loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفرهای عید در سالهای اخیر شناخته شده است و هر ساله نیز بر تعداد علاقه مندان تور نوروز کیش اضافه می شود

بازدید : 363
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 10:47

نوروز از قدیمی ترین جشن های باستانی ایران زمین است و مردم هر ساله این روزها را در کنار خانوادشان جشن می گیرند و مهمتر به دلیل تعطیلات سال نو ترجیح می دهند به مسافرت های داخلی و خارجی بروند و خستگی یک سال را از تن بیرون کنند و یکی از پرطرفدارترین این سفرها سفر با تور کیش نوروز 1401 است به همین منظور نامی گشت با شما همراه شده و لیستی از انواع بهترین و با کیفیت ترین تورهای نوروزی را در این بازه زمانی با قیمت های ارزان و مناسب را به شما مسافران عزیز ارائه دهد.

همچنین جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفرهای عید در سالهای اخیر شناخته شده است و هر ساله نیز بر تعداد علاقه مندان تور نوروز کیش اضافه می شود. بواسطه وجود هتلهای بسیار زیبا و متنوع و ساعات پروازی متفاوت، رزرو تور کیش عید 1401 با بهترین قیمت و خدمات از دغدغه های اصلی اکثر کسانی است که این جزیره دیدنی را برای سفرشان انتخاب کردند که پیشنهاد می کنیم 1-2 ماه زودتر جهت رزرو این تور مسافرتی اقدام نمایید چرا که هر چه به فروردین ماه نزدیک می شویم تورها گرانتر می شوند.

ضمنا تور کیش از تهران با پروازهای اعم از ایرلاین های کیش ایر، ماهان، زاگرس، ایران ایر و... صورت می گیرد و اینکه شما هنگام ورود به جزیره ترنسفر فرودگاهی هتل مورد نظر به استقبال تان خواهد آمد و شما را تا هتل همراهی می کند.

تور کیش نوروز 1400

قیمت تور کیش نوروز 1401

قیمت تور کیش در فصل های مختلف متفاوت ارائه می شو ، به طور مثال در اواخر اسفند ماه که به تعطیلات بهاری نزدیک می شویم، قیمت تور کیش بهار 1401 با توجه به اینکه مردم در تکاپو سفرهای عید هستند، نسبتا افزایش چشمگیری را در بر خواهد داشت و این امری کاملا عادی می باشد ، ولی در فصل تابستان با شروع گرما کاهش شدیدی در قیمت های تور شاهد هستید و اما توجه داشته باشید که منظور از افزایش یعنی ایام نوروز و پیک قبل از سال است، در ضمن قیمت تور کیش بهار امسال درست بعد از 14 فروردین به بعد حدود 35 درصد نسبت به ایام نوروز کاهش خواهد یافت و همچنین قیمت تور کیش نیز در خرداد ماه به دلیل شروع امتحانات مدارس یک روند نرمالی را به همراه خواهد داشت که این زمان است که می توانید با یک برنامه ریزی درست با قیمت های مقرون به صرفه تور کیش را تجربه کنید، بنابراین زمان و فصل ، نوع ایرلاین، رده هتل و خدماتی که از آژانس درخواست می کنید همگی عوامل مهم در تعیین قیمت تور کیش به حساب می آید و به علاوه اینکه نگران قیمت تور نباشید چرا که آژانس هواپیمایی نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تور کیش شرایط بسیار ویژه و استثنایی را برای مسافرانش در نظر گرفته که همین امر باعث می شود شما مسافران گرامی با راحتی و آرامش اقامتی بی نظیر در این جزیره جذاب تجربه کنید.

قیمت تور کیش نوروز 1400

آفر تور کیش نوروز 1401

لازم به ذکر است که آفر تور مسافرتی در اصل همان تور لحظه آخری است که در اصل به تورهایی اطلاق میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور ارائه می شوند، یعنی معمولا این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام و اجرای آن تور آژانس ها آفرهای باورنکردنی را به مشتریانشان پیشنهاد می کنند، بنابراین برای رزرو یا خرید این تورها می بایستی همیشه آماده و در اصطلاح باید چمدان به دست باشید و پیشنهاد این تورها به این صورته که به علت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس های مسافرتی این تورها در مقاصد گوناگونی با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی ارائه می شوند؛ توجه داشته باشید که زمان فروش تورهای نوروز 1401 از نیمه دوم بهمن ماه شروع می شود ولی ما برای اطمينان خاطر پيشنهاد میکنیم از همین الان برنامه ريزی و دنبال خريد تورهای مناسب چند ماه جلوتر باشید و نیز بلیط های آفری در مسیرهای متنوع، روزانه از طریق کانال تلگرام نامی گشت برای شما همراهان ارسال می شود و شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام ما از نرخ های آفری مسیرهای مختلف مطلع شوید، اگر قصد تهیه آفر تور نوروز کیش 1400 را دارید باید تا روز سفر و یا بعضا تا ساعاتی قبل از پرواز صبر کنید که اگر شانس با شما یار باشد بتوانید عازم سفری ارزان قیمت شوید و در آخر همچنین توجه کنید که در فصل بهار بلیط آفری به ندرت گذاشته میشود، پیشنهاد ما این است که در این فصل سعی کنید با برنامه ریزی قبلی سفر کنید تا بتوانید بهترین بهره از سفرتان ببرید.

آفر تور کیش نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور کیش نوروز 1401

خوب در اصل بهترین زمان خرید تور کیش در بازه زمانی فروردین ماه 1401، به تاریخ سفر شما بستگی دارد. در صورتی که ترجیح بدهید در نیمه اول تعطیلات عید به کیش سفر کنید، پیشنهاد ما این است که تور مسافرتی این مقصد را اواسط بهمن رزرو و یا خریداری کنید. اما اگر نیمه دوم تعطیلات عید به کیش سفر کنید، ترجیحا تور خود را در هفته اول عید نوروز خریداری کنید تا خیالتان از تمام جهات راحت باشد؛ جالب است بدانید که معمولا تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی خواهند داشت.

بهترین هتل های کیش در نوروز نوروز

بهترین هتل های کیش هرساله برنامه های شاد و متنوعی را برای گردشگران تور نوروزی خود تدارک می بینند. توجه داشته باشید که انواع هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره با توجه به بودجه شما برای تور کیش در نظر گرفته می شود و شما این امکان را دارید که با خیال راحت سفری بی دردسر و متفاوتی را تجربه کنید. در ادامه از هتل های 2 ستاره کیش که امکاناتی در حد هتل های 3 ستاره ارائه میکنند، می توان به " هتل پانیذ کیش " اشاره کرد که با ساحل تنها 10 دقیقه پیاده روی راه دارد و در نزدیکی میدان پردیس کیش قرار دارد. مسافرانی که قبل تر به کیش سفر کرده اند، می دانند که این میدان جزو اصلی ترین میدان های کیش برای خرید کردن است و اینکه بازارهای پردیس 1 و 2 و رستوران های محبوب و شناخته شده این جزیره در آن قرار گرفته است. ضمنا در این منطقه پرطرفدار هتل های 4 ستاره و 5 ستاره مشهوری همچون: هتل کوروش، هتل لیلیوم، هتل سارا و طیف وسیعی هتل های دیگر قرار دارد که گزینه هایی مناسبی برای گذراندن تعطیلات این ایام هستند. در ادامه مسافرانی که ترجیح می دهند که تور عید کیش خود را متفاوت تجربه کنند و گرفتار شلوغی های ایام پر گردشگر این مقصد نشوند پیشنهاد می کنیم هتل های مارینا یا هتل داریوش را انتخاب کنند. این هتل ها با برخورداری از ساحل و دریاچه اختصاصی بسیاری از تفریحات کیش را به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهند و نیازی نیست برای این تفریحات به اسکله تفریحی عمومی جزیره بروید. در آخر از دیگر امتیازات این هتل ها امکانات مناسب و لوکس رستوران ها و بوفه های متنوع صبحانه و نهار و شام است که همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته اند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه