loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 159
سه شنبه 25 خرداد 1400 زمان : 18:23

سفر با تور شیراز در اصل سفر به مهد فرهنگ و ادب کشورمان است. در خصوص سفر به این شهر شاید صدها سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد، مثلا پکیج کامل تور شیراز را از کجا بگیریم؟ با چه روشی به شیراز برویم؟ کدامیک از هتل ‌های شیراز برای اقامت مناسب است؟ خدمات و شرایط تورهای شیراز چگونه است؟ قیمت تور شیراز چگونه تعیین می شود؟ یا سوالات دیگر که قصد داریم در ادامه این مطلب به تک تک سوالات شما پاسخ بدهیم، پس با دقت با ما همراه باشید.

همچنین در خصوص خرید پکیج تور شیراز باید بدانید که نرخ قیمت ‌دهی تورهای شیراز به صورت حدودی می باشد و در روزهای مختلف خصوصا تعطیلات ایام سال 50 درصد افزایش قیمت را شاهد هستیم و در نتیجه با این تفاوت قیمتی چشمگیر اگر حداقل یک ماه قبل از شروع تعطیلات تور مسافرتی شیراز خود را را خریداری کنید، بی شک بهترین تصمیم را گرفته اید که خیلی به نفعتان تمام خواهد شد.

 تور شیراز

در آخر تورهای شیراز به روش های گوناگونی از شهرهای مختلف کشورمان برگزار می شود و شما گردشگران عزیز می توانید با استفاده از اتوبوس، قطار و هواپیما راهی این شهر زیبا شوید که مسلما در قیمت تور مسافرتی شما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

در آخر آژانس نامی گشت این امکان را به شما می دهد که خودتان برای سفرتان به شیراز تور طراحی کنید و شما مسافران در سیستم رزرواسیون آنلاین نامی گشت می توانند بنابر سلیقه خود اقدام به انتخاب تغییر پرواز، گشت شهری، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی و... نمایید.

نقشه گردشگری شیراز

نقشه گردشگری شیراز

تور شیراز هوایی

اگر حوصله مسیرهای طولانی را ندارید و زود رسیدن را به ماجراجویی‌ ها و جذابیت طول مسیر راه با اتوبوس یا قطار را ترجیح می ‌دهید، هواپیما برای شما بهترین گزینه می باشد. ضمنا در تور هوایی شیراز، فاصله زمانی پرواز تهران – شیراز کمتر از 1 ساعت و نیم است که با احتساب تشریفات فرودگاهی این زمان به دو و نیم تا سه ساعت هم در بعضی زمان ها قابل تغییر است.

همچنین فرودگاه شیراز با نام فرودگاه شهید دستغیب نیز 20 تا 25 دقیقه‌ از مرکز شهر شیراز فاصله داشته و در خصوص پروازهای شیراز بدانید که روزانه 40 الی 50 پرواز از فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهید دستغیب شیراز و توسط شرکت ‌های هواپیمایی ایرانی همچون کیش ایر، معراج، ایران ایر، زاگرس، کاسپین، آتا، قشم ایر، ایران ایرتور، آسمان، تابان ایر، ماهان، ساها و سپهران و... انجام می‌ گیرد.

قیمت بلیط پروازهای تهران به شیراز بسته به مدل هواپیما، کلاس پروازی، ساعت پرواز و شرکت هواپیمایی متفاوت می باشد و این تنوع باعث میشود که شما قدرت انتخاب بالاتری برای خرید بلیط هواپیمایی داشته باشید. ضمنا ساعت پروازهای شیراز در طول هفته متغییر است و تور شیراز از تهران، از ساری، از رشت و از مشهد هم برگزار می شود.

 تور شیراز هوایی

تورهای شیراز هوایی هم بصورت ارزان و هم لحظه آخری توسط آژانس های مسافرتی به شما ارائه میشوند و مقصود از تور شیراز هوایی ارزان، نادیده گرفتن کیفیت آن نیست و اگر شرایط زندگی و کار شما به نحوی بوده که اختیار تعیین زمان سفر با خود شماست این امکان را دارید که مشمول خرید تور شیراز هوایی لحظه آخری شوید؛ البته باید مراقب تبلیغات برخی از آژانس ‌های مسافرتی باشید و زیر بار هر ارزانی نروید و خاطره خوش سفرتان را خراب نکنید.

تور شیراز زمینی

تور زمینی شیراز که معروف است به تور شیراز با قطار یا اتوبوس طرفداران خاص خودش را دارد و مسافران در این حالت با قطار و یا اتوبوس شیراز vip راهی سفر می شوند و مسافرت با قطار مناسب کسانی است که میخواهند راحت تر باشند و حال و هوای با صفای قطار را به اتوبوس ترجیح می دهند و در اصل به ترجیح میدهند نظاره گر مناظر بین راه در طول مسیر باشند .

از آن طرف تور شیراز با اتوبوس هم مناسب کسانی است که می خواهند هزینه پایین تری را پرداخت کنند که انتخاب هر کدام از دو راه بر اساس سلیقه شما تعیین می شود که مطابق با خواسته و بودجه در نظر گرفته شما از سمت آژانس اجرایی می شود.

در ادامه لازم به ذکر است که بهترین زمان خرید تور شیراز لحظه آخری زمینی یا تور شیراز ارزان زمینی به این صورت است که شما مسافران عزیز می توانید در زمان هایی همچون مهرماه و شروع سال تحصیلی، دی ماه و خرداد به خاطر امتحانات، درست بعد از تعطیلات نوروزی و در آخر اوایل هفته نیز می توانید از تورهای ارزان و لحظه آخری شیراز نهایت استفاده را ببرید.

تورشیراز زمینی

  • تور شیراز با اتوبوس

معمولا تورهایی که با اتوبوس یا اصطلاحا تورهای زمینی اجرا می شوند در اکثر مواقع ارزان و مقرون به صرفه هستند و چون قیمت بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه ارزان تر است و در طول سال خیلی به ندرت تغییر قیمت خواهد داشت. در آخر مهم است بدانید که اگر با اتوبوس های vip جهت سفر به شیراز استفاده میکنید.

طول مسیر بستگی به زمان سفر شما و ترافیک جاده ای دارد که ممکن است حدود 13 الی 16 ساعت باشد و برای رزرو تور شیراز با اتوبوس در ایام عادی یا ایام تعطیلات سال همراه با کامل ترین خدمات و ارزان ترین قیمت با ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید، چرا که تخفیفات ویژه ای برای شما داریم.

  • تور شیراز با قطار

خیلی ‌از مسافران ماجراجو قطار را بخشی از جذابیت‌ های سفرشان می ‌دانند، مخصوصا کسانی که با فرزندانشان سفر می‌ کنند راحتی و آزادی بچه‌ ها و امکانات قطار برایشان مهم و بهترین گزینه سفر به شیراز است. تقریبا می ‌توان گفت قطارهای مناسب و عالی در مسیر تهران به شیراز فعالیت می ‌کنند که شما برای سفر می توانید قطارهای 4 تخته نورالرضا، امید سریر و غزال که دارای مانیتورهای داخل کوپه، رستوران و همه امکانات رفاهی هستند را انتخاب نمایید.

خوبی تور شیراز با قطار این است که شما از هر شهری که ایستگاه راه‌ آهن داشته باشدف این امکان را دارید که تور قطاری شیراز را خریداری نمایید. در حال حاضر قطار شیراز، از شهرهایی مثل تهران، اصفهان، قم، کرمان، تبریز و اهواز تردد بیشتری دارد.

مهمتر اینکه در صورتی که مبدا شما شهرهای تهران، اهواز، یزد، کرمان و تبریز باشد می ‌توانید خودرو شخصیتان را هم در سفر به شیراز همراهتان ببرید.

تور شیراز زمینی

همچنین در خصوص قیمت تور شیراز با قطار باید بگوییم که نرخ تور شما بر اساس مواردی همچون نوع قطار، امکانات ارائه شده در قطار و همچنین سرویس دهی آن تعیین می گردد و هر چه خدمات و امکانات ارائه شده در قطار شیراز به شما مسافرین بیشتر باشد، قیمت بلیط قطار شیراز نیز گران ‌تر خواهد بود.

تور لوکس شیراز

تور لوکس شیراز بی شک با تورهای عادی و معمولی تفاوت ‌های قابل توجهی دارد و با تشریفات ویژه ‌ای همراه می شود. در این شکل تورها از قطارها و هواپیماهای لوکس و مدرن که به آن ‌ها VIP گفته می ‌شود و دارای امکانات رفاهی عالی هستند در پکیج تور مسافرتی شیراز استفاده می شود.

همچنین هتل‌ ها‌ در تورهای لوکس بیشتر 5 ستاره هستند و اهمیت ویژه ای هم دارند؛ در تور لوکس شیراز بهترین هتل‌ ها که دارای بهترین خدمات و امکانات هستند و در مرکز شهر قرار دارند انتخاب می ‌شوند.

برای تهیه و تدارک یک تور لوکس همه خدمات این تور بهتر است که کاملا حساب شده و بدون نقص باشد چرا که مسافرانی این نوع تورها در قبال هزینه‌ ای که پرداخت می‌ کنند توقع بهترین و عالیترین خدمات و امکانات را دارند.

اگر به دنبال سفری راحت، لوکس و به یادماندنی به شیراز هستید میتوانید جهت رزرو و یا خرید این تورها با مشاوران نامی گشت تماس بگیرید.

 تور لوکس شیراز

قیمت تور شیراز

قیمت تور شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ ها می‌ توان به مدت سفر، تعداد روزهای سفر، زمان سفر (های سیزن یا لو سیزن)، کیفیت و تعداد ستاره ‌های هتل، زمینی یا هوایی بودن و خدمات تور و... اشاره کرد. شما گردشگران اگر در هتل‌ های 2 یا 3 ستاره شیراز اقامت کنید و تورهای زمینی شیراز (تور شیراز با قطار و اتوبوس) را انتخاب کنید.

می توانید نرخ تور شیراز را به شدت پایین بیاورید و در صورت اقامت در هتل ‌های 5 ستاره و انتخاب تور شیراز هوایی، هزینه تور شیراز برای شما گران ‌تر می ‌شود. ضمنا توجه داشته باشید که قیمت تور شیراز با نهار، شام و شام و نهار متفاوت ارائه می شود و برای مشاهده لیست قیمت تور شیراز کافیست مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه اصلی نامی گشت جستجو کنید.

بنابراین آخرین قیمت تورهای شیراز بر اساس هتل ‌های موجود برای اقامت در بالای این صفحه به شما نشان داده شده است.

قیمت تور شیراز

تور شیراز از تهران و شهرستان

شیراز یکی از بزرگ ‌ترین شهرهای ایران است و همین امر موجب شده تا راه‌ های دسترسی مختلفی به آن وجود داشته باشد و ایرلاین های مختلفی از شهرهای مختلف ایران به این شهر جذاب و دیدنی پرواز دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

  • تور شیراز از تهران

تور شیراز از تهران هوایی یکی از پرتقاضاترین و محبوب ترین سفرهای داخلی می باشد که دلایل زیادی برای این حجم از تقاضا وجود دارد. اهمیت تهران از نظر سیاسی، فرهنگی و ورزشی و اقتصادی و همچنین نقش مهم شهر شیراز از نظر تاریخی و گردشگری از جمله دلایل مهم و اساسی می باشند.

انواع قیمت تور هوایی شیراز از تهران را می ‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید و همچنین در صفحه اصلی سایت می‌ توانید به راحتی و با انتخاب تور شیراز تهران با قطار یا تور شیراز از تهران زمینی و همچنین تاریخ پرواز و زمان سفر خود از نرخ تور شیراز تهران این مقصد مطلع شوید.

تورشیراز از تهران

  • تور شیراز از مشهد

تور مسافرتی شیراز از مشهد سفری با تجربه ای لذت بخش و دلنشین، برای آن دسته از گردشگرانی است که دوست دارند با خرید بلیط هواپیما یا تور شیراز با قطار به تاریخ ایران سفر کنند و در میان کوچه باغ های آن عطر بهار نارنج را با دل و جان استشمام کنند. در ضمن قبل از انتخاب بلیط، حتما به قیمت های مختلف بلیط پرواز شیراز به مشهد در روزهای مختلف، ساعات و کلاس پروازهای مختلف در هر یک از ایرلاین ها توجه داشته باشید.

در نرخ گذاری و تعیین قیمت تور شیراز از مشهد فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم شدن امکان خرید تور ارزان شیراز از مشهد محسوب میشود.

  • تور شیراز از اصفهان

تور شیراز از اصفهان سفری است که در ذهن شما به یادگار خواهد ماند. چرا که شیراز شهری است که چه از لحاظ طبیعت و چه تاریخ، معماری و فرهنگ مردمانش جزو بهترین شهرهای مقصد سفر در ایران بشمار می رود .

همچنین شما می توانید از طریق مختلفی به شیراز سفر کنید و نیز شما می توانید به صورت هوایی با هواپیما، به شکل زمینی بصورت تور شیراز از اصفهان با قطار و یا تور شیراز از اصفهان با اتوبوس راهی این شهر جذاب شوید.

تور شیراز از اصفهان

  • تور شیراز از تبریز

تور شیراز از تبریز هوایی جزو سفرهای محبوب از مبدا تبریز می باشد. شیراز یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور ماست، شهر شعر و عاشقی که شمتا را شیفته خود می کند. ضمنا شما با تهیه بلیط هواپیما شیراز و یا همراه شدن با تور شیراز تبریز با قطار درست در فصل بهار و به خصوص در ماه اردیبهشت می توانید لذت سفر به شیراز را دو چندان کنید.

  • تور شیراز از رشت

بلیط هواپیما شیراز رشت که دو روز در هفته در دسترس می باشد، بهترین و امن ترین راه برای شروع سفر به خطه سرسبز کشورمان می باشد و همچنین بعضی از مسافران به دلیل مقرون به صرفه بودن سفرشان تور زمینی شیراز از رشت را انتخاب می کنند که هم با قطار و هم اتوبوس قابل برگزاری است. انواع قیمت بلیط هواپیما شیراز به رشت را می ‌توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید، ضمنا شما می‌ توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما شیراز به رشت را انتخاب و خریداری نمایید.

  • تور شیراز از اهواز

تور گردشگری شیراز از اهواز این روزها آن‌ قدر طرفدار پیدا کرده است که در کوچه و محله ‌های قدیمی آن‌ که قدم می ‌زنید می ‌توانید طیف وسیعی از گردشگران ایرانی و توریست‌ های خارجی را به ‌وفور مشاهده کنید. قیمت تور شیراز از اهواز برای ساکنین خطه‌ جنوب مناسب است، چرا که با پکیج تور شیراز از اهواز با بهترین نرخ قیمت میتوانید سفری فوق العاده را تجربه کنید. در خصوص هزینه تور شیراز از اهواز باید این را در نظر بگیرید که همه نرخ ها به صورت آنلاین از طرف شرکت های کارگزار هتل ها و ایرلاین ها تعیین شده و در سایت نمایش داده شده است که تغییرات آنی در آنها اجتناب ناپذیر می باشد، البته نوسان ارز هم بی تاثیر نمی باشد.

  • تور شیراز از کرمانشاه

انواع قیمت تور شیراز از کرمانشاه را می ‌توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید. ضمنا در این صفحه شما می ‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما شیراز به کرمانشاه را انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است که ما در نامی گشت تضمین می ‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما و تور هوایی از کرمانشاه به شیراز را بدست شما مشتریان عزیز برسانیم.

  • تور شیراز از ساری

تور هوایی شیراز از ساری زمینه ساز سفر به یکی از برترین شهرهای گردشگری در ایران می باشد و همچنین بلیط هواپیما شیراز از ساری جزو یکی از مهم ترین دغدغه هایی میباشد که مسافران با آن در ارتباط هستند که خوشبختانه نامی گشت متنوع ترین تور از ساری به شیراز را که یکی از گردشگرپذیر ترین شهرهای ایران است را به شما ارائه می کند؛ قیمت تور شیراز از ساری به نوع ایرلاین انتخابی شما، زمان و تاریخ سفر، کلاس پروازی و.. بستگی دارد.

  • تور شیراز از کرمان

بلیط هواپیمایی تور شیراز از کرمان برای مسافرانی که قصد یک سفر رویایی را به شهر شعر و هنر دارند، قدم خوبی می باشد و برای بیشتر مسافران داشتن یک سفر ارزان خیلی کار آسوده ای نیست اما از آنجاییکه هزینه بلیط به اندازه زیادی در بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید تاثیرگذار است، بهتر است با تور از کرمان به شیراز زمینی را انتخاب نمایید.

منبع : تور شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه