loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 163
چهارشنبه 30 تير 1400 زمان : 15:02

تور کیش از شیراز، یکی از تورهای محبوب و پرطرفدار مسافران در سفرهای داخلی است که در تمام طول سال متقاضیان زیادی را از سراسر کشور به خود اختصاص داده و دلیل این محبوبیت را می ‌توان علاوه ‌بر نزدیک بودن آب و هوای این دو شهر و مهمتر به دلیل فاصله کم کیش از شیراز، نسبت به سایر کلان شهرهای کشور دانست. اما نکته ای که حائز اهمیت است این بوده که با تمام این محبوبیت شهروندان ایرانی اطلاعات کمی از شرایط سفر، هزینه ‌ها و بهترین زمان تور کیش از شیراز و تورهای ارزان و لحظه آخری این مقصد از شیراز وجود دارد.

در این مطلب سعی داریم تا برخی از دغدغه‌ های شما مسافرین تور کیش از شیراز، در مورد قیمت تور کیش از شیراز؛ راه‌ های سفر به کیش از شیراز و همچنین نحوه اطلاع از تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از شیراز را با هم بررسی خواهیم کرد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با نامی گشت همراه باشید.

تور کیش از شیراز

تور کیش از شیراز هوایی

یکی از بهترین و راحت ترین راه ‌های سفر به شیراز، تهیه بلیط پرواز کیش و سفر به این جزیره ساحلی شگفت انگیز، با یک پرواز مستقیم می باشد.

لازم به ذکر است که روزانه 1 تا 3 پرواز (بسته به تعداد مسافران)، فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد کیش ترک می‌ کنند و سفر جذاب خود را شروع می کنند. پروازهای مسیر شیراز - کیش، توسط ایرلاین های هوایی کیش ایر، ایران ایر، فلای پرشیا و معراج و اغلب در ساعات پایانی روز در عصر و شب برقرار می باشد.

در ضمن بطور معمول پروازهای شیراز به کیش از ساعت 21:00 شروع میشوند و نیز آخرین پرواز برگشت به شیراز نیز ساعت 23:00 شب می باشد و پیشنهاد ما این است که با توجه به این ساعات مشخص شده که قابل تغییر میباشد، بهتر است پرواز شب به عصر را رزرو کنید.

تور کیش از شیراز هوایی

تور کیش از شیراز با قطار

از آنجایی که تور کیش از شیراز با قطار جزو محبوب ‌ترین مسیرهای سفر به این مقصد به شمار می رود، لازم است اطلاعاتی را در مورد شرایط این تور مسافرتی در اختیار شما مسافرین تور مسافرتی زمینی کیش از شیراز قرار دهیم.

توجه داشته باشید که سفر زمینی از شیراز به سمت جزیره کیش، بسته به مسیر شما و وسیله نقلیه ‌ای که انتخاب میکنید، چیزی حدود 7 تا 11 ساعت زمان خواهد برد. خوب اگر این روش را برگزیدید باید بدانید که برای سفر با قطار از شیراز به کیش باید در ابتدا به بندر عباس و سپس به بندر چارک یا آفتاب بروید و از آنجا سوار کشتی شوید تا به جزیره زیبای کیش برسید.

همچنین مسیر ریلی بندرعباس شیراز حدود 600 کیلومتر بوده که در حدود 10 ساعت طول می‌ کشد و از مزایای سفر به کیش با قطار می ‌توانیم به دربست بودن کوپه (برای سفرهای خانوادگی) و همچنین راحتی سفر با قطار نسبت به سفر با خودرو شخصی و اتوبوس اشاره کنیم.

تور کیش از شیراز با قطار

قیمت تور کیش از شیراز چقدر است؟

یکی از مواردی که اغلب مسافران به دنبال آن هستند، خرید تور ارزان کیش از شیراز می باشد. با توجه به شرایط و نوساتات قیمتی در حالت کلی نمی توانیم نرخ و قیمت دقیق و ثابتی را برای شما عزیزان بیان کنیم، چون این قیمت ها بر اساس فاکتورهای مختلف و در روزهای متفاوت سال با هم کلی تفاوت دارند. اما نرخ تور کیش از شیراز به عوامل زیاد و مهمی بستگی دارد.

عواملی اعم از انتخاب روش سفر (هوایی – زمینی)، تعداد روزهای اقامت، تعداد ستاره‌ های هتل، ترانسفر، صبحانه و... در تعیین قیمت نهایی تور کیش از شیراز تاثیر گذار خواهند بود.

در ادامه اینکه گرچه هزینه سفر با قطار به دلیل استفاده از وسایل نقلیه زمینی، کمتر از تور هوایی تمام می شود. اما با این حال سفر زمینی از شیراز به کیش، با وجود طولانی ‌تر و خسته ‌کننده ‌تر بودن مسیر، تفاوت قیمت چندانی با تور هوایی کیش از شیراز ندارد، پس هوشمندانه تصمیم بگیرید.

همچنین به دلیل فاصله کوتاه شیراز با جزیره کیش پروازهای بیشتری نیز در مسیر شیراز - کیش برگزار میگردد. به همین علت قیمت بلیط هواپیما از شیراز ارزان ‌تر از سایر شهرهای ایران می‌ باشد و در نتیجه بهتر است که با صرف مبلغی بیشتر، تور هوایی کیش را خریداری نمایید.

قیمت تور کیش از شیراز

تور کیش از شیراز لحظه آخری و ارزان

تور لحظه آخری معمولا زمانی اتفاق می ‌افتد که تا ساعاتی قبل از شروع سفر، ظرفیت هتل و یا بلیط هواپیما تکمیل نشده باشد. در چنین مواقعی، آژانس های هواپیمایی تصمیم میگیرند که قیمت های تور را به شدت کاهش دهند تا اینکه به طور کامل سوخت نشود و متحمل ضرر و زیان نشوند! توجه داشته باشید که معمولا در فصل امتحانات، اوایل ماه مهر و ماه مبارک رمضان تعداد تورهای لحظه آخری کیش افزایش پیدا می ‌کند.

تورمشهد از شیراز ارزان و لحظه

ضمنا لازم به ذکر است که به دلیل بالا بودن تعداد پروازهای کیش از شیراز، پیدا کردن تور کیش از شیراز لحظه آخری و ارزان در میان تورهای هوایی این مقصد چندان سخت نیست! خوب در حال حاضر پروازهای شیراز - کیش شرکت هواپیمایی معراج بصورت چارتری برگزار میشود و امکان رزرو آن ‌ها از مجموعه نامی گشت براحتی وجود دارد.

اما عامل مهم در لحظه آخری شدن یک تور کیش از شیراز؛ مربوط به هتل ‌های کیش می باشد، چون در ایامی که تعداد متقاضیان تور کیش از شیراز کمتر از حد انتظار باشد، آژانس های هواپیمایی این تورها را با تخفیف بسیار زیاد و قابل توجهی به شما ارائه می کنند. در نظر داشته باشید که ویژگی بارز تورهای لحظه آخری، در یکسان بودن کیفیت خدمات این تورها نسبت به تور استاندارد می باشد.

منبع : تور کیش از شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه