loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 236
پنجشنبه 3 تير 1400 زمان : 16:20

هتل 5 ستاره گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Istanbul) یکی از هتل های معروف شهر استانبول است که در فاصله 3.5 کیلومتری میدان تکسیم و همچنین درست در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی جای گرفته است.

علاوه بر دسترسی راحت و مناسب به بیشتر مراکز خرید، تفریحی و گردشگری، امکان بهره‌ مندی از یک چشم ‌انداز زیبای شهری هم می توان از مزایای اقامت در این هتل جذاب به شمار آورد. کارکنان این هتل با تسلط کامل بر زبان ‌های ترکی، انگلیسی و آلمانی به راحتی می ‌توانند با با شما میهمانان ارتباط برقرار کنند.

این هتل پنج ستاره دارای 323 اتاق و سوئیت متنوع و جذاب است که در 7 گروه مختلف با کمک کادر مجرب و با تجربه برای پذیرایی از میهمانان هتل آماده هستند. ضمنا تمامی اتاق‌ های هتل از امکانات رفاهی کامل و خدمات 24 ساعته برخوردارند.

تور استانبول هتل گرند جواهر

این هتل با 2 رستوران دارای تراس و 2 کافی شاپ برای صرف نوشیدنی محیطی جذاب و فراموش نشدنی را برای میهمانان خود ایجاد می‌ کند.

از دیگر امکانات هتل گرند جواهر استانبول می ‌توان به یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز، باشگاه ورزشی، آرایشگاه، سونا و خدمات ماساژ اشاره نمود و نیز وجود سالن اجتماعات این هتل برای برگزاری رویدادها و جشن ‌های خصوصی در خدمت شماست.

این هتل با در نظر گرفتن تسهیلاتی از قبیل، پارکینگ، سرویس 24 ساعته رفت و برگشت فرودگاه، امکان مراقبت و سرگرم کردن کودکان، مرکز تجاری، ایجاد شرایط دسترسی آسان به وسیله صندلی چرخ ‌دار و برخی موارد دیگر در صدد است تا رضایت کامل گردشگران و مسافران را جلب نماید.

قیمت تور استانبول هتل گرند جواهر

موضوع مهم بعدی قیمت تور استانبول هتل گرند جواهر است که مهم است بدانید که نحوه قیمت گذاری این تورهای استانبول ترکیه به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان ترکی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد.

برای خرید تور مسافرتی استانبول ارزان قیمت همیشه بهترین راه خرید تور لحظه آخری استانبول یا آفر تور مسافرتی استانبول است. در این رزرو هر قدر به زمان پرواز نزدیک می شویم، قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش خواهند داشت و امکان خرید تور مقرون به صرفه و مناسب برای شما فراهم می شود.

در آخر برای خرید تور استانبول در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور مسافرتی را خریداری کنید.

تور استانبول هتل گرند جواهر

قیمت اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

خوب در ابتدا اطلاعات کاملی از اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل گرند جواهر استانبول در اختیار شما می گذاریم تا با دید باز جهت رزرو آنها اقدام نمایید.

خوب تمامی اتاق ها از امکاناتی همچون شومینه، تلویزیون صفحه مسطح با امکان دسترسی به کانال‌های ماهواره، تهویه مطبوع، حمام آب گرم، سشوار، مینی بار، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و اینترنت وای فای و... برخوردار هستند و نیز انواع اتاق ها و سوئیت ها به شرح زیر است:

  • اتاق بزرگ (Superior): به مساحت 28 متر مربع، آماده پذیرایی از حداکثر سه نفر، مجهز به یک تختخواب دو نفره یا دو تخت مجزا برای بزرگسالان و امکان افزودن یک تختخواب اضافی برای یک کودک و بهره‌ مندی از همه امکانات ذکر شده
  • اتاق دولوکس (Deluxe): به مساحت 29 متر مربع با چشم‌انداز شهری، آماده پذیرایی از حداکثر سه نفر، مجهز به دو تختخواب برای بزرگسالان و امکان افزودن یک تختخواب اضافی برای کودک و بهره‌ مندی از همه امکانات ذکر شده
  • اتاق دو تخته استاندارد: مجهز به دو تختخواب مجزا و حمام لوکسو بهره‌ مندی از همه امکانات ذکر شده
  • سوئیت دو تخته: به مساحت 50 متر مربع با چشم‌انداز شهری، دارای یک تراس، آماده پذیرایی از حداکثر 4 نفر شامل دو بزرگسال و دو کودک، مجهز به یک تختخواب دو نفره و یک کاناپه تختخواب‌شو دو نفرهو بهره‌مندی از تمام امکانات ذکر شده
  • سوئیت خانوادگی: سوئیت خانوادگی با چشم ‌انداز شهری و امکان پذیرایی از حداکثر 4 نفر، مجهز به یک تختخواب دو نفره و دو تخت یک نفرهو برخورداری از تمام امکانات گفته شده
  • سوئیت مجلل یا دولوکس (Deluxe): به مساحت 70 متر مربع با چشم انداز شهری و امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر، مجهز به یک تختخواب دو نفره و یک کاناپه تختخواب‌ شوو بهره‌ مندی از تمامی امکانات گفته شده
  • اتاق دو تخته Executive: مجهز به یک تختخواب دو نفره و حمام لوکس و برخورداری از همه امکانات گفته شده

قیمت اتاق استانبول هتل گرند جواهر

برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل گرند جواهر مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 28,420,000 ریال شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره بطور دقیق اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی و دیگر موارد تاثیرگذار در حال تغییرات می باشد، به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم.

اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل گرند جواهر استانبول مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل گرند جواهر با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد.

امکانات و خدمات هتل گرند جواهر استانبول

امکانات اتاق ها به این صورت است که همگی دارای تخت های راحت، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، مینی بار، میز مطالعه، اتاق نشیمن، اتو، کابین دوش، تلفن، بطری رایگان آب، یخچال، قهوه ساز، سشوار، تلویزیون، ماهواره، سیستم بیدار باش، گاو صنودق، سرویس دهی به اتاق (24 ساعته) و... می باشند.

از دیگر اکانات هتل وجود رستوران دلیز (Deliz) هتل جواهر می باشد که هر روز صبحانه مفصلی را یه صورت سلف سرویس به همراه قهوه ایتالیایی و چای خانگی و کلی خوشمزه های دیگر سرو می کند.

میهمانان و مسافران تور استانبول این هتل می توانند از غذاهای مدیترانه ای و یا ترکی در رستوران سلطان نیز کلی لذت ببرند و یا به همراه نوشیدنی خود در تراس کلی ریلکس کنند.

همچنین در هتل گرند جواهر شیشلی یکی از بهترین سالن های کنسرت استانبول وجود دارد که بسیاری از کنسرت های ایرانی استانبول نیز در آن اجرا می شوند.

امکانات خدمات استانبول هتل گرند جواهر

تمام امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر شما مهیا شده است. ضمنا شما میهمانان، ین امکان را دارید که هر روز با بوفه صبحانه روز خود را شروع کنید و از غذاهای ترکی و لذیذ آن لذت ببرید.

خدمات رفاهی همچون باشگاه ورزشی یا استخر سرپوشیده را در اینجا دارید.

حمام ترکی، سولاریوم، سونا و اتاق بخار هم از دیگر فضاهای جذاب هتل محسوب می شود و بیشتر جاذبه های این شهر در نزدیکی هتل قرار گرفته اند و دسترسی عالی به تمام شهر را دارید.

در نهایت از دیگر امکانات هتل می توان به : امکانات تفریحی، بار، بار کنار استخر، استخر سرپوشیده، کلاب، سونا، استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، اتاق بخار، سالن بدن سازی، باغ و... اشاره نمود.

خدمات هتل استانبول گرند جواهر

آفر تور استانبول هتل گرند جواهر

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل گرند جواهر گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل گرند جواهر درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

آفر تور استانبول هتل گرند جواهر

در ادامه پیشنهاد نامی گشت به شما این است که علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استابنول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع بشوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل گرند جواهر و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل گرند جواهر از تهران و شهرستان ها

توجه داشته باشید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل گرند جواهر از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل گرند جواهر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه