loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 211
چهارشنبه 9 تير 1400 زمان : 12:28

هتل هیلتون آنکارا (Ankara Hilton) از جمله مدرن ترین و زیباترین ‌هتل ‌های پنج ستاره شهر زیبای آنکارا است که 3 کیلومتر تا " موزه آنیت کابیر آتاتورک " و تنها 32 کیلومتر تا " فرودگاه اسن بوگا " فاصله دارد.

ضمنا معماری و دکوراسیون هتل فوق ‌العاده خاص و جذاب است بطوریکه مسافران تور آنکارا هتل هیلتون در نگاه اول جذب این همه شگفتی میشوند.

هتل هیلتون دارای استخری بسیار شیک و تمیز بوده و همچنین استخر بزرگی را هم مخصوص کودکان در نظر گرفته تا آنها با خیالی راحت در کنار یکدیگر اوقاتی خوش و سرشار از هیجانی را سپری کنند. اگر رستوران هتل آنکارا هیلتون را برای سرو غذاهای خوشمزه ترکی انتخاب کنید دارای منظره حیرت انگیز رو به باغ است که توجه مهمانان را به خود جلب می ‌کند.

در این رستوران غذاهای بین ‌المللی و محلی سرو می ‌شود که گردشگران را شیفته خود کرده است و بار هتل نیز با نوشیدنی ‌های تازه‌ اش مکانی دلنشین و مناسب برای استراحت است.

تورهتل هیلتون آنکارا

قیمت تور آنکارا هتل هیلتون

قیمت تور آنکارا براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و ...) به مقصد آنکارا و قیمت هتل رزرو شده در آنکارا متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور آنکارا دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آنکارا سفر می کنید هم می توانند قیمت تور آنکارا هتل هیلتون را دستخوش تغییراتی نماید.

با این حال ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت در پی آن هستیم تا با ارائه متنوع ترین تورهای آنکارا با قیمت های متفاوت شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا با توجه به بودجه ای که دارید بتوانید سفری لذت بخش و خاطره انگیزی را در این شهر ترکیه تجربه کنید.

بنابراین برای خرید تور آنکارا هتل هیلتون در هر ساعت از شبانه روز به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور مسافرتی آنکارا را خریداری کنید.

قیمت تورهتل هیلتون آنکارا

قیمت اتاق های هتل هیلتون آنکارا

اتاق های هتل هیلتون دارای تهویه هوای مطبوع با فیلترهای ویژه برای افراد دارای حساسیت و آسم، تلوزیون های ال ای دی، حوله، کمد، دستگاه چای و قهوه ساز، میز کار، پخش کننده دی وی دی، بطری آب پولی، سشوار، گاو صندوق، امکانات اتو، مینی بار، ممنوعیت سیگار، کانال های جهانی، محل نشستن، دمپایی، تلفن، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و موکت و... می باشند که تمامی امکانات رفاهی را به شما ارائه می کنند؛ در ادامه به معرفی اتاق های این هتل می پردازیم.

  • اتاق های میهمان کینگ: این اتاق ها 18 متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت دابل هستند و دو بزرگسال می توانند در آن اقامت داشته باشند.
  • اتاق های میهمان توئین: اتاق هایی با 16 متر مربع وسعت که دارای یک تخت سینگل هستند و یک نفر ظرفیت دارند.
  • اتاق های کینگ جونیور: اتاق های خانواده دارای متراژی برابر مناسب برای اقامت یک خانواده در خود هستند و از نظر ساخت، به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت از داخل با یک در به یکدیگر ارتباط پیدا می کنند.
  • اتاق های کوئین خانواده: اتاق های کوئین خانواده دارای تخت های بزرگ هستند و اگر دو و یا سه نفر هستید می توانید بر روی اقامتتان در این اتاق ها، حساب نمایید. اگر علاقه دارید می توانید اتاقتان را با چشم انداز ویژه باغ و یا شهر انتخاب کنید.
  • سوئیت آپارتمان با دسترسی مخصوص: این اتاق ها مجموعا 30 متر مربع مساحت و دارای 2 تخت دابل بزرگ هستند.
  • اتاق توئین اکزکیوتیو: با 26 متر مربع وسعت دارای 2 تخت سینگل می باشند.
  • اتاق دلاکس کینگ: با 13 متر وسعت دارای یک تخت دابل در سایز کینگ می باشند.

قیمت اتاق های هیلتون آنکارا

در ادامه برای اطلاع از قیمت تور آنکارا هتل هیلتون مهم است بدانید که نرخ یک شب اتاق هتل هیلتون دو تخته برای دو نفر 189 دلار شروع می شود که این قیمت براساس میانگین اتاق های استاندارد گردآوری شده است.

در ادامه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل هیلتون آنکارا با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امانات خدمات هتل هیلتون

امکانات و خدمات هتل هیلتون آنکارا

از امکانات و خدمات این هتل می توان به : وجود رستوران با سرو انواع غذاهای بین المللی، خدمات ماساژ، باشگاه ورزشی مردن، روزنامه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، لاندری، خشک شویی، اتوکشی البسه، مرکز خرید و فروشگاه، زمین تنیس، سونا، جکوزی، استخر سر پوشیده، بیلیارد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گل فروشی، سال زیبایی، پارک کودکان، صرافی و تبدیل ارز، آسانسور، باغ و فضای سبز، تاکسی سرویس، لابی با پذیرش 24 ساعته، اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در لابی و تمامی فضا هتل، کافی نت، فکس و فوتوکپی، صبحانه بوفه، خدمات تور و گشت شهری، پرستار کودک و پزشک، حمام ترکی، حمام بخار، بار، کافی شاپ، ATM، خدمات ویژه معلولین، کلاب شبانه و... اشاره نمود.

امکانات خدمات هتل هیلتون آنکارا

همچنین هتل هیلتون سا هتلی 5 ستاره و بسیار مجلل در قلب آنکارا می باشد که درست در نزدیکی خیابان مشهور " Tunali Hilmi " و در منطقه ای عالی در شهر آنکارا می باشد. این هتل در مجموع 315 اتاق دارد که همگی به امکانات کامل، لوکس و شگفت انگیزی مجهز می باشند. ضمنا اینترنت WIFI بطور رایگان در سراسر هتل در دسترش شما میهمانان می باشد.

هتل تا مراکز خرید خیابان پر رفت و آمد و مشهور Tunai Hilmi و دیگر مراکز خرید مهم از جمله Carum jkih تنها فاصله ای 5 دقیقه ای هتل قرار گرفته است و نیز سازه این هتل بسیار شیک و بی نظیر بوده که دارای امکانات بسیار رفاهی فوق العاده، کامل و درجه یک است.

در رستوران هتل انواع غذا ترکی، بین المللی و مهمتر غذاهایی با گوشت حلال برای مسلمانان مقید سرو می شود و تمامی کارکنان هتل به انگلیسی و ترکی تسلط کافی دارند و مهمتر این هتل از نظر دسترسی به فرودگاه نیز راحت است.

اتاق های هتل آنکارا هیلتون

  • رستوران هتل هیلتون آنکارا

رستوران خانه سبز (Greenhouse): این رستوران دارای منویی متشکل از غذاهای ترکی، مدیترانه ای، آمریکایی، محلی و اروپایی است و به شکل سلف سرویس و سفارشی نیز ارائه می شود.

آفر تور آنکارا هتل هیلتون

تور ارزان آنکارا یا آفر ویژه تور آنکارا هتل هیلتون گزینه های هیجان انگیزی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی آنکارا در اصطلاح به تورهایی اطلاق شده که شامل تخفیف های ویژه از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر آنکارا بشوند و ضمنا زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر بگوییم به این صورت است که تور مسافرتی آنکارا درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

آفر تور آنکارا هتل هیلتون

تور آنکارا هتل هیلتون از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنکارا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است. خوشبختانه در خصوص تور آنکارا هتل هیلتون از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد آنکارا علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنکارا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنکارا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پروازهای در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنکارا هتل هیلتون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه