loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 395
سه شنبه 12 مرداد 1400 زمان : 16:15

استانبول یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه است که به دلیل داشتن بافت باستانی و امکانات تفریحی و گردشگری پر هیجان و متنوع، فرهنگ و آداب و رسوم جذابش، کوچه پس کوچه های بامزه و دوست داشتنی که دارد هر روز گردشگران زیادی را از گوشه و کنار دنیا به سمت خود جذب می کند.

در کنار تمام راه های سفر به این شهر زیبا، خرید تور استانبول از مشهد یکی از بهترین راه ها برای هموطنان عزیزمان در شرق کشور بشمار می رود. در ادامه قصد داریم به خرید آنلاین تور استانبول از مشهد و اطلاعات مورد نیاز شما بپردازیم.

تور استانبول از مشهد

شهر استانبول یا همان قسطنطنیه سابق، یکی از پرطرفدارترین و وسیع ترین شهرهای ترکیه است که در دو قاره آسیا و اروپا جای گرفته است و با تنگه بسفر به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می شود که هر بخش زیبایی های منحصر به فرد خودش را دارد.

جالب است بدانید که موقعیت جغرافیایی عالی و شرایط مطلوب اقتصادی در این شهر باعث شده تا افراد زیادی از سایر کشورها، استانبول را برای زندگی انتخاب کنند و بسیاری نیز با خرید بلیط هواپیما یا خرید تور استانبول از مبدا مشهد این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

خوب اگر تصمیمتان قطعی شده و برای سفر به استانبول و داشتن روزهایی زیبا و به یادماندنی برنامه ریزی کرده اید، یکی از بهترین روش های سفر، خرید آنلاین تور استانبول است که بیشتر دغدغه های موجود مثل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را از شما دور می کند.

سایت رسمی خرید آنلاین نامی گشت، با داشتن امکان خرید انواع تور و مقایسه تورها از نظر نرخ، تعداد روز و نوع هتل و موارد دیگر، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید آنلاین تور استانبول از مشهد محسوب می شود. همچنین برای خرید تور استانبول از مبدا شهر مشهد کافیست وارد منوی تور شوید و بعد از ورود اطلاعات مورد نیاز و جستجو و مقایسه نتایج، در نهایت بهترین گزینه را انتخاب و خریدتان را براحتی انجام دهید.

توراستانبول از تبریز لحظه آخری

تور استانبول از مشهد هوایی

در خصوص تورهای استانبول هوایی از مشهد باید بدانید که متاسفانه ایرلاین ‌های ایرانی از مشهد به سمت استانبول هیچ پروازی ندارند و فقط ایرلاین ‌های خارجی از مشهد به طرف استانبول پرواز می‌ کنند.

همچنین ایرلاین ‌های ترکیش، قطر ایرویز، امارات و فلای دبی از مشهد به سمت استانبول پرواز دارند که فقط ترکیش پرواز مستقیم دارد و طول پرواز آن حدودا 4 ساعت است.

در ادامه اینکه اگر می‌ خواهید از مشهد به استانبول سفر کنید، چند گزینه پیش روی شماست؛ اول اینکه با اتوبوس، قطار یا هواپیما به تهران سفر کنید و سپس از تهران به مقصد استانبول سفر کنید.

راه دوم این است که با از پروازهای مستقیم مشهد به استانبول استفاده کنید البته هزینه سفر به استانبول از تهران به علت مسافت کمتر تهران به استانبول، قطعا پایین ‌‌تر از هزینه سفر از مشهد است.

تور استانبول از مشهد هوایی

خوب مشهد و استانبول در فاصله 27/8 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که مدت تخمینی پرواز میان ‌آن‌ 3 ساعت و 52 دقیقه می باشد که این زمان بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی قابل تغییر است.

شرکت‌ های هواپیمایی ترکیش ‌ایرلاینز، عمان ‌ایر، عمارات، قطر ایرویز پروازهای بدون توقف و با توقف از مشهد به استانبول هستند. رنج قیمتی بلیت برای این پروازها از 2.100.000 تومان تا 15.300.000 تومان متغیر است.

عوارض خروج از کشور برای سفر هوایی 220 هزار تومان است که همراه با هزینه بلیت پرداخت خواهید کرد.

تور استانبول از مشهد زمینی

خوب خیلی از شما روش تور زمینی استانبول از مشهد را انتخاب می کنید؛ چرا که تور زمینی استانبول به دلیل قیمت پایین نسبت به تور هوایی استانبول طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است .

اینکه درست در فصل ‌های مختلف سال و زمان جشن‌ ها و تعطیلات فصلی تورهای زمینی مختلفی از ایران و حتی از مشهد به مقصد ترکیه حرکت دارند و اینکه تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستانی از جمله بازه زمانی هایی است .

که تورهای زمینی بیشتر برگزار می شود و مورد استقبال قرار می گیرد. ضمنا قیمت این تورهای استانبول از مشهد هم بسته به زمان سفر، مدت زمان و نوع هتل کاملا متفاوت ارائه می شود.

تور استانبول از مشهد زمینی

شما هم با اتوبوس، هم با قطار و هم با ماشین شخصی خود می توانید راهی استانبول شوید. خوب برای سفر با قطار به استانبول، ابتدا باید به تهران یا تبریز سفر کنید و از آنجا با قطار تهران - آنکارا یا تهران - وان یا تبریز - وان خودتان را به کشور ترکیه رسانده و سپس با قطارهای داخلی خود را به شهر زیبای استانبول برسانید.

لازم به ذکر است که قیمت بلیت تهران - وان 20 یورو و بلیت تهران - آنکارا 43 یورو قیمت گذاری شده است که بسته به تغییر قیمت یورو مبلغ ریالی آن طبیعتا تغییر خواهد کرد.

برای سفر با اتوبوس از مشهد به استانبول هم ابتدا باید به تهران سفر کنید و از آنجا به استانبول بروید که قیمت بلیت تهران استانبول 360.000 تومان می باشد.

قیمت تور استانبول از مشهد چقدر است؟

قیمت تور استانبول از مشهد به 2 عامل پرواز رفت و برگشت و هتل محل اقامت شما مسافران عزیز بستگی دارد. متاسفانه تمامی پروازهای استانبول به مشهد از طریق ایرلاین‌ های خارجی انجام می گردد و اینکه پرواز معروف ترکیش برای سفر از مشهد به استانبول به صرفه‌ تر خواهد بود! چرا که ایرلاین ‌های دیگر به سمت استانبول پرواز مستقیمی ندارند و باطبع قیمت ها بالا می رود.

در مورد هتل محل اقامت هم این نکته را مد نظرتان داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما پایین می آید و در ضمن قیمت کمترین هتل استانبول از شبی نفری 10 دلار شروع می ‌شود.

قیمت تور استانبول از مشهد

خوب با توجه به اینکه تورهای استانبول از مشهد با ایرلاین‌ های خارجی انجام می پذیرد، معمولا تفاوت قیمتی زیادی نسبت به تور استانبول از دیگر شهرهای ایران دارد.

تفاوت قیمت تور استانبول از مشهد به قدری زیاد است که اگر شما به تهران سفر کنید و از آنجا به استانبول بروید، هم منطقی تر است و هم برایتان ارزان ‌تر تمام خواهد شد.

برای کاهش هزینه‌ های تور استانبول از مشهد، بهتر است حدودا 3 الی 4 ماه قبل از تاریخ سفر، بلیط رفت و برگشت خود را خریداری نمایید؛ چرا که هرچه به تاریخ سفر نزدیک ‌تر شوید، هزینه پرواز افزایش پیدا می ‌کند. ضمنا برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است حدودا 1 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید.

تور استانبول از مشهد لحظه آخری و ارزان

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد؛ دقیقا در این حالت تورها توسط کارگزاران و یا آزانس های هواپیمایی با قیمت پایین تری به فروش می ‌رسد تا اینکه متحمل ضرر و زیان نشوند.

معمولا تور استانبول از مشهد لحظه آخری و ارزان بیشتر در اوایل مهر ماه و به دلیل شروع فصل مدارس، خرداد و دی ماه به دلیل شروع فصل امتحانات، اواخر فروردین ماه و بعد از تعطیلات نوروز و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال شمسی بیشتر در دسترس شما مسافران عزیز قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که حتما در زمان خرید تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت استانبول از مشهد، خدمات تور را با آژانس و یا کارگزار خود چک کنید.

منبع : تور استانبول از مشهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه