loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 144
دوشنبه 1 شهريور 1400 زمان : 11:33

تور سریلانکا نوروز 1401 یکی از مسیرهای شگفت انگیز و بسیار بکر و زیبا در جنوب شرق آسیا می باشد که شما را عاشق و شیفته خود می کند. درباره سریلانکا موارد زیادی را می توانیم بگوییم.

مثلا سریلانکا دارای غذاهای فوق العاده خوشمزه و البته تند، معبدهای آرامش بخش بودایی و خیابان های شگفت انگیز و جذاب و... می باشد و همچنین کلی جاذبه های طبیعی و تفریحی انتظار شما را می کشد. با گشت و گذار در خیابان های رفت و آمد فرهنگ جالب مردم این سرزمین را لمس می کنید و خواهید دید که چه زیبا زندگی در جریان است. لازم به ذکر است که شما مسافران برای سفر با تور سریلانکا نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارید.

ایرانی ها بدون ویزا می توانند وارد خاک کشور سریلانکا شوند، خوب پس برای مسافران ایرانی، همین موضوع دلیل است که هزینه کمتری را می پردازند و اینکه شما گردشگران برای دریافت اجازه ورود به خاک سریلانکا، در همان فرودگاه باید اقدام کنید.

تور سریلانکا نوروز 1401

در اصطلاح ویزا این کشور بصورت فرودگاهی برای شما صادر می شود. ویزا به صورت مهر ورود و خروج نمی باشد، بلکه شما با پرداخت مبلغ 40 دلار آمریکا، درست در بدو ورودتان ویزای توریستی را دریافت خواهید کرد.

همچنین این ویزا بصورت لیبل در پاسپورت شما الصاق می شود و اینکه مدت اعتبار این ویزا هم برای مسافران به مدت 30 روز می باشد. شما عزیزان در این بازه زمانی اجازه دارید به تمام شهرهای توریستی اسن کشور بروید و لذت ببرید.

چنانچه مدت اقامت شما در سریلانکا بیش از این مدت معتبر شد، می بایستی با مراجعه به وزارت امور خارجه برای تمدید آن اقدام نمایید و خوشبختانه این مراحل به سادگی و سهولت انجام می پذیرد.

اقامت شما در سریلانکا

سریلانکا جزیره‌ ای مملو از تنوع و جاذبه های طبیعی و بکر است و برخی از آبادترین سواحل دنیا در این سرزمین جای گرفته است. این سواحل شگفت انگیز با ماسه های سفید و آب های زمردی مشابه تصاویر کارت های پستال هایی که می بینید است و یکی از بهترین مکان ها برای شنا کردن و استراحت و آرامش مطلق است و البته در سال های اخیر تفریح موج سواری مورد استقبال علاقه مندان حرفه‌ ای و مبتدی قرار گرفته است.

در ترینکومالی، نهنگ ها و همچنین روش های سنتی ماهی گیری را که قرن ها در این سرزمین قدمت دارد، توسط افراد محلی انجام می شود و شما می توانید از دیدن اینها کلی لذت ببرید. در ادامه مهمترین و پرتردد ترین شهر تجاری سریلانکا " کلمبو " نام دارد، اما پایتخت سیاسی این کشور " شهر کوته " می باشد.

کلمبو یکی از شهرهای شلوغ سریلانکا بشمار می رود که رفت و آمد در سطح شهر بسیار زیاد و همیشه مملو از توریست و گردشگر است. بی شک سفر با تور سریلانکا نوروز 1401 در کنار مردمان میهمان نواز سریلانکایی بسیار دلچسب و لذت بخش خواهد بود.

شهر تجاری سریلانکا  کلمبو

قیمت تور سریلانکا نوروز 1401

در مورد قیمت تور نوروز سری لانکا 1401 باید بگوییم که شاید با خودتان فکر می کنید که هزینه های سفر به این مقصد زیبا و شگفت انگیز در زمان تعطیلات بهاری چرا باید نسبت به سایر فصول دیگر از سال گرانتر باشد، خوب دلیلش مشخص است به دلیل استقبال زیاد مسافر و موضوع عرضه و تقاضا که خوب کاملا طبیعی هم هست.

اما نباید این را هم فراموش کنید که برنامه های مفرح و فوق العاده ای که در این ایام در سریلانکا برگزار می شوند، بی شک برای گردشگران به شدت جذاب خواهد بود و همچنین هتل ها و آژانس های مسافرتی خدمات ویژه ای برای مسافرانشان در این بازه زمانی در نظر می گیرند که این موضوع را زمانی که تور این مقصد را خریداری و راهی آن می شوید به خوبی لمس می کنید.

قیمت تور سریلانکا نوروز 1401

در ادامه تعیین قیمت تورهای سریلانکا به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت شما بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که از مبدا تهران به سمت سریلانکا پرواز مستقیم وجود ندارد و اینکه ایرلاین‌های عمان‌ ایر، ایرعربیا، قطر ایرویز و فلای دبی و... از تهران با یک توقف در پایتخت کشور ایرلاین به سمت کشور سریلانکا ادامه مسیر می ‌دهند.

ضمنا در مورد هتل محل اقامت نیز باید در نظر داشته باشید که هتل شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بالاتری برای اقامت باید بپردازید و بلعکس هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کاهش پیدا می‌ کند.

همچنین فصل انتخابی سفرتان در کنار تعداد روزهای اقامتتان و همچنین دریافت خدمات ویژه از آژانسس که تور خود را خریداری کده اید همگی می تواند نرخ تور سریلانکا ویژه نوروز 1401 را تحت تاثیر قرار بدهد.

آفر تور سریلانکا نوروز 1401

آفر تور سریلانکا نوروز از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورها در میان گردشگران ایرانی بخصوص در فصل بهار به شمار می رود و تور آفری سری لانکا معمولا به تورهایی گفته می شود که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی 30 الی 50% پایین تر به فروش می رسانند .

اینکه به پکیج های این شکلی که توسط فروشنده تور آف ویژه ای می خورند، اصطلاحا تور آفری یا تور لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی و جذاب هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص بهار ارائه می گردد که شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت از اخبار و ارائه این تورها مطلع شوید؛ همچنین توجه داشته باشید که آفر تور سریلانکا با قیمت پایین در تمامی ایام سال عرضه می شود.

آفرتور سریلانکا نوروز 1401

در ضمن جالب است بدانید در چه شرایطی این آفرها به شما مشتریان عزیز ارائه میشود؛ خوب یکی از رایج ترین شرایطی که در آن شاهد فروش تور آفری سری لانکا ویژه نوروز 1401 خواهید بود، زمانی است که حداقل دو الی سه روز، به زمان پرواز مانده باشد و هنوز تعدادی از بلیط های یک پکیج مسافرتی به فروش نرسیده باشد .

که در این صورت شما باید چمدان به دست اقدام به خرید این تورها نمایید و خودتان را به سرعت آماده سفر کنید، خوب آیا شرایط استفاده از این تورها را دارید؟ در ادامه چنانچه قصد دارید با خیال راحت تر راهی این مقصد شوید پیشنهاد ما این است که از 3 الی 4 ماه قبل از عید این کار را انجام دهید تا خیالتان از هر جهت راحت باشد.

تور آفری سری لانکا ویژه نوروز

بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز 1401

خوب در ابتدا لازم دونستیم بشما بگوییم که از لحاظ آب و هوایی این کشور بهترین زمان سفر به سریلانکا نیمه دوم سال است چرا که هر چه از تابستان دورتر میشویم هوا خنک تر و مطبوع تر می شود.

اما حالا که شمارش معکوس برای انتخاب تورهای نوروز 1401 به مقصد سری لانکا آغاز شده است و شما گردشگران عزیز این فرصت را دارید که از میان تورهای متنوع سریلانکا ویژه نوروز، این مقصد جذاب و منحصر به فرد یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، در ادامه قصد داریم بازه زمانی های مختلفی برای خرید تورهای عید سریلانکا به شما پیشنهاد بدهیم تا با توجه به علاقه و شرایط خود بتوانید بهترین انتخاب برای سفری ایده آل را داشته باشید. بی شک سفر به سری لانکا در تعطیلات بهاری لذت بخش و پر از خاطره های شیرین خواهد شد.

بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز 1401

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر با تور سریلانکا در عید نوروز می تواند همین بازه زمانی باشد و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز سریلانکا همین زمان است.

چرا که مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود و پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند.

بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب خوشبختانه در این تاریخ هم شما مسافران بسیار کمتری را در سری لانکا خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است.

اما خیلی از گردشگران هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی این شهر جذاب شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تر و مقرون به صرفه تری را نسبت به دیگر زمان ها خریداری نمایید.

آب و هوای سریلانکا در نوروز 1401

از آنجاییکه کشور زیبای سریلانکا در جنوب هند قرار گرفته است، درست موقعیتی بر روی خط استوا دارد و همین موضوع باعث شده تا آب و هوای استوایی در آن حکمفرما باشد.

اگر بخواهیم خیلی واضح تر بگوییم تمامی شهرهای این کشور، در تمام طول سال گرم می باشند و دمایی بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد را تجربه می ‌کنند. اما آنچه در مسیرهاییی مثل سریلانکا با آب و هوای استوایی اهمیت دارد، میزان بارش و رطوبت هواست که می ‌تواند برای مسافران آزارنده یا لذت بخش باشد.


دقیقا ماه مارس یا فروردین ماه که تور نوروز سریلانکا 1401 در آن برگزار میگردد، نقطه‌ آغازین فصل پر بارش شهرهای این کشور محسوب می شود و در حقیقت بازه زمانی نوروز، اگر چه یک فصل استثنایی کم بارش در این کشور نیست، ولی هنوز هم بارش ‌ها آغاز نشده‌ اند و درست بعد از پایان یافتن این تورهای بهاری بارش های باران شروع می شود.

نکته بعدی : اینجاست که در نظر داشته باشید که آفتاب در تمامی فصول و به‌ خصوص زمان ‌هایی که ابرها کمتر هستند، در حال تابش می باشد و این برای شما گردشگران عزیز کمی مضر است، حتماً توصیه‌ های مربوط به جلوگیری از سوختگی پوست در سفر را جدی بگیرید و تمامی موارد آن را اجرا کنید، تا سفری آسودهو لذت بخشی را تجربه کنید.

اب و هوایی تور سریلانکا نوروز 1401

بهترین هتل های تور سریلانکا نوروز 1401

سری لانکا، سرزمینی که هزاران فرهنگ، آیین، مناظر بکر، آب و هوای مطبوع و غذاهای خوشمزه محلی را در خود با هنرمندی جای داده است، وقتی به این مقصد سفر کنید احساس می کنید کشورهای زیادی در یک سرزمین قرار گرفته اند. به همین علت مسافران تورهای نوروزی سری لانکا می توانند در مدت زمان کوتاهی تنوع باورنکردنی در مناظر را از نزدیک لمس و تجربه کنند.

سفر در میان دشت های وسیع، مناطق کوهستانی استوایی خوش آب و هوا، سواحل رویایی، بوته زارهای بکر و شهرهای شلوغ و... حتی خسته ترین مسافران را هم با هیجان و شادی وصف نشدنی پر می کند با این حال در سفر به این سرزمین بیشتر شما به دنبال اقامتی خاطره انگیز در بهترین و ایمن ترین هتل های این کشور هستید که قصد داریم

در ادامه بهترین و لوکس ترین هتل های سریلانکا را به شما معرفی کنیم.

  • هتل تاج بنتوتا | TAJ Bentota Hotel
  • هتل آماری گاله بنتوتا | Amari Galle Bentota
  • هتل سینامون بی بنتوتا | Cinnamon Bey
  • هتل د توپاز کندی | The Topaz Kandy Sri Lanka
  • هتل سینامون لیک ‌ساید | Cinnamon Lakeside
  • هتل کینگزبری کلمبو | The Kingsbury Colombo
  • هتل هیلتون کلمبو | Hilton Colombo Hotel
  • هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر | Taprobana by Asia Leisure
  • هتل سینامون گرند کلمبو | Cinnamon Grand Colombo

منبع : تور سریلانکا نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه