loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 682
يکشنبه 30 خرداد 1400 زمان : 16:08

تور مشهد هتل کیانا که هتلی چهار ستاره درست در خیابان امام رضا ۲ ( کوچه کربلا ) و در کمتر از 1000 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. در سال 1391 اقدام به پذیرش میهمانان تور مسافرتی مشهد کرده است.

مجموعه مجلل و زیبای هتل شامل اتاق های دو تخت دبل و سینگل، اتاق های سه تخت با یک تخت دبل و یک تخت سینگل، اتاق های کانکست که دو اتاق مجاور با قابلیت اتصال که مناسب خانوادها بوده، واحدهای آپارتمان با یک اتاق اصلی و یک اتاق مجاور و دارای اتاق نشیمن با دو سرویس بهداشتی و حمام و واحد های VIP که در اصل سوئیت رویال برای زوج های جوان و عروس و دامادها دارای یک تخت دبل که همگی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و … می باشند.

همچنین هتل کیانا مشهد لابی مجللی را طراحی کرده است تا میهمانان در بدو ورود مشغول استراحت شوند و توسط کارکنان هتل مورد استقبال و پذیرایی قرار بگیرند. در لابی وسیع هتل سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده تا میهمانان همواره از فضایی فوق العاده تمیز نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل کیانا

قیمت تور مشهد هتل کیانا

قیمت تور مشهد به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این موضوع را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به شهر مقدس مشهد سفر کرده اند، می دانند که قیمت تورهای مسافرتی در فصل های مختلف سال تفاوت های چشمگیری دارد. مثلا در فصل بهار قیمت تورها با توجه به سفرهای نوروزی نسبتا بالاتر می رود، اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و ایام پیک سفرهای قبل از سال است.

یا فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و... قیمت ها افزایش پیدا می کنند. اگر قیمت تور مشهد هتل کیانا در این بازه زمانی برای شما مقرون به صرفه نیست این امکان را دارید که زمان های دیگر را برای سفر انتخاب کنید.

موضوع بعدی در خصوص قیمت مناسب تور " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفر شماست که در حال حاضر آژانس نامی گشت بعنوان مجری تور مشهد با پروازهای قشم ایر، آتا، ماهان، تابان، ایران ایر و ... همکاری می کند که شرکت های گفته شده نسبت به خدماتی که به شما ارائه می کنند قیمت های متفاوتی دارند.

که با توجه به این اطلاعات میتوانید پکیج تور خود را تغییر دهید. همچنین انتخاب تور مشهد با غذا (ناهار و شام) و هتل محل اقامت شما در کنار تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس درخواست می کنید، همگی میتواند نرخ تور مسافرتی مشهد شما را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

همچنین قیمت تور مشهد هتل کیانا بسته به خدمات تور مشهد و مدت اقامتتان، کاملا متفاوت می باشد و شما مسافران عزیز می توانید بهترین قیمت هتل های مشهد، تور لحظه آخری مشهد و تور ارزان مشهد را بصورت روزانه از سایت مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید. در آخر هزینه هر شب اقامت در هتل کیانا مشهد از شبی 260 هزار تومان آغاز می شود که با توجه به نوع اتاق، تا 1 میلیون و 200 هزار تومان نیز متغییر می باشد.

قیمت تور مشهد هتل کیانا

  • قیمت اتاق های هتل کیانا

اگر به دنبال اقامتی آرامش بخش در عین حال عرفانی در یکی از بهترین هتل های مشهد هستید، ‏هتل 4 ستاره کیانا از هتل های نزدیک حرم امام رضا بشمار می رود و بهترین هتل اقامتی این شهر در میان زائران ایرانی شناخته می شود. در ادامه اگر مسافر تور مشهد هتل کیانا هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و نرخ هتل ها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد. در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • دو تخته تویین : 350,000 تومان
  • دو تخته دابل : 350,000 تومان
  • سه تخته : 527,000 تومان
  • دو تخته دابل همراه با صبحانه و ناهار و شام : 680,000 تومان
  • دو تخته تویین همراه با صبحانه و ناهار و شام : 680,000 تومان
  • چهار تخته : 690,000 تومان
  • کانکت چهار تخته : 690,000 تومان
  • سه تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام : 1,010,000 تومان
  • آپارتمان یک خوابه چهار تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام : 1,340,000 تومان
  • کانکت چهار تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام : 1,340,000 تومان

اتاق های هتل کیانا

  • امکانات و خدمات هتل کیانا

پارکینگ یکی از بهترین امکانات هتل های مشهد برای گردشگرانی است که با خودروی شخصی شان سفر میکنند. همچنین لابی بزرگ هتل کیانا در تور مشهد نعمتی است که با حضور در آن برای انتظار و دورهمی های کوچک با وجود حفظ حریم شخصی حس فوقرالعاده عالی خواهید داشت.

از دیگر امکانات هتل رستوران آن است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است هرچند فست فودها و رستوران های زیادی در اطراف هتل مثل خیابان امام رضا وجود دارد اما بیشتر میهمانات از رستوران هتل استقبال میکنند. به هر حال رستوران مجموعه برای وعده صبحانه بوفه و یا نهار و شام بوفه در خدمت مهمانان تور مشهد هتل کیانا می باشد.

هتل کیانای 4 ستاره دارای 6 طبقه است که 51 واحد اقامتی را ارائه میکند. آسانسورها در این هتل سالم هستند و دیگر امکانات برای معلولین ارائه میشود. ضمنا اینترنت هم برای رفاه حال مسافران در این هتل در دسترس است.

کافی شاپ مجموعه هتل کیانا با منوی متنوع از نوشیدنی های سرد و گرم و دسرها به صورت شبانه روزی میزبان شما میهمانان می باشد و اینکه این هتل با وجود فضای سبز فضای آرامش بخشی برای گردشگران تور مشهد بوجود آورده است.

امکانات و خدمات هتل کیانا

اگر بخواهیم به صورت موردی به امکانات و خدمات بیشتر هتل کیانا در تور مشهد اشاره کنیم می توانیم بگوییم شما در این هتل از مواردی همچون: روم سرویس، لوازم بهداشتی، دمپایی، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، دراور، آباژور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل دیجیتال درب اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، تلویزیون، حمام، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، صرافی، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، لاندری (خشکشویی)، ترانسفر برگشت با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، روزنامه، کافی نت، پارک کودک، جکوزی، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ ، سونا، ماساژ، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و... بهره مند خواهید شد.

آفر تور مشهد هتل کیانا

در خصوص آفر تور مشهد هتل کیانا باید بدانید که معمولا در اعیاد، ولادت‌ ها، شهادت ‌ها و ایام آخر هفته تور مشهد به گران ‌ترین نرخ خود می ‌رسد، بنابراین آفر تور مشهد در این بازه زمانی ها به ندرت ارائه می شوند؛ دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان تور مشهد می‌‎ باشد.

معمولا آفر تور مشهد را با بهترین نرخ می‌ توانید در اوایل هفته و زمان‌ های بعد از تعطیلی می توانید تهیه نمایید و نیز قیمت تور مشهد، بر اساس چند عامل مختلف تعیین میشود که یکی از عواملی که در تعیین قیمت تور مشهد موثر است.

خدمات هتل محل اقامت شماست. این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد. عامل بعدی، رفت و برگشت به مشهد می ‌باشد و نیز همانطور که اطلاع دارید تور مشهد با هواپیما، قطار و اتوبوس هم برگزار می ‌شود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران‌ ترین نرخ را دارد.

اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه و مهمتر آفرهای هیجان انگیز و ارزان تور مشهد هستید بهترین زمان فصول لوسیزن و کم گردشگر مشهد میباشد چرا که هتل ها، کارگزاران و نیز آژانس های مسافرتی در این ایام تورهای بسیار مناسب و وسوسه انگیزی را به شما مسافران پیشنهاد می دهند.

آفر تور مشهد هتل کیانا

تور مشهد هتل کیانا از تهران و شهرستان ها

اگر مسافر تور کیش هتل کیانا از تهران و شهرستان ها هستید باید اطلاعاتی در خصوص پروازهای مشهد داشته باشید. خوب برای تور هوایی مشهد ما ایرلاین‌ های معتبری همچون ماهان – معراج – ایران ایر را به شما پیشنهاد می دهیم، چرا که هر سه این شرکت ‌ها، پروازهای سیستمی دارند و قطعا گران ‌تر از پروازهای چارتری خواهند بود؛ البته وقتی از این شرکت‌ ها بلیط تهیه میکنید با هواپیمای خوب و مناسبی به مشهد سفر خواهید کرد و طبیعتا خدمات بهتری هم دریافت می کنید.

معمولا پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می ‌گردند ولی این موضوع مطلق هم نیست و در پروازهای چارتری مشهد هم امکان استفاده از خدمات خوب و هواپیمای مناسب وجود دارد. در ادامه بسیاری از شما امکان دارد به ساعت رفت و برگشت تان خیلی توجه نکنید ولی باید بدانید بهترین ساعت رفت به مشهد 9 تا 12 صبح و برای برگشت بین ساعت 14 تا 18 می باشد.

چرا که معمولا ساعت 12 باید اتاق خود را تحویل بدهید و یک ساعت قبل از پرواز هم در فرودگاه مشهد حضور داشته باشید، این موضوع تاثیر زیادی هم در نرخ تور مشهد شما دارد. در ادامه قصد داریم تور مشهد هتل کیانا از تهران و شهرستان ها را به شما معرفی کنیم.

  • تور مشهد هتل کیانا از شیراز

تور مشهد از همه شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو برگزار می ‌شود و تور مشهد از شیراز هم یکی از همین تورهای پرطرفدار و محبوب داخلی است. شهر شیراز یکی از کلان شهرهای ایران بوده که بیش از 1,5 میلیون نفر جمعیت دارد. همین امر باعث شده تا تور مشهد از شیراز، متقاضیان بسیار زیادی به خصوص در فصل گرم تابستان به خود اختصاص بدهد.

لازمه بدانید که تعداد پروازهای مسیر شیراز مشهد در روزهای مختلف متغیر می باشد؛ در بعضی روزها تنها 2 پرواز فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد مشهد ترک میکند که یکی از آن‌ ها صبح و دیگری عصر است. همچنین روزهایی که تعداد مسافر زیاد است، تعداد پروازها به 3 پرواز افزایش خواهد داشت.

  • تور مشهد هتل کیانا از اصفهان

مشهد تنها مقصد گردشگری ایران بشمار می رود که در تمام طول سال میزبان زائران بسیاری از سراسر کشور و حتی از خارج از کشور می ‌باشد که برای زیارت حرم مطهر اما رضا علیه السلام به شهر مشهد سفر می‌ کنند.

به همین دلیل تور مشهد هتل کیانا از اصفهان و نیز از همه شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو برگزار می ‌شود و تور هوایی مشهد از اصفهان با هواپیما و تور زمینی مشهد از اصفهان با قطار نیز از همین تورهای پرطرفدار داخلی محسوب می شوند. اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و مذهبی ایران است و مردم این شهر در تمام طول سال، از تور مشهد از اصفهان استقبال می‌ کنند.

  • تور مشهد هتل کیانا از تبریز

تور مشهد هتل کیانا از تبریز، یکی از تورهای پرطرفدار داخلی دیگر است که به صورت تور هوایی مشهد، تور مشهد از تبریز با قطار، تور زمینی مشهد از تبریز با اتوبوس و تور زمینی مشهد از تبریز با خودرو شخصی در طی سال برگزار می ‌شود.

مردم شهر تبریز و سایر شهرهای استان ‌های آذری زبان کشورمان، از دیرباز عاشق و دلباخته اهل بیت بخصوص امام رضا (ع) بوده و هستند و این ارادت به آقا باعث شده است تا هر سال زائرین بسیاری در قالب تور مشهد از تبریز، عازم شهر مقدس مشهد شوند.

منبع : تور مشهد هتل کیانا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه