loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 313
چهارشنبه 26 خرداد 1400 زمان : 11:18

تور کیش هتل کوروش، یکی از تورهای لوکس به جزیره کیش می باشد که در واقع این هتل یک هتل 5 ستاره و نوساز است که در سال 1397 افتتاح گردید و خیلی زود جای خود را در بین هتل‌ های شناخته شده و محبوب کیش باز کرد.

جالب است بدانید که به هتل 5 ستاره کوروش لقب " هتل سبز ایران " را داده ‌اند، چرا که بخشی از نیاز‌های خود را از طریق انرژی پاک خورشیدی تأمین می ‌سازد.

در ضمن ساختمان هتل کوروش کیش به صورت یک برج با 16 طبقه با 198 اتاق و سوییت با امکانات مدرن آماده میزبانی از مسافرین عزیز است. موقعیت مکانی هتل 5 ستاره کوروش کیش امکان دسترسی راحت به ساحل خلیج همیشه فارس را برای گردشگران امکان پذیر کرده است.

به علاوه اگر قصد داشته باشید که از هتل به هر مکان تفریحی و گردشگری کیش بروید؛ کمتر از نیم ساعت زمان نیاز دارید. برای مثال کشتی یونانی فقط 20 دقیقه از هتل دور است، تا شهر زیر زمینی کاریز 15 دقیقه فاصله دارید یا پارک دلفین ها و ساحل مرجان هم 12 دقیقه ای بیشتر با شما اختلاف زمانی ندارند.

اگر هم خرید کردن جزو برنامه شماست، بهتر است بدانید که مراکز خرید مهمی مثل پردیس 1 و 2 فاصله کمی با هتل شما قرار گرفته اند و بی شک این دسترسی خوب، یکی از مزیت های رزرو هتل کوروش کیش به حساب می آید.

 تور کیش هتل کوروش

در خصوص اتاق‌ های هتل کوروش باید بگوییم که به ‌دلیل تازه ‌ساز بودن این هتل بسیار جذاب و مجهز به سیستم تهویه هوا با چیدمان مدرن و عالی می ‌باشند. همچنین خدمات خانه‌ داری اتاق در تور کیش هتل کوروش، قطعا نظر شما گردشگران را به خود جلب میکند.

اتاق‌های هتل کوروش بر اساس ظرفیت و نوع خدمات، به انواع زیر تقسیم بندی می ‌شوند:

  • دبل (استاندارد / رو به دریا)
  • تریپل (استاندارد / رو به دریا)
  • سوئیت یک خواب 2 نفره رو به جزیره
  • سوئیت 2 خوابه (رو به جزیره / رو به دریا)

همچنین برای راحتی میهمانان تمام اتاق‌ ها به امکاناتی نظیر IP TV، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق و اینترنت در اتاق مجهز هستند.

در آخر توجه داشته باشید قبل از رزرو اتاق در هتل کوروش حتما با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس بگیرید و از آنها در خصوص انتخاب اتاق در هتل کوروش کیش راهنمایی بگیرید.

قیمت تور کیش هتل کوروش

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

در ادامه قیمت تور کیش هتل کوروش بسته به خدمات تور کیش و مدت اقامت شما کاملا متفاوت محاسبه میشود که شما عزیزان می توانید بهترین قیمت هتل کوروش کیش، تور لحظه آخری کیش و تور ارزان کیش را بصورت روزانه از سایت نامی گشت خریداری نمایید.

در ضمن قیمت تور کیش هتل کوروش برای اتاق 2 تخته برای یک پکیج، مبلغ 1.710.000 تومان می باشد. مهمتر اینکه به دلیل نوسانات قیمتی پیشنهاد می کنیم روزانه به بخش رزرواسیون نامی گشت مراجعه کنید تا از قیمت های واقعی هتل ها و پروازهای کیش مطلع شوید.

در آخر به هنگام رزرو تور کیش هتل کوروش به آن توجه داشته باشید نوع اتاق، کلاس پروازی، مدت تور و... است که بر قیمت تور کیش شما تاثیر گذار می گذارد و به طور مثال هزینه هر یک از اتاق ‌ها و سوئیت ‌های هتل کوروش با توجه به ظرفیت، بهره ‌مندی از چشم انداز رو به دریا، نوع خدمات و امکانات ارائه شده می ‌تواند متفاوت باشد که در آخر برای مشاهده آخرین قیمت تور کیش این هتل می توانید در صفحه اصلی سایت نامی گشت بروید.

قیمت  تور کیش هتل کرورش

  • قیمت اتاق های هتل کوروش

اتاق ‌های هتل کوروش بسیار متفاوت و مدرن هستند؛ شما علاقه مندان می ‌توانید اتاقتان را رو به دریای زیبای خلیج فارس انتخاب کنید و یا با قیمتی پایین ‌تر، اتاق هایی که مشرف به جزیره و فضای سبز محوطه هتل هستند، برگزینید.

در ادامه قصد داریم قیمت اتاق های هتل کوروش را به شما ارائه کنیم تا با دید بهترین نسبت به رزرو اتاق مورد نظرتان اقدام نمایید.

  • دو تخته استاندارد، ظرفیت اتاق 2 نفر : 9,000,000 ریال
  • دوتخته رو به دریا، ظرفیت اتاق 2 نفر : 1,100,000 ریال
  • سه تخته رو به دریا، ظرفیت اتاق 3 نفر : 1,200,000 ریال
  • سه تخته استاندارد، ظرفیت اتاق 3 نفر : 1,200,000 ریال
  • سوئیت رویال یک خوابه رو به جزیره (دو نفره) : 1,700,000 تومان
  • سوئیت رویال دو خوابه (رو به جزیره 4 نفره) : 2,500,000 تومان
  • سوئیت رویال دو خوابه ( رو به دریا 4 نفره) :

اتاق های هتل کوروش

  • امکانات و خدمات هتل کوروش

کوروش از مجلل ترین هتل های کیش است که دارای 16 طبقه و 198 اتاق و سوئیت با امکانات مختلفی است و از امکانات این هتل می توان به: استخر، سونا، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن همایش، اتاق چمدان، لاندری، جکوزی، کرایه اتومبیل، پارکینگ، فروشگاه، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی، فضای سبز، آسانسور، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود.

همچنین این هتل کیش خدمات منحصر به فرد و فوق العاده ای نیز دارد که شامل: نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، خدمات ویژه برای معلولین، مسلط بودن پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی، میز گردشگری جهت گشت جزیره و تفریحات متنوع دیگر می باشد.

همچنین هتل کوروش دارای یک سالن بدنسازی مدرن است و این سالن با دستگاه‌ های به روز دنیا مجهز شده و مربیان حرفه ‌ای هتل کوروش در سالن بدنسازی به طور همه روزه آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز هستند.

در کنار این سالن بدنسازی استخر بزرگ هتل کوروش میباشد که با صدای دلنشین موسیقی که در فضای آن پخش می‌ شود، حس وسوسه انگیزی برای یک شنای نیم روزی را بشما میدهد.

ضمنا وجود امکانات متنوعی همچون سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و … در فضای استخر جذابیت این هتل را چند برابر کرده و شما در این هتل این امکان را دارید که پس از استفاده از امکانات فضای استخر با گذر از یک راه رو وارد سالن ماساژ شوید تا ماساژور‌های حرفه ‌ای هتل کوروش با استفاده از متدها و روش ‌های روز دنیا، بدن شما را آنگونه که نیاز دارد ماساژ دهند.

ماساژ تایلندی، ماساژ شمع و ماساژ سنگ ‌داغ چند نمونه ساده از ماساژ‌هایی است که در هتل کوروش به شما ارائه خواهد شد.

امکانات و خدمات هتل کوروش

افر تور کیش هتل کوروش

شاید بارها عبارت آفر تور کیش هتل کوروش را در سایت های گردشگری دیده یا شنیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور کیش یا آفر هتل کوروش کیش درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر به شما عزیزان پیشنهاد می شود، چرا که در این بازه زمانی ها مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیز و مناسبی را ارائه کنند.

موضوع بعدی که قابل تامل است این بوده که اتاق های هتل کوروش در بعضی مواقع توسط کارگزار یا آژانس هواپیمایی های معتبر گارانتی می شود، معنی گارانتی در حقیقت همان پیش خرید تعدادی اتاق در یک هتل است.

به این صورت که شخص یا آژانس مسافرتی گارانتی کننده از مدتی قبل مثلا یک ماه قبل طی قراردادی، تعدادی از اتاق های هتل را به مدت مشخص و در تاریخی خاص پیش خرید میکنند و هزینه های آن را پرداخت می کنند و بعد از آن، این اتاق ها از نظر هتل فروخته شده بشمار رفته و مسئولیت پرکردن آن برعهده شخص یا آژانس گارانتی کننده می باشد.

در این حالت عملا قیمت گذاری این اتاقها هم برعهده شخص گارانتی کننده خواهد بود چون طبق قرارداد، باید مبلغ مشخصی را بابت اتاق های خریداری شده به هتل پرداخت نماید؛ با این اوصاف کارگزار یا آژانس میتواند بنا به دلایل مختلف آفرهای ویژه ای به مسافرانش ارائه کند که این تخفیف ها میتواند سفری منحصر به فرد در عین حال مقرون به صرفه ای برای شما باشد.

آفر  تور کیش هتل کوروش

تور کیش هتل کوروش از تهران و شهرستان

لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع مبدا تور کیش از تهران است ولی امکان تغییر مبدا به تمام شهرهای کشور هم در صورت درخواست مسافران وجود دارد. برای تهیه بلیط پرواز کیش ابتدا لازم است که تاریخ سفرتان را مشخص نمایید و مناسب ترین پرواز را در روز مورد نظر از 1 یا 2 روز قبل رزرو نمایید.

پروازهای کیش از مبدا تهران بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی انجامد، بنابراین اگر از قبل اتاق مورد نظر در هتل کوروش را رزرو کرده اید و برای مدت زمان اقامت خود تصمیم گیری کرده اید.

می توانید بلیط پرواز کیش را برای ساعات پایانی روز یا هر زمان دلخواه دیگر رزرو نمایید. در حال حاضر فروش بلیط هواپیما تور کیش هتل کوروش از تهران و شهرستان ها، توسط شرکت های هواپیمایی معتبری همچون ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج صورت می پذیرد.

اما محبوب ترین این پروازها، تور کیش هتل کوروش با پرواز ماهان و زاگرس انجام می پذیرد و اینکه بیشتر ایرلاین های داخلی بلیط ارزان کیش دارند اما ارزانترین ایرلاین پرواز تهران کیش، متعلق به هواپیمایی کیش ایر می باشد. در بخش زیر تصمیم داریم در خصوص تور کیش هتل کوروش از شهرهای مختلف ایران اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدهیم.

  • تور کیش هتل کوروش از مشهد

تور کیش از مشهد، به دلیل استقبال شهروندان مشهدی، همواره یکی از تورهای پرطرفدار و محبوب داخلی بشمار می رود. سالانه میلیون‌ ها نفر از هموطنان عزیزمان راهی جزیره کیش می شوند که بسیاری از آنان ساکنین شهر مقدس مشهد هستند.

برای سفر به کیش از مشهد، راه‌ های زیادی پیش روی شما وجود دارد که با توجه به شرایط و زمان سفر و به دلخواه خودتان این امکان را دارید که هر کدام را که بخواهید انتخاب نمایید.

برای مثال انتخاب شما تور کیش از مشهد زمینی؛ ارزان اما طولانی! یا تور هوایی کیش از مشهد مقدس که در واقع این انتخاب یعنی اینکه برای وقت خود هزینه می کنید! انتخاب با شماست.

در تور کیش هتل کوروش از مشهد، شما با پرداخت مبلغی بیشتر و با یک پرواز مستقیم حدودا دو ساعته (ساعت پرواز با توجه به شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر است)، خود را از مشهد به جزیره کیش می رسانید.

  • تور کیش هتل کوروش از اصفهان

یکی از تورهای پرطرفدار در بین شهروندان اصفهانی، تور کیش هتل کوروش از اصفهان است. اگرچه مبدا اکثر تورهای کیش از شهر تهران می باشد اما از شهرهای مهم و بزرگ کشور هم امکان برگزاری تور کیش وجود دارد و اینکه تور کیش از اصفهان برگزار شده توسط آژانس مسافرتی نامی شگت، از نظر خدمات هیچ تفاوتی با تور کیش از مبدا تهران ندارد.

همچنین به دلیل فاصله زیاد جزیره کیش از مرکز کشور، بهترین راه برای سفر به این جزیره، خرید تور هوایی کیش می باشد و اما برخلاف باور بسیاری از افراد، تور کیش به صورت زمینی با قطار هم از مبدا برخی شهرهای کشور از جمله اصفهان برگزار می‌ شود که خیلی محبوبیت ندارد.

همچنین در تور هوایی کیش از اصفهان باید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بروید و با پرواز مستقیم اصفهان به کیش، خود را به جزیره کیش برسانید. پرواز اصفهان به کیش هر روز صبح‌ فرودگاه بین ‌المللی اصفهان را ترک میکند و حدود یک ساعت به طول می‌انجامد؛ البته فقط شرکت‌ های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا در این مسیر پرواز دارند.

منبع : تور کیش هتل کوروش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه