loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 545
يکشنبه 30 خرداد 1400 زمان : 16:15

بی شک تور مشهد هتل جواد بهترین گزینه برای سفر به مشهد مقدس می باشد. در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را درباره این هتل محبوب در اختیارتان قرار دهیم تا با دید بهتری در مورد رزرو آن تصمیم گیری نمایید.

هتل جواد در دسته هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد و در نبش خیابان امام رضا سوم قرار گرفته است و اینکه هتل جواد از جمله هتل های تازه تاسیس مشهد بشمار می رود که در سال 1391 ساخته شده است و فاصله کمی هم تا حرم مطهر امام رضا دارد.

همین موضوع نزدیکی به حرم باعث شده تا مسافران زیادی تمایل داشته باشند تا در هتل جواد اقامت کنند. در ضمن موقعیت مکانی هتل جواد به گونه می باشد که زائر محترم دسترسی خوبی به تمامی نقاط مورد نظر خود بخصوص جاذبه های مشهد دارد .

در ادامه هتل جواد به مراکز خرید و مجتمع های تفریحی و گردشگری مشهد نیز نزدیک بوده بطوریکه فاصله هتل جواد مشهد تا راه آهن، فرودگاه و ترمینال های اتوبوس کمتر از 20 دقیقه می باشد.

به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد مسافران به راحتی می توانند به مکان های توریستی این شهر بروند که تعدادشان هم کم نیست و از تفریح در این مکان ها نیز کلی لذت ببرند از جمله این مکان ها می توان به آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادر شاه افشار، مسجد گوهر شاد، بنای هارونیه و خانه ملک و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد دارای 105 باب اتاق یا واحد اقامتی و معادل 250 تخت یا نفر و از امکانات داخل اتاق های هتل جواد مشهد می توان به : یخچال - تلویزیون LCD - سرویس فرنگی - خدمات روزانه خانه داری - صندوق امانات - اینترنت - حمام - دوش - چیلر - سرمایش و گرمایش مرکزی - سشوار - مینی بار - میز آرایش و... اشاره نمود.

قیمت تور مشهد هتل جواد

معمولا قیمت تور مشهد هتل جواد در اعیاد، ولادت ‌ها، شهادت‌ ها و ایام آخر هفته در گران‌ ترین حالت خود قرار می گیرد، دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان تور مشهد می‌‎ باشد. معمولا تور مسافرتی مشهد را با مناسب ترین نرخ می ‌توانید در اوایل هفته و زمان‌ های بعد از تعطیلی خریداری نمایید.

ضمنا قیمت تور مشهد براساس چند عامل مختلف تعیین میگردد؛ یکی از عواملی که در تعیین نرخ تور مشهد موثر است، خدمات هتل محل اقامت شما میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد.

عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به مشهد می ‌باشد که همانطور که اطلاع دارید تور مشهد با هواپیما، قطار و اتوبوس برگزار میگردد که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد؛ بنابراین قیمت تور مشهد دقیقا به انتخاب های شما برمیگردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال نوسانات می باشد نمی توانیم قیمت واحدی را ارائه دهیم.

اما به صورت حدودی هزینه هر شب اقامت در هتل جواد از شبی 300 هزار تومان شروع می شود و با انتخاب نوع اتاق به شبی 1میلیون و 800 هزار تومان نیز می رسد که این مقدار هزینه برای یک هتل 4 ستاره در میان دیگر هتل های مشهد نزدیک حرم با کیفیت بالا منصفانه می باشد.

قیمت تور مشهد هتل جواد

  • قیمت اتاق های هتل جواد

اگر به دنبال اقامتی ایده آل و مناسب در عین حال آرامش بخش و عرفانی در یکی از بهترین هتل های مشهد هستید، ‏هتل 4 ستاره جواد مشهد بهترین گزینه اقامتی بوده که از هتل های نزدیک حرم امام رضا بشمار می رود و جزو بهترین هتل های اقامتی این شهر در میان زائران ایرانی شناخته می شود.

در ادامه اگر مسافر تور مشهد هتل جواد هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و نرخ هتل ها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • یک تخته : 328,000 تومان
  • اتاق دوتخته کینگ : 485,000 تومان
  • اتاق دوتخته کینگ فولبرد : 820,000 تومان
  • اتاق دوتخته سوپر لوکس ملل : 850,000 تومان
  • سوئیت دونفره : 1,100,000 تومان
  • اتاق دوتخته سوپر لوکس ملل فولبرد : 1,610,000 تومانسوئیت دونفره فولبرد : 1,620,000 تومان
  • اتاق سه تخته کینگ : 650,000 تومان
  • اتاق سه تخته کینگ فولبرد : 1,170,000 تومان
  • اتاق چهارتخته (سه تخته + یک سرویس اضافه) : 785,000 تومان
  • اتاق چهار تخته فولبرد : 1,560,000 تومان

اتاق های هتل جواد

  • امکانات و خدمات هتل جواد

هتل جواد از امکانات و خدمات رفاهی و گردشگری متنوع و رضایتمندی برخوردار است. امکانات و خدمات رفاهی هتل جواد عبارتند از: آسانسور، لاندری، آنتن مرکزی، سیستم اعلان حریق، تاکسی سرویس، آنتن مرکزی، خدمات اتاق 24 ساعته، سیستم اعلان حریق، صرافی، خدمات VIP، نمازخانه، مرکز خرید برای تهیه صنایع دستی و سوغات مشهد، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، سرویس‌ های بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق سیگار، آنتن مرکزی، بیزنس سِنتر و همینطور امکانات مربوط به معلولین می باشد.

همچنین امکانات تفریحی هتل نیز مشتمل بر تور مجازی، مجموعه آبی و سالن های ورزشی، رستوران ‌های مختلف از جمله فست فود، کافی شاپ و غیره با سرو انواع غذاها و نوشیدنی های دلپذیر است که در نوع خود بی نظیرند.

در ادامه اگر شما جزو مسافرانی هستید که تور زمینی مشهد هتل جواد را انتخاب کرده اید می توانید خودروی شخصی خود را بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک، به پارکینگ هتل جواد ببرید. مهمتر اینکه پارکینگ هتل در 3 طبقه با جدیدترین سیستم ها مثل دوربین مدار بسته و شبکه کنترل ورود و خروج خودروها تجهیز شده است و از امنیت زیادی برخوردار می باشد.

این پارکینگ برای میهمانان تور هتل جواد بصورت رایگان است. اما ما پیشنهاد می کنیم قبل از رزرو هتل جواد، درخواست استفاده از پارکینگ را از طریق پشتیبان های تور مطرح نمایید تا با مشکل کمبود فضای پارکینگ مواجه نشوید، هر چند که با انتخاب تور مشهد هتل جواد، تمام این امکانات و خدمات را به صورت کامل در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

امکانات و خدمات هتل جواد

آفر تور مشهد هتل جواد

در طول سال مخصوصا فصل تابستان بیشتر آفر تور مشهد هتل جواد به شما پیشنهاد می شود، با توجه به اینکه در دیگر ایام سال مخصوص ایام پیک سفر قیمت این هتل افزایش می یابد اما برای مسافرانی که می خواهند در طول سفر به شهر مشهد اقامت در این هتل را مقرون به صرفه تر تجربه کنند یک مژده هم بدهیم.

شما می توانید با خرید آفر تور مشهد هتل جواد و یا تور لحظه آخری مشهد در برنامه ریزی های خود اقامتی ارزان و لذت بخشی در این هتل جذاب 4 ستاره تجربه کنید.

در ادامه شما گردشگران عزیز ممکن است بارها عبارت آفر تور مشهد را در سایت های گردشگری دیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور مشهد یا آفر هتل جواد مشهد درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر از سمت هتل ها یا کارگزار به شما پیشنهاد می شود، چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیزی را ارائه کنند.

در نهایت برای اطلاع از هزینه به روز تورهای مشهد، می ‌توانید به بالای همین صفحه تور مشهد نامی گشت مراجعه کنید، چرا که پکیج ‌های تور مشهد براساس ارزان و کم‌ هزینه، اکونومی و اقتصادی، لوکس خاص و براساس هتل ‌های محبوب و از شهرهای مختلف دسته بندی شده است.

آفر تور مشهد هتل جواد

تور مشهد هتل جواد از تهران و شهرستان ها

لازم به ذکر است که بیشتر تورهای مشهد بصورت هوایی برگزار می شود چرا که طرفداران زیادی از سراسر کشور به خود اختصاص داده است، بنابراین قیمت بلیط هواپیما مشهد، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد.

از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما مشهد باشید! ضمنا فراموش نکنید همیشه ارزانترین تور مشهد هتل جواد از تهران و شهرستان ها لزوما و همیشه مناسب ترین تور مسافرتی برای سفر شما نیست.

بنابراین حتما تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما مشهد را رزرو و خریداری نمایید.

متنوع ترین شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به شهر مقدس مشهد پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی مطرح همچون: ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در خصوص تورهای هوایی مشهد باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز مشهد در روزهای آخر هفته خواهد شد.

در ادامه تور مشهد هتل جواد از تهران و شهرهای مهم ایران هم برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید با بخش پشتیبانی نامی گشت جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

منبع : تور مشهد هتل جواد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه