loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 522
شنبه 5 تير 1400 زمان : 15:39

هتل الیت ورد (Elite world Istanbul hotel) هتلی 5 ستاره در دل شهر زیبای استانبول می باشد که جذابیت های چشمگیری دارد. این هتل تنها 50 متر از میدان تکسیم فاصله دارد و اینکه اتاق ‌ها و سوئیت های عالی و لوکسی با جکوزی اختصاصی و اینترنت رایگان در اختیار میهمانان خود قرار می ‌دهد.

همچنین این هتل امکاناتی همچون سالن اسپا، ‌2 رستوران، یک کافی شاپ و بار دارد که شما عزیزان می ‌توانید بعد از یک روز طولانی گشت و گذار در داخل شهر، خستگی خود را با استفاده از مجموعه اسپا هتل الیت ورد از تنتان بیرون کنید.

ضمنا اتاق‌ های هتل 5 ستاره الیت ورد عطر و بوی نئوکلاسیک داشته که حمامی اختصاصی مزین شده با سنگ مرمر، تلویزیون و فرش ‌هایی بسیار زیبا و مدرن را به مسافران ارائه می‌ کند.

نوع خدمات هتل الیت ورد به صورت BB است که شما می ‌توانید از صبحانه‌ های لذیذ و کاملا رایگان آن کلی لذت ببرید.

تور استانبول هتل الیت ورد

از دیگر مزیت های این هتل این است که درست در چند قدمی خیابان استقلال قرار گرفته است، همچنین 23.6 کیلومتر از فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد و فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول در 31.5 کیلومتری این هتل 5 ستاره قرار گرفته است.

اگر عاشق خرید در تور استانبول علاقه دارید، بدانید که این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید معروف این شهر دارد. همچنین کارکنان این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و کاملا خوشرو و مسئولیت پذیر هستند و داشتن موقعیت عالی هتل، اتاق‌ هایی لوکس و شیک، فضایی آرامش بخش از جمله مواردی هستند که اقامت شما را در این هتل رویایی می ‌سازند.

برای آگاهی از بهترین نرخ تور استانبول و مهمتر به روزترین قیمت هتل الیت ورد استانبول ترکیه با کارشناسان ما در آژانس نامی گشت تماس حاصل نمایید.

قیمت تور استانبول هتل الیت ورلد

قیمت تور استانبول با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین، نرخ ارز و خدماتی که در پکیج انتخابی شما ارائه میشود متفاوت خواهد بود و ما با ارائه تورهای متنوع، شرایطی عالی و مناسب برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از تور استابنول هتل الیت ورد ببرید .

شما در بالای همین صفحه لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب با رزرو هتل الیت ورد را در اختیار دارید تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور استانبول را انتخاب و در نهایت خریداری نمایید.

قیمت تور استانبول هتل الیت ورد

در ادامه لازم به ذکر است که قیمت تور انتخابی شما با توجه به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، انتخاب هتل 4،3 یا 5 ستاره و زمان و فصل سفر شما و امکاناتی که به آژانس درخواست می دهید، می تواند تغییرات چشمگیری در قیمت پکیج مسافرتی شما به همراه داشته باشد و به این صورت با بررسی پکیج های تور ارزان تر می توانید سفری مقرون به صرفه و رویایی را داشته باشید.

قیمت اتاق های هتل الیت ورلد استانبول

در ابتدا لازم به ذکر است که تمامی اتاق ‌های این هتل با شکوه معماری از نوع نئوکلاسیک هستند که جذابیت های چشمگیری دارند و استفاده از مبلمان راحتی، پوشش شیک کف اتاق ‌ها و همچنین تلویزیون ‌های صفحه تخت دیواری و کلی خدمات منحصر به فرد دیگر باعث شده است که جزو هتل های برتر استانبول قرار بگیرد.

ضمنا تعداد اتاق ‌های این هتل مجلل 245 عدد است که در دسته ‌های زیر قرار می‌ گیرند.

  • اتاق استاندارد: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس: این اتاق ها 36 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس با تخت اکسترا: این اتاق ها 36 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره اکسترا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس با تراس: این اتاق ها 30 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره اکسترا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • اتاق تویین دولوکس: این اتاق ها 36 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • دو اتاق دبل متصل: این اتاق ها 60 متر مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • سوییت کینگ: این سوییت ها 175 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • سوییت جونیور: این سوییت ها 61 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
  • سوییت کلاسیک با چشم انداز شهر: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.

قیمت تور استانبول هتل الیت ورد

در آخر برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل الیت ورد مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 130 دلار شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های این هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل الیت ورد استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

قیمت اتاق هتل الیت ورد

امکانات و خدمات هتل الیت ورلد استانبول

هتل الیت ورد استانبول مجهز به کلیه امکانات و خدمات عالی هتلی مطابق با استاندارهای بین ‌المللی هتل‌ های پنج ستاره می ‌باشد که قطعا اقامت در آن شما را از هر نظر راضی نگه می دارد.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته حضور دارند و اتاق ‌ها نیز روزانه تمیز و لوازم بهداشتی آن شارژ می ‌شوند. کارکنان هتل الیت ورد استانبول به دو زبان انگلیسی و ترکی صحبت می ‌کنند و شما میهمانان می ‌توانید در صورت نیاز از خدمات خشکشویی، آرایشگاه و اتاق کامپیوتر و... بهره مند شوید.

این هتل فضایی با تجهیزات کامل را به سالن کنفرانس اختصاص داده شده و شما یان امکان را دارید که با هماهنگی قبلی آن را برای جلسات کاری خود رزرو کنید. همچنین چندین مغازه خرید سوغاتی، اینترنت رایگان و پرسرعت در لابی و تلویزیون در قسمت ‌های مختلف لابی از دیگر امکانات هتل بشمار می رود.

اتاق های تور استانبول هتل الیت ورد

از دیگر امکانات این هتل می توان به مجموعه ورزشی هتل الیت ورد استانبول اشاره کرد که با امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، آبگرم، سونا و مرکز تناسب اندام در تمامی ماه‌ های سال در خدمت میهمانان است.

علاوه بر این رستوران و کافی شاپ هتل با ارائه انواع غذاهای بین ‌المللی و نوشیدنی ‌های گرم و سرد آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد؛ نکته قابل توجه اینکه منو صبحانه و استفاده از مجموعه آبی برای میهمانان هتل رایگان است.

امکانات و خدمات اتاق هتل الیت ورد

آفر تور استانبول هتل الیت ورلد

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل الیت ورد گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و وسوسه انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل الیت ورد درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

در ادامه پیشنهاد ما این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع شوید. همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل الیت ورد و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید.

برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

افرتور استانبول هتل الیت ورد

تور استانبول هتل الیت ورلد از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل الیت ورد از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل الیت ورلد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه