loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 135
يکشنبه 3 مرداد 1400 زمان : 15:53

تور قشم از مشهد در تعطیلات نوروز و تابستان و همچنین روزهای خنک پاییز و زمستان یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن سفری خاطره انگیز و لذت بخش می باشد.

با خرید تور قشم این امکان را دارید که قدم به سرزمین عجایب ایران بگذارید و از جاذبه های دیدنی و کم نظیر این مقصد بازدید کنید و با فرهنگ غنی و جذاب مردمان این شهر از نزدیک آشنا شوید.

برای اطلاع از نحوه خرید تورهای لحظه آخری و چارتری ارزان قیمت قشم از مشهد چه بصورت هوایی و چه زمینی در این مسیر با مجموعه نامی گشت همراه باشید.

تورقشم از مشهد

در ادامه جزیره‌ قشم با جاذبه‌ های متنوع و بکرش همواره مورد توجه گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان و همچنین مسافران و طرفداران طبیعت و دریا بوده است. این فرصت ناب و تکرار نشدنی را از دست ندهید و هم اکنون جهت رزرو تور قشم از مشهد دست به کار شوید و با مشاوران با تجربه ما در نامی گشت تماس حاصل نمایید.

شما با رزرو تور قشم از دیدن جاذبه‌ های دیدنی همچون جنگل حرا، غارهای خربس، قلعه پرتغالی ها، جزیره هرمز، دره ستاره ‌ها، غاره نمک، تنگه چاهکوه، دورنمای جزایر ناز و چندین و چندین جاذبه‌ دیگر نهایت لذت را خواهید برد و کلی تجربیات جدید را بدست می آورید که با دیدن اونها لذت هر نوع سفری چندین برابر می شود.

مسافرت ازقشم به مشهد

تور قشم از مشهد هوایی

برای سفر با تور قشم از مشهد مقدس می توانید سفر هوایی را انتخاب کنید. هرچند قیمت تور هوایی قشم از مشهد از سایر روش ها کمی گران تر برای شما تمام خواهد شد، اما سرعت، کیفیت و راحتی این روش آن را به محبوب ترین و پرطرفدارترین انتخاب میان مسافران این مقصد تبدیل کرده است.

تور مشهد قشم با هواپیما را می توانید از نامی گشت براحتی رزرو یا خریداری نمایید. البته همانطور که در بالا گفته شد نرخ تور قشم از مشهد با هواپیما از تور زمینی بالاتر می باشد.

تورقشم از مشهد هوایی

شما عزیزان اگر برای تفریح به قشم سفر می‌ کنید، انتخاب تور هوایی قشم میتواند در زمان شما صرفه‌ جویی کند؛ ضمن اینکه از خستگی راه نیز خلاص می شوید و تنها به لذت سفرتان فکر می کنید.

مدت زمان پرواز از تهران تا قشم حدود 2 ساعت زمان می برد و از آنجایی که تقاضای سفر در روزهای پایانی هفته به اوج خود می ‌رسد، این امکان را دارید که تاریخ پرواز رفت خود را جمعه یا اوایل هفته انتخاب نمایید تا بتوانید بلیط هواپیما قشم را ارزان ‌تر از زمان های دیگر خریداری کنید.

تور قشم از مشهد با قطار

تور قشم با قطار از مشهد روش ارزان تری بشمار می رود که طرفداران زیادی هم به خود اختصاص می دهد. مسافران تور زمینی قشم از مشهد را به دلیل برخوردار شدن از امکانات و لذت های سفر با قطار مخصوصا به همراه خانواده انتخاب می کنند، هرچند سرعت هواپیما را ندارد ولی لذت های خودش را بهمراه دارد. برای خرید این تور می توانید از طریق سایت گردشگری نامی گشت اقدام نمایید و با بررسی لیست تورهای زمینی قشم از مشهد بهترین گزینه را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که زمانی که شما قصد دارید با تور زمینی به قشم سفر کنید، در ابتدا می بایستی بلیط قطار از مشهد به بندرعباس را رزرو نمایید و وقتی به راه آهن بندرعباس رسیدید، با لنج های شناور و یا قایق های تندرو به سمت جزیره قشم حرکت خواهید کرد و اینکه مسیر برگشت هم به همین صورت است.

ضمنا فاصله زمانی مشهد تا بندرعباس با قطار حدودا 21 ساعت می باشد. موضوع مهم بعدی در خصوص این تورها این است که اگر با قصد خرید کردن به قشم سفر می‌ کنید، به احتمال زیاد تور زمینی قشم با قطار بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ چرا که برای حمل بار در هواپیما و اتوبوس محدودیت ‌هایی وجود دارد؛ از آنجاییکه خوشبختانه مسیر سفر با قطار چندان سخت نیست، شما براحتی با کلی خریدهایی که کردید به راحتی برخواهید گشت.

تورقشم از مشهد با قطار

قیمت تور قشم از مشهد چقدر است؟

برای رزرو تور قشم از مشهد قیمت‌ ها و خدمات متنوعی پیش روی شما قرار دارد. باطبع هرچه یک تور مسافرتی امکانات بیشتری در اختیار شما قرار بدهد، قیمتش هم به نسبت بالاتر خواهد بود.

از جمله خدماتی که باعث می ‌شود قیمت یک تور گران ‌تر باشد، نوع وسیله نقلیه و کیفیت آن (سفر هوایی یا زمینی، کیفیت هواپیما و قطار)، نوع محل اقامت و کیفیت آن (هتل های قشم، مسافرخانه، هتل آپارتمان یا اقامتگاه)، تعداد روزهای اقامت، وعده‌های غذایی رزرو شده توسط تور، برنامه تفریحی و گردشی و... بشمار می رود که همه این موارد نرخ تور قشم از مشهد شما را دستخوش تغییراتی می کند.

توجه اشته باشید که در پروازهای چارتر و یا سفر در تعطیلات نوروز به قشم از مشهد ممکن است تورهای رزرو شده غیر قابل استرداد باشد. برای اینکه بتوانید سفر ارزانی را با تور قشم از مشهد تجربه کنید، پیشنهاد ما این است که به زمان و تاریخ خرید تور دقت نمایید.

ضمنا فصول بهار، پاییز و زمستان که آب و هوای قشم بسیار مطبوع و عالی می باشد، به همین دلیل تقاضای زیادی برای سفر به این جزیره ی شگفت انگیز وجود دارد.

قیمت تورقشم از مشهد

در نتیجه با افزایش چشمگیری در هزینه های سفر و نرخ تورها مواجه می شوید. در مقابل، فصل تابستان زمان مناسبی برای داشتن سفری کاملا ارزان و برخورداری از تورهای آف خورده این مقصد خواهید بود.

درست است که در تابستان روزهای گرمی در قشم میباشد، اما تخفیف های چشمگیر در بازارهای آن و همچنین کاهش نرخ رزرو اقامتگاه و سایر امکانات تفریحی در آن می تواند برای هر مسافری وسوسه برانگیز باشد.

تور قشم از مشهد لحظه آخری و ارزان

تور قشم از مشهد لحظه آخری و ارزان و یا تور آف خورده قشم از مشهد از جمله گزینه های ارزان قیمتی می باشند که می توانند در کاهش هزینه های سفر به شما کمک شایانی نمایند.

برای خرید این گونه تورها باید از آمادگی های لازم قبل از سفر برای بررسی کردن لحظه به لحظه تورها و مهمتر شروع سفر در فاصله زمانی بسیار کم برخوردار باشید. چرا که شما با رزرو تور قشم از مشهد لحظه آخری باید چمدان به دست باشید و همیشه آماده سفر!

شما با رزرو این تورها می توانید به شدت هزینه های سفر خود را به این جزیره دوست داشتنی و جذاب کاهش دهید. مسافرانی که علاقه مند به خرید تور لحظه آخری و ارزان قیمت قشم از مشهد هستند، این امکان را دارند که با بصورت مستمر و مداوم سایت نامی گشت، یا کانال تلگرام و همچنین صفحه اینستگرام نامی گشت را دنبال کنند تا تور مورد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنند و اقدام به خرید نمایند. البته برای خرید این گونه تورها باید از آمادگی لازم برای سفر در فاصله زمانی کوتاه نیز برخوردار باشید.

تورقشم از مشهد ارزان

با توجه به اهمیت بسیار زیاد هزینه های سفر غالبا افراد به دنبال تورهای ارزان می گردند و با توجه به اینکه سایت های مختلف گردشگری شرایط متفاوتی را از نظر تعداد روزهای سفر، نوع هتل های قشم و همچنین زمینی یا هوایی بودن سفر ارائه می دهند.

در نتیجه قیمت های متنوعی در آن ها به چشم می خورد. پیشنهاد ما این است که برای خرید کافیست کمی زمان بگذارید و نرخ ها و شرایط هر یک از تورها را در سایت های مختلف با هم مقایسه کرده تا در نهایت ارزان ترین را انتخاب و خریداری کنید.

منبع : تور قشم از مشهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه