loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 301
شنبه 29 خرداد 1400 زمان : 15:38

تور کیش هتل لیلیوم با معماری کلاسیک و منحصر بفردش و همچنین ارائه بهترین خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل در قالب یک برج 8 طبقه در سال 1396 احداث شد و موقعیت هتل به این شکل است که درست در ضلع شرقی مشرف به دریا و ضلع غربی مشرف به پارک بزرگ شهرقرارگرفته

تور کیش هتل لیلیوم با معماری کلاسیک و منحصر بفردش و همچنین ارائه بهترین خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل در قالب یک برج 8 طبقه در سال 1396 احداث شد و موقعیت هتل به این شکل است که درست در ضلع شرقی مشرف به دریا و ضلع غربی مشرف به پارک بزرگ شهر قرار گرفته است.

این هتل جزو معدود هتل های هوشمند جزیره کیش بشمار می رود و با پوشش سراسری و یکپارچه اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاق های هتل سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به شما گردشگران محترم دارد تا اقامتی راحت و آرامش بخشی را تجربه کنید.

 تور کیش هتل لیلیوم

همچنین موقعیت مکانی هتل در بلوار رودکی باعث شده تا دسترسی راحتی به مراکز خرید جزیره از جمله سارینا 2، پردیس 1 و 2 و پانیذ و همچنین ساحل نیلگون خلیج فارس داشته باشید.

همچنین هتل لیلیوم کیش با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی دلنشین و به یادماندنی، اقامتی سرشار از آرامش را برای شما میهمانان تعبیه کرده است. خوب مجموع این موارد گفته شده در کنار یکدیگر مسافران را به رزرو تور کیش هتل لیلیوم کیش ترغیب می کند. توجه داشته باشید

قبل از رزرو اتاق مورد نظرتان مهم است اطلاعات کلی از اتاق های این هتل داشته باشید که این اطلاعات به شرح زیر است:

  • اتاق های استاندارد با متراژ حدود 25 مترمربع
  • سوئیت یک خوابه با متراژ حدودی 93 مترمربع
  • سوئیت دو خوابه با متراژ 122 مترمربع
  • جونیور سوئیت یک خوابه با متراژ 62 مترمربع
  • جونیور سوئیت دو خوابه با متراژ 62 مترمربع
  • سوئیت رویال با متراژ 128 مترمربع
  • اتاق های دبل با متراژ 37 مترمربع
  • اتاق های تویین با متراژ 37 مترمربع
  • اتاق های دبل و تویین رو به دریا با متراژ 37 مترمربع


نکته : هزینه اقامت در این اتاق ها بین 280 الی 930 هزار تومان است و هزینه نفر اضافه هم 155 هزار تومان می باشد.

اتاق های هتل لیلیوم

قیمت تور کیش هتل لیلیوم

در ابتدا مهم است بدانید که در حالت کلی عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود. همچنین قیمت تور کیش هتل لیلیوم بسته به خدمات تور کیش و مدت اقامتتان، کاملا متفاوت می باشد و شما مسافران عزیز می توانید بهترین قیمت هتل های کیش، تور لحظه آخری کیش و تور ارزان کیش را بصورت روزانه از سایت نامی گشت تهیه نمایید.

قیمت  تور کیش هتل لیلیوم

  • قیمت اتاق های هتل لیلیوم کیش

اتاق ‌های هتل لیلیوم کیش بسیار متنوع و چشمنوار هستند؛ شما علاقه مندان به این هتل می ‌توانید اتاقتان را رو به دریای زیبای خلیج فارس با قیمت بالاتر انتخاب کنید و یا با قیمتی پایین ‌تر، اتاق هایی که مشرف به جزیره یا محوطه هتل هستند، برگزینید.

در ادامه قصد داریم قیمت اتاق های هتل لیلیوم کیش را به شما ارائه کنیم تا با دید بهترین نسبت به رزرو اتاق مورد نظرتان اقدام نمایید؛ اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • اتاق 2 تخته (جزیره) : 610,000 تومان
  • اتاق سه تخته (جزیره) : 810,000 تومان
  • اتاق سه تخته (VIP) : 1,010,000 تومان
  • اتاق چهار تخته : 1,010,000 تومان
  • اتاق چهار تخته (VIP) : 1,510,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه دو نفره : 1,510,000 تومان

اتاق های هتل لیلیوم

  • امکانات و خدمات هتل لیلیوم

این هتل امکانات و خدمات گوناگون و بی نظیری را بشما ارائه می دهد که همین موضوع باعث شده است تا توجه گردشگران تور کیش هتل لیلیوم به آن جلب شود؛ از امکانات عالی این مجموعه اقامتی می توان به: لابی، پذیرش شبانه روزی، آمفی تئاتر، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، پارکینگ سرباز، پارکینگ سرپوشیده، سالن کنفرانس مجهز، کافی شاپ، فست فود، رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات تور، گالری طلا و ساعت، آژانس هواپیمایی، سیستم های صوتی پیشرفته، اجاره خودرو و انبار چمدان و... اشاره نمود. همچنین خدماتی که ارائه می شود باعث میشود که مسافران امکان انجام دادن کارهای ضروری و لازم را در داخل هتل داشته باشند و دغدغه ای پیرامون آن ها را نداشته باشند.

آفر تور کیش هتل لیلیوم

آفر تور کیش هتل تعطیلات بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به مسافران و علاقه مندان این مقصد ارائه می شود، مثلا درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر کیش که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل تصمیم میگیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور کیش پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور کیش هتل تعطیلات هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل شایگان است.

در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد. ضمنا برای خرید تور کیش هتل تعطیلات ارزان شما می توانید رزرو اینترنتی این تور را با قیمت مناسب به صورت لحظه آخری خریداری نمایید.

این تورها تنها چند ساعت قبل از پرواز ارائه و پیشنهاد می شوند و برای استفاده از آن باید همان موقع و چمدان به دست راهی سفر شوید.

آفر تور کیش هتل لیلیوم

تور کیش هتل لیلیوم از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای کیش از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی معتبری همچون ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در خصوص تورهای هوایی کیش باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به کیش انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز کیش در روزهای آخر هفته خواهد شد.

اما اگر اول هفته به جزیره سفر کنید، حدود 30% در هزینه ‌های سفر صرفه‌ جویی میکنید.

در آخر روزانه چندین پرواز از اغلب فرودگاه‌ های بزرگ کشور به کیش انجام می گیرد و از جمله شهرهایی که به مقصد کیش پرواز دارند می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور کیش هتل لیلیوم از اصفهان

تور کیش از اصفهان نیز یکی از تورهای محبوب در میان مردم اصفهان بشمار می رود که به همین دلیل روزانه بیش از 4 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد کیش انجام می شود. اما پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال لحظه آخری شدن تور کیش از اصفهان را پایین می ‌آورد.

  • تور کیش هتل لیلیوم از مشهد

فرودگاه شهید هاشمی ‌نژاد مشهد بعد از تهران، بیشترین تعداد پرواز را به مقصد جزیره کیش به خود اختصاص داده است؛ به طوری که روزانه بالغ ‌بر 20 پرواز این فرودگاه را به مقصد فرودگاه کیش ترک می ‌کنند.

همچنین بالا بودن تعداد پروازهای کیش از مشهد، این امکان را به وجود می ‌آورد که بتوانید تور کیش لحظه آخری از مشهد با پرواز چارتری ارزان رزرو نمایید

منبع : تور کیش هتل لیلیوم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه