loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 293
چهارشنبه 9 تير 1400 زمان : 14:48

خوب اکثر شما مسافران اطلاع داردی که بیشتر مسافران تور آنکارا، به دلیل تفریح کردن و ریلکس کردن به این شهر سفر نمی کنند. دلیل اصلی بیشتر مسافران بی شک مراکز خرید ارزان آنکارا و حضور سفارت ‌خانه‌‌ های کشورهای مختلف در این شهر می باشد که از ایرانیان زیادی در تمام طول سال به آنکارا سفر می کنند.

بسیاری از کسانی که به دلایل غیر تفریحی به آنکارا سفر می ‌کنند، اقامت در هتلی مناسب و مقرون به صرفه که امکانات رفاهی خوبی هم داشته باشد را ترجیح می ‌دهند. خوب هتل شرایتون آنکارا (Sheraton Ankara Hotel and Convention Center) یک هتل 5 ستاره در آنکارا ترکیه می باشد که در این هتل 311 اتاق وجود دارد و شما این امکان را دارد که از بین اتاق های یک تخته و چند تخته و همچین سوییت های لوکس آن هر کدام دوست داشتید را انتخاب نمایید.

همچنین می توانید در هنگام عصر و غروب به تراس بروید و محو تماشای چشم اندازهای پانارومایی از شهر جذاب شوید. در ادامه اینکه در تمام اتاق ها امکانات زیادی مثل حمام و تلویزیون را دارید که اقامتی راحت و لذت بخشی را برایتان رقم خواهد زد.

در همه اتاق ها و قسمت های هتل وای فای رایگان و پرسرعت برای رفاه شما تعبیه شده که نیازهای اینترنتی شما را کاملا برآورده می سازد و ضمنا از مرکز خرید کاروم آنکارا 0.4 و از سفارت امریکا آنکارا 1.4 کیلومتر فاصله دارد.

تورهتل شرایتون آنکارا

قیمت تور آنکارا هتل شرایتون

قیمت تور آنکارا به عواملی همچون مدت زمان سفر (تعداد شب اقامت)، نحوه برگزاری تور (زمینی یا هوایی)، خدمات تور (صبحانه، نهار، شام، تفریحات و...)، هتل انتخابی شما بر حسب ستاره ها و... مرتبط می باشد. شما عزیزان می توانید از تخفیف های ویژه تورهای لحظه آخری آنکارا برای داشتن سفری مقرون به صرفه و خاطره انگیز استفاده کنید.

همچنین استفاده از تورهای زمینی ممکن است که از نظر قیمتی برای شما ارزان تر تمام شود، ولی می بایستی زمان مسیر و راحتی خود را در سفر هم در نظر بگیرید.

در آخر این امکان را دارید که برای اطلاع از نرخ تور آنکارا هتل شرایتون و رزرو تور مورد نظر در هر ساعت از شبانه روز به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور مسافرتی آنکارا را خریداری کنید.

قیمت تورهتل شرایتون آنکارا

قیمت اتاق های هتل شرایتون آنکارا

در ابتدا لازم است بدانید که اتاق های هتل شرایتون بسیار لوکس، مدرن و راحت دیزاین شده اند و تمام اتاق ها دارای تلویزیون پلاسما هستند. ضمنا این هتل دارای اتاق های استاندارد، سوپریور و سوئیت های لوکس بوده که می توانید برای اقامت خود انتخابشان کنید.

همچنین هر اتاق مجهز به یک تلویزیون پلاسما با دسترسی به کانال‌ های ماهواره ‌ای، حمامی با امکانات و لوازم آرایشی - بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع فوق العاده و... است.

همچنین امکانات و خدمات اتاق ‌های این هتل در وضعیت بسیار مناسب و عالی قرار دارد و در حد بهترین پنج ستاره ‌های پایتخت ترکیه می باشد. ضمنا از برخی اتاق ‌ها، چشم‌ انداز شگفت انگیزی به کاخ بسیار بزرگ کاواکلیدر آنکارا خواهید داشت.

قیمت اتاق های شرایتون آنکارا

در ادامه برای اطلاع از قیمت تور آنکارا هتل شرایتون مهم است بدانید که نرخ یک شب اتاق هتل شرایتون دو تخته برای دو نفر 199 دلار برابر با 4,670,530 تومان شروع می شود که این قیمت براساس میانگین اتاق های استاندارد گردآوری شده است.

در ادامه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل شرایتون آنکارا با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امانات خدمات هتل شرایتون

آفر تور آنکارا هتل شرایتون

تور ارزان آنکارا یا آفر ویژه تور آنکارا هتل شرایتون گزینه های هیجان انگیزی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی آنکارا در اصطلاح به تورهایی اطلاق شده که شامل تخفیف های ویژه از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر آنکارا بشوند و ضمنا زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورها دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر بگوییم به این صورت است که تور مسافرتی آنکارا درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

آنکارا هتل شرایتون از شهرستان ها

در نهایت پیشنهاد نامی گشت این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور آنکارا و یا خرید تور لحظه آخری آنکارا لازم است که همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این مقصد و اقامت در این هتل را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای مسافرتی این مقصد مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور آنکارا هتل شرایتون و سایر مقاصد و هتل های این شهر مطلع شوید. خوشبختانه برای خرید تمام تورهای ترکیه امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از نامی گشت خریداری نمایید.

خدمات لابی هتل شرایتون

تور آنکارا هتل شرایتون از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنکارا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است. خوشبختانه در خصوص تور آنکارا هتل شرایتون از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.
همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد آنکارا علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنکارا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنکارا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پروازهای در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنکارا هتل شرایتون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه