loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 182
يکشنبه 10 مرداد 1400 زمان : 15:56

تور مشهد از تبریز در تمام ایام سال با خرید انواع بلیط های این مسیر همیشه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و فرصتی عالی برای هموطنان آذری زبان ما بوده تا بتوانند چند روزی را در کنار امام مهربانی ها لحظات عرفانی را تجربه کنند تا به روح و جانشان صفای دوباره ای ببخشند.

لازم به ذکر است که تور مسافرتی مشهد را می توانید براحتی مثل هر تور دیگری با رعایت برخی نکات مهم و اساسی خریداری نمایید و علاوه بر سفری آسان، ارزان و با کیفیتی را داشته باشید.

همچنین در سالهای اخیر تور مشهد از تبریز، یکی از تورهای پرطرفدار داخلی است که بصورت تور هوایی مشهد، تور مشهد از تبریز با قطار، تور زمینی مشهد از تبریز با اتوبوس و... برگزار می ‌شود، شما عزیزان این امکان را داردی که متنوع ترین این تورها را از مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید.

تورمشهد از تبریز

مردم شهر تبریز و سایر شهرهای استان ‌های آذری زبان کشورمان ایران، از دیرباز عاشق و دلباخته اهل بیت علیهم السلام بوده و هستند و این علاقه باعث شده تا هر سال زائرین بسیاری در قالب تور مشهد از تبریز، عازم این مقصد عرفانی شوند.

شرکت مسافرتی نامی گشت، افتخار دارد تا با ارائه تور مشهد از تبریز با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت ها، سفری ایمن و خاطره ‌انگیزی را برای شما رقم بزند.

تور مشهد از تبریز هوایی

خوب با توجه به اینکه مسافرین تور مشهد از تبریز برای زیارت این امام مهربانی‌ ها می بایستی مسیری را طی کنند، این امکان مهیا شده که این مسیر را از راه‌ های هوایی و زمینی طی نمایید.

برای این کار شهروندان عزیز تبریزی می ‌توانند تور مشهد از تبریز هوایی، تور مشهد از تبریز زمینی و تور مشهد از تبریز با قطار را از طریق آژانس مسافرتی نامی گشت براحتی رزرو کنند و سفری به یادماندنی و آرامش بخشی را آغاز کنند.

تورمشهد از تبریز هوایی

ضمنا تور هوایی مشهد از تبریز، روشی پر هزینه و باطبع کم دردسر می باشد؛ شما مسافران عزیز از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، میتوانید روزانه از 2 پرواز در ساعات مختلف صبح و عصر از تبریز به مقصد مشهد مقدس استفاده نمایید که البته احتمال تغییرات در ساعت پروازها در طول سال و در بعضی از فصل‌ ها و مناسبت‌ های مختلف وجود دارد.

شما از طریق سایت می‌ توانید در تاریخ و زمان مورد نظر خودتان، بلیط پرواز تبریز به مشهد را خریداری نمایید.

تور مشهد از تبریز با قطار

در ابتدا اینکه مدت زمان سفر زمینی از تبریز به مشهد با قطار، نزدیک به 25 ساعت می باشد که مسیر بسیار طولانی خواهد بود. البته این را هم بدانید که مسیر ریلی راه آهن تبریز - مشهد به قدری زیبایی های چشمگیر و منحصر به فردی دارد که تحمل این مسیر طولانی برای مسافرین چندان دشوار و سخت نیست.

خوب در حال حاضر تنها قطارهای رجا در مسیر تبریز مشهد حرکت می کنند که شامل 4 مدل مختلف به شرح زیر می باشد:

  • قطارهای 4 تخته تبریز - مشهد: قطار 3 ستاره خلیج فارس که مقرون به ‌صرفه و ارزان می باشد.
  • قطارهای 3 ستاره طوس که واگن ‌های آن به واگن ‌های آلمان شرقی معروف ‌هستند.
  • قطارهای 3 ستاره شهاب که جزو لوکس ‌ترین و گران ‌قیمت ‌ترین قطارهای در حال حاضر بین تبریز و مشهد می باشد.
  • قطارهای 6 تخته تبریز - مشهد: قطار 3 ستاره میلاد که تنها قطار 6 تخته راه آهن تبریز به مشهد میباشد که از نظر قیمتی، ارزان ‌ترین قطار این مسیر بشمار می رود.

تورمشهد از تبریز با قطار

قیمت تور مشهد از تبریز چقدر است؟

مسافران گرامی باید توجه داشته باشند زمان خرید، شیوه خرید که حضوری انجام بپذیرد یا اینترنتی، مدت زمان سفر، نوع هتل محل اقامت و امکانات اتاق رزرو شده و همچنین نوع ترنسفر که هوایی باشد یا با قطار و یا اتوبوس، همگی عواملی مهم هستند که به صورت مستقیم بر قیمت تور مشهد از تبریز تاثیر گذار می باشد.

در مورد قیمت تور مشهد از تبریز، بدیهی است که هزینه تور مشهد از تبریز با قطار بسیار مناسب ‌تر از هزینه تور هوایی مشهد از تبریز می باشد و اما به طور کلی هزینه تور مشهد از تبریز در ایام مختلف سال تغییر میکند و در ایامی که حجم مسافران مشهد کاهش می یابد هم تا 50 درصد شاهد ارزان‌ تر بوده تورها هستیم.

قیمت تورمشهد از تبریز

نکته: دلیل اصلی گرانتر بودن هزینه سفر به مشهد از تبریز نسبت به تهران نیز در این است که تعداد پرواز تبریز - مشهد بسیار کمتر از مسیر تهران به مشهد می باشد و همین مساله باعث افزایش نرخ تور هوایی مشهد از تبریز نسبت به تور مشهد از تهران است.

تور مشهد از تبریز لحظه آخری و ارزان

در مسیر تبریز به مشهد تعداد وسیله نقلیه (قطار – هواپیما) و همچنین مسافران کمتری نسبت به مسیر پر تردد تهران به مشهد وجود دارد؛ به همین دلیل تور مشهد از تبریز لحظه آخری و ارزان به ندرت در طول سال عرضه می شود.

تقریبا هیچ یک از پروازها و قطارها تبریز را خالی به سمت مشهد ترک نمی ‌کنند؛ باطبع امکان ارزان شدن قیمت بلیط هواپیما و بلیت قطار مشهد پایین است، مگر اینکه در شرایط استثنایی این اتفاق بیفتد.

خوب در این شرایط، نرخ تور مشهد از تبریز کاهش می یابد ولی بازهم به نسبت تور مشهد از تهران قیمت ها بیشتر خواهند بود. همچنین بهترین زمان سفر به مشهد ایام غیر پیک و در زمان خلوتی این شهر می باشد.

چرا که در این مواقع به دلیل خالی بودن هتل ها و پروازها نرخ هایی بسیار ارزان تر از ایام پیک مانند عید نوروز، عید شیعیان، وفات و... به زائرین عزیز ارائه می شود.

تورمشهد از تبریز ارزان منبع : تور مشهد از تبریز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه