loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 228
پنجشنبه 21 مرداد 1400 زمان : 13:07

آوازه‌ شهر زیبای دبی به دلیل مدرن بودن و داشتن امکانات تفریحی شگفت انگیزی که دارد در سراسر دنیا پیچیده است. شهری که بلندترین سازه‌ های دست بشر با آخرین تکنولوژی روز جهان را در معرض دید همگان قرار داده است.

اگر عاشق قدم زدن کنار دریا و لذت بردن از آفتاب هستید یا قصد دارید رانندگی در تپه ‌های صحرا را تجربه نمایید یا حتی گشت و گذار در لوکس ‌ترین فروشگاه‌ های دنیا شما غرق لذت و شادی می کند، فقط و فقط تور دبی پاییز 1400 را برای سفرتان انتخاب کنید، چرا که این مقصد بی شک شهری منحصر به فرد و رویایی است که همیشه سورپرایزی ویژه برای میهمانان خود دارد.

خوب دبی یکی از گرانترین مقاصد گردشگری جهان شناخته می شود و سفر این مقصد علی رقم تمام زیبایی ها و شگفتی هایی که به شما هدیه می دهد، اگر نتوانید هزینه هایتان را مدیریت کنید، بسیار برای شما گران تمام خواهد شد.

آنچه در تور پاییز دبی بسیار حائز اهمیت است به کارگیری روش هایی برای مدیریت هزینه هایتان است تا سفری به یاد ماندنی تر و لذت بخشی را تجربه کنید.

توردبی پاییز 1400

در تور پاییز 1400 دبی شما اقامت در لوکس ‌ترین هتل ‌های دنیا، ورزش‌ های سلطنتی همچون باشگاه اسب سواری، گلف و ...، هلی کوپتر سواری بر فراز دبی، صرف شام بر بلندترین برج دنیا، بهترین و لوکس ترین سالن ‌های اسپا، گشت‌ های کشتی کروز و رانندگی با ماشین‌ های مدرن و خارق ‌العده را تجربه میکنید که شاید نمونه آن هم در هیچ کجای این دنیا ندیده باشید.

قیمت تور دبی پاییز 1400

قیمت تور دبی به 3 پارامتر پرواز، هتل و نرخ درهم ارتباط مستقیم دارد و اینکه از ایران 4 پرواز مستقیم با ایرلاین های محبوب ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی در طول هفته پرواز دارند.

ضمنا توجه داشته باشید که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می ‌نشیند و تا دبی بدون ترانسفر شما 1 ساعت در مسیر هستید که قطعا انتخاب این ایرلاین منطقی به نظر نمی رسد.

نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌ های تور دبی باید در نظر داشته باشید، انتخاب هتل می باشد و مهمتر موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به نوسانات قیمت درهم و بعضا مسائل مهم دیگر نمی توان قیمت واحدی را برای شما بیان کرد اما پیشنهاد ما این است برای اطلاع از قیمت های واقعی وارد سامانه آنلاین رزرواسیون سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن هتل و پرواز و روزهای اقامت و... هزینه تور دبی پاییز 1400 را متوجه و برنامه ریزی های لازم را برای سفرتان انجام بدهید.

قیمت توردبی پاییز 1400

آفر تور دبی پاییز 1400

در ابتدا باید بدانید آفر تور دبی ویژه پاییز دقیقا به تورهای ارزان و لحظه آخری دبی گفته می شود که در واقع این تورهای ارزان قیمت دبی عمدتا به این صورت است که پکیج تور مسافرتی شما شامل پرواز داخلی و با هتل ‌های 2 یا 3 ستاره دبی با خدماتی کاملا معمولی می باشد؛ اما خوب ایرلاین ها و هتل‌ هایی که ارائه می شود از امکانات و خدمات نسبتا خوبی برخوردارند.

همچنین تور لحظه آخری دبی پاییز در واقع توری بوده که تا لحظات آخر پر نشده و ظرفیت خالی دارد، به همین دلیل با قیمت مناسب ‌تری با عنوان آفر تور دبی به شما عرضه می شود.

بنابراین شما برای مشاهده این تورهای لحظه آخری دبی نامی گشت، می توانید بعد از وارد کردن مبدا و مقصد خود در کادر جستجو، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه ‌های مربوط به لحظه آخری مثل لحظه آخری 2 شب و لحظه آخری 3 شب را انتخاب کنید تا طیف وسیعی از این تورهای آف خورده و دقیقه نودی برای شما به نمایش در بیاید و طبق سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

آفر توردبی پاییز 1400

قیمت پرواز دبی در تورهای پاییز 1400

سفر دبی یک مسیر پرطرفدار و بسیار شلوغی بشمار می رود. بنابراین پیدا کردن بلیط هواپیما دبی با قیمت مناسب همیشه راحت و آسانی نیست.

توجه داشته باشید که شما مسافران اگر قصد خرید بلیط دبی دارید، فصل انتخابی سقر موضوع بسیار حائز اهمیتی است. خوشبختانه قیمت پرواز دبی در تورهای پاییز مناسب است. ضمنا اواخر زمستان و یا اوایل بهار که هوای امارات معتدل است، قیمت بلیط دبی به دلیل افزایش استقبال مسافران باطبع بالاتر خواهد رفت و به همین دلیل کمی بلیط قیمت مناسب کم می شود.

بنابراین بهترین راهکار برای بررسی قیمت پرواز دبی در تورهای پاییزی 1400 جستجوی بلیط رفت و برگشت دبی و مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت است.

با وارد کردن اطلاعات، لیست کاملی از قیمت بلیط برای سفر به دبی با کمترین هزینه را پیش رویتان باز می شود و نیز قیمت نهایی بلیط دبی به تاریخ پرواز، کلاس پرواز و ایرلاین انتخابی شما بستگی دارد.

در فصل های خلوت دبی، شانس پیدا کردن پایین ترین قیمت بلیط دبی را خواهید داشت و مطمئن باشید در بازه زمانی پاییز تورهای دبی، هتل های دبی و پروازهای دبی با هزینه ای قابل قبولی در دسترس شماست تا بتوانید سفری عالی را شروع کنید.

قیمت پرواز دبی در تورهای پاییز 1400

نکته: خوشبختانه در فصل پاییز شما پرواز چارتر ارزان دبی را پیدا خواهید کرد اما چارتر همیشه هم ارزان نیست و بستگی به هواپیمای چارتر دارد؛ مثلا اگر یک پرواز فرست کلاس چارتر شود، قیمت چارتری آن هم بالا می باشد، همچنین در زمان پیک سفر بلیط چارتر ارزان نیست.

بهترین زمان خرید تورهای پاییز دبی 1400

خوب اول از همه باید بگوییم که بهترین زمان سفر به دبی از پاییز تا اوایل بهار می باشد. در پاییز خوشبختانه آسمان صاف و دمای هوا در نواحی ساحلی بسیار مطبوع و دلچسب است که رفته رفته به سمت فصل زمستان این جذابیت آب و هوا بیشتر می شود؛ خوب فصل پاییز فصل شلوغ گردشگری در دبی بشمار می رود.

از آنجاییکه دبی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین مقاصد تجاری خاورمیانه شناخته میشود، تعداد مسافرین این کشور در بیشتر مواقع سال نوسانات چندان زیادی ندارد؛ هرچند به دلیل گرمای شدید و رطوبت بسیار زیاد در بازه زمانی تابستان، از تعداد سفرهای تفریحی دراین فصل کاسته می ‌شود.

اما اگر مسافر تورهای پاییزی دبی هستید بدانید که از آنجایی که استقبال از تور پاییز دبی نسبت به فصل قبلش تابستان بیشتر است، پیشنهاد می کنیم که از 20 الی 30 روز قبل جهت رزرو تور دبی پاییز خود اقدام نمایید.

اما خوب نکته ‌ای که در مورد تور دبی در نظر بگیرید این است که برای سفر توریستی به دبی، شما نیاز به ویزای توریستی این کشور دارید، اخذ ویزای توریستی دبی، بسته به عادی و یا فری بودن درخواست شما، بین 3 تا 7 روز کاری زمان خواهد برد. پس شما باید حداقل 1 هفته را برای گرفتن ویزای توریستی دبی در نظر بگیرید.

بهترین زمان خرید تورهای پاییز دبی 1400

نحوه رزرو تور دبی در پاییز 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور دبی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور دبی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافیست در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به دبی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان شناخته شده است و این مقصد لوکس و مدرن بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در ایران محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی دبی را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. تنها کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود.

در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور دبی پاییز 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه