loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 211
دوشنبه 17 خرداد 1400 زمان : 16:31

قیمت تور کازان براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (آتا، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ایرفلوت، قطر ایرویز و امارات) به مقصد شهر کازان و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد و شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما دارند.

تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به کازان روسیه سفر می کنید نیز می توانند قیمت ها را دستخوش تغییراتی چشمگیر کند و همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد، چرا که بعضی آژانس ها با ارائه تور ارزان و بی کیفیت تنها باعث به هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران میشوند.

تور کازان

همچنین شهر زیبای کازان از مراکز صنعتی، بازرگانی و فرهنگی در مرز اروپا و آسیا هم محسوب می شود و در اصل مهمترین شهر فرهنگی برای تاتارها است. تنوع فرهنگی و مذهبی در این شهر، باعث شده که جاذبه‌ های گردشگری بسیار متنوعی در آن وجود داشته باشد.

یکی از جذابیت ‌های این شهر برای گردشگران، فرهنگ تاتاری جالب آن است که در گوشه و کنار شهر به چشم می‌ خورد. حتی آشپزی تاتاری مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و در رستوران‌ های این شهر می ‌توانید بهترین غذاهای سنتی این منطقه را امتحان کرده و نوش جان کنید.

نقشه گردشگری کازان

نقشه گردشگری کازان

راهنمای دریافت ویزای توریستی کازان

ویزای کازان روسیه برای ایرانیان به صورت فرودگاهی صادر نمی شود و ایرانیان برای ورود به خاک کشور روسیه نیازمند دریافت ویزا روسیه از نوع توریستی، تجاری و .. هستند.

در ضمن روسیه همانند تمامی دیگر کشورهای جهان دارای نوع ویزای توریستی بوده و ویزای توریستی کازان معمول ‌ترین ویزایی است که برای افرادی که می ‌خواهند به این مقصد جذاب سفر کنند، صادر می‌ شود.

ویزای توریستی کازان فقط به قصد گردشگری و بازدید از این آن صادر شده و شما مسافران با ویزای روسیه می‌ توانید به تمام ایالت ‌های روسیه سفر کنید.

شرایط دریافت ویزای توریستی کازان به شرح زیر است:

  • ویزای توریستی فقط به قصد گردشگری صادر می ‌گردد و شما با این ویزا امکان تحصیل و یا کار در خاک این کشور را ندارید.
  • ویزا کازان به صورت توریستی به 2 شکل یکبار ورود و دوبار ورود قابل صدور است.
  • حضور فیزیکی برای تحویل مدارک به سفارت و یا کنسولگری الزامی است.
  • داشتن بیمه مسافرتی برای صدور این ویزا مورد نیاز است.
  • ویزای توریستی فقط از طریق یک آژانس مسافرتی در این کشور قابل دریافت است.
  • برای دریافت این ویزا، مدارک خود را حداقل 5 روز قبل از سفر باید تحویل سفارت دهید.

راهنمای دریافت ویزای توریستی کازان

مدارک لازم برای سفر به کازان

  • تاییدیه استاندارد از یک آژانس مسافرتی در روسیه
  • اصل گذرنامه متقاضی به همراه 7 ماه اعتبار
  • ۲ قطعه عکس 3×4 رنگی با پس زمینه سفید (عکس ارائه شده نباید با عکس پاسپورت مشابه باشد)
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل (براساس مدت زمان اقامت در کازان)
  • بیمه مسافرتی (مطابق مدت زمان اعتبار)
  • فرم تکمیل شده تعهد به بازگشت کشور محل اقامت
  • فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی متقاضی (برای هریک از متقاضیان این فرم باید جداگانه تکمیل شود)

هزینه ویزای کازان


قیمت ویزای روسیه 125 دلار است که شما مسافران می ‌توانید هم به صورت دلاری و هم به صورت ریالی این مبلغ را پرداخت نمایید. مدنظر داشته باشید در صورت ریجکت شدن ویزای روسیه، مبلغ پرداخت شده استرداد نمی گردد.

مدت اعتبار ویزای کازان + مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزا


به طور معمول مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای روسیه هفت روز کاری زمان می برد و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت جواب ویزا نیست و جواب ویزای شما به آژانس و کارگزارتان تحویل داده می ‌شود.
همچنین مدت زمان اعتبار ویزای روسیه براساس مدت اقامت شما در این کشور تعیین میگردد؛ برای مثال اگر واچر هتل، بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی شما برای 7 روز باشد، ویزای شما نیز برای 7 روز معتبر خواهد بود.

قیمت تور کازان ، نحوه تعیین قیمت تور چین چگونه است؟

قیمت تور کازان براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (آتا، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ایرفلوت، قطر ایرویز و امارات) به مقصد شهر کازان و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد و شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما دارند.

تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به کازان روسیه سفر می کنید نیز می توانند قیمت ها را دستخوش تغییراتی چشمگیر کند و همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد، چرا که بعضی آژانس ها با ارائه تور ارزان و بی کیفیت تنها باعث به هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران میشوند.

قیمت تور کازان

آفر تور کازان ، همان تور کازان ارزان قیمت است!

تور ارزان کازان یا آفر تور کازان گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری کازان در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر کازان شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور مسافرتی کازان کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد.

این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال تورهای ارزان قیمت کازان هستند.

سفری ارزان با تور لحظه آخری کازان


پیشنهاد می کنیم گول این عبارت لحظه آخری را در خصوص مقصد کازان نخورید! چرا که به ندرت در طول سال این تورها ارائه می شوند؛ تور لحظه آخری به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود .

که آژانس ‌های مسافرتی برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما علاقه مندان به سفر بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن تا حدودی پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند. می‌ توان گفت بیشتر مسافران، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه آخری کازان را برای کاهش هزینه هایشان انتخاب نمایند.

البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور لحظه آخری کازان را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور کازان لحظه آخر به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید هوشمندانه رفتار کنید.

ارزان ترین زمان سفر به کازان

روسیه به داشتن زمستان های سرد و سختش معروف است و تعجبی ندارد که مسافران زیادی در زمستان به شهرهای توریستی این کشور از جمله کازان سفر کنند.

سفر به کازان در زمستان بسیار لذت بخش است و به شما شانس این را می دهد که روسیه واقعی را در این فصل تجربه نمایید و جذابیت و فضای خاص زمستانی این کشور تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی می باشد.

زمستان در اصل ارزانترین زمان سفر به کازان و دیگر شهرهای این کشور است چرا که هتل ها و ایرلاین های داخلی-خارجی آفرهای خوبی را به مشتریانشان ارائه می کنند و شما می توانید تور ارزان قیمت کازان را تجربه کنید.

ارزان ترین زمان سفر به کازان

پرواز های کازان با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

در ابتدا باید بدانید که پرواز مستقیم و داخلی از ایران به مقصد کازان وجود ندارد؛ بنابراین بهترین کار این است که ابتدا خود را به مسکو برسانید و سپس با پروازهای داخلی یا خارجی به کازان بروید. پروازهای تهران به مقصد کازان دارای توقف هستند .

نیز تمامی پروازهای خارجی از مبدا ایران از فرودگاه امام خمینی (ره) به پرواز در‌می ‌آیند و شما برای رفتن به شهر جذاب کازان می ‌توانید از چندین ایرلاین مختلف اعم از: هواپیمایی آتا، هواپیمایی آذربایجان، هواپیمایی قطرایرویز، هواپیمایی ایروفلوت و... بلیط تهیه کنید که هرکدام دارای مزایای منحصر به فرد خودشان می ‌باشند.

ایرلاین های کازان

قیمت پرواز کازان تهران

قیمت بلیط پرواز کازان در تاریخ های مختلف متفاوت ارائه میشود، لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی های گفته شده در بالا در تاریخ های مختلف می توانید در قسمت جستجو آنلاین سایت نامی گشت، قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده نمایید و سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود نمایید.

همچنین شما این امکان را دارید که به وسیله شماره تلفن داخل سایت و یا از طریق خطوط ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد از آگاهی از قیمت بلیط کازان پرواز آتا و روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم ایرلاین های مختلف به روسیه و شهر کازان و همچنین شرایط پروازهای ایرلاین های مطرح به مقصد کازان (میزان بار مجاز و شرایط کنسل کردن و تغییر تاریخ و ویزا و ... ) اقدام به رزرو و خرید بلیط هواپیما نمایید.

مدت پرواز تهران کازان چقدر است؟


مدت پرواز تهران کازان 4 ساعت و 20 دقیقه می باشد.

فرودگاه بین المللی کازان | Kazan International Airport


فرودگاه کازان (قازان) یکی از فرودگاه‌ های بین المللی همگانی با کد یاتا KZN است که در شهر کازان یا قازان روسیه قرار گرفته است. این فرودگاه دارای یک باند فرود بتنی به طول 3,724 متر است و در ارتفاع 126 متری از طرح دریا جای گرفته است.

این فرودگاه بعنوان بزرگترین فرودگاه در تاتارستان و پانزدهمین فرودگاه شلوغ روسیه بشمار می رود. این فرودگاه بین المللی در فاصله ای که حدودا 25 کیلومتر از جنوب شرق کازان فاصله دارد.

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که فرودگاه بین المللی کازان را به عنوان بزرگ ترین فرودگاه در تاتارستان روسیه می شناسند و اگر با تور کازان تاتارستان راهی شدید پروازتان در این فرودگاه می نشیند.

فرودگاه بین المللی کازان

مشخصات فرودگاه کازان

  • نوع فرودگاه: بین ‌المللی
  • کد یاتا: KZN
  • کد ایکائو: UWKD
  • ارتفاع از سطح دریا: 126 متر
  • قطب اصلی خط هوایی: UVT Aero
  • فاصله هوایی تا تهران: حدودا 2230 کیلومتر معادل 7 ساعت

قیمت تور کازان هوایی

قیمت تور کازان به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • زمان سفر به کازان روسیه
  • بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت به کازان
  • نرخ ارز
  • فصل مورد نظر برای سفر به کازان ( شلوغ یا خلوت )
  • پرواز چارتر یا سیستم
  • ایرلاین مورد نظر برای پرواز به کازان
  • شهر مورد نظر برای پرواز از آنجا به کازان
  • بلیط بزرگسال – کودک یا نوزاد
  • کلاس پروازی انتخابی شما و ...

توجه داشته باشید به دلایل وجود موارد مهم و زیادی که وجود دارد، امکان بیان قیمت دقیق برای تورهای مسافرتی کازان به هیچ وجه وجود ندارد و یکی از بهترین روش ها برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما به کازان یا انواع تورهای هوایی به این مقصد پیشنهاد ما تماس با آژانس نامی گشت و یا جستجو آنلاین در سایت در تاریخ های مختلف و ایرلاین های گوناگون و مقایسه قیمت های آنها میباشد.

تور کازان از چه شهرهایی انجام می شود؟

در حال حاضر تنها امکان پرواز از تهران با پروازهای مستقیم به کازان وجود دارد و از سایر شهرهای ایران پرواز مستقیم به کازان وجود ندارد.

حمل و نقل عمومی در کازان

کازان یکی از شهرهای بزرگ روسیه میباشد و سیستم حمل و نقل گسترده و مدرن و در حال پیشرفتی دارد. عموم شهروندان کازان و همچنین گردشگرانی که با تور کازن به این شهر سفر میکنند، می ‌توانند از مترو، اتوبوس، تراموا، اتوبوس برقی، تاکسی و … برای تردد در سطح شهر کازان استفاده کنند.

این شهر علاوه بر این دارای یک فرودگاه بین ‌المللی به نام فرودگاه کازان و دو فرودگاه دیگر به نام ‌های فرودگاه شماره‌ دو کازان و فرودگاه کازان بوریسوگلبسکویه، قطار بین شهری و مسیرهای آبی زیادی است که امکان سفرهای برون شهری بین کازان و سایر شهرهای روسیه از جمله مسکو و... را برای شما براحتی فراهم می ‌سازند.

البته وسایل نقلیه‌ مناسب و کافی در مسیر فرودگاه، ایستگاه‌ های قطار و… در این شهر نیز در طراحی سیستم حمل و نقل عمومی کازن در نظر گرفته شده ‌اند.

منبع : تور کازان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه