loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 268
پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 14:06

کوش آداسی یا «شهر پرندگان» نام یکی از شهرهای ساحلی دریای اژه ترکیه است که این روزها بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

شهر باستانی افسوس به این شهر جذاب نزدیک است که می توان گفت به یک شهر ماهیگیری دیدنی با آب های شفاف و درخشان و سواحل رویایی تبدیل شده است.

همین دریای پاک و تمیز، طبیعت بکر، وجود بنادر و مجاورت شهرهای تاریخی، تور را در کنار سایر شهرهای ترکیه به یک مقصد برتر تبدیل کرده است.

تور کوش آداسی نوروز 1401

اگر مسافر تور کوش آداسی نوروز 1401 هستید، بدانید که این مکان دارای سواحل زیبا، آفتاب خوب، نسیم خنک و مطبوع، غذاهای سفالی تور است که غذاهای خوشمزه ترکی برای منطقه دریای اژه سرو می کند و همچنین هتل با کیفیت عالی با خدمات استثنایی، زیرا ما موفق شدیم. اتفاقاً در بین گردشگران به محبوبیت خاصی دست پیدا می کنید.

همچنین مسافران بهاری با شروع تعطیلات نوروزی خود در شهر کوش آداسی می توانند از فعالیت های ورزشی مفرح و مهیج مانند کوه نوردی، غواصی و طبیعت گردی و .... کلی لذت ببرند.

خوشبختانه کوش آداسی با امکانات تفریحی متنوع و جذاب خود تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد و به شما این اطمینان را می دهیم که کوش آداسی یک مقصد گردشگری منحصر به فرد است که هنگام سفر با کوش آداسی تور عاشق آن خواهید شد.

اگر این شهر زیبا و شگفت انگیز را به عنوان مقصد تعطیلات بهاری خود انتخاب کرده اید، با پیشنهاد تور Kusadashi مطمئنا سفری پر از هیجان و پر از خاطرات سرگرم کننده و دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

سفرهای کوش آداسی نوروز 1401

با رزرو تور نوروزی کوش آداسی نامی گشت سفری فراموش نشدنی به ترکیه خواهید داشت و همچنین ارزان تور کوش آداسی را رزرو کنید، کافی است به سایت آژانس مسافرتی نامی گشت مراجعه کنید، مبدا سفر خود را مشخص کنید و کوش آداسی را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید.سپس با جستجوی تاریخ سفر، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها شروع کنید تا لیست کامل تور در کوش آداسی را با درجات مختلف دریافت کنید.

با فیلترهایی مانند قیمت، امتیاز مسافر، خطوط هوایی و غیره، می توانید جستجوی دقیق تری برای انتخاب تور مورد نظر خود داشته باشید.

قیمت تور کوش آداسی نوروز 1401

وقتی صحبت از قیمت تور کوش آداسی 1400 به میان می آید، باید گفت که گاهی اوقات فکر می کنید هزینه سفر به کوش آداسی در تعطیلات بهاری باید بیشتر از سایر ایام سال باشد، خوب دلیلش هم واضح است، زیرا استقبال عالی مسافران و موضوع عرضه و تقاضا کاملا طبیعی است، اما فراموش نکنید که این روزها جشنواره ها و برنامه هایی در کوش آداسی برگزار می شود.

بدون شک برای طیف توریستی جذاب خواهد بود و هتل ها و آژانس های مسافرتی در این مدت خدمات ویژه ای را برای مسافران خود در نظر می گیرند که با خرید این مقصد و تور احساس خوبی خواهید داشت.

قیمت تور کوش آداسی نوروز 1401

خب قیمت این نوع پکیج مسافرتی با توجه به اینکه مردم سفرهای خود را پشت سر می گذارند در زمان های کاملا متفاوتی از سال ارائه و به فروش می رسد مثلا در بهار قیمت تور کوش آداسی.

به نسبت بیشتری عرضه می شوند و باید توجه داشته باشید که این قیمت ها بین 30 تا 40 درصد افزایش می یابد، به علاوه در مقایسه با ایام عید و روزهای اوج سال قبل به نسبت قیمت ها افزایش می یابد، زیرا قیمت بسته ها در فروردین ماه است و پس از چهاردهم فروردین مجدداً حدود 35 درصد نسبت به ایام عید کاهش خواهد یافت.

در نهایت قیمت تور کوش آداسی بر اساس قیمت بلیط هواپیماهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر، تابان، ماهان و...) و پروازهای خارج از کشور (ترکیه و غیره) به کوش آداسی و قیمت هتل (3، 4 یا 5 ستاره) که در اینجا رزرو می شود، متفاوت و متغیر محاسبه می شود.

علاوه بر این دو فاک مهم تور که تاثیر زیادی روی قیمت تور، تعداد روزهای تور و فصلی که به آن شهر سفر می کنید و خدماتی که درخواست می کنید می توانند نرخ تور شما را تغییر دهند.

قیمت تور کوش آداسی بر اساس قیمت بلیط

پیشنهاد تور کوش آداسی نوروز 1401

پیشنهاد نوروزی تور کوش آداسی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تور در بین گردشگران ایرانی به ویژه در فصل بهار است و معمولاً پیشنهاد تور کوش آداسی را تور می نامند.

جایی که آژانس های مسافرتی بلیط های چارتر خود را به دلایل بسیار خاص با قیمت های 30 تا 50 درصد کمتر می فروشند و بسته هایی که به این شکل توسط فروشنده تور تور آف ویژه ای می خورند تور آفری یا لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی جذاب، همه اینها پکیج ها در تمامی فصول به ویژه بهار به علاقه مندان ارائه می شود.

علاقه مندان می توانند با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت از اخبار و ارائه های این تور مطلع شوند. همچنین توجه داشته باشید که پیشنهاد تور کوش آداسی با قیمت پایین در تمام طول سال ارائه می شود.

پیشنهاد تور کوش آداسی نوروز 1401

همچنین جالب است بدانید این پیشنهادات در چه شرایطی به شما مشتریان گرامی ارائه می شود; خوب، یکی از متداول‌ترین زمان‌هایی که فروش تور آفری کوش آداسی را برای نوروز 1401 مشاهده می‌کنید، زمانی است که حداقل دو تا سه روز تا پرواز باقی مانده است و تعداد بلیت‌های بسته سفر بازخرید نشده است. هنوز فروخته شدهدر این صورت باید چمدان خود را با دست خریداری کنید و سریع برای سفر آماده شوید، پس آیا شرایط استفاده از این تور ها را دارید؟ در زیر اگر می خواهید با خیال راحت به این مکان برسید پیشنهاد می کنیم 3 تا 4 ماه قبل از عید این کار را انجام دهید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد.

بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی نوروز 1401

به نظر نمی رسد تعیین زمان مشخصی در بهترین زمان برای خرید تور Kusadasi درست باشد، زیرا بهترین زمان سفر در فصل بهار تا آغاز سال جدید برای هر گردشگر بسته به معیارهای او ممکن است متفاوت باشد.

برای مثال، افرادی که دوست دارند از اواخر ماه مارس یا جاهای دیگر به آنجا سفر کنند، نیمه دوم آوریل را انتخاب می کنند، زمانی که شهر کمی خلوت است و می توانند در آرامش از تعطیلات ساحلی هیجان انگیز لذت ببرند.

اما اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی هستید، فصل بهار گزینه بسیار خوبی برای شماست.

بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی نوروز 1401

در ادامه قصد داریم تاریخ های مختلفی را برای تعطیلات نوروزی 1401 به شما پیشنهاد دهیم تا بسته به روحیه و شرایط خود بهترین انتخاب را برای یک سفر عالی داشته باشید.

17 مارس تا هفته اول آوریل

البته بهترین زمان برای سفر از کوش آداسی نوروز تور به نوروز ممکن است همین دوران باشد و در واقع محبوب ترین و پرطرفدارترین زمان برای خرید تور نوروزی کوش آداسی همین تاریخ است.

از آنجایی که مناسب ترین هتل ها با برنامه های مختلف شب عید و امکانات رفاهی منحصر به فرد به طور همزمان به مسافران ارائه می شود، پیشنهاد ما این است که هنگام انتخاب این تاریخ حتما در اوایل اسفند ماه رزرو یا خرید کنید.هفته دوم فروردین

این دوره برای افرادی مناسب است که ترجیح می دهند در ایام تحویل سال در خانه در کنار خانواده و دوستان باشند و هفته دوم را برای سفر انتخاب کنند.

برخی از افراد نیز باید پس از یک هفته تعطیلات رسمی برگردند، بنابراین نسبت به هفته اول کمی خلوت تر است، تور باید در این زمان در اواخر مارس یا اوایل آوریل خریداری شود.

از 9 آوریل

خوب، خوشبختانه در این روز مسافران کمتری را در کوش آداسی خواهید دید زیرا تعطیلات رسمی تقریباً به پایان رسیده است و زمان شروع کار و فعالیت های مدرسه فرا رسیده است.

اما بسیاری از گردشگران هستند که دغدغه خاصی ندارند و هر زمان که بخواهند می توانند به این شهر جذاب بروند و مهمتر از آن اینکه در این مدت می توانید تور را ارزان تر و ارزان تر از همیشه خریداری کنید.

آب و هوای کوش آداسی در نوروز 1401

شهر کوش آداسی به طرز شگفت انگیزی زیبا و دیدنی است و سرگرمی های زیادی را ارائه می دهد. شاید بپرسید که آیا نوروز زمان مناسبی برای سفر به کوش آداسی است؟ و به طور کلی هوا چگونه است، برای پاسخ به سوال خود با ما همراه باشید.

لازم است بدانید که ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار منجر به آب و هوای معتدل و مطبوع می شود. در این مدت میانگین دمای این فصل از 15.1 تا 25.9 درجه سانتیگراد متغیر است و هر چه به تابستان نزدیکتر باشد هوا گرمتر خواهد بود.

به طور متوسط بارندگی از 1 تا 3 روز در ماه در بهار طبیعی است. بهار دومین دوره شلوغ گردشگری در شهر زیبای کوش آداسی است و همین امر آن را به زمان ایده آل و عالی برای گشت و گذار با تعداد کمی از گردشگران دیگر تبدیل می کند.آب و هوا تور کوش آداسی نوروز 1401

بهترین هتل های تور کوش آداسی نوروز 1401

شما یک انتخاب عالی و متنوع برای اقامت در این شهر زیبای ساحلی دارید. تنوع هتل از 3 تا 5 ستاره در این شهر به قدری زیاد است که فقط کافی است بودجه و سلیقه خود را مشخص کنید و سپس در عید نوروز هتل کوش آداسی را رزرو کنید.

در کوش آداسی، از اقامتگاه های سه ستاره ارزان تا هتل فوق لوکس و فوق العاده جذاب، شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، هتل مناسب را انتخاب کنید.

هتل Tucson Beach Resort، هتل Vista Hill، هتل Sealight، هتل Fantasy، هتل kustor و Holiday Village و هتل Surmelli از بهترین هتل در جهان و همچنین تاپ برای شما مسافران عزیز هستند.

اما اگر ترجیح می‌دهید اقامتگاه ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تری داشته باشید، حتماً به هتل Grand Blue Sky International، هتل Holiday، هتل Batihan یا هتل Offshore Holiday Beach Club Kusadasi بروید که بهترین هتل های 4 ستاره کوش آداسی هستند.

منابع : تور نوروز کوش آداسی 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه