loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 807
دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 14:03

اگر عازم جزیره زیبای قشم هستید مهم است برخی اطلاعات راجب به تور مسافرتی این مقصد داشته باشید تا بتوانید سفری به یادماندنی را در آن در کنار طبیعت منحصر به فرد و بکرش تجربه کنید. قدمت این جزیره به دوران ساسانیان میرسد و بعنوان بزرگترین جزیره ایران دارای جاذبه ها و مکان های زیبایی است و همچنین این جزیره دارای سواحلی بزرگ و چشمنوازی است، ساحل آن مرجانی، صخره ای و شنی هستند و در ادامه اگر بخواهید با هواپیما و به صورت هوایی با تور قشم همراه شوید، مدت یک ساعت و نیم در راه خواهید بود.

در ادامه لازم به ذکر است که با خرید یا رزرو تور قشم، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این جزیره توریستی برطرف میشود، چرا که آژانس نامی گشت با ارائه آفرهای هیجان انگیز ویژه تور قشم می تواند برای شما امکاناتی همچون گشت شهری (در جزیره قشم)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه قشم تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور قشم)، تور لیدر آشنا به جزیره قشم و معرفی مراکز خرید قشم با تخفیف های باور نکردنی را برای رفاه حال شما فراهم کند تا با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان نهایت لذت را ببرید و با خاطراتی خوش و به یادماندنی از سفر به قشم برگردید.

تور قشم

مدارک لازم در سفر به قشم

  • کارت شناسایی معتبر
  • گواهینامه رانندگی
  • کارت‌های بانکی
  • پول نقد

نقشه گردشگری قشم

نقشه گردشگری قشم

قیمت تور قشم

همانطور که می دانید قیمت تور قشم براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان، زاگرس و ...) به مقصد این جزیره و همچنین انتخاب هتل محل اقامت شما که 4،3 یا 5 ستاره همراه با وعده های ناهار و شام و... باشد، محل قرارگیری هتل رزرو شده و موارد دیگر در آن متفاوت و متغییر می شود و نیز علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور قشم شما دارند، در ادامه تعداد روزهای مدت اقامت در تور شما و فصلی که برای سفر انتخاب می کنید، نیز می توانند نرخ تور قشم را دچار تغییراتی قابل ملاحظه ای کنند. اما با تمام این توصیفات نگران قیمت تور این مقصد نباشید زیرا مجموعه نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری قشم و تور ارزان قیمت قشم در تمامی فصول سال، شرایط را به گونه ای بوجود آورده است تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و خوشبختانه ما روزانه پکیج های مختلفی برای تور قشم خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید

قیمت تور قشم

  • هزینه سفر با هواپیما به قشم

در این جزیره‌ شگفت انگیز و رویایی به ‌دور از ازدحام مسافران در فصل های کم گردشگر می ‌توانید از زیبایی ‌های طبیعی و بکر آن کلی لذت ببرید و خستگی‌ چند ماه کار را از تن بیرون کنید. اما موضوع با اهمیت در سفر به هر مقصدی، بودجه‌ و توان مالی افراد است که در ادامه سعی کرده ایم تا با راهنمایی های لازم در کاهش هزینه های شما سهیم شویم. در ابتدا مهمه بدانید که قیمت بلیط هواپیما در تمام فصول سال بسیار متغیر است. مثلا معمولا قیمت بلیط پروازهای چارتری از پروازهای سیستمی کمتر می باشد، اگرچه خدماتی که مسافران دارای بلیط چارتر دریافت می ‌کنند، هیچ تفاوتی با مسافران سیستمی ندارد. همچنین قیمت پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی مختلف هم متفاوت ارائه می شوند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید زمان پرواز شماست؛ برای مثال قیمت بلیط هواپیما در ایام نوروز به بالاترین حد خود می ‌رسد. اما اگر بخواهیم قیمت این مسیر را به شما بگوییم به این صورت است که بلیط هواپیمای قشم در سال 1399 از 620 هزار تومان تا 750 هزار تومان متغییر می باشد که این قیمت در ماه های مختلف کاهش یا افزایش خواهد داشت. عامل دیگری که در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است، تفاوت کلاس پروازی است که اکثر مسافران پروازهای کلاس اکونومی یا همان پرواز اقتصادی را انتخاب می کنند چرا که ارزان ‌ترین نوع پرواز است. با تمام این توصیفات برای بررسی قیمت دقیق بلیط پروازهای قشم، مقایسه و انتخاب ارزان ‌ترین بلیط هواپیما از میان گزینه‌ های متنوع در صفحه اصلی سایت در بخش جستجوی بلیط هواپیما و پرواز چارتر مراجعه کنید و بهترین و ارزان ترین بلیط را انتخاب کنید.

هزینه سفر به قشم با هواپیما

  • هزینه سفر با قطار به قشم

قیمت تور قشم با قطار به 2 پارامتر اساسی اعم از بلیط رفت و برگشت قطار و هتل محل اقامت شما تعیین می شود. هزینه بلیط رفت تهران - بندرعباس بسته به کیفیت و نوع قطاری که انتخاب می کنید، بین 116 تا 250 هزار تومان متفاوت می باشد. همچنین امکان دارد در اعیاد مختلف و یا تعطیلات سال نو این هزینه افزایش پیدا کند و در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را باید در نظر داشته باشید که در ایام شلوغی، هتل‌ ها نیز قیمت‌‌ های خود را افزایش می ‌دهند.

هزینه سفر به قشم با قطار

بهترین زمان خرید تور قشم

بهترین زمان خرید تور قشم را می توانیم از آبان ماه تا اردیبهشت ماه اعلام کنیم چرا که اگر در این بازه زمانی جهت خرید تور قشم اقدام کنید، بهترین آب و هوای قشم که بسیار معتدل و مطلوب را تجربه می کنید. ضمنا از آخر اردیبهشت تا آبان به دلیل گرمای بیش از اندازه زیاد این جزیره، خرید تور قشم را پیشنهاد نمیکنیم. توجه داشته باشید که نرخ تورهای قشم از اواخر فصل بهار تا اواسط تابستان به حداقل خود میرسد. اگر سفر در این فصل را ترجیح دادید در نظر داشته باشید که به علت گرمای شدید هوا امکان بازدید از اماکن تفریحی در طول روز سخت و طاقت فرسا می شود ولی برای خرید می ‌تواند زمان مناسبی برای مسافرین باشد.

راهنمای رزرو تور قشم

برای رزرو تور قشم با بهترین قیمت ها و تنوع، کافی است در صفحه اصلی سایت در سیستم رزرواسیون آنلاین مقصد و تاریخ سفر خود را از میان فهرست تورهای قشم که به شما نمایش داده می ‌شود، هتل و تاریخ دقیق خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید. در مرحله بعد می‌توانید بین پیشنهادهای موجود، پرواز رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو نهایی خود را انجام دهید. ضمنا خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل قشم برای سفر به این جزیره با آژانس نامی گشت هیچ محدودیتی برای شما مسافران وجود ندارد، چرا که دست شما برای برنامه ریزی یک سفر مناسب و فوق العاده کاملا باز است. آژانس هواپیمایی نامی گشت مجری مستقیم تور چارتر قشم با کادری متخصص آماده ارائه خدمات به شما مسافران می باشد، خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، اسکان در هتل، ترانسفر رفت و برگشت و... می باشد و شما مسافران با توجه به تعداد تورهای اجرایی به قشم، محدودیت زمانی برای انتخاب ندارید. ضمنا ما خدماتی مثل cip یا ترانسفر فرودگاهی یا اجاره ماشین برای گشت شهری را در خدمات تور قشم خود قرار داده ایم تا سفری راحت و به یادماندنی را داشته باشید.

بهترین راه سفر به قشم

برای دسترسی به مسیرهای قشم و رفتن به این جزیره بکر و زیبا راه های متنوعی برای شما وجود دارد و اینکه رسیدن به قشم با هر وسیله نقلیه ای بستگی به سلیقه شما و شرایط و میزان بودجه ای دارد که برای سفر در نظر گرفته اید که در زیر به انواع این راه ها می پردازیم.

بهترین راه سفر به قشم

سفر به قشم با هواپیما

خوب راحت ترین و سریع ترین راهی که می توانید برای سفر به قشم انتخاب کنید، بی شک سفرهای هوایی است که برخلاف تصور اکثر افراد، با کمی دقت این امکان را دارید که در هزینه های آن نیز صرفه جویی کنید و شما با توجه به خرید بلیط های چارتر و لحظه آخری است و همچنین توجه به کلاس پروازی، شرکت های هواپیمایی و همچنین تاریخ و ساعت پرواز از جمله راه های خرید بلیط ارزان هواپیما به قشم هستند. ضمنا شرکت های هواپیمایی براساس امکانات و شرایط خاصی که در کلاس های پروازی مختلف ارائه میکنند، نرخ های گوناگونی را هم برای تور هوایی قشم اعلام می کنند و این همان فرصتی است که نباید از دست بدهید.

سفر به قشم با قطار

در بین تمام شیوه های سفر تور قشم با قطار خیلی پرطرفدار است و اینکه هیچکدام به اندازه قطار امن نمی باشد و مهمتر اینکه برای سفرهای خانوادگی بهترین گزینه است. با توجه به نرخ بالای خرید بلیط هواپیما و همچنین عدم اعتماد اکثر مردم به این روش سفر، یکی از با صرفه ترین راه های سفر به قشم، همین قطار است و نشستن در کوپه های دنج و گذر از مسیرهای ریلی پر پیچ و خم و البته خاطره انگیز و رسیدن به شهر بندرعباس و طی کردن ادامه مسیر با اتوبوس دریایی همگی جزو لذت های سفر به قشم با قطار می باشد، ضمنا این مدل سفر کردن برای کودکان و سالمندان بهتر و راحتتر است.

سفر به قشم با خودرو شخصی

از راه های متنوع برای سفر به جزیره زیبای کشورمان قشم که بگذریم، در آخر شما می توانید با خودروی شخصی یا اتوبوس هم راهی این مقصد شوید. اما لازمه بدونید که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و قطعا نسبت به دو مورد گفته شده هزینه پایین تری را در برخواهد داشتاما شاید باید صبورتر باشید و خستگی ناشی از طولانی بودن راه را با کارهایی از قبیل گوش دادن به موسیقی و صحبت کردن با یک همسفر همراه و همچنین مطالعه کوتاه از بین ببرید. در آخر بعد از رسیدن به بندرعباس، با توجه به ساعت حرکت اتوبوس های دریایی یا اجاره کردن قایق میتوانید خود را به قشم زیبا و اعجاب برانگیز برسانید.

پروازهای قشم

بلیط هواپیما قشم را می توانید از ایرلاین های قشم ایر، کیش ایر،ایران ایر، زاگرس، وارش، معراج، ماهان، تابان، کاسپین و ... خریداری کنید که انتخاب هر کدام از این ایرلاین ها می تواند قیمت بلیط پرواز قشم شما را دستخوش تغییراتی نماید. این ایرلاین ها خدمات متنوعی را بسته به نوع کلاس پروازی، با خرید بلیط هواپیما قشم به مسافرین ارائه می کنند و رد نهایت لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی قشم ایر بهترین خدمات را با خرید بلیط هواپیما به مقصد قشم ارائه می کند.

بهترین ساعت پرواز تور قشم

پروازهای قشم بصورت 24 ساعته به مسافران ارائه می شوند و شما بنا به شرایط تان انتخاب م یکنید که چه روزی و چه ساعتی شرایط پرواز را دارید. اما بهترین زمان و بهترین ساعت برای خرید بلیط هواپیما قشم، اواخر هفته علی الخصوص روزهای جمعه و نیز در ساعات صبح می باشد که بتوانید از کل روزتان بهترین بهره را ببرید.

معرفی فرودگاه قشم

فرودگاه بین المللی قشم که با نام دیگرش " فرودگاه بین المللی دیرستان " هم می باشد و اسم آن از روستایی در این جزیره برگرفته شده است. این فرودگاه بین المللی سالانه مسافران و همچنین بار بسیاری را جا به جا میکند. همچنین فرودگاه دیرستان، یکی از 5 فرودگاه اختصاصی کشور بشمار میرود که روزانه پروازهای داخلی و خارجی متنوعی به مقاصد مختلف را میزبانی می کند و شما می توانید با خرید بلیط هواپیما قشم، سفری رویایی را تجربه نمایید.

معرفی قطارهای قشم

اگر می خواهید سفری بسیار لذت بخشی را تجربه کنید و در کنار این از مسیر هم لذت ببرید پیشنهاد می کنیم تور قشم با قطار را انتخاب کنید. نامی گشت برای ایام نوروز و دیگر تعطیلات سال فروش بلیط قطار تهران به بندرعباس را به صورت آنلاین ارائه می کند. اگر علاقه مند هستید با قطار به شهر بندرعباس سفر کنید، در ادامه قصد داریم برای شما بهترین قطار تهران به بندرعباس را معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را در خرید بلیط قطار داشته باشید و بهترین سفر را به قشم ثبت کنید.

  • قطار غزال بن ریل

در سال های اخیر دسترسی به جنوبی ترین شهر ایران، مثل بندر عباس به سهولت انجام می گیرد. اما اگر به دنبال آرامش و هیجان در کنار هم هستید ، بهتر است که با قطار غزال بن ریل این مسافت طولانی را از تهران به بندر عباس تجربه کنید و همچنین علاوه بر نوع وسیله نقلیه سعی کنید شرکت معتبری را برای مسافرت انتخاب کنید. قطار غزال با امکانات و خدمات رفاهی فوق العاده ای که دارد می توانید به عنوان یک هتل سیار در نظر بگیرید و آرامش را در سفر تجربه کنید.

  • قطار غزال رجا

بی شک قطار غزال دارای بهترین کوپه های قطار بصورت راحت و لوکس می باشد و همچنین این امکان را دارید که با نشستن در این کوپه ها از تماشای فیلم کلی لذت ببرید و همچنین می توانید در حین تماشای فیلم به میهماندار تقاضای غذای دلخواهتان را بدهید و لذت دیدن فیلم را چندین برابر کنید و در ادامه قطار غزال جزو بهترین و محبوب ترین قطارهای ایران محسوب می شود و امکاناتی همچون تجهیزات صوتی و تصویری را هم دارد.

  • قطار البرز تهران بندرعباس

قطار البرز یکی از قطارهای باکیفیت ناوگان ریلی کشورمان بشمار می رود که از نظر قیمت نیز گزینه ای کاملا مناسب برای مسافرین به نظر می رسد. امکانات این قطار شاید در حد قطارهای لوکس نباشد، اما کاملا با کیفیت ارزیابی شده است. این قطار با داشتن امکاناتی اعم از: کتابخانه، توزیع مجله و نشریات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، نمایشگر و پخش رسانه های صوتی تصویری، پذیرایی با نوشیدنی، امکان خرید تنقلات و وعده های غذایی و پذیرایی با بسته های میان وعده رایگان و... یک قطار کاملا مناسب برای مسافرانی است که قصد دارند سفری راحت و با هزینه مناسب را در سفر به قشم تجربه کنند.

بهترین هتل های قشم

برای اقامت در قشم چندین انتخاب می توانید داشته باشید برای مثال: هتل ها، سوئیت ها، اقامتگاه بومگردی و چادر که هر کدام لذت خود را دارند و شما مسافران بنا به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید یکی را انتخاب می کنید. در ادامه اگر می ‌خواهید سفری با کیفیت و به یادماندنی را تجربه کنید ما با توجه به آب و هوای این جزیره انواع هتل های قشم به شما را پیشنهاد می ‌دهیم. خوب مهم است بدانید که جزیره قشم در اصل هتل 5 ستاره ندارد، اما تعدادی هتل 5 ستاره در دست ساخت میباشد که همگی با آخرین متدهای روز و امکانات عالی طراحی شده‌ اند، اگر مسافر تور قشم هستید می دانید که هتل‌ های این مقصد در دسته ‌های ارزان، اقتصادی و لوکس دسته بندی شده اند که به آنها خواهیم پرداخت.

  • هتل‌ های ارزان : هتل پارک، هتل مروارید، هتل دیپلمات، هتل نخل زرین، هتل آرمان درگهان، هتل پرشین گلف و ...
  • هتل‌ های اقتصادی : ژئو پارک، هتل رویال، هتل آرکا، هتل ریحان، هتل سماء و...
  • هتل ‌های لوکس : هتل پرشیا تاپ، هتل فولتون، هتل ساحلی آتامان، هتل آرتا، هتل ایرمان

توجه داشته باشید که هتل ایرمان، آرتا، آتامان و ارم هتل‌ های بسیار پرطرفدار و محبوب مسافران از لحاظ تمیزی و کیفیت اتاق ‌ها و صبحانه اش هستند و اینکه این هتل ‌ها همگی نوساز هستند و خدمات گردشگری و امکانات بهتری ارائه می ‌دهند مثل لیدرهای محلی حرفه ‌ای، هزینه‌ رزرو اتاق برای هر نفر در این هتل‌ ها از شبی 200,000 تومان در زمان‌ های کم گردشگر و حدود 400,000 تومان در زمان‌ های پیک و اوج شلوغی می باشد . در آخر شما گردشگران گرامی می ‌توانید با مراجعه به سایت نامی گشت، اطلاعات دقیق ‌تری درباره هتل‌ ها و تورهای مسافرتی و همچنین معرفی انواع نقاط گردشگری این مقصد بدست آورید و نیز برای رزرو تور و هتل ها هم می ‌توانید با کارشناسان بخش فروش آژانس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان بگذارند تا سفری دلچسب را تجربه کنید.

سفر به قشم با رعایت پروتکل های بهداشتی

قطعا می دانید که این روزها موضوعی که کل جهان را تحت تاثیر خود قرار داده، ویروسی خطرناک و مسری به نام 19COVID- یا همان کرونا می باشد. مسئله ‌ای که از اهمیت زیادی برخوردار است و همه وظیفه دارند پیشگیری ‌های لازم جهت مبتلا نشدن به این ویروس خطرناک را انجام دهند. قطعا در خانه ماندن بهترین راهکار پیشگیری جهت ریشه‌ کن کردن این بیماری میباشد. اما حالا بعد از گذشت چندین ماه از شیوع این ویروس افراد جامعه با عایت پروتکل‌ های بهداشتی، تا حدودی به زندگی عادی خود برگشته اند و به کارهای شخصی خود رسیدگی میکنند. سفر هم از این قاعده مستثنی نیست. در خصوص سفر باید بگوییم که با وجود کرونا اجاره ویلا و یا اقامت در هتل تمیز و ضدعفونی شده به یکی از اصلی ترین دغدغه‌ های مسافران تبدیل شده است و همگی به دنبال اقامتی با خیال آسوده و امن هستند. اما اگر هوس سفر کرده اید در امان ماندن از ویروس کرونا در طول سفر راه های متفاوت و راحتی دارد که توجه این به نکات کاملا ضروری است. چند مورد از مهمترین و اصلی ترین این نکات را در زیر نام می بریم.

  1. شست و شوی مرتب دست ‌ها
  2. ضدعفونی دست ها و وسایل شخصی
  3. عدم حضور در اماکن شلوغ و پر جمعیت
  4. عدم استفاده از وسایل عمومی و حضور در مناطق شلوغ و پر خطر پر خطر
  5. همراه داشتن آب آشامیدنی تصفیه شده
  6. همراه داشتن مواد غذایی خشک و سالم
  7. ماسک زدن تمام همسفران
  8. نزدیک نشدن به حیوانات خیابانی

با داشتن اطلاعات کافی از ویروس کرونا و آشنایی با روش‌ های پیشگیری از آن و همچنین رعایت مسائل بهداشتی بالا می ‌توانید بدون هیچ ترس و نگرانی سفر بی ‌نظیری را تجربه کنید.

منبع: تور قشم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه