loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 266
چهارشنبه 26 خرداد 1400 زمان : 10:11

تور ازمیر بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر مهم ترکیه شناخته می شود و حدود 4 هزار نفر جمعیت در آن سکونت دارند. این شهر درست در ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جاذبه های ترکیه به حساب می آید. شهر زیبای ازمیر مناطق گردشگری و تاریخی متنوعی دارد و منطقه کوناک تاریخ این شهر را به تصویر می کشد.

همچنین این شهر دومین بندر بزرگ بعد از استانبول نیز میباشد و شاید شهرت شهر ازمیر به اندازه دیگر شهرهای ترکیه نباشد؛ ولی این را هم باید بدانید که این شهر دوست داشتنی، مکانی ایده آل و مناسب هم برای آرامش و هم برای زندگی در این کشور بشمار یم رود. ازمیر شهری به دور از هیاهو و دوندگی های روزانه، شهری پر از آرامش و شهری برای زندگی که هر کس به دنبالش است.

ازمیر به معنای واقعی، نگین دریای اژه نامبرده می شود و به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی خاصی که ارد، همواره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

تور ازمیر

این شهر توریستی ترکیه شهری جذاب و دیدنی برای گذراندن سفری خاطره انگیز و به یادماندنی است. وجود سواحل ماسه ای، آثار تاریخی، آب های معدنی، شهرهای باستانی، درختان نخل و کافه ها، همه و همه از اینجا شهری منحصر به فرد و شگفت انگیز ساخته که گردشگران زیادی را با تور مسافرتی ازمیر به خود جذب می کند.

آژانس نامی گشت در این مطلب سعی کرده است اطلاعات کامل و مهمی از این شهر در اختیارتان بگذارد تا بتوانید سفری ایده آل و به یادماندنی را تجربه کنید، همراه ما باشید.

نقشه گردشگری تور ازمیر

نقشه مترو ازمیر

مدارک لازم برای سفر به ازمیر

طبق قوانین ترکیه، ایرانیان برای سفر به ازمیر و اقامت تا 90 روز نیاز به اخذ ویزا توریستی ندارند و تنها با گذرنامه خود می توانند با تور ازمیر سفر کنند ونیازی به مدارک خاصی نیست.

اما در صورت تمایل به ادامه اقامت خود در این کشور لازم است برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام نمایید. البته مدارک لازم برای سفر به ازمیر ترکیه در کرونا کمی متفاوت است که در ادامه به آن می پردازیم.

شرایط کنونی ورود به کشور ازمیر ترکیه در شرایط بیماری کرونا

ترکیه برای کنترل امنیت و سلامت کشورش، مجموعه ‌ای از دستورالعمل ‌ها و محدودیت ‌ها را در نظر گرفته که شرط ورود مسافر به این کشور می باشد. بر اساس آخرین بخش ‌نامه اعلام شده در ژانویه 2021 میلادی تمام مسافرینی که قصد دارند وارد ترکیه شوند، باید 2 مدرک را ارائه دهند.

اول نتیجه آزمایش PCR که مشخص می ‌کند فرد مبتلا به ویروس کرونا نیست و دوم فرم اطلاعات کامل مسافر که این فرم اطلاعات کامل مسافر قبل از ورود به ترکیه پر می شود و شامل اطلاعات هویتی و آدرس فرد در ازمیر ترکیه می باشد.

در ادامه نتیجه آزمایش PCR را باید در فرودگاه مبدا و قبل از سفر انجام و ارائه دهید؛ در غیر این صورت مسافر اجازه سوار شدن به هواپیما به مقصد ازمیر را نخواهد داشت. از زمان آزمایش، نباید بیشتر از 72 ساعت گذشته باشد و کودکان زیر 6 سال نیازی به انجام تست ندارند؛ در نتیجه آزمایش باید به زبان انگلیسی، روی سربرگ آزمایشگاه و دارای مهر معتبر باشد.

شرایط کنونی ورود به کشور ازمیر ترکیه در شرایط بیماری کرونا

در نهایت شما بعد از ورود به ترکیه، معاینه خواهید شد تا تب یا سایر علائم کرونا را نداشته باشید. مسافرینی که علائم دارند به یکی از مراکز درمانی انتخاب شده یا مرکزی که خودشان ترجیح می ‌دهند، انتقال داده می شوند.

همچنین قرنطینه شدن مسافران معمولا اتفاق نمی‌ افتد مگر اینکه به یکی از کشورهای دانمارک، انگلیس، آفریقای جنوبی و برزیل سفر کرده باشند؛ در این صورت باید 14 روز در قرنطینه باشند.

تور مسافرتی به ازمیر

در یک جمله اگر بخواهیم تور سفر به ازمیر را توصیف کنیم باید بشما بگوییم که این شهر توریستی و بسیار زیبا همه چیز را با هم دارد. آثار باستانی کهن، سواحل بکر و زیبا، آب و هوای معتدل مدیترانه ‌ای، باغ های زیتون و جنگل‌ های کاج و از همه مهم ‌تر بهترین مراکز خرید و بهترین دوخت لباس و کلی جاذبه های تفریحی و تاریخی همه و همه را یکجا در شهر جذاب ازمیر میتوانید ببینید.

اگر برنامه ریزی برای تور ازمیر را دارید با ما همراه باشید تا با شرایط بسیار مناسب برای تور ازمیر مسافرتی ایده آل و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. در خصوص قیمت تور سفر به ازمیر باید بدانید که آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه لیستی از انواع تورهای ازمیر قیمت ‎های متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترین پکیج تور ازمیر را انتخاب کنید.

تور مسافرتی ازمیر

تور ازمیر هوایی

منظور از تور ازمیر هوایی این است که شما با استفاده از بلیط هواپیما راهی این شهر جذاب می شوید و همچنین اگر با تورهای مسافرتی ازمیر همراه شده باشید، می دانید که خدمات تور مسافرتی هوایی به صورت یک بسته یا پکیج شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود و برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران وجود دارد.

در حال حاضر پرواز ازمیر، به جز تهران از شهرهای بزرگ ایران هم برگزار می‌ شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (ماهان، ایران ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (ترکیش، اطلس گلوبال و امارات) برگزار می ‌شوند.

در نهایت ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی فوق العاده در سفر با تور تفریحی ازمیر شما در این روزهای به یادماندنی در این مقصد باشیم.

نکته: در حال حاضر امکان پرواز از تهران – اصفهان ( در فصول پر مسافر ) – مشهد ( در فصول پر مسافر ) و شیراز ( در فصول پر مسافر ) با پروازهای مستقیم به ازمیر وجود دارد.

تور هوای ازمیر

تور زمینی ازمیر

در ایامی از سال مثلا فصول پرگردشگر یا های سیزن ترکیه که تعداد مسافران زیاد است، تور زمینی ازمیر هم برگزار می شود. این نوع از تورها برای مسافرانی که می خواهند سفری ارزان تر و مقرون به صرفه تری را داشته باشند و با سفر گروهی و مسافت آن مشکلی ندارند پیشنهاد می شود. معمولا این نوع از تور ازمیر زمینی با قطار و یا اتوبوس ارائه می شود. در آخر تور زمینی ازمیر از تهران و تور زمینی ازمیر از تبریز نیز برگزار میشود.


اطلاعات پروازهای ازمیر

فرودگاه بین المللی عدنان مندرس یا فرودگاه ازمیر در فاصله ی 18 کیلومتری مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است. پروازهای ازمیر تهران در این فرودگاه به زمین مینشینند، طول مدت پرواز ازمیر بسته به میزان باد و شرایط جوی غیر قابل پیش بینی به طور میانگین نزدیک به سه ساعت است.

اکثر ایرلاین ها پرواز مستقیم تهران ازمیر ندارند و یک توقف در فرودگاه های دیگر ترکیه از جمله: سبیها و یا آتا ترک دارند. شما عزیزان این امکان را دارید که از ایرلاین هایی نظیر ترکیش، اطلس جت، پگاسوس و بسیاری دیگر از ایرلاین های معتبر برای یافتن پرواز ارزان به ازمیر استفاده نمایید.

شما در بالای همین صفحه طیف متنوعی از لیست پروازهای ازمیر به تهران و همچنین پروازهای تبریز ازمیر، پروازهای ازمیر به استانبول و... را می توانید مشاهده کنید.

مدت زمان پرواز تهران به ازمیر

مسافت پروازی ازمیر و استانبول 342 کیلومتر (213 مایل) است. مدت پرواز از تهران ازمیر 3 ساعت و 10 دقیقه می باشد؛ اما مدت زمان پرواز ازمیر از تهران با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ ها و شرایط جوی ممکن است تغییر نماید.

آیا پرواز مستقیم تهران به ازمیر وجود دارد؟

بله، از جمله ایرلاین هایی که در حال حاضر مسیر هوایی تهران به ازمیر ترکیه را مستقیم پوشش می دهند، " ایرلاین ترکی اطلس جت " یا همان " اطلس گلوبال جت " می باشد.

با توجه به خدمات خاص این ایرلاین ترکی، بسیار از افراد ترجیح میدهند که از این ایرلاین استفاده کنند.

از دیگر ایرلاین هایی که در حال حاضر مسیر هوایی تهران (فرودگاه امام خمینی ره) به ازمیر(فرودگاه عدنان مندرس ازمیر) را پوشش میدهند، " ایرلاین قشم ایر " است که اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران به ازمیر ایرلاین قشم ایر را دارید .

بعد از جستجوی این مسیر، می توانید در قسمت جزئیات پرواز نام و نشان ایرلاین قشم ایر را مشاهده کنید و مهتر اینکه از جمله ویژگی های پرواز ازمیر قشم ایر در این مسیر قیمت پایین آن می باشد.

چه پروازهای به ازمیر میروند؟

شما با خرید تور ازمیر می ‌توانید با پرواز‌های ترک مثل اطلس جلت و سان اکسپرس به فرودگاه ازمیر برسید. معمولا پرواز‌های ترک در این مسیر صبح زود پرواز دارند و از ایرلاین های ایرانی پرواز قشم ایر به ازمیر می‌ رود که معمولا ساعت 12 شب رفت و ساعت 3 هکر نست پرواز برگشت آن می باشد.

در ضمن تور ازمیر به صورت پکیج توری یک هفته‌ ای بسته می شود؛ یعنی پروازی که روز چهارشنبه به ازمیر می ‌رود چهارشنبه هفته بعد باز میگردد.

تور زمینی ازمیر

بلیط لحظه آخری ازمیر

توجه داشته باشید که در صفحه نتایج جستجو نامی گشت اگر بلیط لحظه آخری تهران ازمیر موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران ازمیر به نمایش درخواهد آمد.

شما در این صورت این امکان را دارید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری ازمیر با قیمت بلیط سیستمی ازمیر بلیط خود را انتخاب و خریداری نمایید.

چون مواردی نیز پیش می ‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر می شود. در بالای همین صفحه طیف وسیع و متنوعی از قیمت بلیط لحظه آخری تهران ازمیر برای شما هست که با مقایسه قیمت‌ بلیط‌ های لحظه آخری ازمیر بتوانید بهترین تور و بلیط هواپیما ازمیر از تهران و دیگر شهرستان ها رزرو نمایید.

مجموعه مسافرتی نامی گشت خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران ازمیر را برای شما میسر می سازد.

قیمت پروازهای ازمیر

قیمت پروازهای ازمیر با توجه به ماه ‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران ازمیر را از قبل خریداری کنید.

همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریدارینمایید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما ازمیر ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) می باشد.

منبع : تور ازمیر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه