستاره یوآل آنتالیا بگذرانند و لذت ببرند؛ چرا که این هتل‌ ها بسیار لوکس و عالی هستند و امکانات باورنکردنی را در اختیار میهمانان قرار می‌ دهند. ضمنا در برخی از این هتل ‌ها این امکان را دارید که از تسهیلات اضافی مثل کوپن ماساژ رایگان هم بهره مند شوید.

تفاوت هتل های all با Uall

اولین تفاوت هتل Uall و All در این بوده که در هتل یوآل علاوه بر غذاهای اصلی شما می‌ توانید هر زمان که دوست داشتید، میان وعده ‌هایی مثل کیک، شیرینی، چای و قهوه سفارش دهید و همچنین انواع نوشیدنی و دسر را هم می ‌توانید به این لیست اضافه کنید. اما برای خوردن بعضی نوشیدنی ‌ها در هتل آل محدودیت‌ هایی وجود دارد. مثلا اگر انتخاب گرانتری داشته باشید، باید خودتان هزینه ‌اش را بپردازید. در ضمن، بعضی از بخش ‌های هتل هم پولی هستند و جداگانه باید برایشان هزینه ای در نظر بگیرید، این در حالی است که در هتل یوآل اصلا چنین محدودیت‌ هایی وجود ندارد.
یکی دیگر از تفاوت ‌هایی که این دو با یکدیگر در این است که هتل های آل تا ساعت 12 شب غذای رایگان در اختیار شما می گذارند؛ ولی بعد از این ساعت باید بابت آن هزینه پرداخت کنید. در صورتی که در هتل یوآل تمام 24 ساعت شبانه روز غذا و خوراکی کاملا رایگان در اختیار شما خواهد بود. بنابراین اگر اهل شب زنده داری هستید، بهتر است هتل های یوآل را انتخاب کنید.

هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟

هزینه اقامت در آنتالیا

در شهر توریستی آنتالیا گزینه های اقامتی متنوعی با هزینه های مختلفی وجود دارد که در زیر به این موارد پرداخته ایم. ضمنا طیف هزینه ها برای یک نفر، یک شب ارائه شده است.

هتل های 3 ستاره: حدود 100 لیر ترکیه تا 250 لیر ترکیه

هتل های 4 ستاره: حدود 170 لیر ترکیه تا 450 لیر ترکیه

هتل های 5 ستاره: حدود 220 لیر ترکیه تا 2,500 لیر ترکیه

هاستل: از شبی 47 لیر ترکیه تا 100 لیر ترکیه

آپارتمان: از شبی 35 لیر ترکیه تا 600 لیر ترکیه

هزینه‌ های غذا در آنتالیا

رستوران ارزان قیمت: حدود 15 لیر ترکیه تا 28 لیر ترکیه

رستوران متوسط: حدود 25 لیر ترکیه تا 50 لیر ترکیه

رستوران لوکس: از 50 لیر ترکیه به بالا

فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد و... : حدود 19 لیر ترکیه تا 25 لیر ترکیه

هزینه های تفریح در آنتالیا

شهر آنتالیا به دلیل وجود مراکز خرید، تفریحات آبی و سواحل هایش شهرت دارد، بنابراین یکی از عمده مواردی که برای آن ها هزینه خواهید کرد این سه مورد را در برمیگیرد. در این بخش طیف هزینه تفریح در شهر آنتالیا به علاوه ورودی 5 مکان دیدنی مهم شهر را برای شما گرد آورده ایم.

هزینه تفریحات جذاب شهر آنتالیا

آفرود آنتالیا: از 300 لیر ترکیه

رفتینگ آنتالیا: از 130 لیر ترکیه

غواصی در دریای مدیترانه: از 200 لیر ترکیه

کشتی سواری: از 100 لیر ترکیه به بالا

هزینه های ورودی جاذبه های آنتالیا

پارک آبی آکوالند و دلفین لند: حدود 75 لیر ترکیه

ورودی پیست اسکی ساکلیکنت: 15 لیر ترکیه

موزه باستان شناسی آنتالیا: 20 لیر ترکیه

هزینه‌ های حمل و نقل عمومی آنتالیا

شما مسافران برای تفریح و گشت شهری در آنتالیا می توانید از اتوبوس، تاکسی، ترانسفر هتل، قایق و کشتی، تراموا و ماشین های کرایه ای استفاده کنید. غالبا به علت هزینه های بالا استفاده از تاکسی را پیشنهاد نمی دهیم و اتوبوس به عنوان بهترین و ارزان ترین وسیله‌ نقلیه‌ عمومی در آنتالیا شناخته می شود. برای پرداخت هزینه ها در حمل و نقل عمومی، کارت های شارژی را که با نام آنتالیا کارت (Antalya Cards) وجود دارد که میتوانید از تمامی سوپرمارکت ها و ایستگاه های آنتالیا تهیه نمایید.

بلیت الکترونیک: خرید آنتالیا کارت: 5 لیر ترکیه، شارژ: به میزان دلخواه

اتوبوس: بین 1.8 لیر ترکیه تا 2.6 لیر ترکیه

تراموا: 2 لیر ترکیه

تاکسی: از 7.5 لیر ترکیه به بالا

هزینه بنزین (1 لیتر): حدود 6.5 لیر ترکیه تا 7 لیر ترکیه

راهنمای رزرو تور آنتالیا

یکی از خدمات ارائه شده در سایت نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تور آنتالیا، خرید بلیط هواپیما برای شهرهای داخلی و خارجی می باشد؛ به طوری که در هنگام سفر به آنتالیا شما این امکان را دارید که بلیط مورد نظر خود را از طریق این سایت بصورت آنلاین رزرو یا خریداری کنید. توجه داشته باشید برای این امر لازم است که کلاس پروازی مورد نظرتان را انتخاب کنید به طوری که باید بدانید فرست کلاس بهترین کلاس پروازی برای خرید بلیط آنتالیا بشمار میرود که خدمات ویژه ‌ای در آن بشما ارائه می‌ شود. اما اگر تمایل به کاهش هزینه های سفر دارید بهتر است بلیط اقتصادی آنتالیا را رزرو نمایید. پس از این امر باید زمان سفرتان را مشخص کرده و تا متناسب با شرایط شما تورهای موجود ارائه شود و بعد هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید که با پایان آن در اینجا می توانید متناسب با سلیقه تان بلیط خود را رزرو کنید. در خصوص استرداد آنلاین بلیط هواپیما باید بگوییم که یکی از قابلیت ‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از نامی گشت امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی شماست. بنابراین چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود. درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت که این مورد از مزیت های خرید تور آنتالیا از آژانس مسافرتی نامی گشت می باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه