loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 157
دوشنبه 1 شهريور 1400 زمان : 16:25

شهر مقدس مشهد به دلیل میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع)، پایتخت مذهبی ایران شناخته می شود و به علت محبوبیت بالایی که دارد نیز به یکی از پر مخاطب ترین مقاصد توریستی و مذهبی ایران بدل شده است.

جالب است بدانید که آمارها نشان بر این دارد که این شهر دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی می باشد. فرهنگ و آداب و رسوم مذهبی کشورمان باعث شده است تا در تمام طول هفته پروازهای بسیار زیادی به سمت این مقصد توریستی انجام شود. با این توصیفات بدک نیست بدانید که این شهر سالانه میزبان بیش از 20 میلیون گردشگر از سراسر جهان است.

تور لوکس مشهد

امروز قصد داریم در مورد تورهای لوکس مشهد صحبت کنیم و اطلاعاتی مفید در خصوص این تورهای مسافرتی به شما علاقه مندان بدهیم. تور لوکس مشهر شامل تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی می باشد.

که در آن‌ ها از بهترین خدمات اعم از هتل ‌های 5 ستاره و لوکس و پروازهای درجه یک یا بهترین قطارهای مشهد استفاده می ‌شود تا سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. گرچه از نظر هزینه، چنین تورهایی بسیار گرانتر از تورهای مشهد معمولی و یا تورهای لحظه آخری و ارزان مشهد می باشند، اما کیفیت خدمات و امکانات عالی ارائه شده در این تورها، به قدری چشمگیر و رضایت ‌بخش است تا باعث شود که تورهای لوکس مشهد، متقاضیان خاص خود را همیشه داشته باشند.

در نهایت اگرچه این موضوع کاملا درست و منطقی است که در تورهای لوکس مشهد، همه موارد سفر از جمله قطار یا پرواز و هتل محل اقامت بهترین و لوکس باشند. اما لوکس بودن همه این موارد گفته شده، باطبع باعث بالا رفتن نرخ تور مورد نظر شما می ‌شود.

شاید تعداد معدودی از مسافران ترجیح بدهند تا همه جوانب یک سفر لوکس برایشان فراهم باشد، اما بعضی دیگر از متقاضیان تورهای لوکس مشهد هم نمی ‌توانند یا نمی ‌خواهند برای یک تور لوکس خیلی هزینه های گزافی کنند اما خدمات خوبی هم دریافت کنند.

هتل ‌های 5 ستاره و لوکس مشهد

برای این افراد جدا از بحث امنیت وسیله نقلیه، لوکس بودن قطار یا هواپیما و یا هتل محل اقامتشان شاید چندان مورد اهمیت نباشد و هزینه کردن بابت هتل به دلیل سکونت چند روزه در هتل اهمیت بالاتری داشته باشد.

به همین جهت پیشنهاد متخصصان تور مشهد نامی گشت برای شما خرید تورهای لوکس مشهد با یک پرواز معمولی یا یک قطار اقتصادی در کنار رزرو یک هتل لوکس و بسیار با کیفیت مثل هتل درویشی می باشد.

علاوه‌ بر این شما کاربران عزیز بر طبق سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید می‌ توانید با مشاوران با تجربه ما در خصوص خرید تور لوکس مشهد تماس و مشاوره بگیرید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

تور لوکس مشهد هوایی

امروزه یکی از رایج ترین درخواست ها برای سفر به شهر مقدس مشهد درخواست رزرو تور هوایی به صورت لوکس با بهترین ایرلاین های داخلی می باشد که اصلی ترین موضوع در این خصوص، انتخاب بهترین هتل های 5 ستاره و مجلل مثل هتل مجلل درویشی مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد و... خواهد بود.

لازم به ذکر است که تور مشهد هوایی به تنهایی قیمت بالاتری نسبت به تورهای زمینی مشهد با قطار و اتوبوس دارد که در کنار رزرو هتل های 5 ستاره مشهد، هزینه ای بسیار بیشتری هم می طلبد. اما با این حال شما مسافران روش های متنوع دیگری هم در اختیار دارید که می توانید این نوع تور را به حداقل قیمت ممکن برسانیدد و سفری خاطره انگیز و لذت بخشی را رقم بزنید.

تور لوکس مشهد هوایی

توجه داشته باشید که در تورهای لوکس مشهد پروازهای شرکت ماهان و ایران‌ ایر، به دلیل برخورداری از مجهزترین ناوگان هواپیمایی کشور و استفاده از هواپیماهای متعلق به شرکت ایرباس و شرکت بوئینگ و همچنین ارائه عالی ‌ترین خدمات رفاهی به شما مسافران، در رتبه‌ های نخست ارائه بهترین پروازهای تهران مشهد قرار گرفته اند و اگر موضوع بودجه برای شما اهمیتی ندارد این پروازها را برای سفر انتخاب کنید؛ در نهایت اگر قصد سفر به شهر مشهد و رزرو این نوع تور را دارید، با مشاوران مجموعه مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید.

هتل ‌های 5 ستاره و لوکس مشهد

تور لوکس مشهد زمینی با قطار

سفر به مشهد با قطار یکی دیگر از بهترین انتخاب هایی است که شما مسافران ایرانی می توانید انتخاب نمایید. در تور لوکس مشهد زمینی با قطار خوشبختانه روزانه چندین قطار با درجه کیفی عالی از مبدا تهران یا شهرهای دیگر به مشهد در حرکت هستند.

شاید به نظر خیلی ها بهترین راه سفر به مشهد می تواند همین سفر با قطار باشد؛ چرا که طبق آخرین آماری که گرفته شده، بلیط قطار تهران به مشهد را می‌ توانید با قیمتی مناسب خریداری کنید که البته طبق خدمات، امکانات و نوع شرکت ریلی این قیمت می تواند متغییر باشد.

پیشنهاد نامی گشت برای سفر به مشهد با قطار، ساعات شبانه است و اگگر سفر لوکس مشهد با قطار الویت شماست از قطار های فدک، نورالرضا و زندگی استفاده کنید؛ چون بهترین و عالی ترین خدمات و امکانات را در اختیارتان قرار می دهند.

تور لوکس مشهد زمینی

توجه داشته باشد که در این روش سفر شما در حرکت از تهران به سمت مشهد، بین 10 تا 14 ساعت در مسیر هستید، البته می ‌توانید از قطار سریع ‌السیر پردیس نیز استفاده کنید و 8 ساعت بعد به مشهد مقدس برسید.

در ادامه اگر روش زمینی با قطار به مقصد مشهد را با بهترین قطارهای این مسیر همچون فدک و... را برگزیدید، اغراق نکرده ایم اگر بگوییم قطارهای لوکس مشهد خدماتی در حد یک هتل 5 ستاره به شما ارائه خواهند کرد. مثلا از پهن کردن فرش قرمز در استقبال از مسافران گرفته تا سرو پیش‌ غذا، غذای اصلی و دسر و از همه مهمتر ارائه اینترنت Wifi رایگان در طول مسیر؛ همچنین کوپه ‌هایی با تخت ‌خواب‌ های متناسب با ارگونومی بدن، همه اینها تنها بخشی از امکانات و خدمات ارائه شده در این قطارهای لوکس ویژه مسیر مشهد می‌ باشند.

قطارهای فدک و زندگی از جمله لوکس ‌ترین قطارهای مشهد بشمار می روند که تفاوت قیمتی ناچیزی با تور هوایی مشهد دارند.

قطارهای لوکس فدک

تور لوکس مشهد از شهرستان

تور مشهد هر ساله علاقه مندان زیادی را در تمامی فصول‌ سال به سمت خود می کشاند و سفر به مشهد، هم از جنبه زیارتی و هم از لحاظ تفریحی، مورد علاقه خانواده های زیادی و همچنین انتخاب های اول مسافران ایرانی بشمار می رود. خوشبختانه تور لوکس مشهد از شهرستان ها هم انجام می گیرد و شما از تمام شهرهای ایران، تورهای گردشگری مشهد را می توانید خریداری کنید.

این تورها به روش های مختلفی به متقاضیان ارائه می شوند و هرکدام امتیازات و امکانات متفاوتی هم دارند. برای مثال، تور لوکس مشهد به منزله اقامت در بهترین هتل های مشهد با بهترین ایرلاین های داخلی است که هر کدام از خدمات تورهای مشهد، قیمت های مختلفی دارند.

تور لوکس مشهد از شهرستان

لازم به ذکر است که تور مشهد هوایی تنها از چند کلان شهر برگزار میشود که مهمترین این مسیرها عبارتند از تور مشهد از تبریز و تور مشهد از اصفهان، از تهران و شیراز است.

توجه داشته باشید که شهرهایی همچون اراک، ایلام، همدان و... به دلیل این که فاقد فرودگاه هستند، نمی توان از این شهرها تور هوایی مشهد را برگزار کرد و تنها راه سفر به مشهد از آنها بصورت تور مشهد زمینی است؛ در ضمن تور مشهد از شهرهای شمالی مانند آمل، لاهیجان، بابلسر و... هم به صورت هوایی در دسترس نیست و شما برای سفر به مشهد بصورت هوایی باید شهرهای اطراف خود را انتخاب کنید.

تور لوکس مشهد از شیراز

تور لوکس مشهد از بیشتر شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو برگزار می ‌شود و تور مشهد از شیراز هم یکی از همین تورهای پرطرفدار می باشد که متقاضیان خاص خودش را دارد.

شهر شیراز یکی از کلان شهرهای ایران بشمار می رود که بیش از 1,5 میلیون نفر جمعیت در آن سکونت دارند. همین موضوع باعث شده تا تور لوکس مشهد از شیراز توسط آژانس مسافرتی نامی گشت برای رفاه حال شما مسافران عزیز برگزار شود.

در ادامه لازم است بدانید که هزینه تور مشهد از شیراز کمی بیشتر از هزینه همین تور از تهران است، دلیل گران ‌تر بودن نرخ سفر به مشهد از شیراز نسبت به تهران هم در این است که تعداد پرواز شیراز به مشهد بسیار کمتر از مسیر تهران به مشهد است و همین موضوع باعث افزایش نرخ تور مشهد از شیراز نسبت به تور مشهد از تهران می شود.

تور لوکس مشهد از اصفهان

مشهد تنها مقصد گردشگری ایران بشمار می رود که در تمام طول سال میزبان زائران بسیاری از سراسر کشورمان می ‌باشد که برای زیارت حرم مطهر امام رضا راهی این مقصد می شوند.

به همین دلیل تور مشهد از بیشتر شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو برگزار می گردد و تور هوایی مشهد از اصفهان با هواپیما و تور زمینی مشهد از اصفهان با قطار نیز از همین تورهای پرطرفدار می باشد که متقاضیان زیادی هم در میان شهروندان اصفهانی به خود اختصاص داده است.

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و مذهبی ایران می باشد و مردم این شهر در تمام سال، از تور لوکس مشهد از اصفهان استقبال می ‌کنند.

منبع : تور لوکس مشهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه