loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 174
پنجشنبه 11 شهريور 1400 زمان : 11:22

تور کیش از اهواز

تور کیش از اهواز لذت تجربه سفری خاطره انگیز و لذت بخش برای شما به ارمغان می آورد. این مقصد جزیره ای جذاب است که علاوه بر ایران از سایر نقاط جهان هم کلی توریست و گردشگر را به سوی خود جذب کرده است.

جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین جزایر ایران و به عنوان یکی از پرمتقاضی ترین مقاصد گردشگری در جنوب غربی آسیا این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارد و سالانه چیزی در حدود دو میلیون گردشگر جهت تفریح و اقامت به این جزیره سفر می کنند.

از این جهت اکثریت آژانس ها و سایت های گردشگری در تلاش هستند که متنوع ترین تورهای گردشگری کیش را از سراسر شهرهای ایران به این جزیره تدارک ببینند.

خرید تور کیش از اهواز به همراه اقامت در انواع هتل های کیش ارزان از طریق مجموعه مسافرتی نامی گشت یکی از بهترین سفرها و به یادماندنی ترین خاطرات را برای شما گردشگران به ارمغان می آورد.

کیش از اهواز

شما در تور کیش از اهواز این فرصت را دارید که به گشت و گذار و تفریح با بهترین خدمات و امکانات را تجربه کنید. کیش از جزایر زیبای ایران در استان هرمزگان با مساحتی حدود 90 کیلومتر و با حدود چهل هزار نفر جمعیت هر ساله میزبان هزاران گردشگر و توریست خارجی است. کیش دارای جاذبه های تفریحی، گردشگری و طبیعی بسیار متنوعی است .

که با دوچرخه سواری در محیطی آرامش بخش، بازدید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان کمیاب و حضور در جنگ های شاد شبانه و کلی تفریحات جذاب و مهیج می تواند حسابی حال و هوایتان را عوض کند و خستگی کار روزانه را از تنتان به در کند. از این رو تور کیش از اهواز یکی از تورهای پرطرفدار در میان شهروندان اهواز است.

تور کیش از اهواز هوایی

مسافت هوایی اهواز به کیش 741 کیلومتر می باشد و طی کردن این فاصله با هواپیما 1.5 ساعت زمان خواهد برد. مزیت تور هوایی کیش از اهواز مسیر سر راست و نزدیک آن است چرا که همچون سفر زمینی نیازمند آن نیست که چند بار مسیر یا وسیله نقلیه خود را عوض کنید و به جزیره برسید.

به هر حال در مسیر زمینی شما نیازمند این هستید که ماشین تان را با شناورهای حمل خودرو، به این منطقه برسانید. از طرفی هزینه تور هوایی نسبت به سرعت آن بسیار مناسب است و انرژی شما برای تفریح و خوشگذرانی ذخیره می شود و خسته راه نیستید.

کیش از اهواز

تور هوایی کیش از اهواز نامی گشت، بهترین هتل ها از هر نوع را در اختیار شما قرار می دهد و مدت زمان اقامت تان هم به 3 شکل زیر می باشد: تور کیش از اهواز 4 شب و 5 روز، تور کیش از اهواز 3 شب و 4 روز، تور کیش از اهواز 2 شب و 3 روز که بنا به بودجه و سلیقه خود می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.

در ادامه خدمات تور هوایی علاوه بر بلیط و محل اقامت شامل ارائه وعده صبحانه هم هست، هرچند در مورد بعضی از تورها وعده ناهار و شام هم در لیست خدمات قرار دارد و در بعضی از تورهای این مقصد هم بن های تخفیف به شما ارائه می شود، چه در مورد رستوران ها و چه در مورد تفریحات کیش که نامی گشت آفرهای ویژه ای برای مسافران خود در نظر گرفته است.

تور کیش از اهواز با قطار

لازم به ذکر است که از هر کجای ایران که بخواهید با قطار به سمت کیش سفر کنید، مقصد اولیه شما باید بندرعباس باشد. بعد از آن هم باید از مسیر زمینی به سمت بندر چارک می روید تا بعد منتظر شناورهای مسافربری شوید که وظیفه این را دارد که گردشگران را به کیش برساند. در ضمن متاسفانه از اهواز به بندرعباس هیچ قطاری در دسترس نمی باشد.

قیمت تور کیش از اهواز چقدر است؟

یکی از مواردی که اغلب مسافران به دنبال آن هستند، خرید تور ارزان کیش از اهواز می باشد. با توجه به شرایط و نوساتات قیمتی در حالت کلی نمی توانیم نرخ و قیمت دقیق و ثابتی را برای شما عزیزان بیان کنیم، چون این قیمت ها بر اساس فاکتورهای مختلف و در روزهای متفاوت سال با هم کلی تفاوت دارند.

اما نرخ تور کیش از اهواز به عوامل زیاد و مهمی بستگی دارد. عواملی اعم از انتخاب روش سفر (هوایی – زمینی)، تعداد روزهای اقامت، تعداد ستاره‌ های هتل، ترانسفر، صبحانه و... در تعیین قیمت نهایی تور کیش از اهواز تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت کیش از اهواز

تور کیش از اهواز لحظه آخری و ارزان

در ابتدا لازم است بدانید که مهمترین تفاوت و البته تنها تفاوت تور لحظه آخری کیش از اهواز با تور عادی کیش از اهواز، قیمت این تور مسافرتی است. تورهای استاندارد بطور معمول قیمت بالاتری دارند.

اما در صورتی ‌که در آخرین ساعات باقی ‌مانده به پرواز، ظرفیت هواپیما پر نشود یا تقاضایی نباشد، تورها با عنوان تور لحظه آخری و ارزان با قیمتی بسیار مناسب به علاقه مندان عرضه می ‌شود. خوب در برخی از مواقع اختلاف قیمت تور در چند روز قبل از پرواز، به چند صد هزار تومان نیز می رسد.

البته باید این را در نظر داشته باشید که تورهای ارزان و لحظه آخری در بیشتر مواقع از سال در بازه زمانی بسیار کوتاه و به صورت فوری ارائه میشود.

در ضمن نمی توانیم تاریخ دقیق عرضه این نوع تور را بیان کنیم و تنها در مواقعی کم بودن تقاضا برای سفر به کیش عرضه می ‌شود، بنابراین تنها زمانی باید به فکر خرید بلیط های چارتر و لحظه آخری باشید که روز و ساعت تور کیش از اهواز چندان برایتان فرقی نداشته باشد. همچنین در صورت تمایل برای سفر با تور کیش از اهواز لحظه آخری و ارزان باید چمدان به دست آماده سفر باشید تا به ‌محض ارائه تور لحظه کیش از اهواز آن را خریداری نمایید.

کیش از اهواز

در آخر برای خرید تور کیش از اهواز با قیمت ارزان و لحظه آخری، باید این تور را در ایامی غیر از ایام پیک سفر به کیش خریداری نمایید و اینکه ماه‌ های دی و بهمن مخصوصا روزهای آخر هفته و تعطیلات آخر یا اول هفته و تعطیلات عید نوروز برای تور کیش به بیشترین میزان خود می‌رسد و باطبع هم قیمت تور در این زمان به بیشترین میزان خود می ‌رسد. شما برای خرید تور با قیمت ارزان و لحظه آخری کیش از اهواز، می‌ توانید به بالای همین صفحه مراجعه نمایید.

منبع : تور کیش از اهواز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه