loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 354
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 19:10

تور سریلانکا تابستان 1400 انتخاب بسیار مناسبی برای یک مقصد رویایی است. سریلانکا، کشور کوچکی است که در جنوب هندوستان قرار دارد و اینکه تور سریلانکا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و طبیعتی شگفت انگیز و بکرش در میان گردشگران به شهرت ویژه ای رسیده و نیز این سرزمین کهن دارای تنوع نژادی و دینی متنوع و جالبی است و همین امر باعث شده تا به کشوری چند فرهنگی تبدیل بشود. اگر بازه زمانی تعطیلات تابستانی را برای سفر به سریلانکا انتخاب کرده اید.

شاید اولین چیزی که در بدو ورود به این مقصد توجه شما را به خود جلب کند، دیدن مردم شاد و پرانرژی این کشور کوچک است؛ مردمان این سرزمین به ‌قدری میهمان ‌نواز و مهربان هستند که لحظه‌ ای لبخند از روی لب هایشان جدا نمی‌ شود. و اینکه تور تابستان سریلانکا با تمام زیبایی ‌هایش، مجموعه ‌ای کامل و بی نظیر است از هر آنچه که شما از سفر انتظار دارید و انتخاب بسیار مناسبی برای یک مقصد رویایی بشمار می رود.

تورسریلانکا تابستان 1400

با توجه به اینکه تابستان سال گذشته را به کل به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست دادیم، اما خوشبختانه با ورود به سال جدید و با کاهش این بیماری و باز شدن مرزهای خارجی بیشتر مسافران تصمیم گرفته اند که تابستان 1400 را به بهترین شکل بگذرانند تا تمام خاطرات تلخ روزهای قرنطینه را کاملا فراموش کنند.

خوب تور سریلانکا همان مقصدی رویایی است که به دنبالش می گردید، شاید با خودتان فکر کنید که پیدا کردن بهترین قیمت تور سریلانکا در این شرایط بسیار دشوار است. در همین راستا کارشناسان با تجربه آژانس هواپیمایی نامی گشت برای کمک به شما در مورد رزرو و یا خرید تور سریلانکا ویژه فصل تابستان و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده ارائه بهترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی این مقصد می باشد.

در ادامه لازم به ذکر است که بدانید که شهروندان ایرانی برای سفر به سریلانکا نیازی به اخذ ویزا ندارند، اما برای اقامت 30 روزه خود باید 40 دلار در فرودگاه پرداخت نمایید و نیز ویزای فرودگاهی 30 روزه است. تورهای سریلانکا غالبا در شهرهای کندی، کلمبو و بنتوتا برگزار می ‌شود و از تهران به شهرهای کندی، کلمبو و بنتوتا پرواز مستقیم نداریم و پرواز شما با یک توقف در پایتخت ایرلاین به مسیر خود ادامه می‌ دهد.

قیمت تور سریلانکا تابستان 1400

قیمت تور سریلانکا تابستان 1400 به عوامل گوناگونی از جمله رزرو محل اقامت همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که به شما ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد .

که شما بنا به پکیج مسافرتی که انتخاب می کنید می تواند نوسانات خودش را به همراه داشته باشد و در ادامه دیگر لازم نیست نگران نرخ تور سریلانکا باشید، چرا که نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری سریلانکا و تور ارزان قیمت سریلانکا، شرایط را به شکلی منحصر به فرد و مناسبی ارائه خواهد کرد تا با کمترین هزینه برای تور مسافرتی مورد نظرتان، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

آفر تور سریلانکا تابستان 1400

مهم است بدانید که بلیط آفری هواپیما بوجود آمده از بلیط چارتری بوده که در مواقعی که بازار گردشگری افت می کند و در اصطلاح فصل لوسیزن می شود، بصورت آفرهای ویژه غالبا ترکیب شده با هتل به مسافران علاقه مند ارائه می شود.

در ادامه قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که آفر تور سریلانکا تابستان 1400 در فصل های کم گردشگر به قیمت بسیار پایین با خدمات کامل از سمت آژانس های مسافرتی پیشنهاد شده باشد، اما در فصل پرگردشگر مثل بهار یا پاییز همان تور به قیمت 2 برابر یا حتی بیشتر هم به فروش میرسد.

بنابراین آفر تور تابستان 1400 اصولا برای مقاصد پرطرفداری مثل سریلانکا بیشتر عرضه میشود، اما در مورد اینکه چرا بلیط هواپیما بصورت آفری به علاقه مندان فروخته می شود باید بدانید.

که در بعضی مواقع و شرایط درست در زمان های نزدیک به پرواز در صورت خالی بودن صندلی های هواپیما، ایرلاین و یا شرکت های چارتر کننده شروع به فروش بلیط با کمترین نرخ ممکن می کنند تا از خالی ماندن صندلی هواپیما جلوگیری کنند و همچنین رضایت مشتری را با بلیط ارزان هواپیما جلب کنند که این زمان بهترین زمان برای خرید تور سریلانکا بشمار می رود.

آفر تورسریلانکا تابستان 1400

قیمت پروازسریلانکا در تور تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا لازم است اطلاعات دقیقی در خصوص پرواز این مقصد داشته باشید تا با دید بازتری جهت رزرو و خرید بلیط هواپیما سریلانکا اقدام کنید. برای سفر به سریلانکا باید به پایتخت آن یعنی کلمبو سفر کنید، پرواز مستقیمی از تهران به کلمبو وجود ندارد. شرکت های هواپیمایی الاتحاد، امارات، کویتی، القطری و عمان ایر با یک توقف از تهران به کلمبو پرواز می کنند.

در حال حاضر به دلیل کمبود پرواز این مقصد و همچنین نوسانات ارزی نمی توان قیمت واحد و مشخصی را بیان کنیم و شما برای مشاهده لیست کاملی از قیمت پروازهای سریلانکا به مقصد کلمبو در تاریخ مورد نظرتان، در تب پرواز، ابتدا نوع بلیط (یک طرفه یا چند مسیره) را انتخاب کنید .

سپس مبدا، تاریخ سفر و تعداد مسافران و دیگر اطلاعات مهم را مشخص نمایید؛ درست بعد از کلیک بر دکمه جستجو تمام پروازهای موجود همراه با قیمت برای شما نمایش داده می شود.

قیمت پرواز سریلانکا تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور سریلانکا تابستان 1400

شما مسافران ایرانی برای ورود به کشور سریلانکا نیاز به ویزا دارند. این ویزا به صورت فرودگاهی و بعد از ورود مسافر به یکی از فرودگاه ‌های این کشور در بدو ورود مسافر و با مهر شدن پاسپورت فرد متقاضی ویزا، صادر می ‌شود و اینکه ویزای 30 روزه سریلانکا به صورت ETA صادر می شود و از آنجاییکه زمان خاصی جهت اخذ ویزا توریستی سریلاکا را نمی طلبد.

شما براحتی می توانید از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان تور تابستان ۱۴۰۰ سریلانکا خود را رزرو یا خریداری نمایید. اما نکته‌ ای که شاید کسی به شما نگویند این است که در " های سیزن " سریلانکا بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید.

چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌ تر می ‌شوید، هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد و نیز برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

بهترین زمان خرید تور سریلانکا تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور سریلانکا کدامند ؟

  • کوه نوردی در سریلانکا

کوه نوردی یکی از محبوب ترین تفریحات در بین گردشگران تور تابستان سریلانکا ۱۴۰۰ است بخصوص اگر عاشق طبیعت هم باشید. عبور از میان جنگل‌ های استوایی و رفتن به دامنه کوه‌ ها با آن آب و هوای خنکش که در آن گیاهان گونه های متنوع، گیاهان معطر و ادویه ها روییده اند همگی لذت سفرتان را دوچندان می کند و همچنین در طول مسیر هم حیوانات نادری را خواهید دید که شگفت زده می شوید.

قله آدم (Adam’s Peak) یکی از پناهگاه‌ های طبیعی سریلانکا است که حتما باید در شب آن را فتح کنید تا از قله آن نظاره ‌گر طلوع خورشید درخشان باشید و قطعا این منظره دیگر برایتان تکرار نخواهد شد.

از مناطق محبوب کوه نوردی در سریلانکا می ‌توان به: صخره الا (Ella Rock)، قله کوچک آدم (Little Adama’s Peak) و رشته کوه های نامونوکولا (Namunukula) اشاره نمود که هر کدام دارای طبیعتی خارق العاده و کمیاب هستند و در کل می‌ توان گفت مناطق کوه نوردی در سریلانکا بی ‌شمار می باشد.

بهترین تفریحات  تابستان سریلانکا 1400

  • موج سواری در سریلانکا

برای موج سواران علاقه ‌مند به آب‌ های خروشان، سریلانکا شگفتی بی نظیر است با آن صخره های مرجانی که به زیبایی خودنمایی میکنند این لذت دوچندان می شود. در ساحل گوروببیلا (Gurubebila) موج هایی با بلندای 1.5 متر را شاهد هستید که موج سواری با طول 450 متر را امکان پذیر میکنید.
مقصد بعدی در سریلانکا برای موج سواران آهانگاما (Ahangama) است و علاوه بر مناسب بودن این ساحل برای موج سواران، دارای رستوران‌ ها و مراکز خرید فوق العاده‌ مناسبی است.

در آخر به ساحل خلیجی آرونگام (Arungam) خواهید رسید که یکی از مشهورترین مقاصد سفر برای موج سواران گردشگران سراسر دنیا است و فراموش نکنید این ساحل حتما در لیست بازدیدهای سفرتان قرار بگیرد.

  • غواصی در سریلانکا

در جای جای آسیا مکان‌ های مناسب برای غواصی وجود دارد و کشور سریلانکا هم از این قانون مستثنی نیست. در دل دریاهای سریلانکا می ‌توانید باغ ‌های مرجانی و ماهی های استوایی متفاوتی را از نزدیک مشاهده کنید.

تابستان بهترین زمان برای غواصی در دریای سریلانکا بشمار می رود، چون دید خوبی زیر دریا دارید و تمام شرایط مناسب این ورزش آبی برای علاقه مندان فراهم است. ضمنا فراموش نکنید که به سواحل رویایی همچون آنواتونا (Unwatuna)، کپیتالیا (Kapitalya)، ترینکامالی (Trincomalee)، ولیگاما (Weligama) و هیککادووا (Hikkaduwa) هم سری بزنید.

غواصی در سریلانکا تابستان 1400

  • بالن سواری در سریلانکا

شاید بالن سواری برای شما خیلی هیجان انگیز و ماجراجویانه به نظر نرسد، اما شک نکنید که در سریلانکا یکی از تفریحات بی نظیر برای گردشگران به حساب می آید. ضمنا گذشتن از میان ابرها و عبور از بالای تپه‌ هایی با طبیعت چشمنواز، جشن رنگ‌ های بکر و پرواز پرندگان زیبا می تواند تجربه تکرار نشدنی برای شما باشد.
ضمنا اگر خوش شانس باشید می‌ توانید در این سفر کوتاه هوایی بوفالوهایی که آزادانه در آب حرکت می‌ کنند و فیل هایی که به آرامی راه میروند را از بالا نظاره گر باشید.
  • رفتینگ در سریلانکا

اگر به دنبال این هستید که در یک بعد از ظهر پر از هیجان را تجربه کنید و ضربان قلبتان به بالاترین حد ممکن برسد، رفتینگ را حتما در تور سریلانکا تجربه کنید. تورهای رفتینگ سطوح متفاوتی دارد.

برای مثال اگر شما حرفه ‌ای باشید می ‌توانید از تور رفتینگ رودخانه کوتماله (Kotmale) لذت ببرید که حدود 6 ساعت پارو زدن در دل کوهستان است.

رفتینگ در سریلانکا تابستان

نحوه رزرو تور سریلانکا در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور سریلانکا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایید. برای خرید تور سریلانکا تابستان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند .

در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به این مقصد خارجی دوست داشتنی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور سریلانکا تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه