loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 169
دوشنبه 4 مرداد 1400 زمان : 19:32

جزیره قشم، یکی از زیباترین جزیره‌ های خلیج فارس می باشد که به دلیل وجود طبیعت بکر و دیدنی ‌های شگفت انگیز توریستی خود، همواره طرفداران زیادی از سراسر ایران دارد.

این جزیره، همچنین یکی از مناطق آزاد اقتصادی ایران هم بشمار می رود که این موضوع باعث شده گردشگران زیادی به قصد خرید راهی این جزیره زیبا شوند.

از این ‌رو، آژانس ‌های مسافرتی از بیشتر شهرهای بزرگ ایران به مقصد قشم تور های متنوعی را برگزار می کنند و شما در فصل ‌های مختلف می توانید تورهای قشم را رزرو یا خریداری نمایید.

jتور قشم از اصفهان

موضوع بحث امروز ما سفر با تور قشم از اصفهان است، خوشبختانه شهروندان اصفهانی ما هم بصورت هوایی و هم زمینی می توانند به مقصد قشم سفر کنند.

اما خرید تور قشم از اصفهان بصورت هوایی می ‌تواند دغدغه‌ های شما در سفر را به میزان زیادی کاهش ‌دهد. در ادامه مجموعه مسافرتی نامی گشت به شما کمک می کند تا با توجه به شرایط و علاقه ‌مندی‌ های خود، بهترین تور را انتخاب و خریداری نمایید.

تور قشم از اصفهان به شما این امکان را می دهد که از سواحل خلیج فارس مملو از شن های درخشان، آب های شفاف و صدف های متنوع و شگفت انگیز و... را از نزدیک ببینید و شما را با فرهنگ و آداب و رسوم اهالی جنوب کشورمان آشنا می کند.

با توجه به تقاضای زیاد برای این سفر، تورهای متنوع مانند تور اصفهان قشم زمینی و هوایی با قیمت های ارزان و چارتری و لحظه آخری توسط نامی گشت ارائه می شود.

تور قشم از اصفهان لحظه آخری

تور قشم از اصفهان هوایی

از آنجاییکه جزیره قشم در نزدیکی شهر بندرعباس قرار گرفته است و راه‌ های دسترسی مختلفی به آن وجود دارد شما انتخاب هایی همچون تور هوایی قشم از اصفهان و تور زمینی قشم از شیراز را پیش رو دارید که انتخاب هر یک به هدف شما از سفر بستگی دارد.

در ادامه همان سوال همیشگی و معروف کاربران این است که، فاصله اصفهان تا قشم چند ساعته با هواپیما؟ در جواب باید بگوییم که با پروازهای مختلف حدودا 1:30 الی 1:50 ساعت می باشد.

اما اگر ترجیح می دهید زمینی به سمت قشم بروید، می بایستی ابتدا به بندرعباس بروید و سپس از آن جا با لنج خودتان را به جزیره برسانید. ضمنا فاصله زمینی اصفهان تا بندر عباس حدودا 960 کیلومتر می باشد، یعنی چیزی حدود 10 الی 11 ساعت با ماشین در مسیر هستید.

شما مسافران عزیز اگر برای تفریح به قشم سفر می ‌کنید، انتخاب تور قشم از اصفهان هوایی میتواند در زمان شما صرفه ‌جویی کند؛ ضمن اینکه از خستگی راه نیز خبری نیست و براحتی و در کمال آرامش به این جزیره می رسید.

از آنجایی که تقاضای سفر در روزهای پایانی هفته به اوج خود می ‌رسد، پیشنهاد ما این است که تاریخ پرواز رفت خود را جمعه یا اوایل هفته انتخاب کنید تا بتوانید بلیط هواپیما قشم را ارزان‌ تر خریداری نمایید.

jتور قشم از اصفهان هوایی

تور قشم از اصفهان با قطار

تور قشم از اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ ایران به ‌صورت ریلی نیز ارائه می ‌شود؛ برای سفر ریلی به قشم ابتدا با قطار به ایستگاه راه ‌آهن بندرعباس منتقل ‌شوید و سپس بعد از آن به اسکله شهید حقانی بندرعباس بروید و درنهایت با شناورها به اسکله شهید ذاکری قشم خواهید رسید.

ضمنا مدت‌ زمان سفر ریلی از اصفهان به بندرعباس در حدود 15 ساعت است. فاصله بین ایستگاه راه‌ آهن قطار تا اسکله شهید حقانی در حدود 6 کیلومتر است که طی کردن آن 13 دقیقه زمان خواهد برد. مدت ‌زمان سفر دریایی از اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری قشم هم در حدود 50 دقیقه می باشد.

اگر تور قشم از اصفهان را از آزانس نامی گشت خریداری کنید؛ بطور معمول در تورهای ریلی قشم در ایستگاه راه ‌آهن بندرعباس از شما استقبال می‌ شود و با ترانسفر رایگان به اسکله شهید حقانی انتقال داده خواهید شد و به هتل محل اقامتتان می رسید.

ضمنا در تور ریلی قشم نیز می ‌توانید هتل و قطار خود را انتخاب کنید. تورهای ریلی قشم نیز مزایای خاص خودش را دارد که یکی از اصلی ترین آن ‌ها هزینه بسیار پایین این تورها نسبت به تورهای هوایی قشم می باشد.

jتور قشم از اصفهان با قطار

قیمت تور قشم از اصفهان چقدر است؟

اگر می ‌خواهید از اصفهان به قشم سفر کنید، می ‌توانید از تورهای مختلفی با امکانات و قیمت ‌های مختلفی بهره مند شوید. لازم به ذکر است که قیمت تور قشم از اصفهان بسیار متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از جمله این عوامل می ‌توان به روش انتخابی سفر (زمینی یا هوایی)، نوع و کیفیت وسیله نقلیه (هواپیما یا قطار)، تعداد روزها و شب ‌های سفر، وعده‌ های غذایی تور در سفر (صبحانه، نهار یا شام)، برنامه تفریح و گردش تور و... اشاره کرد و هر چه خدمات و امکانات بیشتری در تور باشد، قیمتش طبیعتا گران ‌تر خواهد شد.

تور قشم از اصفهان لحظه آخری و ارزان

تور چارتری قشم از اصفهان و تور قشم از اصفهان لحظه آخری و ارزان از جمله گزینه های ارزان قیمت و مناسبی هستند که میتواند در کاهش هزینه های سفر به شما کمک شایانو قابل توجهی نماید.

برای خرید این گونه تورها باید از آمادگی های لازم قبل از سفر برای بررسی کردن لحظه به لحظه تورها و البته شروع سفر در فاصله زمانی بسیار کم برخوردار باشید.

تور قشم از اصفهان ارزان

ضمنا توجه داشته باشید که ارزانترین تور قشم از اصفهان در بازه زمانی اواخر فروردین ماه تا اوایل مهرماه بیشتر عرضه می شود؛ چرا که جزیره قشم در این بازه زمانی از آب و هوای شرجی و گرمی برخوردار میشود و خدمات مسافران در این بازه زمانی کمتر می باشد و هزینه وسایل نقلیه به شدت کاهش می ‌یابد.

همچنین تورهای مسافرتی این مقصد درست زمان هایی که مسافران کمتر سفر می روند، ارزان می شوند. برای مثال زمانی که هوا بسیار گرم است مثل تیر و مرداد ماه و زمان های باز شدن مدارس و یا امتحانات مدرسه ها و دانشگاه ها که شامل ماه های مهر، آبان، دی و خرداد ماه می شود. بر عکس در زمان هایی که مسافران بیشتر سفر می کنند مثل فروردین (نوروز)، اردیبهشت و شهریور و البته بهمن و اسفند که هوا بسیار خنک تر است، به همین دلیل قیمت ها هم به شدن بالا می رود.

از طرفی دیگر، در بعضی مواقع از سال تورهای لحظه آخری قشم از اصفهان نیز امکان دارد به دلیل پر نشدن ارزان تر از شرایط معمول شوند (همان تورهای چارتری معروف به آفر خورده یا لحظه آخری)؛ البته این مسئله همیشگی نبوده و گاها برعکس گران تر هم می شود.

خوب در کنار زمان رزرو، باید به انتخاب درجه هتل و نوع سفر (زمینی یا هوایی) هم اشاره کنیم چون مثلا شما وقتی هتل دو ستاره را انتخاب کرده اید قاعدتا قیمت ارزان تری را می پردازید و هتل های با ستاره بالاتر کمی گران تر و البته با امکانات بیشتر است.
در نهایت پیشنهاد می کنم حتما با کارشناسان حرفه ای آزانس نامی گشت برای تعیین بهترین زمان و ارزان ترین قیمت مشورت نمایید تا با خیال راحت تور دلخواهتان را خریداری نمایید.

منبع : تور قشم از اصفهان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه